Mai MULTE maşini în autobaza TRANSURB: 23 de AUTOBUZE second-hand au ajuns la Galaţi

Mai MULTE maşini în autobaza TRANSURB: 23 de AUTOBUZE second-hand au ajuns la Galaţi

Foto: Bogdan Codrescu
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)
32 comentarii

* Majoritatea au fost fabricate în Olanda şi au circulat pe străzile Amsterdamului * Unele dintre ele vor intra pe traseele gălăţene începând cu luna noiembrie


Ultimele două autobuze din lotul celor 23 de maşini la mâna a doua cumpărate de către Primăria Galaţi din Olanda au ajuns în Autobaza Transurb SA chiar ieri (marţi-n.r.) după-amiază. "Noile" maşini urmează să înlocuiască o parte dintre autobuzele deja existente care, în mod normal, ar fi trebuit casate de ani buni. Investiţia se apropie de 600.000 de euro.

Producţie olandezo-germană

20 dintre autobuzele proaspăt aduse la Galaţi sunt modele SB-250, produse de olandezii de la DAF. Fiecare maşină are 12 metri lungime, podeaua joasă, pentru a permite transportul persoanelor cu handicap, sistem de climatizare şi afişaj electronic. În fiecare autobuz sunt montate câte 30 de scaune. Pe locurile rămase "în picioare" mai încap încă 50 de călători. Alte două autobuze, marca Mercedes, sunt destinate transportului către şi dinspre destinaţii din afara municipiului. Ultima maşină este un autocar produs tot de DAF şi care va fi folosit pentru diverse curse speciale.

Când au fost fabricate

Pentru maşinile Marca DAF, anul de fabricaţie variază între 2002 şi 2004. Aşadar, unele dintre ele au peste zece ani vechime. Cele două Mercedes-uri au fost fabricate cu exact un deceniu în urmă.

 

 

Pentru că vorbim de autobuze la mâna a doua, care au circulat timp de opt ani pe străzile Amsterdamului, maşinile aduse au, în medie, cam 500.000 de kilometri deja parcurşi. Cu toate acestea, conducerea Transurb SA ne asigură că gălăţenii vor circula în curând în condiţii mai bune.

Pe străzi, din luna noiembrie

Până să poată intra pe traseele din Galaţi, autobuzele trebuie să fie omologate, să obţină cărţi de identitate şi certificate de înmatriculare. "Planificarea la Registrul Auto Român se face doar online şi merg înscrise cel mult şase maşini pe zi. Astfel, pentru că procedurile de înmatriculare pot dura mai mult, nu promitem că toate cele 20 de autobuze vor circula pe străzile din Galaţi chiar de pe 1 noiembrie. Totuşi, vom face tot posibilul ca măcar o parte dintre ele să intre pe trasee de la această dată", ne-a declarat Genica Totolici, directorul Transurb SA Galaţi.

Ce spun şoferii

Gicu Pastia este unul dintre şoferii Transurb care deja a urcat la volanul "olandezelor". "Am făcut câteva ture prin autobază şi am fost încântat de cât de confortabil stai la volan şi de cât de uşor de manevrat sunt. Sunt indiscutabil mai bune faţă de autobuzele pe care le conducem acum. În primul rând că nu mai ai cutie de viteze manuală şi astfel a dispărut şi ambreiajul. Acest lucru ne permite să fim mai atenţi atât la condus, cât şi la ce se întâmplă în autobuz", ne-a spus bărbatul.

 

 

Gicu Pastia, şofer Transurb

 

În medie, pe un autobuz cu o cutie manuală un şofer trebuie să ambreieze şi să debreieze, pe durate celor opt ore de muncă, cam de 3.000 - 4.000 de ori.

"Bătrânele" vor fi înlocuite

Dacă în 2010 în Autobaza Transurb existau 150 de autobuze şi troleibuze, în prezent numărul lor a scăzut la doar 108. Potrivit şefului Autobazei, ing. Ghiţă Paraschiv, în mod normal ar fi nevoie cam de 160-170 de maşini. Nu doar că Galaţiul a rămas cu mai puţine autobuze, dar multe dintre cele care încă funcţionează sunt şi foarte vechi. Din cauza uzurii, defecţiunile care apar sunt foarte frecvente şi costisitoare. Astfel, cele 20 de autobuze abia sosite nu vor completa parcul auto, ci doar vor înlocui o parte dintre maşinile cele mai vechi.
În total, municipalitatea gălăţeană a cumpărat, în această vară, 43 de autobuze, cu o valoare totală de 900.000 de euro. Restul de 20 de maşini vor ajunge la Galaţi în luna decembrie.

CITEŞTE ŞI: Gălăţeni, ce TRASEE DE TRANSPORT propuneţi? Dezbateri timp de o lună

Citit 6274 ori Ultima modificare Marți, 14 Octombrie 2014 18:24

32 comentarii

  • postat de Mickey Mouse Vineri, 17 Octombrie 2014 11:11 5.13.201.*** Link la comentariu
    0
    1

    Unii,la nivelul lor limitat de cultura,cand le spui adevarul in fata singura replica e insulta.E un obicei impamantenit la nivel de Galati.Daca sustii un transport civilizat in oras ,te trezesti injurat de niste analfabeti care nici macar nu aduc argumente,ei sunt doar suparati ca e lezata imaginea patronului, reactioneaza exact ca un caine dresat care sare sa muste cand ii ataci stapanul.Degeaba insa,dosarele sefului au ajuns deja pe masa DNA-ului,singura sansa ramane sa iasa glumetul Mickey Mouse Ponta presedinte si sa puna sistemul de justitie pe butuci.

    Raportează
  • postat de Afara cu mafiotii! Joi, 16 Octombrie 2014 15:37 5.13.137.*** Link la comentariu
    1
    3

    @11:57 pe care voi? Explica! Pe cei care doresc transport civilizat? Esti cumva o scarba care detine microbuze? Eu nici nu te-as accepta in oras, mafiotule!

    Raportează
  • postat de @mickey mouse Joi, 16 Octombrie 2014 11:57 79.116.111.*** Link la comentariu
    1
    13

    pai la cati marlani ca tine sunt in orasul asta ,numai cu hinghierii incerci sa-i civilizezi!!!cat despre autobuzele sh ,Ciprian are dreptate!!!nici cu caruta nu va-si plimba pe unii dintre voi!!!

    Raportează
  • postat de Mickey Mouse Joi, 16 Octombrie 2014 09:43 5.13.201.*** Link la comentariu
    11
    4

    Astia suntem noi,galatenii.In NOUL Galati mergem cu autobuze SH,ne imbracam de la SH,ne inghesuim la paranghelii moka cu vedete SH,mobilam casa de la SH,cumparam diverse alte obiecte SH de pe tocmai.ro.In schimb avem transport public mai scump decat in Capitala si un sistem de control bazat pe "hingheri",ceea ce ne descalifica din toate punctele de vedere la acest nivel.In NOUL GHETTO Galati trebuie sa ne obisnuim cu aceste conditii fiindca noi ni le-am creat la urna de vot.

    Raportează
  • postat de Cristi Joi, 16 Octombrie 2014 01:17 5.13.140.*** Link la comentariu
    1
    1

    Primaria ar trebui sa se orienteze spre o tara mai sudica data viitoare cand mai cumpara autobuze, nu de alta dar alea poate au geamuri care sa se deschida.

    Raportează
  • postat de Tralala Joi, 16 Octombrie 2014 00:50 5.13.198.*** Link la comentariu
    13
    1

    @17:59 unde vor veni si noi? Lumineaza-ne! Eu am citit doar de sh-uri! Sau tu nu cunosti semnificatia ghilimelelor?
    @Ciprian nu e vorba de autobuzul in sine, dar stiu ca e fabrica de autobuze la Brasov. In loc sa le dam o paine romanilor si sa avem si autobuze noi, cumparam iar sh-uri. Haideti sa gandim un pic...
    Cat despre comentariul de mai jos se vede ca nu s-a inteles. In loc de negociere, puneti "spaga". De asta nu se aduc noi, pentru ca la cele noi merge mai greu spaga...

