Evaluaţi acest articol
(0 voturi)
6 comentarii

Printr-un e-mail trimis pe adresa Electrica Galaţi, Valentin Lupeanu cere compensaţii de 30 de lei, prin diminuarea cu suma respectivă a facturii pe luna noiembrie, după ce, spune el, a fost lăsat fără curent electric mai mult de 12 ore, în urma avariei din 15 noiembrie, care a lăsat fără lumină cartierele Micro 38, 39 şi 40.

Lista compensaţiilor, pe site-ul Filialei Muntenia Nord
Având ca domiciliu unul din apartamentele blocului J6 din str.Traian Vuia (bloc aflat în zona afectată de avarie), gălăţeanul spune că solicitarea sa „este în legătură cu întreruperea neplanificată a alimentării cu energie electrică din data de 15 noiembrie ora 13,30, până în data de 16 noiembrie, ora 3,10. Solicit cele de mai sus în conformitate cu lista de «Compensaţii acordate utilizatorilor, în cazul nerespectării termenelor de către FDEE Muntenia Nord» (lista este luată de pe site-ul dvs de internet. Sper ca acest lucru să îl solicite toţi clienţii dvs. din cartierele Micro 38, 39 şi 40 din Galaţi, afectaţi de respectiva întrerupere de curent şi de lipsa totală de respect şi de solicitudine de a răspunde la numerele dvs. de telefon la care se anunţă deranjamentele şi se solicită informaţii”, spune Valentin Lupeanu în mesajul trimis pe adresa Filialei Electrica Distribuţie Muntenia Nord – SDEE Galaţi.

Într-adevăr, lista compensaţiilor care pot fi acordate de Electrica, printre care şi în cazul depăşirii unui anumit termen în întreruperile neplanificate, există pe site-ul Filialei Muntenia Nord, la adresa ce poate fi accesată aici. Aici se specifică nivelul compensaţiei pentru mediul urban, persoane fizice: 30 de lei pentru depăşirea perioadei de 12 ore. 

Au fost sau n-au fost?
Reamintim că, aşa cum se afirma într-un comunicat de presă remis miercuri de Electrica Galaţi, întreruperea respectivă a fost cauzată „de o avarie fără precedent, care a condus la sistarea energiei electrice în zona Aviaţie – cartierele Micro 38, 39 şi 40. (…) Dimensiunea incidentelor şi motivele multiple cauzatoare ale acestei avarii au făcut ca finalizarea lucrărilor să fie întârziată. Motivul principal al avariei a constat în tasarea terenului din zonă, fenomen care a afectat şase cabluri. Miercuri, 16 noiembrie, la ora 1.00, toţi consumatorii din zonele afectate au fost realimentaţi cu energie electrică”, afirma Electrica Galaţi în comunicat.

Frapează diferenţa dintre ora comunicată pentru realimentare de Electrica (1,00) şi cea din scrisoarea lui Valentin Lupeanu (3,10), care de fapt face diferenţa între a fi sau a nu fi (12 ore). De altfel, în comentariile postate de cititorii VL la articolul „Întreruperi de curent repetate în cartierul Aviaţiei”, apar şi alte ore, diferite de cea comunicată de Electrica, la care cititorii spun că au primit din nou lumină: „2 noaptea”, „2,30 dimineaţa” sau „3 dimineaţa”. Greu de spus cine are dreptate.

Răspunsul pe acest subiect pe care l-am solicitat de la Biroul de Relaţii Publice al Filialei FDEE Muntenia Nord n-a sosit până ieri, la ora redactării acestui material (ora 17,00). Vi-l prezentăm, în schimb, pe cel oferit de directorul Sucursalei de Distribuţie a Energiei Electrice Galaţi, Iulian Aramă: „Sesizarea domnului Valentin Lupeanu a ajuns pe adresa de corespondenţă a Filialei Electrica Distribuţie Muntenia Nord – SDEE Galaţi şi se află în analiză. Situaţia expusă de clientul nostru va fi atent analizată, iar consumatorul va primi un răspuns în termen legal. De asemenea, vă asigurăm că operatorul de distribuţie acţionează întotdeauna în conformitate cu legislaţia în vigoare”.

Citit 4336 ori Ultima modificare Joi, 17 Noiembrie 2011 23:09

6 comentarii

  • postat de ionel iliescu Duminică, 20 Noiembrie 2011 19:01 Link la comentariu
    1
    0

    nea Vali la mata in sat cand va ,,luminati ,,cu lampa cereai despagubiri la cooperativa satului. betivilor.daca stai in bloc in 40 ce pretentii mai ai.hahahahahahaha!

    Raportează
  • postat de Florin Duminică, 20 Noiembrie 2011 10:00 Link la comentariu
    0
    0

    Bravo domnului Lupeanu pentru initiativa. Ar trebui si altii sa ii urmeze exemplul, nu sa stea si sa rabde toate mizeriile. Electrica ar trebui sa suporte si distrugerea / avarierea diferitelor aparate electronice si electrocasnice prin variatiile de tensiune pe care le pune la dispozitie alaturi de tensiunea necesara alimentarii cu curent electric. Servicii de calitate, produse de calitate, nu asa ar trebui sa fie? Dar intr-un monopol nu se respecta conditiile economiei de piata.

    Inca o data BRAVO domnului Lupeanu si ar ttrebui si restul de galateni afectati sa ii urmati exemplul!

    Raportează
  • postat de ANDA Vineri, 18 Noiembrie 2011 18:20 Link la comentariu
    0
    0

    Ca pe timpul lu' raposatu' ! Am stat fara curent electric din jurul orei 14 si pana la ora 2:17 minute. Cel putin atat arata ceasul cand ne-am trezit speriati de zgomotul facut de televizorul vecinei de la etajul inferior care banuim ca ar fi fost uitat conectat . Sa se tina cont ca si cu o seara inainte curentul a fost intrerupt cateva ore ... 30 de lei este ...... extraordinar de putin , tinand cont ca pretul / kw este de ajuns de mare , nu te iarta daca nu iti platesti factura in timp util si in situatia de fata am stat si am inghetat cu totii pe intuneric !

    Raportează
  • postat de Valentin Lupeanu Vineri, 18 Noiembrie 2011 16:44 Link la comentariu
    0
    0

    Daca e cinstit domnul director Iulian Arama poate verifica Foile de manevra de la reluarea alimentarii.

    Raportează
  • postat de Valentin Lupeanu Vineri, 18 Noiembrie 2011 16:36 Link la comentariu
    0
    0

    Daca Electrica vrea sa intre in disputa, referitor la ora de repunere in functiune a alimentarii cu energie electrica, cred ca voi gasi destui martori care, la fel ca mine, sa fii vazut exact ora cand s-a realizat aceasta.
    Nu-i vorba de valoarea compensatiei ci de obtinerea dreptatii fata de o institutie care te trateaza ca pe un nimic.

    Raportează
  • postat de Didi Vineri, 18 Noiembrie 2011 03:55 Link la comentariu
    0
    0

    Ce raspuns?Bagati paguba in facturile Galatenilor.Pentru modernizarea retelei de distributie nu s-a procedat la fel?Baietii destepti stiu sa faca afaceri nu-i asa?

    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.