Evaluaţi acest articol
(6 voturi)
Fii primul care postează comentarii!

Cele 14 facultăţi de la Dunărea de Jos îşi vor alege, în perioada următoare, noii decani. Procedura de organizare a concursului public a demarat pe 27 februarie. Dosarul de concurs al celor interesaţi să ocupe această funcţie trebuie să conţină următoarele: CV-ul, programul managerial şi fişele de autoevaluare ale candidatului din ultimii patru ani. Candidaţii trebuie să demonstreze că au vizibilitate naţională şi internaţională (premii, Doctor Honoris Causa, parteneriate, comisii MENCȘ la nivel naţional, comitete editoriale, ştiinţifice, organizatorice) şi experienţă managerială. Cei din UDJG vor prezenta toate documentele care atestă CV-ul (diploma de licenţă sau echivalentă, diploma de doctor în ştiinţe, ordinul de numire în calitate de conducător de doctorat sau pe funcţiile pe care le invocă etc., în xerocopie certificată conform cu originalul), lista de lucrări, precum şi fişele de evaluare de la locul de muncă din ultimii patru ani. Dosarul se mai poate depune până azi, la sediul universităţii din strada Domnească nr. 47, sala U92, compartimentul registratură, direct sau prin intermediul serviciilor poştale ori de curierat. Ele vor fi avizate de către biroul juridic pe 4 martie şi de către Consiliile facultăţilor pe 5 şi 6 martie. Concursul propriu-zis va avea loc în intervalul 9-12 martie, rezultatele se vor face cunoscute pe 13 martie, iar numirea noilor decani va fi pe 16 martie. Decanul este cel care aplică deciziile rectorului, consiliului de administraţie şi senatului universitar, reprezintă facultatea şi răspunde de managementul şi conducerea acesteia. Atribuţiile decanului sunt stabilite în conformitate cu prevederile Cartei universitare şi a legislaţiei în vigoare.

Citit 904 ori Ultima modificare Luni, 02 Martie 2020 19:02

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.