Avocaţii lui Călin Doboş acuză spitalul şi pe medicii curanţi în cazul morţii Irinei Ciuraru
Foto: Foto: Bogdan Codrescu

Avocaţii lui Călin Doboş acuză spitalul şi pe medicii curanţi în cazul morţii Irinei Ciuraru
Evaluaţi acest articol
(3 voturi)

Medicul Călin Doboş a făcut primele declaraţii publice, după ce a fost acuzat de ucidere din culpă şi exercitarea fără drept a unei profesii * Medicii curanţi, Spitalul de Urgenţă şi femeia moartă, arătaţi acuzator cu degetul


Cercetat în cadrul unui dosar penal pentru moartea unei paciente, medicul gălăţean Călin Doboş a decis ieri să facă o serie de declaraţii, în cadrul unei conferinţe de presă, cu scopul de a demonta, măcar parţial, acuzaţiile care i se aduc. Susţinut de avocaţi, medicul a ţinut să precizeze că acuzaţiile cum că ar fi făcut operaţia fără a avea drept de practică în chirurgia plastică şi reparatorie ar fi nefondate şi a invocat în acest sens Legea 95/2006, intrată în vigoare după ce a absolvit prima facultate de medicină, sugerând că aceasta i-ar permite ca titlul de membru al Colegiului Medicilor să fie echivalent cu dreptul de liberă practică.
„Deţin o diplomă de absolvire a facultăţii de medicină generală obţinută în 2001. Apoi, autorizaţie de liberă practică de chirurgie maxilo-facială din 2001. Deţin o autorizaţie de liberă practică în medicină generală din 2002. Eu am terminat într-un moment în care se făcea stagiatură şi după stagiu primeam drept de liberă practică în medicină generală. Am o adeverinţă de medic specialist în chirurgie maxilo-facială din 2004 şi, în final, certificatul de membru al Colegiului Medicilor din România, care atestă că pot practica chirurgie plastică şi reconstructivă din 2010. Am o specializare de chirurgie maxilo-facială şi legislaţia prevede ca să pot să mă înscriu la o a doua specialitate conexă fără examen şi mi se recunosc toate stagiile de calificare din prima specializare”, a susţinut Călin Doboş, care a mai făcut apel la încă un act normativ care ar putea să-l „scoată”. „În OG 18/2009 se arată, la art. 24, că absolvenţii facultăţilor de medicină care au fost licenţiaţi după 2005 au drept de liberă practică doar după ce iau examenul de specialist, dar la art. 26 al. 2 spune că absolvenţii facultăţilor de medicină care au terminat înainte de anul 2005 primesc drept de liberă practică după primul an de rezidenţiat”, a adăugat Doboş.
În baza celor prezentate de medic, unul dintre avocaţi a ţinut să arate că, astfel, fapta de practicare fără drept a unei profesii este lipsită de pericol social. „Legea specială, 95/2006, coroborată cu Codul Penal prevede anumite condiţii în care poate fi practicată profesia de medic: existenţa unui titlu oficial de calificare în medicină pe care doctorul îl deţine, existenţa unui certificat de membru al Colegiului Medicilor din România care de asemenea există precum şi existenţa unei asigurări de malpraxis în baza căreia se vizează anual certificatul de membru. Legea nu face diferenţiere între specialităţi”, a susţinut av. Raluca Simion.

Suspecţii-surpriză

În ceea ce priveşte moartea pacientei Irina Ciuraru, după ce aceasta a fost supusă unei operaţii de lipoaspiraţie, medicul gălăţean a încercat să demonstreze că era aproape imposibil ca manevrele făcute la intervenţie să îi perforeze acesteia intestinele. „Deasupra intestinelor este acea foiţă numită popular prapur. Deasupra acestuia se află peritoneul şi deasupra există aponevroza musculară, iar deasupra ale două sau trei straturi musculare, în funcţie de zonă. Este imposibil să intri cu o canulă boantă şi să penetrezi un plan muscular. Pătrunderea cu canula ar fi lăsat urme extrem de vizibile în toate aceste straturi. Tehnica operatorie presupune că poziţia canulei este orizontală, paralelă cu planul muscular. Grăsimea este în suprafaţă, nu este în profunzime, iar extragerea ei se face cu această canulă, care este boantă”, s-a arătat în explicaţiile tehnice oferite de doctorul Doboş.
Dacă acesta s-a limitat să explice manevrele teoretice implicate de extragerea grăsimii., avocaţii au fost mai tranşanţi şi au îndrepta tunurile asupra medicilor din Spitalul de Urgenţă, unde Irina Ciuraru a fost internată timp ce trei săptămâni. Multiplele intervenţii chirurgicale şi o infecţie intraspitalicească au fost indicate ca potenţiali factori care au dus la decesul femeii. „În urma investigaţiilor făcute la Spitalul de Urgenţă, nimeni nu a constatat o perforaţie a peritoneului. Se pare că s-a intervenit în mod greşit de către medicul care a preluat-o, aspect care va fi lămurit de anchetă şi, foarte important, peste toate aceste intervenţii multiple s-a suprapus o infecţie intraspitalicească, produsă de un acinetobacter. Această infecţie a fost constatată de către spital, a fost inserată în raportul de constatare medico-legală şi se pare că ea a fost contactată în secţia de ATI. Este singura secţie în care pacienta, după intervenţiile chirurgicale, a fost adusă. Legea spune că toţi medicii care au participat la actul medical trebuie chemaţi să dea explicaţii, mai ales că medicul curant din spital a asistat şi la operaţii”, a afirmat avocatul Didel Bujeniţă.
O parte din responsabilitate a fost alocată şi pacientei decedate de către medicul Doboş, care a afirmat că femeia i-ar fi ascuns că urmă cu doar câteva luni ar fi suferit o operaţie pentru o tumoare pe peretele abdominal. „Elementul pe care medicii se bazează este anamneza, în care cauţi antecedentele medicale, în care pacientul trebuie să declare, este o declaraţie pe propria răspundere. Ea nu a declarat aceste antecedente", a spus Doboş, care a precizat totodată că la examinarea fizică a pacientei anterioară operaţiei a descoperit doar o cicatrice pusă de pacientă pe seama unei intervenţii chirurgicale vechi de 17 ani.

