Evaluaţi acest articol
(0 voturi)
27 comentarii

După ce s-a aprobat în Consiliul Local „corecţia” de 3,98 la sută a taxelor şi impozitelor locale, noi socoteli după zona de impozitare * Suntem taxaţi după numărul de case sau capacitatea cilindrică a maşinii * Ceva în plus şi la taxele de habitat şi ecarisaj


Gălăţenii vor plăti în 2013 taxe şi impozite la bugetul local majorate cu 3,98 la sută, o hotărâre în acest sens fiind aprobată în ultima şedinţă a CL Galaţi. Hotărârea a fost votată în unanimitate, în ciuda faptului că, în plan politic, toate partidele au susţinut iniţial că „sub nici o formă” nu vor accepta o creştere a dărilor gălăţenilor. Hotărârea a trecut însă, pe motiv că majorările reprezintă „doar o corecţie” în raport cu rata inflaţiei. În fine, cert este că în anul care vine gălăţenii vor scoate mai mulţi bani din buzunar pentru locuinţele, terenurile sau autoturismele deţinute, la care se va adăuga, desigur, suplimentul reprezentat de taxa de habitat şi taxa de ecarisaj.
Cu sprijinul Direcţiei Impozite, Taxe şi alte Venituri Locale din cadrul Primăriei Galaţi vă prezentăm şi noi o serie de calcule estimative privind noile impozite şi taxe, pentru principalele tipuri de obiective. Facem precizarea că, în ceea ce priveşte impozitele pe clădiri şi terenuri, nivelul acestora este diferenţiat de zona în care se află. Mai exact, Galaţiul este împărţit pe zone de impozitare - categoriile A, B, C, D - în funcţie de poziţia faţă de centru, serviciile urbane asigurate în zone, utilităţi, condiţii de mediu etc. De exemplu, pentru un apartament cu două camere, de 50 mp, în Mazepa, zona A impozitul va fi în 2013 de 127 lei, în timp ce pentru un apartament similar, în Micro 40 (zona C), impozitul va fi de 116 lei. Diferenţa de impozitare este şi mai vizibilă în materie de terenuri. Un teren în zona centrală va fi impozitat cu 8.089 lei/ha, în timp ce un teren afla la periferia oraşului, într-o zonă fără utilităţi este de 1.988 lei/ha.
Impozitul la apartamente şi terenuri
În zona A, pentru un apartament cu o cameră (25 mp) impozitul va fi de 63 lei (cu 2 lei mai mult faţă de 2012), pentru unul cu două camere (50 mp) 127 lei (+5 lei), pentru trei camere (67 mp) - 171 lei (+7 lei), iar pentru unul cu patru camere (80 mp) impozitul va fi de 204 lei (+8 lei).
În zona B, la aceleaşi tipuri de apartamente, impozitul la o cameră va fi de 59 lei (+2 lei), la două camere 122 lei (+5 lei), la trei camere 163 lei (+6 lei), iar la patru camere 194 lei (+7 lei).
În zona C, impozitele vor fi la un apartament cu o cameră de 58 lei (+2 lei), la două camere 116 lei (+4 lei), la trei camere 157 lei (+6 lei), iar la patru camere 186 lei (+7 lei).
