Demersurile "Vieții libere" de a afla motivul întârzierilor foarte mari cu care ajung facturile Electrica Furnizare la mulți dintre consumatorii gălățeni au fost fără succes până acum. Luni, 13 iunie, s-au împlinit două săptămâni de când am trimis întrebările noastre pe adresa Biroului de presă al companiei, întrebări la care nu am primit nici până acum vreun răspuns.
Mai mult succes a avut, se pare, unul dintre cititorii fideli ai ziarului nostru, Dan Mihalache P., care i-a întrebat pe cei de la Electrica Furnizare dacă e normală întârzierea cu care primește facturile. Compania i-a răspuns gălățeanului, motivând întârzierile prin optimizarea sistemului. Iată răspunsul: "Pentru implementarea măsurilor aplicabile clienților finali din piața de energie electrică și gaze naturale în perioada 1 aprilie 2022 - 31 martie 2023, prevăzute în Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 27/2022, societatea noastră a demarat o amplă acțiune de optimizare a sistemului informatic. Din acest motiv, facturile de energie electrică/ gaze naturale pentru consumul aferent lunilor aprilie și mai 2022 au fost emise la o altă dată decât cea obișnuită. În cazul în care nu ați primit încă factura, vă asigurăm că aceasta urmează să ajungă la dumneavoastră în scurt timp".