    Raportează
  • postat de La asa Primar nashpet asa oras :)))) Miercuri, 15 Octombrie 2014 19:27 5.13.244.*** Link la comentariu
    16
    3

    Valeu,valeu,valeleu da cati postaci are primarul traseist Stanica pe site-ul asta :)))))) Va da bai macar o saorma cu de toate????Al dreacu fomisti....

    Raportează
  • postat de Ciprian Miercuri, 15 Octombrie 2014 19:09 144.24.20.*** Link la comentariu
    2
    13

    Citind rahaturile comentate pe aici cred sincer ca meritati sa mergeti mai degraba cu caruta decat cu autobuzul. In loc sa apreciati un autobuz MAI nou decat cele cu care mergeti deja preferati sa aruncati cu rahat si sa comentati ca nu v-au luat limuzina personala, desi poate si aia ar fi prea putin pentru gustul marlanilor din Galati. Cert e ca e imposibil sa multumesti un roman, in special cand e vorba de un nespalat care oricum face blatul pe autobuz. Dar care, evident, are pretentii...

    Pentru inceput m-as bucura sincer sa nu se distruga scaunele si nu ar mazgali geamurile toti aurolacii...

    Raportează
  • postat de soferache Miercuri, 15 Octombrie 2014 18:11 5.13.232.*** Link la comentariu
    1
    7

    Donati pentru Genica si Durbaca ! Milioane pentru LIGHIOANE!

    Raportează
  • postat de soferache Miercuri, 15 Octombrie 2014 18:10 5.13.232.*** Link la comentariu
    1
    2

    Donati pentru Genica si Durbaca ! Milioane pentru LIGHIOANE!

    Raportează
  • postat de ion Miercuri, 15 Octombrie 2014 18:07 5.13.232.*** Link la comentariu
    17
    6

    Cred ca uitam de cei 385 miliarde de lei vechi ingropati doar anul trecut sub forma de subventie la Transurb, tot de la bugetul local. Sa ne bucuram ca in gaura neagra numita Transurb vor mai intra 16 milioane de euro! Traiasca hotia!

    Raportează
  • postat de un cetatean al orasului sictirit de comentarii fara rost Miercuri, 15 Octombrie 2014 17:59 5.13.160.*** Link la comentariu
    0
    19

    deci ????? vor veni si autobuze noi!!!!!dar romanul nostru>>>>o ia ca curva inainte si comenteaza fara a se documenta!!!!

    Raportează
  • postat de Akbar Miercuri, 15 Octombrie 2014 17:42 5.13.178.*** Link la comentariu
    7
    7

    In data de 25 Octombrie 2012, in articolul "Galaţiul va avea (şi) autobuze noi!", Primarul declara: " „Ţelul nostru este să avem transport public civilizat, cu maşini noi. Am ales o soluţie de compromis, provizorie, pentru că, într-adevăr, parcul auto este într-o stare deplorabilă, şi am acceptat şase maşini SH care să vină aşa, ca o manta de vreme rea. Avem demarate deja discuţii şi vor urma procedurile pentru achiziţionarea de autobuze noi, care să ne ducă şi pe noi în lumea civilizată, cu intrare prin faţă, cu cartelă. "
    In octombrie 2014 se achizitioneaza 24 de autobuze SH. Cu intrare pe oriunde si fara cartela.
    Probabil ca vremea rea de care vorbea Primarul nostru se va transforma intr-o era glaciara pentru Transurb.

    Raportează
  • postat de pt. SPERANTA MOARE ULTIMA Miercuri, 15 Octombrie 2014 17:37 79.116.127.*** Link la comentariu
    21
    3