În zona D, la o cameră se va plăti un impozit de 56 lei (+2 lei), la două camere 112 lei (+4 lei), la trei camere 149 lei (+6 lei).
La impozitul aplicat pe clădiri se pot face o serie de reduceri, în funcţie de anul construcţiei clădirii. Acestea pot fi de 20 la sută, pentru clădirile mai vechi de 50 ani şi de 10 la sută pentru clădirile cu o vechime cuprinsă între 30 şi 50 ani.
În cazul în care o persoană fizică are în proprietate mai multe clădiri, în afara celei de domiciliu, impozitul se majorează cu 65 la sută pentru a doua clădire, cu 150 la sută pentru a treia clădire şi cu 300 la sută începând de la a patra clădire.
În cazul terenurilor aflate în intravilan, terenuri cu construcţii, impozitele vor fi în 2013 mult mai consistente. Astfel, în zona A se ajunge la 8.089 lei/ha (+310 lei), în zona B la 6.114 lei/ha (+234 lei), în zona C la 4.184 lei/ha (+160 lei), iar în zona D la 1.988 lei/ha (+76 lei).
Impozite pe patru roţi
Calitatea de a fi şofer de Galaţi va costa şi ea mai mult începând de anul viitor, după cum ne ţine… capacitatea cilindrică şi buzunarul. Cel mai mic impozit va fi plătit de posesorii maşinilor cu o capacitate cilindrică de 1.300 cmc (ex.modelele Dacia mai vechi) - 61 lei, cu 2 lei mai mult ca anul acesta. La un Opel Astra cu 1.700 mc impozitul creşte la 178 lei (+7 lei). Pentru maşinile de peste 2.000 cmc, impozitul sare serios, acestea fiind considerate mai degrabă autoturisme de lux. De exemplu, la 2.100 cmc (ex: Mercedes Clasa E), impozitul va fi în 2013 de 865 lei (+33 lei), iar la 2.500 cmc (ex:Audi A6) - 1.022 lei (+39 lei). La 2.900 cmc se ajunge la suma de 2.358 lei (+90 lei), iar la bolizii de 3.300 cmc impozitul este de nu mai puţin de 5.583 lei (+206 lei).
Habitat şi ecarisaj
Pe lângă taxele pe locuinţă, maşină şi, eventual, teren, gălăţenii trebuie să plătească în 2013 şi taxele de habitat şi ecarisaj. Taxa de habitat a crescut la 55 lei, cu doi lei mai mult ca în acest an, iar taxa de ecarisaj va fi de trei lei, cu 40 de bani mai mult ca în acest an.
Prin urmare, pe categoriile de taxe şi impozite amintite mai sus, un gălăţean va scoate din buzunar cel puţin în jur de 110 lei, dacă stă într-o zonă defavorizată, fără maşină sau terenuri în proprietate, dar poate să plătească şi de zece ori mai mult, dacă stă într-o zonă bună şi se bucură la maxim de confortul locuinţei sau al maşinii personale.
Singura veste bună în materie de impozite ar fi aceea că, pentru plata integrală a sumelor până la finele primului trimestru, se acordă o reducere de 10 la sută.

