Evaluaţi acest articol
(0 voturi)
51 comentarii

Mai mulţi reprezentanţi ai Asociaţiei „Ajutaţi-l pe Lăbuş”, au protestat sâmbătă, timp de o oră, la Potcoava de Aur, împotriva legii eutanasierii, solicitând totodată primarului Marius Stan şi Consiliului Local să nu adopte o asemenea măsură, ci, mai degrabă, să se axeze pe o sterilizare masivă a câinilor fără stăpân. Iubitorii de animale au afişat pancarte cu mesaje precum „Alegeţi viaţa pentru ei”, „Nu eutanasierii”, „Opreşte cruzimea faţă de animale”, „Eutanasia=afacerea morţii” sau „Sângele câinilor nu spală banii furaţi” şi au scandat, solicitând modificarea legii care dă undă verde uciderii patrupedelor. „Dacă la Galaţi se va lua această decizie nu va face decât să continue disconfortul care este deja pe străzile Galaţiului. Apelăm la conştiinţa şi bunătatea aleşilor locali – poate în fiecare dintre dumnealor există compasiune. Animalele care, în momentul de faţă sunt pe stradă, nu au nicio vină, sunt consecinţa neglijenţei, ignoranţei, neputinţei oamenilor de a-i menţine în proprietăţile dumnealor şi tocmai din acest motiv nu trebuie să aibă o astfel de soartă pentru că existenţa lor pe stradă chiar nu le conferă o viaţă frumoasă, din contră, sunt expuşi unor traume fizice şi psihice”, susţine Corina Grigore, preşedinta Asociaţiei „Ajutaţi-l pe Lăbuş”.
Potrivit acesteia, soluţia pentru rezolvarea problemei câinilor fără stăpân este strângerea în adăposturi a celor agresivi şi a haitelor care s-au instalat în cartiere, precum şi demararea unei campanii de sterilizare masivă a acestora. Totodată, Corina Grigore a precizat că municipalitatea ar trebui să ia atitudine împotriva abandonului patrupedelor de către stăpâni, prin sancţiuni, întrucât, susţine aceasta, Asociaţia se confruntă „în fiecare zi cu abandonul animalelor de rasă, iar cele mai multe sunt bătrâne”.

Citit 2874 ori Ultima modificare Sâmbătă, 08 Martie 2014 18:11

51 comentarii

  • postat de Diana Joi, 13 Martie 2014 20:08 5.13.176.*** Link la comentariu
    1
    4

    @ Gigi
    Eu nu stiu ce te-ai umflat asa si te-ai napustit ca surdu'n toba, bolborosind chestii care nu au nici o legatura cu ce am spu eu.
    Eu nu am spus ca trebuie sa ramana cainii pe strazi, ci dimpotriva, la fel cum au spus intotdeauna cei care sunt impotriva eutanasierii, ei trebuiesc adunati de pe strazi si dusi in padocuri. Doar ca odata dusi acolo trebuie sa gasim solutii omenesti pentru ei, nu sa-i omoram.
    Dar probabil ca esti vreun satanist care s-a revoltat cand a citit cuvantul Dumnezeu. Asa ii apuca pe astia pandaliile, cand vad semnul crucii sau aud numele lui Dumnezeu, scuipa aiurea nervosi cuvinte revoltatoare asa cum ai facut tu cu "sange siroind", "plozi nenorociti", "pupat sub coada".
    Ai sa pupi tu sub coada toti diavolii din fundul iadului, mai revoltatule.

    Raportează
  • postat de Gigi satul de javre Joi, 13 Martie 2014 18:04 92.82.254.*** Link la comentariu
    4
    2

    @Diana.
    Atunci i-ati ,,cateii" si te du...Dar du-te sa nu stim de tine. Si din partea noastra PUPA-I SUB COADA!
    Sper sa patesti ca alti parinti -daca ai copii- sa-ti vina hacuiti de javrele pe care le pupi cub coada cu sangele siroind si sa ramana plozii tai nenorociti pe VIATA si traumatizati si sa vad daca mai pupi cainii sub cozi. Ce zici??? Dar apropo, c a c a t u l lasat in urma de cainii tai pe care-i pupi sub coada, il strangi cu maturica, farasul, si punguta??? AUD??? Daca da, esti in regula! Daca nu....esti si tu tot o maidaneza!!!

    Raportează
  • postat de Diana Miercuri, 12 Martie 2014 18:56 5.13.140.*** Link la comentariu
    2
    3

    Cei care sunt impotriva eutanasierii, intotdeauna au spus ca nici ei nu vor caini pe strada, insa oamenii trebuie sa gaseasca solutii acceptabile, nu sa omoare cainii dupa ce sunt dusi in padocuri.
    Omul nu este singura fiinta care are dreptul sa traiasca pe Pamant, cainii sunt si ei niste creaturi ale lui Dumnezeu.

    Raportează
  • postat de adriana Miercuri, 12 Martie 2014 15:13 86.120.172.*** Link la comentariu
    2
    5

    nu doar doamnele au scandat, ci peste 100000 de oameni din toata lumea au scandat impotriva Romaniei ucigase. cred ca e o "reclama" buna. veniti in Romania sa vedeti hingherii ucigasi in actiune. RUSINE!