Spitalul: „Procesul va decide”

Potrivit managerului Spitalului de Urgenţă Galaţi, dr. Mihaela Debita, medicii care au tratat-o pe Irina Ciuraru nu au vrut să facă niciun comentariu vizavi de acuzaţiile aduse de Doboş şi avocaţii săi. „Va fi un proces în care spitalul va fi parte, iar ancheta va stabili veridicitatea acestor afirmaţii”, a spus dr. Debita.
Şeful DSP Galaţi, dr. Valentin Boldea, a fost mai puţin zgârcit în declaraţii: „În cazul în care este necesară necropsia pentru stabilirea cauzelor decesului unui pacient, medicul curant poate participa la efectuarea necropsiei ca asistent, pentru că el nu poate influenţa această necropsie”, a spus Boldea.
Aflat în curs de urmărire penală, Călin Doboş a primit interdicţie de a părăsi localitatea. Pentru a doua oară de la instituirea măsurii, Judecătoria Galaţi a dispus înlăturarea acesteia, dar cât timp decizia poate fi atacată cu recurs, ea nu poate fi aplicată.

Citit 9544 ori Ultima modificare Miercuri, 29 Mai 2013 18:58

56 comentarii

  • postat de oana i.
    Joi, 11 Iulie 2013 20:07
    Da, pacientii il sustin pe domnul doctor si o vor face in continuare pentru ca au trecut prin mainile dumnealui, pentru ca l-au cunoscut ca medic, pentru ca in urma operatiilor s-au simtit foarte bine si au fost incantati de rezultate! Si eu sunt pacienta d-lui, mi-a facut doua operatii si il consider cel mai bun chirurg estetician! Afirm cu toata sinceritatea! Cum iti permiti tu, Teo, sa spui ca am fost platita?! Nu am decat un singur raspuns: vezi lucrurile prin prisma propriului tau caracter si a propriilor tale actiuni. Domnul doctor este foarte corect! Stiu sigur ca explica toate riscurile chirurgicale. Mie mi le-a spus inaintea fiecarei operatii si asa cum mi le-a spus mie, le-a spus si celorlalti pacienti. Apoi fiecare pacient scrie cu propria mana o declaratie prin care isi asuma toate riscurile, inclusiv cel de deces. Ce risc mai mare ar mai putea sa existe? Pacienta respectiva a gresit. Mi se pare foarte grav ca nu i-a comunicat doctorului operatiile anterioare si suferintele pe care le avea. Normal ca dl doctor nu ar mai fi operat-o daca ar fi stiut istoricul medical al pacientei, pentru ca daca ea si-a asumat toate riscurile, in mod sigur dl doctor nu si-ar fi asumat nici macar un risc. Bineinteles ca trebuie sa se cerceteze ce s-a intamplat in spital in perioada celor 20 de zile cat a fost internata, pentru ca si aici a fost supusa unor interventii chirurgicale si aceste interventii reprezinta acte medicale. Ce proceduri i s-au aplicat in spital, au fost corecte? Si ce rol a avut infectia cu germeni de spital? Sunt cazuri cunoscute si relatate in presa despre pacienti care au murit sau au fost aproape de moarte in urma unor astfel de infectii. Toate aceste aspecte trebuie verificate si lamurite. Parerile unor persoane care il acuza pe domnul doctor si care isi atribuie fara drept rolul de judecatori trebuie privite cu mare circumspectie.
    6
    3
    Raportează
  • postat de teo
    Marți, 09 Iulie 2013 23:33
    Draga fetelor care il tot laudati pe acest chirurg specialist in chirurgie maxilo-faciala! Inainte de a comenta, informati-va, asa cum bine zice una dintre voi, dar fara a si aplica! E foarte bine daca va simtiti bine dupa operatiile facute de dansul! E perfect! si norocul vostru! Pacienta in cauza nu a avut acelasi noroc, pentru ca, asa cum bine au observat altii care sunt mai informati ca voi, domnul dr. in cauza nu avea si nu are drept de a face operatii de chirurgie plastica. Domnule doctor nu mai fluturati certificatul de libera practica ca va faceti de rusina. Pe certificat scrie ca sunteti medic rezident in chirurgie plastica si ca puteti practica profesiunea de medic "conform prevederilor legale" (trebuia sa colorati si aceasta precizare). Sunteti chirurg intr-o specializare care se numeste "chirurgie maxilo-faciala". Ce inseamna "am practicat numai chirurgie? Sunt multe specialitati de chirurgie si pentru a le practica trebuie sa aveti finalizata o specialitate cu examen! Cealalta specialitate "chirurgie plastica" nu o aveti finalizata, iar "conform prevederilor legale", asa cum apare scris pe dreptul de libera practica, tocmai acest lucru inseamna: ca nu aveti dreptul de a opera singur. Nu mai incercati sa o dati "cotita"! Ati facut ilegal aceasta operatie, ca de altfel multe altele. Nu mai incercati sa va aparati public pentru ca mai mult va acuzati! Daca afirmati ca daca stiati ca pacienta avea si alte interventii chirurgicale nu ati fi operat-o, este clar ca admiteti ca existau riscuri mai mari decat cele pe care le-ati prezentat pacientei. Domnule doctor, legea spune, intr-adevar, ca toti medicii participanti la actul medical trebuie sa raspunda in fata legii, dar uitati ca la actul medical pe care l-ati desfasurat dumneavoastra erati singurul chirurg. Pacienta s-a dus la spital pentru ca se simtea rau si dumneavoastra stiti acest lucru, dar nu amestecati lucrurile. Ceea ce au incercat sa faca medicii din spital, nu face parte din actul medical declansator, iar dupa 4 zile de la operatia de liposuctie, pacienta era chiar foarte rau. Sunteti un mincinos notoriu, asa cum ati mintit si in legatura cu carnetul de conducere. Aveti dosar penal si pentru fals in declaratii! Ati vrut sa obtineti carnet de conducere la Monte Carlo si v-ati lasat la politia de acolo carnetul, iar in Romania ati declarat ca l-ati pierdut! Cum puteti minti cu atata nerusinare? Oana draga, documenteaza-te inainte de emisiuni! Eu inteleg ca domnul dr. plateste bine, dar chiar sa te vinzi asa de usor!
    1
    5
    Raportează
  • postat de Laurentia
    Duminică, 23 Iunie 2013 00:00
    Dr. Calin Dobos este un EROU, tinand cont de tortura la care a fost supus. Inregistrarile vorbesc de la sine:

