”Best Paper Award” pentru doi profesori de la FEAA

”Best Paper Award” pentru doi profesori de la FEAA
Evaluaţi acest articol
(2 voturi)

Un studiu privind comportamentul consumatorilor din România şi Tunisia în social media şi elaborat de o echipă de cercetare internaţională din care au făcut parte şi doi profesori de la Facultatea de Economia şi Administrarea Afacerilor din Galaţi, a fost premiat de una dintre cele mai prestigioase reviste ştiinţifice de business din lume. Lucrarea analizează felul în care turiştii utilizează Social Media pentru a se informa şi a lua decizii asupra alegerii pachetelor de servicii turistice.

“Studiul explorează configuraţii cauzale de factori care asigură succesul unor mărci hoteliere în reţelele sociale, pe baza ierarhizării acestora în funcţie de patru aspecte relevante: gradul de penetrare al unui brand în social media, sentimentele exprimate de turişti prin recenzii, înclinaţia turiştilor de a promova în social media un anumit brand hotelier şi influenţa recenziilor asupra potenţialilor clienţi. Cercetarea se bazează pe o abordare comparativă a celor mai relevante branduri hoteliere din România şi Tunisia, din perspectiva numărului de fani care le urmăresc pe Facebook”, a explicat prof. univ. dr. Adrian Micu, decanul FEEA şi unul dintre realizatorii lucrării.

Studiul, la care a mai participat şi  prof. univ. dr. Alexandru Căpăţînă, dar şi două cadre didactice din Tunisia, a primit „Best Paper Award”, oferit de Journal of Business Research (Elsevier). Acordarea distincţiei a avut loc în cadrul Conferinţei Internaţionale Global Innovation and Knowledge Academy, desfăşurată la ISEG Management School din Lisabon. În cadrul competiţiei, o comisie internaţională de cercetători, condusă de profesorul american Naveen Donthu, Editor-in-Chief la Journal of Business Research, a evaluat peste 300 de articole ştiinţifice, elaborate de autori din 53 de ţări.

Citit 1636 ori Ultima modificare Marți, 04 Iulie 2017 13:44

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.