Registrul pentru evidenţa salariaţilor

Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

* Guvernul a aprobat Proiectul de Hotărâre pentru modificarea şi completarea HG nr. 161/2006 privind întocmirea şi completarea registrului general de evidenţă a salariaţilor *

Actul normativ adoptat stabileşte:

• obligaţia angajatorilor de a înregistra în registrul general de evidenţă a salariaţilor elementele de identificare a tuturor salariaţilor - nume, prenume, CNP, data angajării, funcţia/ocupaţia conform specificaţiei COR sau altor acte normative, tipul contractului - cel târziu în ziua anterioară începerii activităţii de către salariat;

• înregistrarea în registru a datei şi temeiului încetării contractului individual de muncă la data încetării contractului individual de muncă;

• obligaţia de transmitere a registrului în format electronic la inspectoratul teritorial de muncă în a cărui rază îşi au sediul sau domiciliul, după caz, cel târziu în ziua lucrătoare anterioară începerii activităţii de către primul salariat şi, ulterior, de către fiecare nou salariat;

• completarea cu două noi contravenţii, respectiv: neînregistrarea contractelor individuale de muncă în registrul general de evidenţă a salariaţilor anterior începerii activităţii şi completarea registrului general de evidenţă a salariaţilor cu date eronate;

• majorarea cuantumului amenzilor.

Citit 682 ori Ultima modificare Luni, 30 Noiembrie -0001 02:00

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.