„Glass Onion: A Knives Out Mystery” a avut parte de o lansare restrânsă în cinematografele americane, înainte de premiera pe platforma Netflix, iar surse ale publicaţiei Variety speculează, în lipsa unor cifre oficiale, că povestea poliţistă a avut încasări nici mai mari, nici mai mici de 15 milioane de dolari, în weekendul prelungit de Ziua Recunoştinţei. Filmul, ce continuă succesul „Knives Out” din 2019, a fost lansat în 600 de cinematografe pe teritoriul american, înainte de premiera din 23 decembrie, de pe platforma Netflix. Conform estimărilor, peste nouă milioane de dolari au fost încasaţi numai în weekendul trecut. Asta înseamnă, notează Variety, că „Glass Onion” s-ar clasa pe locul trei în box office-ul american, după „Black Panther: Wakanda Forever” (care a încasat 65 de milioane dolari, pe parcursul a cinci zile) şi după animaţia Disney „Strange World” (cu încasări de 18,5 milioane de dolari).
„Glass Onion” este în Top 3 încasări post‑pandemie Scris de Remus Basalic


Mai multe din această categorie: