Se reînfiinţează Serviciul Asociaţii de Proprietari

Se reînfiinţează Serviciul Asociaţii de Proprietari
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

* Noua organigramă aprobată de îndată de aleşii locali nu schimbă cu nimic numărul total de posturi din administraţia locală – 1.113, dar creează noi structuri şi compartimente în cadrul Primăriei Galaţi *

Deşi nu a fost privit cu ochi buni de unii consilieri locali, luni după-amiază, la şedinţa de îndată a CL, s-a decis reînfiinţarea, în subordinea Primăriei, a Serviciului Asociaţii de Proprietari, pe alte alte modificări ale organigramei administraţiei locale.

Acest serviciu a funcţionat până în august 2010 la Primărie, după care, în baza OG nr.63 privind restructurarea administraţiei locale, a fost mutat la Apaterm. Pentru că a trecut un an de la marea restructurare impusă de Guvernul Boc, municipalitatea a căpătat dreptul să reînfiinţeze ceea ce a desfiinţat.

În cadrul noului Serviciu Asociaţii de Proprietari se regăseşte un compartiment de control financiar de gestiune al asociaţiilor de proprietari. „De ce să-i aducem înapoi?”, au spus nemulţumiţi unii aleşi. Serviciul va avea nouă posturi, opt funcţii publice şi o funcţie contractuală şi se creează prin desfiinţarea unor posturi vacante existente în acest moment în Primărie.

Modificări au fost operate şi în cadrul Serviciului Cadastru, unde s-a înfiinţat Compartimentul Verificări Măsurători, cu două funcţii publice vacante. În cadrul Direcţiei de Impozite şi Taxe a fost înfiinţat Compartimentul Corespondenţă şi Arhivă  - cu două funcţii contractuale. Totodată s-a decis promovarea unor funcţionari publici.

Primăria va avea în total 1.113 posturi, dintre care: 390 de funcţii în aparatul de specialitate al primarului, 25 la Serviciul GeoTopoCad Expert, 314 la Serviciul Public “Ecosal”, 37 la Teatrul “Nae Leonard”, 302 la Poliţia Locală şi 45 la Serviciul Public Local de Evidenţa Persoanei. 

Citit 1671 ori Ultima modificare Luni, 30 Noiembrie -0001 02:00

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.