    Raportează
  • postat de pt Diana Miercuri, 12 Martie 2014 00:29 5.13.219.*** Link la comentariu
    3
    2

    mai diana, iti doresc sa te inconjoare noaptea o haita de 20 de caini si mai vorbim dupa.

    Raportează
  • postat de Diana Marți, 11 Martie 2014 21:34 5.13.208.*** Link la comentariu
    4
    6

    Cei care doriti omorarea unor fiinte nevinovate, sa aveti soarta lor va doresc.
    Asa veti avea ocazia sa simtiti chinurile prin care trec sute de caini macelariti fara mila in padocurile din Timisoara, Pitesti, Buzau, si care nu au nici o sansa ca cineva sa se indure de ei, cu asa fiare de oameni in jurul lor.

    Raportează
  • postat de andrei Marți, 11 Martie 2014 14:57 5.13.191.*** Link la comentariu
    5
    7

    Acelor doamne care il vor pe ' labus' in viata le intreb ce ar fi facut in cazul in care sunt inconjurate de 10-15 maidanezi care incercau sa ma muste si nu reuseam sa scap de ei , in drum spre casa duma o zi de munca?am patit-o eu cu acesti caini.nu era nimeni la ace ora , doar acei caini, si am avut norocul ca aveam o geanta la mine cu care am reusit sa ma apar de acei caini care muscau de geanta...nu am nimic cu aceste vietati , si eu stau la casa am 2 caini dar nu le dau drumul pe strada.cine vrea caini sa aibe grija de ei, sa fie monitorizati, nu sa ii adopte si apoi sa le dea drumul pe strazi iar...vrei sa mergi prin parc , pe strada intalnesti numai excremente de caini, si cei care au caini ar trebui sa aibe bunul simt sa stranga dupa acel patrupet...asa ca cn vrea caini sa - creasca...nu sa protesteze..sunt atatia copii si oamnei care nu au ce manca, asta ar trebui sa protesteze acele cucoaneee...RUSINE RUSINE...

    Raportează
  • postat de Claudiu Marți, 11 Martie 2014 13:41 82.137.14.*** Link la comentariu
    4
    7

    Exportati cateii nostri maidanezi la asiatici si scoateti si-un profit din chestia asta :))

    Din pacate, la o situatie in care s-a ajuns dintr-o grava eroare, rezolvarea nu poate fi una morala, corecta.
    Am acceptat aceste compromisuri in care s-a trait pana acum, doar printr-un compromis putem indrepta ceea ce nu e in regula.

    Raportează
  • postat de costi Marți, 11 Martie 2014 13:04 95.77.96.*** Link la comentariu
    3
    5

    @Un Om, mergand pe rationamentul tau, intre anii 2001-2007, in Bucuresti soarele era pe cer ziua si luna noaptea. Rezultatul: mai multi caini pe strada!

    Eutanasia este solutia care ne scapa de caini in viitorul apropiat iar castrarea in masa ne scapa pe termen lung (dupa cel putin 10-20 de ani). Noi vrem sa scapam de maidanezi acum si pentru totdeauna. Deci cele 2 activitati trebuie realizate simultan. Adica se castreaza toti cainii pentru care cineva isi asuma raspunderea, si eutanasiati ceilalti.

    Raportează
  • postat de BURUIANA Marți, 11 Martie 2014 12:53 79.116.97.*** Link la comentariu
    5
    6

    DOAMNELE CARE IUBESC CANII , SA SE REPARTIZEZE PE FIECARE STRADA SA ADUNE RAHATUL SI SA PAZEASCA COPII SI BARTANII SA NU-I MUSTE!!

    Raportează
  • postat de Marius Stanica Marți, 11 Martie 2014 09:15 213.218.53.*** Link la comentariu
    3
    8

    din cei care tipa in gura mare "NU eutanasierii, DA sterilizarii" le propun, impreuna cu majoritatea locuitorilor orasului Galati, sa .. .. . II ADOPTE !!

    Daca ii adopta, si devin proprietari, sa ii sterilizeze, nu sunt eutanasiati, trebuie sa ii duca la veterinar, sa le dea de mancare, sa ii tina in casa (ATENTIE: SA II TINA IN CASA, APARTAMENT), sa ii spele, sa nu lase sa muste alti oameni, sa nu ii lase sa latre noaptea in casa.

    Si se rezolva, simplu.


    Nu inteleg rostul acestui miting. In SUA si UE15 nu exista, pentru ca regulile sunt clare.
    Vrei sa nu fie eutanasiat un caine, atunci il adopti (SE TRECE CLAR PROPRIETARUL) si daca se gaseste cainele abandonat pe strazi TE TREZESTI CU O AMENDA DRASTICA !
    Ai caine si este bolnav, nu te duci la veterinar, PRIMESTI O AMENDA DRASTICA !
    Ai caine si musca pe altcineva, te trezesti cu un proces si DAUNE DRASTICE !
    Ai caine si latra noaptea in apartament, te trezesti cu O AMENDA DRASTICA !

