DEMISIA!
Foto: Foto: Sorin Pană

DEMISIA!
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

UPDATE 17:15 - Paul Florea: „Domnul Filimon trebuia să gestioneze mai bine această situaţie”

Prefectul judeţului Galaţi, Paul Florea, consideră că povestea trenului care a plecat luni din Galaţi şi a ajuns miercuri tot la Galaţi, după trei zile şi trei nopţi prin nămeţi, a fost gestionată greşit şi că cineva trebuie să plătească. „A fost o serie întreagă de nefericite întâmplări, dar cu vină umană demonstrabilă”, a declarat franc prefectul Paul Florea. Deşi s-a ferit să spună pe şleau cine consideră că ar fi vinovat, prefectul de Galaţi a folosit cuvinte deloc măgulitoare în legătură cu directorii Ionel Filimon (CFR Infrastructură) şi Ştefan Costin (CFR Călători). „La un moment dat am văzut că lucrurile nu mergeau, că nu se rezolvă nimic şi atunci am luat legătura cu directorul CFR Marfă, Andone Bourceanu, şi în câteva ore s-a rezolvat problema. Sigur, între timp, şi vremea se mai ameliorase”, a spus Paul Florea. Întrebat dacă acest lucru înseamnă că ceilalţi doi directori, direct implicaţi în rezolvarea problemei, nu şi-au făcut datoria, prefectul de Galaţi a fost aproape tranşant. „Cred că domnul Filimon trebuia să gestioneze mai bine situaţia. Nu ştiu, o să vedem. Deocamdată, eu voi cere Ministerului Transporturilor să facă o anchetă, o analiză a ceea ce s-a întâmplat. E tot ce pot să fac, dar vă asigur că se vor lua măsuri”, a spus prefectul Paul Florea.

Marius Ţuca


Cei care şi-au petrecut zeci de ore într-un tren blocat la începutul săptămânii la Făurei, dar şi oamenii care au urmărit desfăşurarea acestui eveniment pe www.viata-libera.ro cer ca lucrurile să nu se încheie aşa. Câteva scuze smulse cu cleştele şi mulţumirea că după 60 de ore acei oameni s-au întors de unde plecaseră, nu sunt nici pe departe de ajuns.

"Trebuie demisă întreaga conducere CFR, atat cei de la Bucureşti, dar mai ales cei de la Galaţi, asta dacă nu au avut ei bun simţ şi şi-au dat demisia! Şi astea nu sunt singurele probleme de la Galati! Probleme sunt şi pe timp de vară, când dacă se defectează o locomotivă stai ore întregi să aştepţi să vină alta! Nu au locomotive de rezervă, nu au piese de schimb, nu au motorină, etc etc" - comentează Flo pe site-ul nostru. Un alt comentariu este unui cititor care s-a semnat "Bourceanu Andone" (n.r. acesta este numele directorului CFR Marfă) care declară că lucrează la CFR şi susţine că "Directorul de la CFR Călători Galaţi ar trebui demis. Nu şi-a facut datoria şi a aruncat o pată neagră asupra noastră, a ceferiştilor. Sper ca în prima şedintă de la PDL sa fie pus în discuţie".

Comentariile nu vizează doar pe cei de la CFR. Sunt şi voci care susţin că amestecarea politicului cu o societate precum CFR, dar şi lipsa de reacţie a autorităţilor trebuie amendată urgent. Pe bună dreptate am putea spune, pentru că, o astfel de situaţie este una de urgenţă, iar pentru aceste lucruri s-au înfiinţat departamente, comandamente, ministere, pentru asta sunt plătiţi miniştri, secretari de stat, prefecţi, şefi de inspectorate,etc. Numai că, în cazul acesta autorităţile au aşteptat să dea Domnul să iasă trenul de unul singur din nămeţi, iar o atitudine similară par a fi avut şi cei de la CFR.


Aşteptăm în continuare opiniile cititorilor noştri în secţiunea comentarii. În acelaşi timp, cei care au stat 60 de ore blocaţi în acest tren ne pot transmite imagini, filme şi mărturii pe adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.


Vizitatorii site-ului nostru îşi pot spune părerea în legătură cu cine ar trebui să demisioneze după situaţia creată, alegând una dintre opţiunile din sondajul ce poate fi găsit în pagina de Eveniment a site-ului sau folosind acest LINK


Citit 4843 ori Ultima modificare Joi, 09 Februarie 2012 17:15

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.