    Conferinta de presa 29.05.2013
    RTV Galati - 17.06.2013 - Punctual - am scris titlurile, pentru ca nu se face conexiunea imediat si asa le gasiti pe youtube.
    3
    0
    Raportează
  • postat de Ella
    Vineri, 21 Iunie 2013 00:45
    Citind comentariile galatenilor impotriva dl. dr Dobos nu pot sa nu ma intreb de ce au continuat sa fie pacientii d-lui dr.? Contradictia intre ce spun si ce au facut este evidenta din moment ce clinica Hyperion era plina de galateni... Unde au fost pana acum acesti inversunati? Cum se face ca abia acum au aparut atatea persoane nemultumite ba chiar oripilate de serviciile lui?! Daca ii era inca interzis sa efectueze interventii de la gat in jos, cum se face ca a colaborat cu clinica Focus din Bucuresti in care a activat ca chirurg estetician?!
    3
    0
    Raportează
  • postat de laura
    Miercuri, 19 Iunie 2013 20:39
    Persoanele care l-au cunoscut cel mai bine pe dl doctor din punct de vedere profesional sunt pacientii dumnealui, cei care au fost operati si supravegheati de dansul o perioada indelungata dupa interventiile chirurgicale. Comentariile pozitive la adresa d-lui sunt postate de noi, pacientii sai si reprezinta un mod prin care ne aratam recunostinta fata de domnul doctor, ne exprimam sustinerea si prin care ne dorim sa facem cunoscut celor care citesc comentariile despre dansul, adevaratul sau statut si calitatile pe care le are. Domnul doctor este absolvent de medicina generala si de stomatologie( doua facultati), specialist in chirurgie buco-maxilo-faciala , rezident in ultimul an la specialitatea chirurgie plastica, este inscris la Colegiul medicilor , este autorizat sa exercite profesia de medic cu specializarea chirurgie plastica asa cum rezulta din certificatului emis de aceasta institutie si potrivit dispozitiilor legale conform carora absolventii de medicina anterior anului 2005 dobandesc drept de libera practica dupa primul an de rezidentiat. D-l doctor este cunoscut si apreciat pentru rezultatul foarte bun al operatiilor sale si de aceea are si multi pacienti.Optiunea de a apela la chirurgia plastica apartine fiecarei persoane care se adreseaza esteticianului nu pentru tratarea unei afectiuni, ci pentru a se infrumuseta sau pentru a-si corecta un defect. Aceste servicii medicale costa, iar pretul operatiilor este acceptat de pacient .Insa un pret de 4000 euro pentru operatia de lipoaspiratie nu este tariful domnului doctor. Pentru aceeasi operatie eu am platit mult mai putin.Daca domnul doctor are o situatie materiala buna, aceasta este rezultatul muncii sale.Consider ca d-l doctor reprezinta modelul unui om care a reusit in viata si in profesia d-lui prin munca si ambitie!
    2
    0
    Raportează
  • postat de carmen
    Marți, 18 Iunie 2013 22:52
    Asa zisul doctor stomatolog dobos care face alte operatii pt care nu are drept de practica si ucide femei nevinovate fie ele si de alta entie, a platit o armata de oameni care sa ii refaca imaginea si sa contracareze orice comentariunegativ postat pe net si in ziare si se vede ca sunt comentarii la atresa lui comandate dar el nu stie bietul de el ca lumea il cunoaste in galati de escroc si poate el sa zica ce vrea dar lumea s-a convins de el cine e si cum lucreaza pentru imbogatire. De unde are bani asta de casa in monte carlo si bmw x5? De la pacientii pe care ii jecmanea si nicitreaba buna nu le facea. S-a lacomit si a ucis o femeie ca doar erau 4000 euro nu? nu e de ici colo suma asta pt un amarat. Si multe cate a mai facut acest individ cu tupeu maxim. Nu va scapa oricum de judecata tiganeasca!
    0
    4
    Raportează
  • postat de Georgiana P.
    Miercuri, 12 Iunie 2013 23:29
    Tot poporul isi da cu parerea, toti stiu ce s-a intamplat, cum s-a intamplat si mai ales cine e vinovat. Nu numai ca au depistat vinovatul dar arunca cu vorbe urate mai rau ca la usa cortului. De unde atata rautate?
    Va fi un proces in care se va stabili, conform probelor, cine e vinovat si in ce masura.
    Pe Dl Dr il cunosc si pot sa zic ca e un medic foarte bun si-mi pare rau ca e tarat in de tot circul asta.
    Cat despre spitalele de stat: sa te fereasca sfantul sa ai ghinionul sa stai internat acolo, fie si ptr cea mai banala afectiune - nu acuz pe nimeni, prezint doar un fapt cunoscut de toti.
    3
    0
    Raportează
  • postat de Laurentia
    Duminică, 09 Iunie 2013 19:42
    Dl doctor n-a acuzat pe nimeni, asa cum au facut majoritatea!
    Veniti si dvs cu probe, daca aveti!
    1
    0
    Raportează
  • postat de martor
    Duminică, 09 Iunie 2013 14:35
    Pana sa primeasca domnul dr. scuzele sa vedem cum se va scuza el in fata instantelor de judecata si in fata celor pe care incearca sa ii acuze. Pana acum, apararea lui este "atacul". Si este usor sa "ataci" in fata camerelor de vederi si in fata unor reporteri bine platiti. Sa nu uite domnul dr., care cunoaste adevarul adevarat, ca exista martori la multe din actiunile sale, atat inainte de moartea pacientei sale, cat si la actiunile dansului realizate dupa moartea pacientei.
    0
    3
    Raportează
  • postat de Laurentia
    Duminică, 09 Iunie 2013 01:41
    Nu functioneaza , dar inregistrarile le gasiti pe youtube.
    0
    1
    Raportează
  • postat de Laurentia
    Duminică, 09 Iunie 2013 01:39
    1
    0
    Raportează
  • postat de loredana
    Marți, 04 Iunie 2013 21:02
