UPDATE. Cum creşte podul peste Dunăre la Brăila (VIDEO)

UPDATE. Cum creşte podul peste Dunăre la Brăila (VIDEO)
Evaluaţi acest articol
(42 voturi)

“12 ore în 4 minute!”, aşa se intitulează filmuleţul postat pe pagina de Facebook de Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere, video care surprinde evoluţia, în 12 ore, a lucrărilor la podul peste Dunăre de la Brăila: “În cele 12 ore la turnul podului suspendat Brăila-Tulcea, de pe malul Brăila, s-au turnat aproximativ 70 de metri cubi de beton, s-au pus în operă aproximativ 25 de tone de fier beton, peste 100 muncitori au fost angrenati în executie, iar construcția s-a înălțat cu aproximativ 1,15 metri”, explică CNAIR.


Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a făcut publice, pe pagina sa oficială de Facebook, imagini spectaculoase surprinse pe şantierul podului peste Dunăre, construit la Brăila. Pentru a ilustra progresul lucrărilor, a şi datat două dintre fotografii, 25 septembrie, respectiv 13 octombrie 2020.
În urmă cu o săptămână, HotNews.ro relata că pilonii podului suspendat peste Dunăre de la Brăila au ajuns deja la o înălțime de câteva zeci de metri și ridicarea lor avansează cu aproape doi metri pe zi: „Cele două turnuri vor ajunge la final la o înălțime de aproape 200 de metri, iar de ei se vor prinde două cabluri de oțel care vor susține un tablier metalic de peste 20.800 de tone. Între cele două turnuri deschiderea podului va fi de aproape 1.120 de metri, puțin mai mică decât deschiderea celebrului pod Golden Gate din San Francisco”, preciza HotNews.
„Turnarea pilonilor se face în sistem continuu. Sistemul de cofrare este ghidat prin laser și permite turnarea continuă a pilonilor astfel încât se lucrează 24 de ore din 24, 7 zile din 7. În paralel, se lucrează și la cele două blocuri de ancorare ale podului”, afirmă secretarul de stat în Ministerul Transporturilor, Ionel Scrioșteanu, citat de HotNews.

Media

Citit 17106 ori Ultima modificare Joi, 15 Octombrie 2020 17:16

10 comentarii

  • postat de A. D.
    Vineri, 30 Octombrie 2020 17:13
    5.13.129.***
    Duceți-vă naibii învârtindu-vă gălățeni sclifosiți. Duceți-vă și mutați-vă cu totul la Brăila. Faceți-vă buletin de Brăila că și așa, voi ca gălățeni pentru modernizarea propriului oraș Galați nu ați vrut și nu ați susținut nimic a se realiza la Galați. Marș afară din orașul ăsta cătrăniților. Ați pus lespede, piatră de mormânt pe acest oraș Galați.

    Dacă nu va interesat niciodată să susțineți propriile proiecte de modernizare a propriului oraș natal Galați atunci plecați naibii de aici, mutați-vă la Brăila, deveniți pe față brăileni cu acte... Desființați naibii orașul Galați ca și așezare administrativă că și așa nu vreți să susțineți a se realiza nimic la Galați.
    Sunteți de toată jena, dar și alții sunt de toată jena că se iau după voi. Desființați Galațiul că și așa orașul ăsta nu pare să mai conteze nici măcar pentru proprii cetățeni locali, pentru proprii gălățeni. Prostia, incultura, needucația, golănimea...abundă orașul ăsta de asemenea specimene, de asemenea calificative. Nu ați vrut și nu vreți nimic pentru acest oraș, pentru propriul oraș Galați. O să ajungeți voi gălățenii trădătorilor mereu plângăcioși să vă bucurați de bucuria brăilenilor că ei vor avea pod în orașul lor și ei se vor mândri cu asta, iar voi gălătțenii veți rămâne la fel ca până acum cu degetu-n gură și plini de vaiete că propriul oraș este așa cum este, arată așa cu arată mereu ocolit, mereu subdezvoltat, mereu nemodetnizat cu mari proiecte de infrastructură ce tot voi vă plângeți mereu că Galațiul(propriul oraș) duce lipsă de atâtea decenii bune.

