Electrica mărește numărul echipelor de intervenție și al operatorilor de call-center

Electrica mărește numărul echipelor de intervenție și al operatorilor de call-center
Evaluaţi acest articol
(7 voturi)

Temperaturile foarte ridicate care se înregistrează de mai multe zile în toată țara au ca efect creșterea substanțială a consumului de energie electrică. În acest context, Distribuție Energie Electrică România - DEER anunță că s-a pregătit cu măsuri suplimentare pentru a acționa, rapid și eficient, în caz de avarii în rețeaua de distribuție a energiei electrice din zona de concesiune, pe fondul acestor condiții meteorologice extreme.

"Monitorizăm în permanență situația, suntem pregătiți cu efective mărite, pentru a interveni în cel mai scurt timp posibil și a reduce la minimum durata unor posibile avarii pentru a asigura confortul utilizatorilor noștri. Pe lângă suplimentarea numărului echipelor operative, am crescut și numărul operatorilor de call-center, pentru a putea face față acestei situații extraordinare", a transmis Mihaela Rodica Suciu, director general al DEER.

Consumatorilor gălățeni li se recomandă ca, în cazul întreruperilor accidentale în alimentarea cu energie electrică, ce pot apărea din cauza defectării unor instalații și echipamente sau din cauza condițiilor meteorologice nefavorabile, să apeleze serviciul Call Center Distribuție, la numărul 0236.929 sau TELVERDE 0800.500.205 (valabil pentru zona Muntenia Nord), disponibile non-stop.

De asemenea, utilizatorii pot accesa harta interactivă privind întreruperile în alimentarea cu energie electrică din arealul DEER, pe linkul distributie-energie.ro/intreruperi-deer/

Deranjamentele pot fi sesizate și pe site-ul companiei, utilizând aplicația ChatVolt, care, de asemenea, oferă informații privind întreruperile, rapid și ușor.

Citit 931 ori Ultima modificare Marți, 16 Iulie 2024 19:13

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.