Gălăţeni păcăliţi - „Vreau banii înapoi de la Bene Travel”

Gălăţeni păcăliţi  - „Vreau banii înapoi de la Bene Travel”
Foto: Sorin Pană
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Ziarul „Viaţa liberă” a scris de mai multe ori despre problemele gălăţenilor care au încercat să îşi cumpere bilete de avion sau de autocar pentru plecarea din ţară prin firma Bene Travel. Revenim asupra subiectului cu un nou caz. Doamna Petrica a vrut să plece în Franţa şi a mers la firma Bene Travel pentru a-şi cumpăra bilet. „Am mai mers de două ori cu ei şi a fost totul în regulă. De aceea m-am şi dus la ei să îmi iua bilet. Am plătit 90 de euro pe 29 august, iar plecarea trebuia să fie pe 1 septembrie. Chiar în ziua plecării m-au sunat şi mi-au spus că s-a defectat autocarul şi că se decalează plecarea. I-am crezut pe cuvânt şi am aşteptat să se facă ora la care trebuia să plec. Am mers la sediul firmei, la ora stabilită, şi în faţa agenţiei mai era o persoană care trebuia să plece spre o altă destinaţie. La agenţie nu era însă nimeni. Am stat o perioadă acolo, după care m-am întors cu bagaje cu tot acasă”, povesteşte femeia.

De atunci a trecut mai bine de o lună de zile, timp în care doaman Petrica a încercat să îşi recupereze banii daţi pe bilet. „Eu vreau să plec, dar nu mai am alţi bani. Mă chinui să îmi recuperez cei 90 de euro, dar se pare că nu am prea mare succes”. Ca şi alţi gălăţeni păcăliţi, doamna Petrica a mers la Protecţia Consumatorului şi a depus o plângere. Ba mai mult, a depus o sesizare şi la poliţie. „Într-adevăr la IPJ au fost înregistrate plângeri cu privire la activitatea firmei Bene Travel. Poliţiştii vor face cercetări şi se va stabili exact care este problema”, ne-a explicat Cristina Tatulici, purtătorul de cuvânt de la IPJ Galaţi. Tot ce îşi doreşte acum femeia estre să îşi recupereze banii pentru a putea pleca spre destinaţia dorită. Dar, motivele ei de îngrijorare sunt plauzibile, mai ales că între timp însă pe sediul firmei a fost scos la închiriere. „Îmi mai pot eu acum recupera banii? Şi cine ştie câţi mai sunt în aceeaşi situaţie ca şi mine. Sper ca poliţia şi Protecţia Consumatorilor să rezolve ceva până la urmă şi să ne vedem şi noi banii înapoi”, conchide femeia.

„Lucrurile vor fi duse mai departe de poliţie”

Aurel Panfile, reprezentantul Comisariatului pentru Protecţia Consumatorului (CJPC), ne-a declarat: „Firma a încetat să îşi desfăşoare activitatea. Reprezentanţii Benetravel au fost invitaţi la CJPC pentru a lămuri situaţia. Până în momentul de faţă, aceştia nu s-au prezentat. Noi vom informa şi poliţia cu privire la acest caz, deoarece, în viziunea noastră, a fost săvârşită o infracţiune, în mod voit. Deocamdată nu ne putem pronunţa, conducerea firmei având posibilitatea de a aduce dovezi care să îi demonstreze nevinovăţia, lucru care nu credem că o să se întâmple. Am aplicat o amendă de 15.00 de lei”. (M.G.)

Citit 4302 ori Ultima modificare Vineri, 21 Octombrie 2011 12:35

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.