    Raportează
  • postat de Un Om Luni, 10 Martie 2014 23:02 95.76.36.*** Link la comentariu
    2
    5

    Daca intr-adevar nu mai vreti caini pe strazi, nu inteleg ce aveti impotriva responsabilizarii cetateanului? Vreti sa finantati din buzunarul propriu o afacere extrem de profitabila pentru totdeauna? Caci asta se va intampla. De ce sa platesc eu la nesfarsit fiindca cei care detin caini sunt iresponsabili? Chiar daca unii dintre ei sunt buni cetateni si au grija de patrupedele lor, ce facem cu ceilalti? Aici vorbim despre animale, rata proliferarii este foarte mare.

    Raportează
  • postat de Un Om Luni, 10 Martie 2014 22:42 95.76.36.*** Link la comentariu
    4
    5

    Intre anii 2001-2007, in Bucuresti au fost cheltuiti 9000000 euro si ucisi 144000 caini. Rezultatul: mai multi caini pe strada! In Brasov intre 2002 si 2008 au fost ucisi 20.000 de caini si s-au cheltuit 2 milioane de euro, in Arad intre 2008 si 2010 s-au ucis 2.986 de caini cheltuindu-se 308.408 de euro, in Slatina intre 2008 si 2010 au fost ucisi 1.111 caini si s-au cheltuit 242.500 de euro, iar in Constanta între 2008 si 2010 s-au cheltuit 1,5 milioane de euro pentru eutanasierea a 20.000 de caini. Rezultatul: si mai multi caini pe strazi! Deci, eutanasierea, nu este o metoda nici ieftina si nici eficienta! Trebuie inchisa sursa inundatiei si abia apoi scoasa apa! Sterilizarile in masa, vaccinarea, microciparea, inregistrarea si educatia comunitara sunt componente esentiale ale unei solutionari eficiente a numarului mult prea mare de caini pe strazi. In marile orase ale lumii, pe data de 8 martie, au avut loc manifestatii care incrimineaza metodele folosite de Romania in solutionarea problemei numarului de caini, metode care nu includ injectia letala, aceasta e doar pe hartie, banii sunt furati, ci mai degraba alte mijloace barbare demne de un secol mult inapoiat.

    Raportează
  • postat de gigel Luni, 10 Martie 2014 22:31 5.13.160.*** Link la comentariu
    1
    2

    prostii au gresit pancarta...scrisesera prima data DA STERLIZARII :)))) si n-au mai avut alt carton ca au dat banii la maidanezi

    Raportează
  • postat de Ne vrem orasul inapoi! Luni, 10 Martie 2014 21:09 5.13.231.*** Link la comentariu
    6
    4

    Avand in vedere procentajul de peste 90% pro eutanasiere din comentarii, rog autoritatile locale sa ia atitudine, si sa actioneze conform majoritatii, in acelasi fel in care au fost votati!
    Precizez ca noi cei pro-eutanasiere, nu avem timp de mitinguri si proteste, fiind mai tot timpul la munca, nu ca unele doamne ,,protestatare” , care au ca ocupatie frecventarea mall-urilor din oras (doar 2 la numar, din pacate pt dansele) unde se uita dupa noile aparitii in materie de blanuri si piele naturala, cheltuind banii domnilor, sau mai rau banii nostrii care ar trebui sa ajunga la maidanezii pe care ii tot protejeaza atat!
    IN CAZ DE NEIMPLICAREA AUTORITATILOR, o sa rupem o zi de munca pentru un protest adevarat, PRO-EUTANASIERE, dar speram sa nu fie nevoie!
    VA MULTUMIM ANTICIPAT!
    Cetatenii Municipiului Galati, satui de mizerie, si care vor sa asigure copiilor un viitor linistit!

    Raportează
  • postat de @@costi Luni, 10 Martie 2014 17:38 5.13.138.*** Link la comentariu
    2
    10

    Aici nu vorbim de statistici, pentru un om de pe strada muscat de caini probabilitatea se transforma in certitudine. Si da, am fost atacat, din fericire nu muscat, de un maidanez castrat in zona pietii din M19.

    Raportează
  • postat de costi Luni, 10 Martie 2014 17:34 95.77.96.*** Link la comentariu
    4
    12

    Vezi, asta e problema cu "iubitorii de animale". Sunteti doar o gasca axata pe denigrarea celorlalti. Nebuna care avea afisat pe un panou "Who the fu ck is Ionut?" e un exemplu care va caracterizeaza perfect. Si ca sa-ti raspund la intrebari: 1) Cainii traiesc pana la 20 de ani. La mine la bloc a fost unul care a trait vreo 17 ani, si iarna asta asta l-a luat o baba ca sa nu moara de frig. S-ar putea sa mai traiasca inca un an. Se numea "Ţiganul" si il cunoaste toata lumea de pe strada Podul Inalt. Du-te si intreba daca nu ma crezi. 2) N-am vazut niciun maidanez castrat (dovada ca cei 59 de lei pe care ii platesc anual sunt degeaba), dar am vazut caini de curte, castrati si agresivi. 3) Eu am adoptat vreo 20 de caini si pisici de pe strada, inclusiv un caine de la Help Labus, pe care i-am plasat la rudele de la tara unde traiesc fericiti la curte. Tu ce ai facut, in privinta maidanezilor, ca sa iti permiti sa-mi pui intrebari?

