Bun găsit în Galaţiul situaţiilor absurde în care de pe site-ul companiei de transport public Transurb SA îţi poţi cumpăra… un abonament pentru servicii de localizare geografică a unui telefon mobil!
Nu e o glumă, ci păţania unui gălăţean care s-a ales cu o pagubă de 3 lei, dar putea să piardă 180 de lei!
Gălăţeanul ne-a povestit că accesat pagina de internet a Transurb ca să afle cum poate cumpăra un bilet de călătorie online sau prin SMS. S-a lăsat indus în eroare de anunţurile „ÎNCEPEŢI DE AICI!” - în fapt nişte reclame. Încântat că totul părea atât de simplu, a accesat „invitaţia” şi-a introdus datele personale şi cele ale cardului bancar.
„Din păcate după ce am fost taxat cu 3 lei, nu am primit niciun bilet de călătorie, ci doar posibilitatea de a verifica locaţia oricărui număr de telefon pentru o perioadă de 24 de ore, după care aş fi fost taxat cu 180 de lei pentru un abonament lunar. Am luat măsurile necesare contactând banca emitentă să rămân doar cu paguba de 3 lei. Mă întreb câţi gălăţeni au păţit la fel, pentru că acel site se foloseşte de spaţiul de reclamă cu acordul Transurb”, ne-a reclamat gălăţeanul.
Probabil tot atâţia gălăţeni care, accesând linkul respectiv, nu au citit ce scrie mare şi cât se poate de clar pe ecran: că e vorba despre servicii de localizare a telefonului, nicidecum de bilet de călătorie.
Nu mai puţin adevărat este că un site public al unei companii de transport ar trebui să ofere şi posibilitatea de a cumpăra un tichet de călătorie. De asemenea, ştim că reclama e sufletul comerţului şi că Transurb are nevoie de bani, dar poate că operatorul ar trebui să fie mai atent cu reclamele care rulează…