    Aveti dreptate d-le, dar nu se poate discuta cu unii (banuiesc ca sunt de la Transurb ca prea ii urasc pe ceilalti si asta multumita d-lui primar care a avut grija sa se ajunga la asa ceva).Noi cetatenii orasului trebuie sa astupam gaurile produse de altii (bugetari),iar cei de la privat(platitori de taxe si in nici un caz primitori de subventii) sunt hartuiti, jigniti si injurati mai ceva decat niste animale.Oare cei care aruncati cu noroi nu va ganditi ca datorita acestor firme private inca mai merge ceva?(nu neaparat la transport) Nu zice nimeni sa dispara autobuzele (cu toate ca ocupa destul de mult loc pe unele strazi) cum faceti voi cu cei de la Maxi -Taxi, doar sa se ia masuri sa nu se mai intample ceea ce se intampla in situatia actuala.Iar acest lucru il poate rezolva doar primarul, nu parerile altora care nu suporta concurenta. Acum nu imi sariti in cap pentru ca (credeti sau nu,asta e treaba voastra nu a mea) NU SUNT POSESOR DE MAXI-TAXI, dar nici nu calatoresc cu autobuzul,sunt doar un cetatan care AR VREA (dar nu cred) ca cetatenii sa fie mai uniti si sa nu mai fie asa de recalcitranti.(sa isi vada fiecare de curtea lor, nu a altuia)

    Raportează
  • postat de Marius Stanica Miercuri, 15 Octombrie 2014 17:08 213.218.53.*** Link la comentariu
    36
    7

    se vede clar ca UNPR-istii sau alti urangutani au trecut la vot masiv la orice incrimineaza primarul si primaria in general, la comentariile acestui articol.

    mda..

    Raportează
  • postat de sper-mata dar degeaba Miercuri, 15 Octombrie 2014 16:51 5.13.148.*** Link la comentariu
    2
    20

    Tu cu teoriile tale, sa stii ca nu ne-ai dat pe spate !!!!!! Tu cam mirosi a posesor de MAXI TAXI!!!!!Nu ne pacalesti!!!!!Sa dispara aceste CASCARABETE pentru ca ,apropo de ce spunea un alt galatean mai jos SIBIUL de exemplu arata a oras occidental!!!!!! Dar nu are CASCARABETE care fraudeaza bugetul cu multe milioane!!!!!!

    Raportează
  • postat de SPERANTA MOARE ULTIMA Miercuri, 15 Octombrie 2014 16:41 5.13.232.*** Link la comentariu
    32
    4

    Am auzit ca vor sa imprumute 16 milioane de euro pentru autobuze noi, pe care primaria ii va da inapoi , evident cu dobanzile aferente. De unde dracu va mai mulge PRIMARIA 16 milioane de euro, care vor insemna la scadenta cel putin dublu???? Cand ne vom trezi odata sa astupam aceste gauri negre , sa eliminam scurgerile de bani publici pe proiecte care nu au alt rost decat cosmetizare, fardare, machiere a realitatii galatene!!! Suntem un oras cu o cota reala de somaj de 50%. De infrumusetarea orasului cu niste autobuze pe care le vor plati fiii nostri si care in 10 ani vor fi doar niste rable , avem nevoie????
    Treziti-va, cei ce v-au votat asteapta altceva decat poze si circ!!!
    TRANSPORTUL GALATEAN MERGE FOARTE BINE ASA CUM E STRUCTURAT ACUM...PUTAND FI PERFECTIONAT CU TRASEE SUPLIMENTARE CARE SA ACOPERE SI ALTE ZONE!
    AVEM CEL MAI MIC PRET DIN TARA PENTRU O CALATORIE SI ASTA SE DATOREAZA DOAR CONCURENTEI PE CARE VRETI SA O ELIMINATI! ORICE GALATEAN POATE AJUNGE IN MAXIMUM 30 DE MINUTE IN ORICE COLT AL ORASULUI CU 1,5 LEI.
    CU 16 MILIOANE DE EURO PUTETI CONSTRUI PENTRU URMATORII 100 DE ANI 700 DE APARTAMENTE PENTRU TINERII ACESTUI ORAS, PENTRU MEDICI, PROFESORI SI NEVOIASII GALATIULUI!!!

    Raportează
  • postat de CU CARUTA......ASA MERITATI.....!!!! Miercuri, 15 Octombrie 2014 16:33 79.116.100.*** Link la comentariu
    1
    28

    LA CATE DEJECTII DEBITATI, UNII DINTRE VOI NU MERITATI NICI CU CARUTA SA MERGETI!!!!! MAI VRETI SI AUTOBUZE NOI!!!! O SA VINA SI ALEA DAR PANA ATUNCI MAI CIVILIZATIVA!!!!!!