    Raportează
  • postat de @costi Luni, 10 Martie 2014 16:17 5.13.151.*** Link la comentariu
    14
    2

    Poti sa-mi dai si mie o situatie cu cainii din cartierul tau, castratati si care musca ? Nu cumva tu musti mai abitir decat maidanezii printr-o astfel de logica caraghioasa ? Dar absurdul in care inoti cu gratie e dat si de durata de viata a unui maidanez pe care tu o estimezi la peste 20 de ani. Astept rectificari.

    Raportează
  • postat de costi Luni, 10 Martie 2014 13:46 95.77.96.*** Link la comentariu
    4
    11

    @Un Om nu mai face pe prostu ca nu trebuie nimeni se aleaga intre preventie sau eliminare. Se fac si campanii de castrare dar se si eutanasiaza, pentru ca surpriza: CAINII MUSCA SI DUPA CASTRARE. Castrarea inseamna taierea oualor, nu a dintilor, si nu vrem sa stam 20 de ani sa-i asteptam sa moara. Deci cainii care au muscat oameni nu mai au ce cauta la castrare....direct la injectie.
    Intrebare pentru iunitorii de animale: V-ati intrebat vreodata cum se transforma porcii in carnati, sau gainile in Hot Wings? N-am vazut niciun protest de Ignat...dar cozi la cizme de piele in mall.

    Raportează
  • postat de cineva Luni, 10 Martie 2014 13:19 82.137.12.*** Link la comentariu
    14
    7

    Cata ura, inversunare, nepasare..oamenilor, este un protest pe care fiecare are dreptul sa il faca, ce va atacati atat? de ce nu va atacati cand guvernul va fura, va inseala, va ia si ultimul banut din buzunar? de ce nu va inversunati cand mamele isi omoara copiii, ii lasa in maternitati la mila statului? de ce nu va adunati atunci, mari iubitori de oameni ce sunteti, si nu puneti mana de la mana pentru a face ceva pentru sufletele alea nevinovate? va atacati atat ca unii mai au grija si de caini sau pisic..voi ce faceti pentru oameni? faceti ceva? sau comentati din spatele calculatorului, ca deh sunteti mari si tari la umbra anonimatului, si va stoarceti lacrimi de crocodil pentru ca apoi sa va intoarceti la vietile voastre caldute si fara griji? cu asa mentalitate mai vrem noi sa intram in Europa? nici macar pe usa din dos, pe unde se scot gunoaiele, nu mai nimerim..rusine pentru imbaj, pentru violenta, pentru minciuni, pentru prostiile scrise si gandite..

    Raportează
  • postat de dsd Luni, 10 Martie 2014 12:37 86.34.187.*** Link la comentariu
    3
    11

    Zen, eu spun sa-i exportam!! Ce spui?Daca esti asa de maret te rugam sa iei atitudine!

    Raportează
  • postat de julien Luni, 10 Martie 2014 11:36 5.13.210.*** Link la comentariu
    6
    19

    legea spune clar ca dupa 14 zile,daca un caine nu este adoptat trebuie eutanasiat,si trebuie aplicata rapid fara a baga in seama toate istericile din oras.

    Raportează
  • postat de pentru Un OM Luni, 10 Martie 2014 11:28 92.87.201.*** Link la comentariu
    7
    19

    Cainele steriliat musca, cel eutanasiat nu!

    Raportează
  • postat de Zen Luni, 10 Martie 2014 10:51 217.73.162.*** Link la comentariu
    14
    11

    Wow, cati tarani nespalati si frustrati care prefera sa dea cu bata-n cap animalelor (fara nicio vina!!!) in loc sa incerce sa se gandeasca de ce s-a ajuns aici ( o fi oare din cauza ca unii oameni - cu foarte multi bani in buzunar si foarte multa vina - au preferat sa nu faca nimic atunci cand situatia escalada si cainii se inmulteau??? )
    PRO STERILIZARE !!!!

    Raportează
  • postat de Sandu. Luni, 10 Martie 2014 09:52 92.82.240.*** Link la comentariu
    17
    8

    Cata ura in comentariile celor care nu iubesc cainii.Sunt de acord ca aceasta problema trebuie rezolvata in mod civilizat si nu cu metode naziste.

