Licitaţie cu strigare pentru panouri publicitare

Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

* Ruginite, şubrezite de vânt şi de ploi şi nesigure, panourile publicitare vor fi scoase la bătaie pentru investitori *

La viitoarea şedinţă a Consiliului Local, aleşii vor dezbate şi vota închirierea prin licitaţie publică deschisă, cu strigare, a 17 panouri publicitare ce aparţin domeniului public al oraşului.

Trebuie spus că până la începutul acestui an exploatarea panourilor s-a făcut printr-un contrat de asociere cu o firmă. În caietul de sarcini pe care îl vor cumpăra cei interesaţi, Primăria anunţă că fiecare din cele 17 panouri necesită lucrări de modernizare pentru a fi aduse la un nivel calitativ care să permită obţinerea unui venit cât mai ridicat.

Cel care se bagă în afacere va trebui să se ocupe de consolidarea fundaţiilor existente şi înlocuirea sistemelor de prindere pentru a asigura stabilitatea, înlocuirea feţelor de tablă cu casete iluminate din interior cu tuburi fluorescente şi de branşamente electrice economice, lucrări care vor costa aproape 2000 de euro. 

Viceprimarul PSD Nicuşor Ciumacenco a promis eliberarea străzii Brăilei de panouri şi s-a ţinut (parţial) de cuvânt. În caietul de sarcini, Primăria precizează că doreşte eliberarea scuarului Brăilei de panourile publicitare.

Pentru aceasta este necesar ca patru panouri publicitare situate pe strada Brăilei să fie mutate pe noi amplasamente situate tot pe Brăilei, dar colţ cu alte artere circulate Lăpuşneanu, Cernat, Coşbuc şi în staţie la Potcoava de aur.

Preţul de pornire a licitaţiei publice propus se ridică la 130 euro/panou/lună pentru panourile publicitare cu o faţă şi 210 euro/panou/lună pentru panourile publicitare cu două feţe de expunere.

Termenul de închiriere a terenului este de 5 ani cu drept de prelungire, cu acordul ambelor părţi.

Citit 778 ori Ultima modificare Luni, 30 Noiembrie -0001 02:00

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.