Se caută un “strateg” pentru transportul public local

Se caută un “strateg” pentru transportul public local
Evaluaţi acest articol
(13 voturi)

Elaborarea „Strategiei privind transportul public în municipiul Galaţi pentru perioada 2021-2027” face obiectul unei achiziţii publice cu o valoare estimată de 86.206 de lei fără TVA, lansată de Primăria oraşului. Ofertele sunt aşteptate până pe 25 ianuarie 2022, iar contractul va fi atribuit pe baza criteriului „preţul cel mai scăzut”.
„Proiectarea unui program de transport simplificat”, asta îşi doreşte Primăria municipiului Galaţi potrivit caietului de sarcini al achiziţiei lansate pe propriul portal. Realizarea strategiei are ca obiective: îmbunătăţirea eficienţei activităţii operatorului public de transport local, creşterea calităţii serviciilor de transport public, dar şi protejarea mediului prin scăderea emisiilor poluante ale mijloacelor de transport.
Mai mult, Primăria cere standarde europene în ceea ce priveşte numărul de călători transportaţi anual, intervalul de succedare între autovehicule, sistemul de tarifare şi de informare a călătorilor, dar şi controlul cheltuielilor de exploatare şi întreţinere.
Reducerea cheltuielilor, a consumului de energie, modernizarea infrastructurii, modernizarea sau înlocuirea parcului de vehicule sunt şi ele pe lista de cerinţe.
Durata contractului este de cinci luni de la data semnării, dar nu înainte de aprobarea Strategiei în Consiliul Local. De altfel, plata se va face numai după aprobarea documentului de către aleşii locali.

Citit 4403 ori Ultima modificare Marți, 25 Ianuarie 2022 00:53

9 comentarii

  • postat de Fani
    Miercuri, 26 Ianuarie 2022 05:03
    5.13.164.***
    Dax , cand erau cascarabetele se spunea ca sant imbracati vara in pantaloni scurti ,cu tricouri si slapi in picioare si masinile lor erau ca vai de ele, ca soferii conduc ca niste nebunii dupa bani si clienti si stau ,,agatati,, in semafoare ca sa urce calatorii la ei si apropo cate carti de munca nu au fost platite catre oameni sti asta? Si ca sa o luam pe partea cealalta ca sa fii privat sa zicem biletul de calatorie indiferent de cate statii mergi ar trebui sa coste intre 5-6 lei ca propietarul sa supravetuiasca , de aici se pune motorina , taxele ,asigurarea, cartea de munca si taxele locale si reparatia masinii + intretinerea ei , mai vrei cascarabeta?
    1
    2
    Raportează
  • postat de Dax
    Marți, 25 Ianuarie 2022 01:49
    89.39.81.***
    Vrem transportator privat ! Transurb actioneaza ca o capusa, iar soferii nu sunt politicosi. Trateaza oamenii urat, iar autobuzele sunt murdare constant. De ce dupa cursele zilnice, nu se spala nici macar un autobuz ? Au 7 ore la dispozitie de la 22:00 pana la 5:30. Geamurile sunt mizerabile.
    4
    4
    Raportează
  • postat de Raabis Ștefan Bădiță
    Luni, 24 Ianuarie 2022 10:32
    37.251.223.***
    Eu am rețeta unui transport public de super kilo, mega, giga, tera, exa calitate. Sa știți. Și am mai publicat strategia mea de dezvoltare. Ba chiar și în a 2-a licență am făcut capitol despre acest subiect.

    FAZA 0:

    REORGANIZAREA DIN TEMELII A ORGANIGRAMEI ȘI ELIMINAREA CĂPUȘELOR. E CEA MAI IMPORTANTĂ!!! ❤️

    Fazele I ➕ II:

    Soluția: troleibuze, autobuze electrice ca cele din Luxemburg, tramvaie cât mai multe. Unificarea traseelor (în loc de fragmentarea lor) și crearea unor zone de transbordare în prima faza, zone in care călătorul sare din transportul urban în cel județean.

    Fazele III ➕ IV

    Înființarea unor linii metropolitane și transformarea transurb în operator regional. Se pot înființa linii spre Smârdan, Schela, Independența, Foltești, Pechea, chiar și Giurgiulesti (e capitalism, trebuie sa facem bani la buget). Spre Brăila poate opera o linie cu autobuze Karsan, câte două de la Transurb și Brăicar. Asta va mai aduce încasări multe.
    1
    7
    Raportează
  • postat de Solaris
    Luni, 24 Ianuarie 2022 10:12
    78.96.81.***
    Respectati dracului graficul de cirulatie afisat pe pagina Transurb
    Soferii de pe autobuzele traseelor 24 si 20 isi bat joc de calatori
    Niciodata aceste autobuze nu vin la orele afisate pe site
    1
    4
    Raportează
  • postat de strateg
    Luni, 24 Ianuarie 2022 09:52
    62.231.94.***
    Strategia e la mintea gainei. De ce trebuie sifonati alti bani pentru a plati ,,strategi,, ? Sa se bage mai multe masini pe trasee pentru a se evita aglomeratiile si asteptatul la nesfarsit in statii si sa nu se mai pompeze bani aiurea in numai in salariile sefilor. Atat e suficient.
    0
    6
    Raportează
  • postat de Nelu
    Luni, 24 Ianuarie 2022 09:00
    89.137.224.***
    Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha,doar discutam de PSD .
    Pentru ei Cartea e cel mai aprig dușman .
    3
    10
    Raportează
  • postat de Romeo
    Luni, 24 Ianuarie 2022 08:41
    83.103.166.***
    Un singur vizionar poate salva transportul în Galați. His name is Raabis.
    9
    2
    Raportează
  • postat de Dani
    Luni, 24 Ianuarie 2022 07:33
    86.124.200.***
    Sa înțeleg că cei de la Transurb nu sunt in stare să facă o strategie !
    Trebuie platit altul din afara că să le arate ce au de făcut !
    In cazul asta nu înțeleg de ce ii mai plătiți și nu îi dați afară pe cei din administrația Transurb
    4
    49
    Raportează
  • postat de Jack
    Luni, 24 Ianuarie 2022 06:13
    5.13.164.***
    Asta inseamna scoaterea iarasi a unor traseie in timp dar mai greu cu modernizarea parcului auto , ca sa fii eco ori aduci ceva electric dar inainte de asta sa faci infrastructura incarcarii lor
    5
    26
    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.