    Raportează
  • postat de dsds Luni, 10 Martie 2014 01:33 5.13.158.*** Link la comentariu
    10
    22

    propun infiintarea unor brigazi cetatenesti care sa umble noaptea prin cartiere, sa adune cainii si sa-i omoare,de ce sa ne ascundem dupa deget folosind cuvantul EUTANASIERE. MOARTE CAINILOR VAGABONZI

    Raportează
  • postat de Iubitor de animale domestice ţinute în curte sau în apartament. Luni, 10 Martie 2014 00:11 89.137.139.*** Link la comentariu
    12
    26

    În loc să umble cu pancarde în mână, cea mai bună demonstraţie pentru a-l apăra pe Lăbuş ar fi în felul următor:
    - să bună botniţe la toţi câinii vagabonzi; botniţele să dea posibilitatea câinilor să absoarbă mâncare şi apă, fără posibilitatea de a muşca;
    - să le dea de mâncare de trei ori pe zi plus desert la ora zece;
    - după fiecare câine vagabond să fie câte o militantă din asta, 24 de ore pe zi, cu o mătură, un făraş şi un sac din plastic în mână pentru a aduna excrementele în secunda doi;
    - să-i spele în fiecare săptămână cu apă şi săpun.
    Garantez că nimeni nu va mai cere eutanasierea câinilor vagabonzi. Dar dacă se vor găsi excremente de câini pe străzi şi câini fără botniţe, militantele pentru Lăbuş să fie amendate pentru neglijenţă în exercitarea atribuţiilor de serviciu.
    Mie nu-mi convine ca din salariul meu de mizerie să plătesc taxă pentru dragostea dintre câinii vagabonzi şi cucoanele astea, nici pentru padocuri şi hrana lor. Dragostea lor - banii lor.

    Raportează
  • postat de Hingherul Duminică, 09 Martie 2014 19:11 108.245.201.*** Link la comentariu
    12
    26

    Protestatarii ,... par ca ar avea nevoie de un examen psihiatric ,,in special doamna din prim plan , ..heheh pun pariu ca se crede Brigitte Bardot ,,hheheh ,,
    Terminati cu potaile de pe strada ,,,ne-am saturat de rahat si muscaturi ,,,,Eutanasiati cainii vagabonzi si pe aia care-i pupa sub coada, hheheheh

    Raportează
  • postat de hehe Duminică, 09 Martie 2014 18:10 5.13.138.*** Link la comentariu
    8
    24

    asta care tot de exemple din Europa sa se intereseze intai cum au procedat europenii de-au ramas fara caini si dupa aceea sa vorbeasca. De asemenea e interesant modul in care a curatat armata germana Bucurestiul de caini in 1916, se poate da o cautare pe google. Smecherii vor sa obtina bani publici pentru intretinerea maidanezilor. Despre asta este vorba. Cine ii opreste pe cei care au manifestat sa stranga bani si sa infiinteze adaposturi pe cheltuiala lor?

    Raportează
  • postat de Un Om Duminică, 09 Martie 2014 16:31 95.76.36.*** Link la comentariu
    25
    16

    Sa-mi explice si mie cei care vor moartea patrupedelor cum va functiona pe termen lung aceasta metoda! Eu nu sunt dispus sa platesc din banii mei, la nesfarsit, pentru euthanasia animalelor de pe strazi, dar accept oricand sa platesc pentru preventie! Preventia costa infinit mai putin decat euthanasia pe banda rulanta care nu va face decat sa sustina o afacere cu megaprofit! E la fel ca atunci cand esti bolnav si iei ziua antibiotic iar noaptea iti bagi pe vena un cocktail de bacterii! Vei cumpara permanent antibiotic fiindca vei fi tot timpul bolnav!
    Pedepsire abandon, microcipare, sterilizare tot ce inseamna patruped fara valoare chinologica/felina - caine, pisica! da, si pisicile sunt o mare problema! M-am saturat sa vad pisici bolnave, mutilate si care fata pui peste tot, sunt scari de bloc unde nici nu poti sa respiri de miros de dejectii de pisica, sunt persoane care "ingrijesc" cate 4, 5 pisici si le lasa puii fatati la voia intamplarii in cutii de carton, pe scari de bloc, la ghena de gunoi, aceeasi situatie ca la caini. Daca nu se aduna in haite nu inseamna ca nu deranjeaza! Pisicile fata mult mai des decat cainii!
    Sterilizare, microcipare si inregistrare tot ce misca si neaparat pedepsire abandon! Sa fie obligati la sterilizare toti proprietarii de caini si pisici de rasa sau nu! Doar animalele utilitare si cele care au valoare chinologica/felina (pedigree acreditat ACR) sa fie scutite de la sterilizare contra unei taxe anuale! Sunt persoane care isi cumpara caini si pisici asa zise de rasa de la pet-shop si ii impuiaza in apartamente sau curti in vederea comercializarii puilor. Am un caz recent printre vecini! Nu ii intereseaza soarta lor dupa ce i-au vandut! Nu conteaza ca pisicile sau cateii sunt imperecheati incestuos (frati, mama/tata+pui) iar cei care cumpara puii ii abandoneaza ulterior din cauza ca sunt bolnavi! Descurajati samsarii de acest fel! Animalele provenite de la ei ajung in strada! Conform recentului regulament al primariei care propune monitorizarea gestatiilor, declararea numarului de pui fatati....cine credeti ca va sta sa supravegheze fatarile acestor animale, cine va sta sa le numere puii, cine ii va declara??!!! Sunt obligati la sterilizare si microcipare doar animalele care nu sunt de rasa?!! Sau nu am citit eu bine? Ce facem cu celelalte?? Uluitor! Vad mereu metisi pe strada, caini sau pisici!!
    Sterilizat, microcipat TOT, altfel nu scapam! Si repet, eu NU vreau sa platesc si nici nu votez pentru crima ci pentru PREVENTIE! Subventionati procedurile de sterilizare si microcipare din banii mei dar nu ma obligati sa platesc nelimitat pentru crima !!!!! Euthanasierea este fix strategia care semnifica nu grija pentru comunitate, ci tocmai un fel de abandonare a societatii ca atare. Atunci cand asociatiile de cetateni pro-eutanasiere vin cu argumentul de tipul „pai cum putem prefera un caine în locul unui om”, de fapt ei, culmea, abandoneaza chiar umanitatea, cumva, pentru ca umanitatea înseamna social, iar acest sofism evident reduce omul la individ si nimic mai mult. Nu e usor de implementat un sistem care sa previna aparitia animalelor pe strazi dar drumul cel mai sigur nu este intotdeauna cel mai simplu si mai drept! Daca se vrea taiat raul din radacina, trebuie sa ne gandim de mai multe ori unde este radacina! Daca devenim habotnici si nu gandim nu se va obtine nimic, poate doar o ameliorare temporara iar apoi va fi si mai rau!
    Domnule primar, va rog, stiti ce aveti de facut!

