Cu noul Ford Ranger Raptor, niciun drum nu mai este inaccesibil

Cu noul Ford Ranger Raptor, niciun drum nu mai este inaccesibil
Evaluaţi acest articol
(8 voturi)

Una dintre vedetele Salonului Auto GAS 2021, organizat pe Faleza Dunării de la Galați între 17 și 19 septembrie, a fost Raptor, noul model Ford Ranger. Modelul expus provocator, acoperit de noroi ca și cum abia ieșise din celebra cursă Baja 1000 din deșertul mexican, a atras privirile tuturor celor care au vizitat salonul auto de la Galați.

Încă de la prima întâlnire, Raptor trezește șoferul din tine. Când faci primul pas spre el și apoi te așezi pe scaunele făcute la comandă, e clar că nu ai de-a face cu un pick-up oarecare. Raptor este câștigătorul premiului Pick-Up-ul Internațional al Anului 2020, cel mai vândut pick-up din Europa.
Are șase moduri diferite de gestionare a traseului pe care îl parcurgi, fiecare optimizând capacitățile vehiculului pentru un anumit teren: modul "Normal", modul "Sport", modul "Iarbă, pietriș și zăpadă", modul "Noroi și nisip" și modul "Stâncă". Pentru o experiență off-road feroce, selectează modul unic "Baja".
"Mă gândesc foarte serios să îl cumpăr", ne-a spus unul dintre gălățenii care au plecat cu Raptor într-un test-drive pe care, iată, nu-l va uita prea curând.
"Suspensia noului Ford Ranger Raptor, special concepută pentru viteză mare pe drumuri accidentate, conferă o senzație de confort în condiții grele, nemaiîntâlnite în segment. Suspensia Fox de pe Raptor a fost concepută inițial pentru cursa americană <Baja 1000>, unde competitorii se întrec să parcurgă 1.000 de mile cât mai repede, exclusiv pe drumuri de deșert și stepă neasfaltate", ne-a spus George Mocanu, consilier vânzări Ford, la dealerul SF Tex Galați.
"La exterior, fiecare aspect al noului Ford Ranger Raptor este conceput special pentru a mări la maximum randamentul, durabilitatea și performanța off-road. În interior, tehnologiile avansate ajută să te asiguri că oriunde ai merge, vei călători confortabil și conectat. O versiune bi-turbo a motorului Ford EcoBlue de 2,0 litri, pe motorină, a fost asociată unei noi cutii de viteze automate, cu 10 trepte, și cu schimbător de viteze cu pedale. Iar anvelopele de teren, fabricate special pentru off-road, te ajută să domini toate tipurile de teren, de la dune de nisip și noroi gros, până la trecerea rapidă a râurilor și a drumurilor abrupte de munte. Controlul avansat al stabilității la răsturnare și Controlul electronic al stabilității te ajută să nu-ți pierzi încrederea în abilitățile tale la volan, în timp ce Sistemul de asistență la pre-coliziune și Frânarea autonomă de urgență lucrează activ pentru a reduce probabilitatea apariției unui incident.
Un șasiu unic, din oțel slab aliat, de înaltă rezistență, a fost dezvoltat pentru a înfrunta provocările celor mai extreme condiții off-road. Garda la sol de 281 mm este combinată cu capacitatea de a trece și prin 850 mm de apă. De fapt, fiecare caracteristică este concepută pentru a te asigura că Ford Raptor oferă o experiență de condus off-road unică.
"Cu Raptor, niciun drum nu mai este inaccesibil", concluzionează George Mocanu.

Citit 1886 ori Ultima modificare Miercuri, 29 Septembrie 2021 21:12

1 comentariu

  • postat de Tudor
    Marți, 28 Septembrie 2021 01:38
    95.77.107.***
    Este poate cel mai indicat vehicul pentru Galati (si chiar toata tara). Si spun asta gandind ca vor urma ploile de toamna, iar canalizarile facute de Cuza, nu vor face fata. Oare puchean nu subventioneaza precum la centrale termice, macar 30 de mii de euro persoana (pentru galatenii care este probabil sa nu-l mai voteze daca vor fi nevoiti sa plateasca BAC-ul pentru a traversa strada, avand in vedere ca din 2023, daca brailenii se tin de cuvant cu podul, bacurile au nevoie de reorientare)! In rest nimic de comentat despre motoare, norme de poluare si alte tractoare!
    3
    14
    Raportează

Lasă un comentariu

Utilizatorul este singurul responsabil de conţinutul mesajelor pe care le postează şi îşi asumă toate consecinţele.

ATENTIE: Comentariile nu se publică automat, vor fi moderate. Mesajele care conţin cuvinte obscene, anunţuri publicitare, atacuri la persoană, trivialităţi, jigniri, ameninţări şi cele vulgare, xenofobe sau rasiste sunt interzise de legislaţia în vigoare, iar autorul comentariului îsi asuma eventualele daune, în cazul unor actiuni legale împotriva celor publicate.

Prin comentariul meu sunt implicit de acord cu politica de confidenţialitate conform regulamentului GDPR (General Data Protection Regulation) şi cu Termeni si condițiile de utilizare ale site-ului www.viata-libera.ro