    Raportează
  • postat de repetent Miercuri, 15 Octombrie 2014 16:26 5.13.232.*** Link la comentariu
    14
    2

    Pretul maxim platit a fost de 15 mii euro/ buc. Tva nu se plateste. Timbrul de mediu e de max 1700euro/buc.Cele 3 autocare nu pot depasi 25.000 euro/ buc. Asta inseamna in total 450 mii euro. Rezulta o diferenta de 150 mii euro de care ar trebui intrebat marele CTITOR AL NOULUI GALATI!

    Raportează
  • postat de alex manaf Miercuri, 15 Octombrie 2014 15:31 82.76.44.*** Link la comentariu
    16
    3

    un autobuz a costat 22.000 euro; http://www.autosvit.com.ua/DAF_usedbusv_2830.html

    Raportează
  • postat de un fost calator cu transurbu Miercuri, 15 Octombrie 2014 14:25 109.166.208.*** Link la comentariu
    4
    7

    1. In general, stiu ca mentenanta unor masini vechi e mai scumpa decat a unora noi. Atunci, de ce nu s-au cumparat modele de autobuze existente deja in parcul auto, pentru a obtine reduceri la consumabile si piese de schimb?
    2. In general, masinile vechi polueaza si consuma mai mult. Atunci de ce se mai accepta astfel de achizitii, avand in vedere ca statul a introdus tot felul de taxe pentru privati pentru a descuraja poluarea? Mai ales in mediul urban!
    3. Daca tot se cumpara autobuze, de ce nu se investeste in infrastructura mai intai, pentru a putea folosi cat mai mult noile autobuze.

    Pentru eficientizare, ar trebui introdus mai intai un sistem pe baza de cartela/card/NFC pentru plata calatoriilor care sa inlocuiasca actualul sistem cu bilete cu autotaxare si un sistem digital de management si monitorizare al flotei, care ar elimina pierderile.
    Dupa aia, trebuia stabilita strategia de transport in comun pe 20 ani si abia la urma trebuiau cumparate autobuze (cat mai nepoluante si noi, zic eu).

    Raportează
  • postat de un idiot obligat sa plateasca taxe arendasilor USA si H-UE Miercuri, 15 Octombrie 2014 13:14 185.26.182.*** Link la comentariu
    37
    13

    Daca nu faceau zeci de parangheli de multe sute de mii de euroi pe faleza pentru CIRCARII, aveau bani pentru unele noi.
    Care or fi schemele de "durata de viata" a pieselor ORIGINALE de la DAF (Nr.1 in lume pentru masini in intravilan de 50 de ani) si Mercedes in conditiile unui nr. de km de peste 500.000km? Or sa renunte la circ?

    Raportează
  • postat de Tralala Miercuri, 15 Octombrie 2014 13:07 5.13.198.*** Link la comentariu
    5
    34

    Dar nici nu stiu daca meritam autobuze noi...cum apare ceva in oras, cum se trezesc niste derbedei sa le mazgaleasca. Ar trebuie bagate camere pentru a fi identificati acesti derbedei. Degeaba ii duci la politie, astia trebuie batuti pana ajung pe patul de spital. Si asa orasul asta e mizerabil, mai vin si derbedeii astia si mazgalesc pe unde le vine.

    Raportează
  • postat de Tralala Miercuri, 15 Octombrie 2014 12:49 5.13.198.*** Link la comentariu
    35
    9

    Pai la autobuzele noi pretul este fix, pe cand la cele sh se negociaza....intelegeti voi ce inseamna "negociere"... Restu-i can-can...