    Raportează
  • postat de @negonic Duminică, 09 Martie 2014 16:00 5.13.128.*** Link la comentariu
    11
    5

    Te dovedesti intr-adevar neputincios in a duce un simplu rationament la capat. Caci altfel ar fi trebuit sa-mi sugerezi exact si ''altceva in afara de VL''. Dar pt. ca nici un veterinar nu te confirma si pt. ca nu poti sa-mi dai nici alte link-uri, bibliografie, iti sugerez eu sa deschizi ochii catre Europa care a avut actiuni indreptate tocmai catre o Romanie barbara. Iar protestele lor au fost masive , nu de-alde postaci VL rataciti pe aici din diferite motive de partid, psihologice sau de platit polite unuia sau altuia.

    Te inseli cand ma consideri facand parte din vreo asociatie de la care-mi iau banii cu astfel de actiuni ca cele de ieri. Nu ma cunosc cu cei de acolo, ba mai mult, cred ca strazile TREBUIE MUSAI CURATATE DE MAIDANEZI. Ce ne desparte insa e procedura. Una care se amana sa se aplice de ani si ani, de catre toate administratiile. Caci datoria acestora este sa avem strazi curate. Doar ca sa nu-ti faci iluzii : cat timp nu iese nimic celui ce are datoria sa-si faca treaba, nu va misca un pai. Mai explicit, autoritatile alearga dupa profit personal.

    Te invit sa te inscrii in ''minoritatea'' din care fac parte si care nu prea e impresionata de o majoritate f.activa aici doar, din spatele tastaturii si ecranului.

    Si-n final o avertizare pt. cerbicia, inversunarea de care dai dovada : vor mai muri multi copii care vor patrunde pe o proprietate privata, ca si Ionut, omorat insa nu de maidanezi. Caci degeaba se tot face caz de o minciuna amplificata si difuzata din anumite interese. Te las sa te mai documentezi.

    ps: atentie totusi si la limbaj, la buna-cuviinta,.......

    Raportează
  • postat de Port 2000 Duminică, 09 Martie 2014 14:45 5.13.222.*** Link la comentariu
    6
    32

    ATENTIE!!!
    Pe strazi nu sunt doar mizeriile maidanezilor ci, mai ales mizeriile cainilor de apartament scosi cu lesa la plimbare de catre stapanii lor care,foarte intelegatori si iubitori ii asteapta sa-si faca nevoile in mijlocul trotuarelor si bineinteles nici nu se gandesc sa stranga dupa ei!!!
    Am vazut maidanezi care-si fac nevoile in loc ferit si apoi incearca sa curete acoperind.

    Raportează
  • postat de Labus Duminică, 09 Martie 2014 12:04 5.13.205.*** Link la comentariu
    10
    30

    Eutanasiati maidanezii, asa cum pvede legea. Jos cu paranoicul de Bacalbasa! Corina G. si Paraschiva C. afara din CJG!

    Raportează
  • postat de Galateanul Duminică, 09 Martie 2014 11:32 5.13.169.*** Link la comentariu
    10
    31

    Doamnele de la „Ajutaţi-l pe Lăbuş” de ce nu scandeaza pentru copii bolnavi sau batrinii fara un ajutor. Pentru sterilizarea maidanezilor [ca parca te-ar viola (maidanezii)] vor bani (si nu putini sunt cei ce li se aloca), dar pentru tratarea copiilor bolnavi se fac apeluri zilnice pe toate posturile de televiziune pentru contributii din partea populatiei.

    Raportează
  • postat de cris Duminică, 09 Martie 2014 11:29 5.13.138.*** Link la comentariu
    9
    42

    Cucoanelor acestora trebuia sa li se dea cate un faras si o matura si sa stranga tot ,, rahatul,, din Galati lasat de caini !

