Pandemia ne-a „molipsit” de cumpărăturile online

Pandemia ne-a „molipsit” de cumpărăturile online
Evaluaţi acest articol
(3 voturi)

Procentul celor care cumpără online a crescut anul acesta, aproape jumătate dintre români (47 la sută) făcând cea mai recentă achiziţie online, faţă de 41 la sută în 2021, conform celui mai recent studiu Google "Smart Shopper", care analizează obiceiurile de cumpărare în România.

Cel mai mare avans al achiziţiilor online în 2022 se observă la electronice, unde ponderea online-ului a ajuns la 60 la sută, şi fashion, unde se apropie de jumătate (45 la sută).

"Comportamentul de achiziţie online adoptat de români în pandemie s-a păstrat şi chiar s-a accentuat în vara acestui an (...) Depăşirea pandemiei ne-a adus într-o perioadă marcată de o prudenţă în comportament pe fondul incertitudinilor economice, manifestată printr-o creştere a interesului în căutările pe Google pentru economisire, reduceri sau produse second-hand şi o scădere a celui pentru divertisment sau turism şi a achiziţiilor spontane", relevă rezultatele studiului.

Shopping-ul online a crescut cel mai mult în categoria celor tineri, peste jumătate dintre persoanele cu vârste între 18 şi 34 de ani spunând că cea mai recentă achiziţie a fost online.

Citit 391 ori Ultima modificare Marți, 01 Noiembrie 2022 18:07

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.