    Sunt indignata de comentariile unora dintre dumneavoastra.Nu am vazut niciodata atata vehementa la adresa unei persoane.In tara asta nimic nu merge bine datorita guvernantilor care odata ajunsi in functie uita scopul ptr care au candidat si despre care vedem la tv numai lux ,dezinteres ,afaceri murdare ,amante si altele...nici unul sintre dumneavoasta nu comentati nimic niciodata ..nu va convine ca banii statului sunt risipiti inutil pe contracte paguboase in timp ce tara nu evolueaza pe nici un plan ..dar tace toata lumea .In schimb aveti timp sa judecati si sa improscati cu noroi un medic despre care nu stiti mai nimic.De ce nu comentati la adresa medicilor din spitale carora le dati bani pentru serviciile medicale ptr care ei sunt platiti ?Medicul nu e Dumnezeu ,e om cu defecte si calitati .Sa arunce primul cu piatra dintre dumneavoastra care este perfect.Sa comentati si viata intima a unui medic e jalnic, probabil sunteti oameni frustrati si fara ocupatie .Daca o persoana este implinita pe plan familial si profesional nu are timp si placere sa judece pe cel de alaturi ci se bucura de tot ce are.V-as dori sa faceti o facultate de medicina ,sa invatati pe rupte toata tineretea iar cand in final aveti dreptul de a profesa va loviti de jignirile si amenintarile unor parveniti care cred ca au toate drepturile si nu respecta medicul ..a fi medic in Romania este o mare umilinta .In spitale se intampla frecvent astfel de cazuri dar se musamalizeaza ,oamenii sunt prea saraci si lipsiti de putere finaciara sa-si faca dreptate .Noi ,cetateni de rand in necunostinta de cauza trebuie sa lasam organele abilitate sa faca lumina in acest caz .
    2
    0
    Raportează
  • postat de l
    Marți, 04 Iunie 2013 19:53
    A lupta cu opiniile dvs este ca si cum ai goli marea cu o lingurita. :)
    Nimeni n-ajunge la dl doctor bolnav, un defect fizic nu este o boala.
    Obrazul subtire cu cheltuiala se-ntretine.
    Ce vroiati sa mearga cu bicicleta, sa aiba o casa la ANL, si eventual asa o data pe an sa aiba un raport sexual, nu?
    N-a omarat pe nimeni!
    Ce se poate face intr-o clinica: consultatii si interventii ....
    Am vazut unele fotografii ale persoanelor care s-au lasat in mainile sale si rezultatele vorbesc de la sine.
    Cineva spunea ca pentru el dl doctor este un zeu
    Si exemplele sunt n
    2
    0
    Raportează
  • postat de ovidiu
    Marți, 04 Iunie 2013 18:16
    Si eu sunt de acord cu tine Cristina...fuge de raspundere...a ucis-o! Incearca sa isi refaca imagina dar el nu stie ca cine a trecut pe la el nu va mai calca in veci la acest asa zis medic. Oare la stomatologie se pricepe sau ne fura si la masele?
    0
    1
    Raportează
  • postat de Cristina
    Marți, 04 Iunie 2013 18:14
    E un criminal! Sa plateasca asa cum si noua ne-a luat banii pe durerea si disperearea noastra si s-a imbogatit! Sa nu fuga de raspundere acum! Nu avea dreptul sa faca acea operatie dar lacomia de bani si-a spus cuvantul si a omorat pe biata femeie!
    0
    2
    Raportează
  • postat de *
    Marți, 04 Iunie 2013 14:36
    Sunt pentru exprimarea opiniei dar este dezgustator, nu ma refer numai la comentariile dvs. ci si la modul in care l-au descris 'unii care scriu' , sa vezi atata rautate fata de un om care n-a facut altceva decat sa-si practice meseria pe care o iubeste!
    1
    0
    Raportează
  • postat de *
    Marți, 04 Iunie 2013 12:41
    Nici macar un gram din ceea ce este dumnealui nu reiese din ceea ce scrieti, cu siguranta nu este vorba despre dl doctor ! :)
    1
    0
    Raportează
  • postat de fosta cunostinta
    Luni, 03 Iunie 2013 19:59
    Ai dreptate Alina, am fost amanta lui ca sa spun asa. Cat am fost cu el numai in lux ma tinea si am fost multumita. Stiu multe despre el si ce facea la clinica! S-a imbogatit pe seama disperatilor si oamenilor bolnavi dar uite ca ulciorul nu merge de multe ori la apa si a omorat o biata femeie si are nesimtirea sa nu recunoasca! Ma inselat si pe mine si si-a batut joc de mine! Nici nu a mai vrut sa imi raspunda la telefon! A profitat de mine! E un porc in blana de oaie care vorbeste mieros dar te face sarlatanul cum vrea el!
    0
    0
    Raportează
  • postat de Alina
    Luni, 03 Iunie 2013 19:55
    Acest calin dobos este de un tupeu fantastic! Nu are nici un fel de scrupule! Sa va feriti de el ca de dracu ca va ia si banii si va si omoara! Auzi la el ce tupeu! Cica nu el e vinovat si arunca vina pe medicii de la spitalul judetean! Cat tupeu sa ai? A platit in stanga si dreapta ca sa scape dar il vor linsa tiganii din braila! Nu va scapa escrocul! E sustinut de bacalbasa de asta are tupeu! Dar ii va veni si lui randul sa dea socoteala la cat rau a facut! A dat si la stiri cati pacienti a nenorocit si le-a dat explicatii puerile! Si-a batut joc de multa lume disperata! Nu are dreptul sa faca asemenea operatii! E lacom dupa bani si traieste in lux cu ce a castigat! Cunoaste arta manipularii si te traduce din cuvinte dar nu poate sa pacaleasca pe toti! A si fost descoperit cu amante deci e imoral! In viata voastra sa nu calcati la acest asa zis doctor Calin Dobos!
    0
    3
    Raportează
  • postat de revolutia din ”89
    Luni, 03 Iunie 2013 09:44
    DE CE NU LASATI ARTICOLUL SA FIE COMENTAT..SI L-ATI SCOS DIN LISTA CELE MAI COMENTATE??
    draga viata libera te rugam sa fii un ziar liber cu adevarat...
    0
    1
    Raportează
  • postat de Gyna
    Duminică, 02 Iunie 2013 16:24
