Evaluaţi acest articol
(2 voturi)
Fii primul care postează comentarii!

Cei mai mulți români și-au făcut în continuare cumpărăturile la Kaufland România SCS, care rămâne liderul pieței de retail alimentar, cu o cifră de afaceri de 11,9 miliarde de lei și o cotă de piață de peste 10% în 2019, potrivit celei mai recente analize KeysFin. Compania germană este și cel mai profitabil jucător din piață, înregistrând un profit net de 847,7 milioane de lei, respectiv 19,7% din total.
În ordine, clasamentul companiilor din retailul alimentar după cifra de afaceri din 2019 este completat de Lidl Discount SRL, cu o cifră de afaceri de 9,8 miliarde de lei și o cotă de piață de 8,3%, și de Carrefour România SRL, cu 8,2 miliarde de lei şi 6,9% din total. Pe locurile 4 și 5, se situează Profirom Food SRL (6,2%) și Mega Image SRL (5,6%). Cele mai mari 10 companii din retailul alimentar au avut o cifră de afaceri cumulată de aproape 65 miliarde de lei, generând în 2019 peste 55% din cifra de afaceri totală a industriei.
Conform analiștilor KeysFin, cifra de afaceri a retailului alimentar din România este estimată în jurul a 130 miliarde de lei în 2020, după ce, în 2019, acest sector a înregistrat venituri de 118 miliarde de lei.

Citit 509 ori Ultima modificare Vineri, 30 Aprilie 2021 23:07

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.