    Raportează
  • postat de George Duminică, 09 Martie 2014 11:14 5.13.136.*** Link la comentariu
    8
    32

    ONG-urile sa-si gestioneze iubitorii de animale si animalele in propria ograda si pe banii lor. Sa gaseasca solutia cea mai buna pentru a proteja in propria ograda patrupedele si nu pe domeniul public.
    Astept ziua cand nu va mai fi necesar sa fac slalom printre rahati, incercand sa ajung in imobil (Aleea Domneasca), cu mentiunea ca acesti rahati nu sunt numai de la maidanezi.
    Astept ziua in care copilul meu poate sa se plimbe linistit prin parcuri, fara a fi stresat ca fiul meu va fi agresat de zecile de maidanezi aflati pe domeniul public si nu in padocurile ONG-urilor.
    Concluzia este ca ONG-urile nu fac nimic pentru ca aceste animale sa nu mai fie prezente pe strazi , limitandu-se doar la aspecte care tin de dragostea de animale , dar nu si la protectia lor.

    Raportează
  • postat de negonic Duminică, 09 Martie 2014 10:50 5.13.138.*** Link la comentariu
    7
    32

    @ IP:5.13.235.215 Nu am buletin medical ,dar mai citeste si altceva in afara de VL . Cu aproximativ trei ani in urma ,in Bucuresti ,in urma analizelor de laborator s-a constetat ca peste trei sferturi din cainii comunitari erau bolnavi de leptospiroza .Reluandu-se dupa mai multe luni testele ,rezultatul a fost acelasi .Doresti sa fim cotropiti de haitele de caini , asa cum vezi prin India orase cotropite de diferite animale ?Oricat am eutanasia ,spui ca tot nu vom scapa de cainii pompos numiti ,, comunitari '' ? Chiar consideri solutia ideala sterilizarea si ciparea ? Oare acest lucru nu sa mai incercat , si fara sorti de izbanda ? Eu ma gandesc la sanatatea nepotilor mei ,cand doresc sa dispara mizeria de pe strazi .Tu faci parte din sistem si te gandesti la salariul tau cumva ?Daca da , atunci ,,iubitorule '' de rahat de pe strada, aduna tot rahatul si bagatil pe gat tie si tuturor falsilor iubitori de caini comunitari Ma gandesc cu groaza ca nepotelele mele sa nu aiba soarta lui Ionut , sau a altora omorati de cohortele de maidanezi .Nu avem nimic cu voi ,sa zisii iubitori de animale, daca adunati toti cainii de pe strazi si aveti grija de ei in afara orasului ,in locuri bine delimitate si ingradite .Atunci ,da , consider ca intradevar iubiti animalele . Pana atunci ,sunteti josnici ,daca puneti mai presus viata unui caine ,decat viata unein gaini ,spre exemplu,din care cu pofta va infruptati la masa ,sau decat viata copiilor si nepotilor vostri .Si nu vreau ca din impozitul meu sa hranesc animale ce-mi pot face rau , sa intelegi si acest aspect . A dunati deci toti cainii , ingrijestei cum doresti din banii tai, si nu mai apelati la mila statului .Dupa IP , locuim in acelasi cartier .Chiar i-ti place mizeria de pe totuar ,si haitele de caini de pe stada ?Miesi muuuuuuuult mai multora decat tine nu ne place . rezolvati problema mizeriei , si nu are nimeni nimic cu minoritatea voastra .

    Raportează
  • postat de spider-man Duminică, 09 Martie 2014 10:42 84.117.67.*** Link la comentariu
    10
    28

    Doamna cu Ajutati-l pe labus, angajata a CJ Galati, ocrotita de Spider-Man Magnificul, nici macar nu trece pe la munca sa semneze condica si isi ia banii lunar in cont! Hai sa fim seriosi! Ce caini, ce interes! Discerneti bai oameni buni! Vedeti pe cine ati ales!

    Raportează
  • postat de anca mihai Duminică, 09 Martie 2014 10:40 89.122.190.*** Link la comentariu
    9
    23

    Iubitori de animale FALSI.
    Daca iubiti animale va rog sa-i sterlizati .
    Lasati teatrul................
    Cine curata dupa ei???????

    Raportează
  • postat de anti-jungla! Duminică, 09 Martie 2014 10:37 5.13.231.*** Link la comentariu
    8
    34

    Doamnele trebuiau sa faca intai curatenie prin oras, sa stranga tonele de kakat de caine maidanez, ca apoi cu siguranta nu le mai ardea de mitinguri!

    Raportează
  • postat de satul de javre si proaste Duminică, 09 Martie 2014 10:33 5.13.218.*** Link la comentariu
    8
    32

    @ bv Virgil ai perfecta dreptate cu niste nebune care le chinuie singurul neuron pe care il au..dar oare domn primar nu vede ca exceptand cateva nebune tot orasul vrea sa scape de javrele astea si de mizeria lor???? Domn Stan aplica legea urgent...

