Viaductul, un pericol pentru șoferii gălățeni

Viaductul, un pericol pentru șoferii gălățeni
Evaluaţi acest articol
(15 voturi)

În anul 1969 se deschidea șoseaua Viaduct, cea mai lungă de acest tip din România, cu cei 1,3 kilometri ai săi. În 2013, aceasta a fost închisă pentru reparații, de-a lungul timpului podul devenind șubred și nesigur pentru mașini. După doi ani în care a fost închis, așteptările erau mari, dar, din păcate, drumul nu fusese reparat suficient, șoferii (re)găsindu-l foarte denivelat şi cu multe gropi.
De la redeschiderea șoselei, pe care acum circulă maşini cu excepţia celor de mare tonaj, nu s-a mai făcut nimic, drumul devenind extrem de denivelat, cu gropi mari și grilajele de scurgere ridicate, nesemnalizate, un chin pentru șoferii gălățeni care trebuie să circule pe Viaduct. La intrare pe pod ești întâmpinat de semne de circulație ruginite, buruieni și gunoaie, imediat după ce-ai ocolit gropile imense din sensul giratoriu de dinaintea podului. Podul este catalogat ca fiind un pericol, degradându-se pe zi ce trece, iar structura sa de rezistență este pusă la grea încercare de trafic.

Citit 2518 ori Ultima modificare Sâmbătă, 23 Octombrie 2021 19:12

1 comentariu

  • postat de manex
    Duminică, 24 Octombrie 2021 12:51
    5.13.233.***
    Ultima reparatie capitala a fost in anul 1995, de atunci nimic. trebuie sa se intample o tragedie ca sa se observe ca un lucru poate fi foarte periculos sau chiar mortal! Eu evit sa merg pe viaduct pentru ca sunt foarte multe denivelari, linia de tramvai este uzata si taioasa, daca faci o pana te poate lua prin surprindere si imediat poti plonja de pe viaduct cu masina cu tot, chiar daca viteza e de 30kw/h. Cel mai periculos este acele grilaje metalice care sunt intre sectiunile viaductului si care s-au ridicat!
    0
    3
    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.