    Daca ne-am lua dupa gura lumii ne-am sinucide. Ce-a spus gura lumii? Pe cine eliberam... pe Barabas sau pe Hristos? Ce-a raspuns gura lumii? Barabas. Se va face dreptate pana la urma . Nu mai aruncati cu vb. urate si jigniri la adresa unui om ca Dr. Dobos .Prin vb. urate pe care le adresati nu demonstrati nimic , decat caracterul infect pe care il aveti !!
    1
    0
    Raportează
  • postat de *
    Duminică, 02 Iunie 2013 15:38
    Profesional dr. Calin Dobos, pentru mine, este unul dintre cei mai buni medici, nu-si gasesc rostul jignirile la adresa dumnealui. Cuvinte folosite nu fac altceva decat sa tradeze respectul pe care nu-l aveti nici pentru dvs.
    1
    0
    Raportează
  • postat de Iancu Jianul
    Sâmbătă, 01 Iunie 2013 23:01
    @pentru toate clonele doboshiste!
    Exemplu pentru tine cretinetule: Daca eu repar instalatia cuiva electrica si apoi casa omului ia foc, iar eu sunt prins fara autorizatie fac puscarie nu? Iar tu, gresesti omorand un om, apoi nu-ti recunosti mojociile ai tupeul marlanesc in spate cu nea spidermanul verde in spate sa mananci ra~hat!!! EU TE-AS BAGA LA MINELE DE URANIU PE VIATA!
    ROMANIA.... O TARA DE ... LOC!
    0
    2
    Raportează
  • postat de mioara
    Sâmbătă, 01 Iunie 2013 22:56
    MAI OANA, VORBESTI ATAT DE FRUMOS SI DOCUMENTAT (POATE ESTI AVOCAT?!), CA MA EMOTIONEZI! DAR MINCIUNA PRIN OMISIUNE, MAI OANA, NU ABSOLVA DE VINA NICI CHIAR UN AVOCAT! PENTRU CA REFUZ SA CRED CA STIIND ARTICOLELE DE LEGI, NU CUNOSTI CA DREPTUL DE LIBERA PRACTICA, OBTINUT LA SFARSITUL FACULTATII, ITI PERMITE DOAR ACTIVITATEA DE MEDIC DE MEDICINA GENERALA SAU MAI PE INTELESUL TAU OANA, DRAGA, DACA TOT ARE DREPTUL DE LIBERA PRACTICA NU CREZI CA TI-AR PRINDE BINE SI O OPERATIE PE CREIER FACUTA DE ACEST DOCTOR! PENTRU CA DUPA CUM AFIRMI, DREPTUL DE LIBERA PRACTICA ITI DA DREPTUL SA FACI ORICE IN MEDICINA! LA CURSURI SI CONGRESE PARTICIPA ORICE MEDIC CONTRACOST SI PRIMESTE O DIPLOMA DE PARTICIPARE CHIAR DACA EL SI-A PIERDUT VREMEA INTR-UN BAR SAU INTR-UN SHOWROOM SA-SI ALEAGA UN X5. INTAMPLATOR CUNOSC SI 2 PERSOANE OPERATE DE ACEST DOCTOR DE RINOPLASTIE SI CARE SUNT TOTAL NEMULTUMITE DE REZULTATE SI NU STIU CUM SA II "MULTUMEASCA". ASA CA INCA O DATA ZI MERSI CA AI SCAPAT!
    0
    2
    Raportează
  • postat de OANA
    Sâmbătă, 01 Iunie 2013 21:22
    Doctorul Calin Dobos este absolvent al facultatii de medicina si a absolvit la o facultate de stat, nu in sistemul privat.Oricine stie ca facultatea de medicina are un grad ridicat de dificultate, ca trebuie sa sustii zeci de examene, sa faci practica , presupune sa fii inzestrat cu inteligenta superioara si sa studiezi foarte mult.Apoi specializarea in chirurgie buco-maxilo-faciala, rezidentiatul in chirurgie plastica plus participari la cursuri, congrese, specializari, finalizate cu emiterea de diplome, toate inseamna multa munca si studiu! Cat despre dreptul de libera practica, el rezulta din prevederile art. 26 al 2 din OG18/2009 si doctorul fiind absolvent anterior anului 2005, avea acest drept! Referitor la persoana mea nu pot decat sa spun merci ca am avut buna intuitie sa ma operez la doctorul Calin Dobos. Rezultatele au fost mult peste asteptarile mele, ii sunt recunoscatoare si ii multumesc!
    1
    0
    Raportează
  • postat de mioara
    Sâmbătă, 01 Iunie 2013 07:57
    MAI OANA, O FI EL UN MEDIC CU EXPERIENTA IN CHIRURGIE PLASTICA, DAR PROBLEMA ESTE CA NU AVEA DREPTUL SA REALIZEZE OPERATII DE ACEST GEN PENTRU CA NU ESTE CU STUDIILE FINALIZATE IN DOMENIU.
    SA ZICI "MERSI" CA NU AI FOST TU IN LOCUL PACIENTEI DECEDATE; DE UNDE STII TU CAT A STUDIAT SI CAT A MUNCIT? INTR-ADEVAR A FACUT MULTE EXPERIENTE PE OAMENI, DAR MULTE AU ESUAT! UN VRACI TUPEIST CARE SPER SA PRIMEASCA CEEA CE MERITA!
    0
    2
    Raportează
  • postat de OANA
    Vineri, 31 Mai 2013 21:18
    ESTE UN DOCTOR DEDICAT PROFESIEI SI APRECIAT DE PACIENTI NU NUMAI CA MEDIC DAR SI CA OM! EU II SUNT RECUNOSCATOARE! REZULTATELE OPERATIILOR PE CARE MI LE-A FACUT, LIPOASPIRATIE SI RINOPLASTIE, SUNT EXCELENTE! ESTE UN MEDIC CU EXPERIENTA IN CHIRURGIE PLASTICA, A STUDIAT SI A MUNCIT FOARTE MULT, ACORA ATENTIE MAXIMA PACIENTILOR. AM CONVINGEREA CA NU A GRESIT SI CA TOT CE SUSTINE ESTE REAL SI CORECT!
    2
    0
    Raportează
  • postat de OM
    Vineri, 31 Mai 2013 17:32
    CUM POTI TU,SA ITI SPELI PACATELE DAND VINA PE NISTE MEDICI IN VARSTA SI CU O VASTA EXPERIENTA?E SI NORMAL CA DUPA CE AI DISTRUS UN OM;ORICE ALT MEDIC,CAT DE BUN AR FI EL SA NU MAI POATA FACE NIMIC!
    0
    1
    Raportează
  • postat de *
    Vineri, 31 Mai 2013 16:31
    Parerile unora dintre dvs. sunt amuzante!
    Hai sa lasam timpul sa-si faca datoria, mai presus de orice domnul doctor la randul sau este un OM (suflet)!
    1
    0
    Raportează
  • postat de frustrata
    Vineri, 31 Mai 2013 12:14
    m-am tot abtinut sa comentez dar nu mai suport sa vad cum acest”doctor” are atâta TUPEU,NESIMTIRE și OBRAZNICIE
    1.în primul rand de ce nu ai curajul sa comentezi cu numele real dle ”doctor”..si apropo de ce iti alegei numai nume de fete?..
    2.iti cunosc stilul pentru ca am avut nefericita ocazie sa te cunosc...regret ca m-am atins de unul ca tine..esti mizerabil
    un caracter infect
    3.daca lovesti pe cineva cu masina si moare dupa o saptamana la spital..e vina medicilor din acel spital?
    4.dumneata operezi de ani buni asa ca las-o moale cu autorizatiile si diplomele-stim cum le-ai obtinut!!!
    5.daca dumneata scapi din aceasta crimă pe care ai comis-o tara asta se duce de râpă și nu vad nici un viitor copiilor nostri
    6.am multe de spus ..ma opresc aici si iti spun RUSINE!!! RUSINE!!! RUSINE!!!