    Raportează
  • postat de Vasile Popescu Duminică, 09 Martie 2014 09:40 109.166.141.*** Link la comentariu
    10
    36

    Luati-va naibii Labusii acasă şi pupati-i sub cozi. Scutiti-ne cu ifosele voastre de iubitori de maidanezi. Ne vin copilasii muscati de Labusii vostri maidanezi. EUTANASIATI. Eutanasierea este soluţia. Punct.

    Raportează
  • postat de MATEI Duminică, 09 Martie 2014 09:22 95.76.37.*** Link la comentariu
    8
    33

    LUATI-VA CAINII IN CASA CA SA NU FIE EUTANASIATI, NU AU CE SA CAUTE PE STRADA SA NE MUSTE COPII!! NU AVETI TREABA ACASA PROBABIL.....

    Raportează
  • postat de Ely Duminică, 09 Martie 2014 08:43 89.136.0.*** Link la comentariu
    7
    21

    Fara ''ghioarle'' pe strada...!!!

    Raportează
  • postat de parinte Duminică, 09 Martie 2014 08:43 5.13.234.*** Link la comentariu
    9
    29

    Caini pete tot, o amenintare pentru toti si mai ales pentru copii. Caini mari, hraniti bine pandesc de peste tot. Cei cre-i hranesc nu sunt amenintati si apoi daca trec pe langa ei si persone care nu contribuie la hrana lor, sunt fugariti, latrati. Nu stiu care-i solutia dar eu zic ; asa cum copii abandonati, bolnavi cronici nu au solutii de salvare , cred ca putinii bani care-i avem sa-i alocam copiilor nascuti cu pobleme grave de sanatate, nu cred ca un caine este mai important decat un copil.

    Raportează
  • postat de @negonic Duminică, 09 Martie 2014 00:13 5.13.235.*** Link la comentariu
    25
    9

    Negonic, imi pari cam...nevolnic. Ai vreun buletin medical care sa-ti ateste presupunerile cu acel rahat ? De asemenea ai vreo dovada contabila, financiara despre bani spalati "cu aceste asociatii de protejare a animalelor'' ? Si cat ai sa eutanasiezi, ca ei se vor inmulti in continuare si la nesfarsit ? Vei face un abator permanent, pt. caini, cu eutanasieri masive si pe banda rulanta ? Nu cumva e mai bine din absolut toate punctele de vedere sa sterilizezi , cipezi si sa supraveghezi ? Ma-ntreb si eu asa , intr-o doara. Faci un mic efort de gandire ? Efort pt. care ti-as multumi.

    Raportează
  • postat de Orasul de la Dunare Sâmbătă, 08 Martie 2014 22:17 79.116.108.*** Link la comentariu
    12
    33

    De ziua femeilor din toata lumea imi permit doua comentarii:
    1. La multi ani si sa fiti iubite.
    2. O fi dovada de cinism sau nu dar stau si ma intreb oare din ce material or fi manusile doamnei din imagine? Din piele de animal eutanasiat nu au cum sa fie, ca doar doamna iubeste viata.

    Raportează
  • postat de negonic Sâmbătă, 08 Martie 2014 20:13 5.13.231.*** Link la comentariu
    11
    43

    @ bogdan , tu dai dovada de cultura daca aperi maidanezii ? Nu-l cunosc pe dan , dar ma alatur lui ! Dan s-a gandit la rahatul de pe strazi si din parcuri , rahat ce odata uscat , va intra si in plamanii tai . Dan s-a gandit si la bolile transmise de acel rahat .Chiar nu ai nici un pic de scarba cand calci in rahattul maidanezilor ?Nu te gandesti la sanatatea ta si a urmasilor tai ? Gandeste-te ca prin eutanasierea unui caine, curmi suferinta a mii de urmasi in timp ai acelui caine .Da , se spala bani cu aceste asociatii de protejare a animalelor . Si numi convine ca din banii mei sa platesc pentru hrana si intretinerea cainilor ce nu-mi sunt de nici un folos, sau sa contribui la salariul mai mult decat decent al unor trantori .EUTANASIEREA va curma multa suferinta actualilor caini si urmasilor lor, ca si suferinta multor oameni .Ca multi puturosi vor pierde niste slujbe bine remunerate nu este o scuza ca muuuult mai multi oameni sa sufere din cauza cainilor comunitari . Daca vreti caini pe strada . treceti si la treaba si adunatile rahatul .

    Raportează
  • postat de bogdan Sâmbătă, 08 Martie 2014 19:40 86.89.192.*** Link la comentariu
    31
    12

    @ Dane, ce nume de marlan ai...! Lasa oamenii in pace , ca au dreptate cu sterilizatul...Comentati si jigniti ca niste analfabeti ce sunteti!

    Raportează
  • postat de Ana Sâmbătă, 08 Martie 2014 19:32 5.13.225.*** Link la comentariu
    37
    14

    BRAVO,GALATENI!Ati aratat ca pretuiti si respectati viata!

    Raportează
  • postat de @eu pentru anca garajista Sâmbătă, 08 Martie 2014 18:40 5.13.204.*** Link la comentariu
    23
    15

    Daca aveai ceva de spus trebuia s-o faci fizic, acolo unde s-a desfasurat mitingul, nu ca un las, aici, ca un anonim.

    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.