Dacă automatul de bilete v-a tras „ţeapă”, dacă sunteţi nevoit să „înotaţi” prin mulţimea de călători din mijlocul de transport până la un validator care funcţionează, dacă panourile de informare din staţiile Transurb sunt degeaba… există o explicaţie. Nu funcţionează aşa cum ar trebui!
Dincolo de această logică elementară, trebuie să aflaţi că Transurb tocmai a încheiat un contract de prestări servicii de mentenanță sistem de taxare automată și de management al flotei. Contractul, în valoare de 632.364 de lei fără TVA a fost atribuit prin negociere directă, fără publicarea prealabilă a unui anunţ, firmei Altimate. Durata contractului este de şase luni.
„Sistemul integrat de taxare automată și management al flotei urmărește gestionarea eficientă a procesului de eliberare și validare titluri de călătorie, gestionarea încasărilor, a numărului de călători transportați precum și monitorizarea permanentă a circulației mijloacelor de transport”, se explică în portalul achiziţiilor publice.
Iată şi motivul pentru care Transurb a ales tocmai această firmă: „Prestatorul serviciilor de mentenanță - de la implementare și până în prezent - deține drepturi de proprietate intelectuală pentru aplicația e-ticketing utilizată, care centralizează datele și informațiile privind operațiunile efectuate de la casele de marcat, TVM-uri, validatoare. Nu există posibilitatea implementării unei alte aplicații, având în vedere multifuncționalitatea întregului sistem”.