    PS de aceea a plecat fufa in Franta sa fie mai aproape de Monaco? ai dus-o la ”specializare”?? stii tu de cine vb...de celebra si ffff celebra dna Doctor colega de breasla cu care...hâțza..hâtza...

    era mai frumos daca iti recunosteai greseala ofereai o compensatie morala si financiara familiei ca ai de unde faceai 2-3 ani de ”facultate” sa te mai ”specializezi” si ieseai un om nou care a platit o greseala...
    stii unde ma gasesti..parca ziceai ca vii cu batele si cu golanii tai...hai sa o vedem si pe asta OnaN-ist-ule
    0
    2
    Raportează
  • postat de Gyna
    Vineri, 31 Mai 2013 11:24
    Sa judeci pe cineva si sa arunci cu noroi in el este foarte usor , inainte de a face asta uitat-va la voi . Macar omul asta a realizat ceva in viata , a facut meseria asta cu pasiune si daruire , sacrificand viata personala. Este o persoana deosebita si are un suflet mare . Multa rabdare si putere Dl. Dr. Dobos .
    2
    0
    Raportează
  • postat de Marian I
    Vineri, 31 Mai 2013 08:34
    Draga dle Eu, Intr-adevar "Se pare" este o forma de exprimare a unui om decent, care poate fi folosita intr-o discutie particulara, nu intr-o conferinta de presa cand ar trebui sa transmiti publicului niste date exacte. Niste oameni decenti ar trebui sa afirme ca "asteapta rezultatul anchetei" cel mult si nu sa incerce sa improaste cu noroi. Daca este avocat nu inseamna ca poate lansa afirmatii pe care le-a gandit el (ca sa-si justifice banii) in favoarea celui pe care il apara. In calitate de avocat, ar trebui totusi sa caute adevarul absolut si apoi sa faca afirmatii publice!
    0
    0
    Raportează
  • postat de Flory
    Vineri, 31 Mai 2013 00:47
    Elena, ce s a intamplat, draguta, te a refuzat Dom Doctor de esti asa vehementa:))) vai de capu tau...cu siguranta nu l ai cunoscut k nu ai cum sa ti fi permis sa i ajungi prin preajma
    1
    0
    Raportează
  • postat de Eu
    Joi, 30 Mai 2013 23:38
    Draga dle Marian I, "Se pare" este o forma de exprimare a unui om decent, care n-are pretenții de detinator de adevăr absolut. De asemenea, mai poate însemna ca dl avocat este pregătit sa accepte ca poate totuși greseste. Ce zici de asta, te-ai gândit așa, istetule?
    1
    0
    Raportează
  • postat de Elena
    Joi, 30 Mai 2013 23:28
    A aparut sa isi spele imaginea dar nu poate pentru ca lumea il stie dupa faptele lui! E un escroc si un lacom dupa bani! Mai are un dosar la politie pentru ca a declarat ca are permisul pierdut si a solicitat unul in monte carlo si l-au prins pe nemernicul de Dobos! Dupa ochi se cunoaste ce manipulator e individul si ce escroc! Nu vei scapa basma curata! Tot orasul te stie si stie ce ai facut tu! Sa mai spun si de amantele tale? Ai nenorocit tu mai multa lume la clinica aia nu doar pe femeia asta! Si nu mai trimite singur mesaje in favoarea ta aici ca nu te mai crede nimeni om rapace ce esti! Mai ai X5-ul? Nu aveai dreptul de a face acea operatie stomatologule!
    0
    2
    Raportează
  • postat de Chiorul
    Joi, 30 Mai 2013 22:50
    La asa rationament inseamna ca ma pot duce la orice dentist sa ma opereze de cataracta, ca doar are drept de libera practica in medicina.
    Dobos, lasa-te operat pe creier de un medic ortoped. Are competenta necesara unor asemenea interventii ca doar are drept de libera practica.
    Intelegem de la domnii avocati ca tanara Irina Ciuraru, s-a dus de sanatoasa ce era sa se interneze la spitalul judetean, iar medicii de acolo s-au chinuit trei saptamani sa o imbolnaveasca si sa o omoare, iar in final au reusit.
    Sper ca am inteles bine din ce spun Dobos si avocatii.
    In acest caz, e clar nevinovat.
    0
    1
    Raportează
  • postat de Madalina
    Joi, 30 Mai 2013 22:40
    Da, domnul doctor e cel mai bun! Orice s-ar intampla, voi aprecia mereu ceea ce a facut pentru mine!
    3
    2
    Raportează
  • postat de Imprevizibil
    Joi, 30 Mai 2013 22:21
    Si eu am contactat un microb din Spit. Jud. Dar am scapat destul de greu. Fix acum un an de Izvorul Tamaduirii am cerut ajutorul Domnului in Sfanta biserica cand preotul citea rugaciunile de sfintire a apei. In momentul cand invoca coborarea Duhului Sfant Dumnezeu a lucrat.
    0
    0
    Raportează
  • postat de Laurentia
    Joi, 30 Mai 2013 21:51
    Rezultatul pe care l-am avut dupa interventia chirurgicala facuta de dr. Calin Dobos, depasete asteptarile mele.
    Il sustin in continuare! Nervi de otel, dle doctor!
    2
    0
    Raportează
  • postat de Flory
    Joi, 30 Mai 2013 21:24
    Dr. Dobos e cel mai bun, si eu am mai multe interventii si nu pot decat sa i multumesc, daca nu l cunoasteti, nu va pronuntati.
    1
    0
    Raportează
  • postat de pacientul englez
    Joi, 30 Mai 2013 20:51
    Draga Laura,
    Daca te-ai supus dr. Dobos Mengele pt operatii estetice, eu te sfatuiesc sa te uiti in oglinda cat mai des,s-ar putea sa ai surpriza sa-ti plesneasca pe la cusaturi. Mai bine lasa-te asa cum te-a zămislit Creatorul, EL este un estetician mult mai bun decat doctorul dentist transformat in mare estetician...
    0
    1
    Raportează
  • postat de laura
    Joi, 30 Mai 2013 20:07
    Am incredere in dr. Calin Dobos, am facut la dumnealui doua operatii estetice si stiu ca este un profesionist! Sunt convinsa ca tot ceea ce spune este adevarat! Ii doresc sa aiba putere si sa lupte in continuare! Pacientii dvs va sunt alaturi, domnule doctor!
    2
    0
    Raportează
  • postat de laura
    Joi, 30 Mai 2013 19:22
    Am incredere in dr. Calin Dobos, am facut doua operatii la dumnealui si stiu ca este un profesionist! sunt convinsa ca tot ceea ce spune este adevarat! Ii doresc sa aiba putere si sa lupte in continuare! Pacientii dvs. va sunt alaturi, domnule doctor!
    1
    0
    Raportează
  • postat de Marian I
    Joi, 30 Mai 2013 17:20
    domnilor avocati!
    "se pare" nu este un cuvant care ar trebui folosit de niste oameni ai legii; cunoasteti legislatia? se pare ca nu!
    "dreptul de libera practica" al unui absolvent de medicina generala si care are ca specialitate chirurgia maxilo-faciala nu este acelasi cu "dreptul de libera practica" al unui absolvent de medicina care are ca specialitate chirurgia plastica si reconstructiva; domnilor despre ce vorbiti? poate veti putea duce in eroare opinia publica dar nu stiu daca veti reusi si cu cei cunoscatori in domeniu; domnule dobos daca aveati pregatirea necesara de ce ati refuzat consultul pacientei de 3 ori in 3 zile consecutiv si nu i-ati recomandat consultul unui "prost" doctor dintr-un spital agreat de dumneavoastra (care sa se ridice la nivelul cunostintelor medicale ale dumneavoastra); ati tratat pacienta cumva ca fiind drogomana si ca dumneavoastra nu puteti sa gresiti? a avut cumva pacienta infectie in peritoneu, pe care si-a provocat-o singura sau aceasta infectie a fost prezenta inaintea interventiei dumneavoastra si dvs. cu competenta pe care v-o dadea dreptul de libera practica nu ati constat-o cu prilejul interventiei pe care ati practicat-o?; acum 8 ani cand practicati interventii chirurgicale de chirurgie plastica si care au nenorocit oameni care va cer capul acum, ce drepturi de libera practica aveati? dupa ce ati platit in stanga si in dreapta ca sa va acoperiti magariile si crimele, v-ati gasit o armata de incompetenti, asa zisi avocati la fel de obraznici si aroganti ca dvs. care cred ca banul tine loc de adevar, ca notiunea de demnitate si responsabilitate poate fi inlocuita cu cantitatea de Euro pe care ati platit-o sa va cumparati autorizatiile de functionare, dar toate acestea odata cumparate, nu tin loc de experienta si de competenta!
    Domnilor avocati care va protejati sub sintagma "se pare", dvs. luptati pentru adevar sau contracost luptati pentru a salva un criminal! In ultima varianta puteti fi considerati partasi!
    Rusine!
    0
    2
    Raportează
  • postat de Vale
    Joi, 30 Mai 2013 17:08
    Sunt sigura de nevinovatia acestui medic! Nu inteleg de ce judecati o persoana fara sa stiti exact ce s-a intamplat!!! Este un medic deosebit si sunt multe persoane care il sustin!!
    2
    0
    Raportează
  • postat de pacient dr. Mengele
    Joi, 30 Mai 2013 15:44
    Dr Dobos Mengele crede ca va scapa de judecata poporului, dar se inseala ! Ar fi si culmea tupeului sa redeschida Clinica Ororilor, o adevarata fabrica de bani....
    0
    1
    Raportează
  • postat de ell
    Joi, 30 Mai 2013 14:32
    Prosti or fi cei din familia acelei fete sa nu se razbune pe acest bisnitar de medic.Nimeni nu mai avea loc de de acest impostor.Ce cauta el,medic stomatolog sa faca operatii estetice.La puscarie cu el.
    0
    2
    Raportează
  • postat de mihaiu
    Joi, 30 Mai 2013 14:20
    BACALBASA SE PLIMBA , DUPA CE A CONTRIBUIT SI EL LA MOARTEA PACIENTEI .A CHELTUIT PESTE 200 DE MILIOANE DE LA C.J. PE PLIMBARI ,SA-I FIE RUSINE /
    0
    2
    Raportează
  • postat de gigi
    Joi, 30 Mai 2013 11:02
    Un ecscroc nenorocit care vindea masini fara acte ,inregistrate in Olanda.Un bisnitar de doua paralele care a gasit fraierii sa le ia banii.
    0
    2
    Raportează
  • postat de cir
    Joi, 30 Mai 2013 10:26
    Pentru cel cu dintii excrocati:
    Mergeti si faceti reclamatie daca ati fost pagubit, inselat nimeni nu-si poate face dreptate singur, razbunarea nu este dreptate si nu-i fereste pe alti semeni sa pateasca la fel.
    0
    0
    Raportează
  • postat de de ce m-ai excrocat criminalule?
    Joi, 30 Mai 2013 09:17
    Dobos, i-ati sarsanaua si pleaca de unde ai venit.Galatiul nu este locul unde s-a rasturnat caruta cu prosti.Te avertizez public ca indiferent de cum se va sfarsi cazul asta cu moartea femeii in care esti implicat, te voi gasi si iti voi taia beregata.Si asta pentru motivul ca soacra-ta si tu mi-ati luat 400 de lei, la care nu ai dat chitanta, nu m-ai inregistrat asa cum ar fi trebuit,pentru o operatie la dantura la care ai garantat ca ai facut treaba buna,iar dupa doua luni mi-au cazut dintii.Cand am venit la tine ai spus ca se mai intampla si asa.Si banii aia erau imprumutati, ca nu mai puteam de durere, iar tu mi i-ai luat si mi-ai distrus si doi dinti.

