Aleşii locali au schimbat regulile de funcţionare a Serviciului Public Administrarea Domeniului Public.
Dacă anul trecut serviciul s-a descurcat integral din venituri proprii, motiv pentru care şi-a permis achiziţionarea de palmieri, anul acesta finanţarea se va face atât din venituri proprii, cât şi din subvenţii acordate de la bugetul local.
Aleşii au pornit de la premiza că serviciile de utilitate publică sunt în responsabilitatea autorităţilor administraţiei publice locale.
Rămâne de văzut ce investiţii va mai putea face SADP din bani publici. Alţi palmieri?
110 posturi desfiinţate
Deoarece în cadrul Serviciului ADP există un număr de 110 posturi vacante, aleşii au decis reducerea lor, pe de o parte pentru că nu se justificau în condiţiile restricţiei economice impuse în acest an, pe de altă parte pentru că posturile nu au utilitate în cadrul activităţii serviciului.
Noua organigramă şi statul de funcţii ale SADP va însemna 388 de posturi, din care 98 TESA şi 260 de muncitori. Nu mai puţin de 50 dintre aceştia sunt muncitori sezonieri.