Sesizări pe adresa TRANSURB. Şoferi de autobuz cu obiceiuri de maxi-taxi
Foto: Foto ”Viața liberă”, Marius Prisacariu

Sesizări pe adresa TRANSURB. Şoferi de autobuz cu obiceiuri de maxi-taxi
Evaluaţi acest articol
(21 voturi)

În ultima vreme s-au înmulţit reclamaţiile gălăţenilor la adresa şoferilor Transurb. Iată ce spune directorul general al societăţii locale de transport public, Genica Totolici, despre situaţiile semnalate de cetăţeni.

Călătorii de pe traseele 27 şi 10 au avut parte, nu o dată, de surpriza de a nu putea coborî în staţia dorită deoarece şoferul a „sărit-o”, mergând mai departe. De pildă, pe 7 ianuarie, o doamnă care dorea să coboare la Sala Sporturilor a fost nevoită să meargă până în staţia de la Kaufland, deoarece şoferul nu a binevoit să oprească. Ba mai mult, a apostrofat-o că „doarme pe scaun”.

„Şoferul are obligaţia să oprească în fiecare staţie, indiferent dacă este sau nu vreo persoană care aşteaptă! Nu e ca la maxi-taxi! Încă avem probleme cu salariaţii care au condus maxi-taxi! Deşi le facem instruiri, îi punem să semneze că au luat la cunoştinţă, sesizări încă mai sunt! Călătorul poate să apese şi acel buton prin care îl atenţionează pe şofer să oprească, dar şoferul este obligat să facă staţie. Noi le spunem mereu că vin din alt sistem şi trebuie să se adapteze! Nu mai sunt pe maxi-taxi, ca să meargă ca la raliu!”, ne-a declarat directorul Transurb.

O altă situaţie neplăcută s-a petrecut zilele trecute. Un şofer le-a vorbit arogant unor călătoare care voiau să cumpere bilet. În acel moment, şoferul avea ceva mai important de făcut: să vorbească la telefon!

„Oamenii s-au învăţat să cumpere bilet de la şofer. Dar dacă au urcat dintr-o staţie în care există casă de bilete, trebuie să cumpere de acolo. Doar dacă nu există casă de bilete sau a fost ceva neprevăzut, au urcat în grabă şi nu au bilet, cumpără de la şofer, dar numai în staţie!”, a precizat managerul Transurb.

Faptul că şoferii vorbesc la telefonul mobil în timp ce conduc constituie alte motive de nemulţumire. „Şoferul trebuie să fie atent la traseu, la trafic şi la ceea ce spun călătorii când li se adresează, nu să vorbească la telefon. Până se vor obişnui să intre în sistemul nostru va fi mai greu, dar o să-i instruim”, a spus Genica Totolici.

Deşi în unele autobuze este la fel de frig ca afară, managerul Transurb ne-a asigurat că toate mijloacele de transport au încălzire funcţională! Problema este dacă şoferii o pornesc sau nu, iar acest fapt va fi verificat de către conducerea societăţii.

Citit 24681 ori Ultima modificare Miercuri, 11 Ianuarie 2017 19:23

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.