    Nimeni nu te poate pazi, acum ti-ai pus o plasa la intrarea in saloanele mortii, dar sper sa revii.Te voi gasi indiferent pe unde ai sa te ascunzi.
    0
    2
    Raportează
  • postat de Gigel Friptu
    Joi, 30 Mai 2013 09:06
    Dar cine a dat anestezie in acest caz nu ne spune dl dr Dobos? - Bacalbasa
    Dar cine i-a dat autorizatie de la Colegiul Medicilor ca sa deschida clinica nu ne zice? - Bacalbasa
    Dar faptul ca in spital, in sectia de ATI nu s-a facut niciodata igienizare pana dupa moartea pacientilor aceeia care au murit din cauza acinetobacter nu ne spune? Si cine a fost sef la ATI si director de spital nu ne spune? - Bacalbasa
    Dar cati bani primea anestezistul - Bacalbasa - nu ne spune? In afara de milionul ala trecut in contract...chiar suntem prosti? 1 milion o anestezia pe o luna la atatea cazuri...nici la stomatolog nu ne ia atata!
    IEFTIN DOMNU DOCTOR BACALBASA! IEFTIN! PACAT! MARE PACAT!
    0
    2
    Raportează
  • postat de Marius Stanica
    Joi, 30 Mai 2013 08:34
    din mai multe surse de informare pare ca dl Dobos avea drept de practica, problema fiind totusi cu totul alta :