    Raportează
  • postat de Primarele Fripturist Miercuri, 15 Octombrie 2014 11:52 5.13.200.*** Link la comentariu
    36
    10

    Pai atat poate al nostru primare Marius Stan,fripturist si traseist,niste panarame de autobuze la mana a doua cu vechimea mai mare de 10 ani?Galatiul e groapa de gunoi a olandezilor?Asta-i "Noul Galati"?....la asa primar asa oras,mi-e sila de fotbalistul asta ratat

    Raportează
  • postat de pank Miercuri, 15 Octombrie 2014 09:42 213.218.53.*** Link la comentariu
    1
    12

    "Planificarea la Registrul Auto Român se face doar online şi merg înscrise cel mult şase maşini pe zi" ?!!? Baaai, astia de la RAR pe ce lume traiesc ? In secolul vitezei melcului ?!

    Raportează
  • postat de cetatean Miercuri, 15 Octombrie 2014 09:39 86.127.208.*** Link la comentariu
    1
    14

    saptamina asta, la 24-27 grade, in autobuze + trolee FUNCTIONEAZA CALDURAAAAAAAAA !!!
    si saptamina trecuta ...
    si nu exista ferestre care sa poate fi deschise, numai niste trape BLOCATE de catre sofer
    daca semnalez soferului ca nu avem nevoie de caldura, face comentarii contrare dorintei calatorilor de a opri caldura
    in plus, porneste din statii inainte de urca toate persoanele agatate de barele usilor
    drept razbunare
    cit timp trebuie sa stationeze in statii si cum ???
    ce face la capatul liniei ?
    ati verificat ?

    Raportează
  • postat de Marius Stanica Miercuri, 15 Octombrie 2014 09:06 213.218.53.*** Link la comentariu
    45
    27

    In articolul de ieri am vazut cu totii cica un "INTERVIU cu primarul Galatiului, Marius Stan"

    sa vedem ce intrebari au fost :

    "- Domnule primar, câte garaje aţi demolat până acum şi câte au mai rămas în picioare?
    - Demolaţi garajele din Micro 17. Ce veţi face în locul lor?
    - Când va fi gata primul proiect de restructurare urbană prin demolarea garajelor din Micro 19?
    - Ce se întâmplă cu garajele din Ancora?
    - Cu câteva luni în urmă aţi declarat că la finele acestui an vor expira contractele de închiriere pentru garaje şi nu le veţi mai prelungi. Vă ţineţi de cuvânt?
    - Deci mai prelungiţi contractele pentru garaje sau le demolaţi?
    - Care este următoarea zonă vizată de restructurare urbană prin demolarea garajelor?
    - În cât timp estimaţi că scăpăm de garaje?"

    Deci cam asa vede acest ziar UN INTERVIU cu toate intrebarile invartindu-se in jurul cuvantului "garaj".
    EXACT CUM multi galateni scriau aici in Viata Libera, si EXACT (din pacate) se astepta multa lume, interviul ... stati asa.. ca a fost scris cu litere mari .. INTERVIUL nu a fost decat mingi la fileu.
    Ce este si mai trist ca nu au fost mai multe mingi la fileu DAR INTR-O BATAIE DE JOC CRASA FATA DE GALATENI pur si simplu TOATE intrebarile acestui "INTERVIU" au fost despre "garaje". Atat.

    Atat stie primarul nostru, si atat stie si posibil corupta Viata Libera, pentru ca in ciuda multor cereri si temeri Viata Libera SI-A BATUT JOC LA PROPRIU DE PROPRII CITITORI si PROPRII CONCETATENI .


    Domnilor de la Viata Libera, luati lectii de la cititorul Florin care a comentat :

