Unul din 30 de șoferi gălăţeni contestă „caracatița”. Gospodărire Urbană a blocat roţile a 1.448 de maşini
Foto: Amalia Trifan

Unul din 30 de șoferi gălăţeni contestă „caracatița”. Gospodărire Urbană a blocat roţile a 1.448 de maşini
Evaluaţi acest articol
(22 voturi)

Graba angajaților de la Gospodărire Urbană de a monta "caracatițele" pe roți, lipsa agenților de parcare acolo unde nu sunt parcometre sau lăsarea tichetului într-un alt loc decât cel vizibil pentru control sunt motivele cele mai des invocate de gălățenii care au contestat amenzile aplicate pentru parcări neregulamentare.

Amenzile pentru parcare au atras zeci de plângeri din partea șoferilor gălățeni, care au invocat, în mare, trei motive principale pentru care consideră abuzive aceste măsuri.

Primul motiv este legat de timpul alocat plății parcării. Unii contestatari susțin că, după ce au parcat, s-au dus până la tonomat să plătească parcarea și să primească tichetul care atestă acest fapt, iar când s-au întors să așeze tichetul la vedere, s-au trezit cu mașina imobilizată.

Un al doilea motiv îl constituie agenții de parcări, acolo unde nu există parcometre. Mulți șoferi care au contestat amenzile susțin că nu au reușit să găsească persoana care trebuie să fie prezentă pentru achitarea plății pentru parcare.

De asemenea, se întâmplă ca gălățenii să găsească pe roata mașinii caracatiță, chiar dacă parcarea este plătită. Cum se poate întâmpla acest lucru? Au pățit-o cei care nu au așezat tichetul care atestă plata parcării pe bordul mașinii, ci pe una dintre banchete. De aceea, echipa de blocare nu a observat dovada plății și a imobilizat roțile autoturismelor aflate în această situație.

Drept urmare, conform datelor furnizate de Gospodărire Urbană S.R.L. Galați, reprezentanții societății au efectuat anul acesta 1.448 de blocări pentru autoturismele din parcările publice cu plată din municipiul Galați. 51 dintre acestea au fost contestate prin plângeri adresate conducerii societății.

Pentru a preveni blocarea roților într-o parcare publică și suportarea costurilor aferentă, șoferii trebuie să știe că plata tichetului se face de luni până sâmbătă, în intervalul orar 8.00 - 20.00, cât mai repede de la momentul staționării, de preferat în primele zece minute, iar biletul se postează în interiorul mașinii, pe bord, astfel încât agentul de parcare să poată vedea data și ora la care acesta  a fost emis de aparat. Alternativ, există și varianta plății prin SMS.

Citit 8931 ori Ultima modificare Sâmbătă, 10 Aprilie 2021 15:33

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.