    Podul la Brăila este echivalent cu "veșnica pomenire" a acestui oraș GALAȚI. Voi gălățenii trădători ai acestui oraș GALAȚI ați pus singuri bomboana pe coliva GALAȚIULUI voi și numai voi gălățenii trădători ai propriului oraș acum transformându-l permanent într-o văgăună demnă de ocolit prin podul de la Brăila. Credeți că odată cu podul la Brăila o să vină să investească cineva în Galați? Capete seci...aveți multiplele exemple ale lumii în care vă arată clar, fără echivoc faptul că de dezvoltat s-au dezvoltat orașele ce și-au construit acolo local propriile proiecte, noduri de legătură/tranzit/intrare în oraș, rute (de acces/intrări în oraș a investitorilor), poduri, tuneluri, praștii de acces. Și cum voi gălățenii nu ați susținut a se realiza, construi nimic în acest oraș Galați(deși tot voi găląțenii v-ați smiorcăit mereu că nu aveți nimic construit în Galați și că nu vă vin investitori și vă plângeți că nu aveți locuri de muncă create). Dar cum voi unii gălățeni sunteții praștie la minte...
    1
    0
    Raportează
  • postat de mx
    Sâmbătă, 17 Octombrie 2020 14:06
    5.13.172.***
    Pt.#MX - Te-a deranjat adevarul- e si normal dc. esti de stinga ! Ma iei prin invaluire ca au ris inspectorii europeni ( traversarea era pe verticala si noi nu stiam ), ca noi am platit studiul de fezabilitate ( tr. sa- l plateasca Italia sau China, nu ? ). Apropo de bani ai auzit de fonduri europene ? Asa cum alte orase au atras fonduri europene puteam s-o facem si noi. Tot nu ai inteles nimic, nu-i asa ?! Te inteleg...
    1
    4
    Raportează
  • postat de #MX
    Vineri, 16 Octombrie 2020 23:27
    51.195.149.***
    Ptr MX. Cred ca ai sarit peste etapa cu etnobotanice ! Cand au venit la Galati ,inspectorii europeni si au vazut proiectul.au ras si nu au fost de acord. De unde bani ?De la bugetul local ? Stii cat a costat fezabilitatea proiectului ? Cine a platit ?Noi galatenii...si nimeni nu a fost tras la raspundere !!!
    5
    4
    Raportează
  • postat de MX
    Vineri, 16 Octombrie 2020 15:02
    5.13.172.***
    Pt. Goe- nu mai scrie daca nu esti documentat s-au nu ai alte surse pt. aflarea adevarului ; deci pot sa-ti spun doar ca politic nu s-a vrut au fost interese la nivel inalt sa nu se faca. Chiar si partea straina participanta la acest proiect a ramas stupefiata de abordarea afacerilor din Ro.
    6
    8
    Raportează
  • postat de Goe
    Vineri, 16 Octombrie 2020 07:07
    109.166.131.***
    Catzavencule ai tras pe nas ? Cat despre cei ce mai gandesc ca se putea realiza trecere pe sub Dunare la Galati nu mai cititi SF.
    7
    11
    Raportează
  • postat de MX
    Joi, 15 Octombrie 2020 19:39
    5.13.172.***
    Cind un primar de trista amintire ( pt. fotbal ) de la noi a inceput un proiect cu tunel de traversare pe sub Dunare toata lumea i-a fost impotriva . Intrebarea mea este; de ce actualul primar ales din nou nu a avut curajul sa continue proiectul avind deja facut si platit studiul de fezabilitate ? Aici i s-a vazut capacitatea manageriala si invidia, ca sa nu mai vorbim ca in locul deciziilor pe care tr. sa le ia in nume personal o fac altii.... Dusmanii stiu la ce ma refer....
    19
    23
    Raportează
  • postat de Trahanache
    Joi, 15 Octombrie 2020 13:14
    194.105.20.***
    Catzavencu ce fumezi frate ca vreau si eu..
    10
    24
    Raportează
  • postat de cineva
    Joi, 15 Octombrie 2020 11:37
    92.87.201.***
    Daca nenea Viorel Stefan dorea pod la Galati putea sa il semneze rapid cat a fost ministru de finante, dar probabil nu a vrut sa omoare bacul. Asa a semnat Tudose si s-a facut la Braila... Bravo lui.
    7
    60
    Raportează
  • postat de Nicu
    Joi, 15 Octombrie 2020 09:33
    86.124.206.***
    Cand va putea spune si primarul Pucheanu ca la amenajarea arterei de legătură între bulevardul Dunărea şi bulevardul Marii Uniri”, adica celebrul drum prin curtea Poliţiei de Frontieră se lucreaza intr-un ritm fulminant si se va finaliza pe data de 3 decembrie 2020 ????
    Guvernul României a adoptat, pe 4 iunie 2020, o hotărâre prin care Primăria municipiului Galaţi a primit un răgaz de 6 luni pentru a construi mult-promisa artera de legătură. Deci prin deductie logica si cu foarte putina matematica, pe 3 decembrie 2020 ar fi termenul limita de executie a lucrarii. Dar unde mai este loc si vorba de LOGICA. Astazi este 15 octombrie 2020 si NU s-a miscat din loc macar o pietricica ?????
    4
    44
    Raportează
  • postat de Catzavencu
    Joi, 15 Octombrie 2020 09:31
    5.13.238.***
    Sansele sunt mici ca acest pod sa se finalizeze, peste ani si ani trecatorii vor crede ca este un simbol al comunismului, doar noi vom sti ca pilonii reprezinta era apusa a capitalismului (asta in cazul in care neomarxismul prinde putere peste tot). La noi toate vin tarziu, inclusiv americanii, au venit dupa 60 de ani, la fel si autostrazile se fac in draci pe hartie dar zero kilometri in realitate. Noi cei din Galati, ne rugam in fiecare zi la orice zeu sau minune sa prindem in viata de acum si nu in cea de apoi finalizarea podului si sa trecem cumva si noi Dunarea pe acest pod minunat. Traiasca Braila, traisca Mihai Tudose pentru sacrificiul uman facut la semnarea ordinului de realizare a podului peste Dunare!
    49
    14
    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.