    "Deci rog VIATA LIBERA sa ia un alt interviu d-lui primar si sa incerce sa intrebe urmatoarele:
    -Cind va deveni Parcul Industrial functional?
    -Citi bani s-au cheltuit pe studiul de fezabilitate a tunelului si pe ce s-au cheltuit?
    -Cind va reusi sa realizeze ceva clar in privinta construirii centurii ocolitoare a Galatiului
    -Ce planuri are pentru a revitaliza incalzirea si producerea apei calde in Galati
    -Cind va reusi sa faca o plingere impotriva celor care au condus si executat lucrarile ISPA dat fiind faptul ca aceste lucrari produc deja produc pagube si aici ma gindesc nu mai la banii deja cheltuiti din bugetul public pentru acoperirea gropii de pe faleza?
    -Cind va reusi sa restructureze Politia Locala ?Acest lucru este necesar daca ne gindim ca seful politiei locale a declarat ca jumatate din efectiv muncesc pe teren si cealalta jumatate prin birouri!
    -Cind va reusi reabilitarea Plajei Galati?
    -Cind va reusi stringerea ciinilor comunitari?
    -Cind va reusi repararea trotoarelor?
    -Anul viitor va reusi sa taie iarba din Galati?
    -Citi tei va mai taia de pe faleza?
    etc etc etc etc
    Pot intreba pina mine.
    Si la sfirsit VIATA LIBERA TREBUIA SA-L ROAGE PE D-UL PRIMAR CA SA DEFINEASCA CONCEPTULNOUL GALATI!PENTRU CA EU UNUL NU AM INTELES ACEST CONCEPT!"

    dar la cat de prosti sunteti de dati in gropi, cu greu se poate imagina un "INTERVIU" in care toate intrebarile sa fie doar cu subiectul "garaj".

    Nu numai ca primarul nu prea tine audiente, nu numai ca primarul nu prea anunta intentiile pentru acest oras, dar pur si simplu si ziarul cel mai important din acest oras transforma un interviu intr-o gluma extrem de proasta.
    Nici nu e de mirare ca suntem un oras infect, un oras mocirla, si colac peste pupaza avem si un asemenea ziar.

    Este de neimaginat ! Nu mai am cuvinte !!


    (pamflet) (sic! cum bine a inventat cineva acest lucru in comentariul lor)

    Raportează
  • postat de Marius Stanica Miercuri, 15 Octombrie 2014 08:07 213.218.53.*** Link la comentariu
    44
    22

    sunt urate si oribile

    nu s-au pus poze si din lateral ca sa nu vedeti ce hidoase sunt.

    DOMNILOR GALATENI ati vazut autobuzele verzi din Braila ???

    CUM DRACU un oras mai sarac, Braila reuseste sa aibe autobuze mai frumoase ??


    Si dupa ce O SUMEDENIE DE GALATENI CER CU INSISTENTA (pentru ca suntem intr-un oras de nespalati) sa aiba geamuri CUM SE FACE CA NU AU ????
    Trapele acelea sus, daca vrei sa le inchizi deschizi..

    Dap, groapa de gunoi a Europei si fundatura Romaniei, oras condus de idioti.

    Raportează
  • postat de ewqrfw Miercuri, 15 Octombrie 2014 05:39 151.19.117.*** Link la comentariu
    5
    40

    Eliminarea maxitaxiurilor. Suplimentarea parcului Transurb cu autobuze articulate, innoirea parcului de tramvaie si refacerea liniilor, achizitionarea de troleibuze si depolitizarea societatii. La conducere sunt niste atarnatori de partid incompetenti si care fac numai rau. Transurb este momentan o pusculita de partid care finanteaza campanii electorale si politicienii locali spala bani. Tot acesti politicieni locali intretin transportul cu maxitaxi care este ilegal si neadaptat cerintelor de azi.

    Raportează
  • postat de Beleaua mare pe timp de Vară este că nu au ferestre pentru aerisire. Miercuri, 15 Octombrie 2014 01:01 109.99.206.*** Link la comentariu
    36
    40

    Sunt bune, cred că au dat 75 000 sau 80 000 euro/bucată după o ofertă văzută pe Google.....au o singură mare problemă pe timp de Vară, nu au ferestre pentru aerisire și bănuiesc că au aer condiționat, dar care nu vor fi pornite din economie de carburant...pentru cine economie? Pentru Transurb sau șofer, că pentru călător nu o săfie decât transpirație și mirosuri ''bestiale'', că doar nu avem apă caldă toți din diferite motive financiare.

    Raportează
  • postat de satul de oras mizer Miercuri, 15 Octombrie 2014 00:06 5.13.218.*** Link la comentariu
    40
    43

    Suntem groapa de gunoi a Europei..mi-e scraba de acest oras mizerabil...

    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.