Un gălăţean cere compensaţii de la Electrica, după avaria din Aviaţiei

Un gălăţean cere compensaţii de la Electrica, după avaria din Aviaţiei
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Printr-un e-mail trimis pe adresa Electrica Galaţi, Valentin Lupeanu cere compensaţii de 30 de lei, prin diminuarea cu suma respectivă a facturii pe luna noiembrie, după ce, spune el, a fost lăsat fără curent electric mai mult de 12 ore, în urma avariei din 15 noiembrie, care a lăsat fără lumină cartierele Micro 38, 39 şi 40.

Lista compensaţiilor, pe site-ul Filialei Muntenia Nord

Având ca domiciliu unul din apartamentele blocului J6 din str.Traian Vuia (bloc aflat în zona afectată de avarie), gălăţeanul spune că solicitarea sa „este în legătură cu întreruperea neplanificată a alimentării cu energie electrică din data de 15 noiembrie ora 13,30, până în data de 16 noiembrie, ora 3,10. Solicit cele de mai sus în conformitate cu lista de «Compensaţii acordate utilizatorilor, în cazul nerespectării termenelor de către FDEE Muntenia Nord» (lista este luată de pe site-ul dvs de internet. Sper ca acest lucru să îl solicite toţi clienţii dvs. din cartierele Micro 38, 39 şi 40 din Galaţi, afectaţi de respectiva întrerupere de curent şi de lipsa totală de respect şi de solicitudine de a răspunde la numerele dvs. de telefon la care se anunţă deranjamentele şi se solicită informaţii”, spune Valentin Lupeanu în mesajul trimis pe adresa Filialei Electrica Distribuţie Muntenia Nord – SDEE Galaţi.

Într-adevăr, lista compensaţiilor care pot fi acordate de Electrica, printre care şi în cazul depăşirii unui anumit termen în întreruperile neplanificate, există pe site-ul Filialei Muntenia Nord, la adresa ce poate fi accesată aici. Aici se specifică nivelul compensaţiei pentru mediul urban, persoane fizice: 30 de lei pentru depăşirea perioadei de 12 ore. 

Au fost sau n-au fost?

Reamintim că, aşa cum se afirma într-un comunicat de presă remis miercuri de Electrica Galaţi, întreruperea respectivă a fost cauzată „de o avarie fără precedent, care a condus la sistarea energiei electrice în zona Aviaţie – cartierele Micro 38, 39 şi 40. (…) Dimensiunea incidentelor şi motivele multiple cauzatoare ale acestei avarii au făcut ca finalizarea lucrărilor să fie întârziată. Motivul principal al avariei a constat în tasarea terenului din zonă, fenomen care a afectat şase cabluri. Miercuri, 16 noiembrie, la ora 1.00, toţi consumatorii din zonele afectate au fost realimentaţi cu energie electrică”, afirma Electrica Galaţi în comunicat.

Frapează diferenţa dintre ora comunicată pentru realimentare de Electrica (1,00) şi cea din scrisoarea lui Valentin Lupeanu (3,10), care de fapt face diferenţa între a fi sau a nu fi (12 ore). De altfel, în comentariile postate de cititorii VL la articolul „Întreruperi de curent repetate în cartierul Aviaţiei”, apar şi alte ore, diferite de cea comunicată de Electrica, la care cititorii spun că au primit din nou lumină: „2 noaptea”, „2,30 dimineaţa” sau „3 dimineaţa”. Greu de spus cine are dreptate.

Răspunsul pe acest subiect pe care l-am solicitat de la Biroul de Relaţii Publice al Filialei FDEE Muntenia Nord n-a sosit până ieri, la ora redactării acestui material (ora 17,00). Vi-l prezentăm, în schimb, pe cel oferit de directorul Sucursalei de Distribuţie a Energiei Electrice Galaţi, Iulian Aramă: „Sesizarea domnului Valentin Lupeanu a ajuns pe adresa de corespondenţă a Filialei Electrica Distribuţie Muntenia Nord – SDEE Galaţi şi se află în analiză. Situaţia expusă de clientul nostru va fi atent analizată, iar consumatorul va primi un răspuns în termen legal. De asemenea, vă asigurăm că operatorul de distribuţie acţionează întotdeauna în conformitate cu legislaţia în vigoare”.

Citit 4674 ori Ultima modificare Joi, 17 Noiembrie 2011 23:09

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.