    LACOMIA IMENSA de a face cat mai multe operatii, cat mai repede si cum graba strica treaba...
    In plus isi platea extrem de prost angajatii si ca in tot sistemul medical privat, angajatii munceau peste 10 ore pe zi si chiar si in weekend (fara nici-o plata suplimentara sau libere compensatorii)

    la acest capitol dl Dobos, care a strans o casa in Monaco, ramane un animal lacom pe spinarea oamenilor,
    desi dpdv profesional era apreciat si facea o treaba destul de buna.
    0
    1
    Raportează
  • postat de Sorin
    Joi, 30 Mai 2013 07:21
    Nu sunt in masura sa apreciez sau sa judec vina doctorului Dobos; dar stiu un fapt cert: cunosc persoane care care au suferit interventii efectuate de doctorul Dobos care acum sunt bine. Dar am avut o persoana draga care acum e in pamant care a fost internata la ATI cu pneumonie si a fost externata cu ditamai escarele pe spate si calcai, cu adancime pana la os, cu potential infectios maxim ce putea duce la deces. Ce au spus asa zisele cadre din respectiva sectie? Ca e normal sa fie asa.. pentru ei poate. Orice documentatie medicala ii contrazice. Dupa un an de tratament intens acordat la domiciliu, persoana s-a stins, tot la sectia ATI.
    Ce spune asta? La ATI s-a pierdut demult esnta existentei acestei sectii, salvarea de vieti in momente de grea incercare si s-a transformat in mosia unuia si altuia manati de dorinta de capatuire si satisfacerea orgoliilor marunte pe necazul altora, intr-un loc plin de meschinariile unor farisei ce ce mustesc la rampa de profesionalism si noblete sufleteasca.
    E clar, e posibil ca doctorul Dobos sa aiba o vina dar decedata a murit dupa TREI SAPTAMANI DE INTERNARE LA SECTIA ATI A SPITALULUI CLINIC JUDETEAN DE URGENTA GALATI. Ori aceasta titulatura obliga la mai mult decat sa spui ca e normal ca un pacient sa fie externat cu escare, ca e firesc sa moara...
    Nu imi aduc vreodata ca vreun cadru medical de la stat sa isi asume raspunderea pe vreun act medical dubitabil... Si ca sa inchei, stiti cum se exprima doctorul Trandafir, de garda la sectia ATI in seara zilei de 9 iunie 2012, la ora 21 cand intr-un final am reusit sa intru la sectia ATI ca sa mai stau cateva clipe cu persoana ce urma sa se stinga in dimineta zilei urmatoare? " Ce p...a ati venit mai la ora asta? V-ati uitat la meci si acuma veniti aici? Iesiti afara!!!"
    Dar probabil ca nestiute saunt caile si gandurile eminentelor de la ATI....
    0
    0
    Raportează
  • postat de Axon
    Joi, 30 Mai 2013 03:40
    Sectia ATI (unde Bacalbasa a fost sef de sectie) din Spitalul de Urgenta Galati (unde Bacalbasa a fost director) si clinica privata ( de unde Bacalbasa lua banuti) sunt parteneri in acest caz de malpraxis.
    0
    2
    Raportează
  • postat de Ion Ghica
    Joi, 30 Mai 2013 00:19
    Este clar,acest ucigas o sa scape basma curata
    0
    0
    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.