 

Citit 14948 ori Ultima modificare Duminică, 25 Noiembrie 2012 17:08

27 comentarii

  • postat de celălalt eu Marți, 27 Noiembrie 2012 23:20 Link la comentariu
    0
    0

    @eu. Păi de' vrei să stai separat, plătești. Dacă ai bani să-ți faci vilă probabil ai bani și de mașină cu care să te duci la spital, la cinematograf, la Mall etc. Autoritățile locale ar trebui să facă altceva, să-i verifice pe toți cei care au case, mașini etc dacă au acte doveditoare (legale) pentru banii cu care și-au procurat aceste lucruri. În SUA este IRS, la noi este șpaga și munca la „la negru”. Succese (sic!) !

    Raportează
  • postat de Arcasu Marți, 27 Noiembrie 2012 11:39 Link la comentariu
    0
    0

    Auzi tu ce revoltati sunt galatenii de pe Arcasilor....Ca si-au platit singuri utilitatile, ca n-au spital in zona,ca n-au cinema,samd...Las ca sunt 10 spitale in centru-piata, poate le identifica ei, sute de cinematografe, magazine cu nemiluita cand ei stau la o zvarlitura de bat de Metro...Si ca sa stie diferenta e ca la o casa de chirpici din centru daca vrea gaze plateste si conducta stadrala, daca vrea apa plateste racordarea,samd adica la fel ca pe Arcasilor. Numa ca respectivu are vila cu 2 etaje si masini de zeci de mii de euro, obtinute cu greu dintrun serviciu modest in timp ce altii sunt bolnavi pe caz de boala cu 350 de lei lunar da stau in centru fiindca au avut ghinionul sa se nasca acolo...In opinia arcasului e justificat deci sa platesti per global un impozit mai mare in centru pt chirpici din 350 ron decat pt o vila construita de VEGA din materiale de ultima generatie la un venit de 7000 de ron de ex. Fara sa mai mentionam ca utilitatile au fost aduse in acea zona pt nu stiu ce motive puerile tot din banii de la bugetul local...Asa ca, daca dl Stan locuieste in zona si, conform bilantului anual, a fost cel mai bine remunerat galatean din serviciu cu peste 500.000 de euro castigati ca director la Otelul in 2011, zona ar fi una de lux. Cu piscina, terenuri de tenis acoperite, iluminat public la standarde ridicate, club, restaurante de lux si tot ce mai exista in zona. Inteleg ca Istrate a contribuit in campania electorala si acei 2-3 lei pe camera se transforma la el in milioane, dar nu si-au gasit prostii!

    Raportează
  • postat de gălățeanu Marți, 27 Noiembrie 2012 08:21 Link la comentariu
    0
    0

    De ce se plătește Impozitul la apartamente şi terenuri pe ”zone” și nu pe valoarea și întinderea locuinței? Pentru că ”aleșii locali” sunt dușmanii locuitorilor și trebuie să-i pedepsească pe cei care i-au votat.

    Raportează
  • postat de anonim Luni, 26 Noiembrie 2012 20:38 Link la comentariu
    0
    0

    daca am fii uniti am putea sa nu le platim la anul nimic,si sa/i vedem ce au de spus.

    Raportează
  • postat de salma Luni, 26 Noiembrie 2012 20:29 Link la comentariu
    0
    0

    vai de capul si de zilele noastre grele zile am ajuns

    Raportează
  • postat de Ce tara! Luni, 26 Noiembrie 2012 18:21 Link la comentariu
    0
    0

    Da, faceti "doar o corectie in raport cu rata inflatiei"! Nu vi s-ar parea firesc ca mai intai salariile si pensiile sa fie indexate in raport cu rata inflatiei si mai apoi sa faceti dumneavoastra corectia respectiva? Toate sunt impotriva omului in aceasta tara! Si inca ceva, nu vrem sa platim taxe de ecarisaj, pentru ca nu avem nevoie de javrele care circula liber pe strada! Iubitorii de caini (inclusiv cei de la fundatii) sa si-i ia in casa!

    Raportează
  • postat de eu Luni, 26 Noiembrie 2012 18:09 Link la comentariu
    0
    0

    Ura dintre noi explica in mare parte mizeria si rahatul moral in care inotam zi de zi : s-a gandit cineva ca OAMENII, buni sau rai, de pe Arcasilor nu au un spital, o scoala, o farmacie, o statie de autobuz, o gradinita, un magazin de unde sa cumpere o paine sau un o apa minerala seara, un parc, un cinematograf, etc ? Tot ce e in zona aia, daca e, este privat, asta e ce le-a dat Primaria. Mi-am platit si asfaltul din fata casei, sarantoci negri in cerul gurii ce sunteti, mi-am platit stalpul de iluminat din fata portii si cu toate astea locuiesc ca in padure, ma mir ca nu vin lupii pe camp dinspre Metro ... Primaria si Statul roman ma sanctioneaza in fiecare zi pentru ca mi-am dorit sa locuiesc individual, sa nu ascult salam cu vecinul de deasupra si nici sa nu aud cand trage apa sau cand muge vaca de nevasta-sa la monta. Revenind, acestea sunt, printre altele, criteriile in baza carora se stabilesc impozitele si zonele de impozitare. Pe mine nu ma mananca, boilor, cainii, in zona ? Daca nu am masina mor in casa si nu ma gaseste nimeni nici dupa miros, asta e gradul de urbanism asigurat de Primaria Galati. De ce atata ura ? Nu este de ajuns ca platesc la suprafata si tot eu mi-am platit pana si canalizarea ?

    Raportează
  • postat de val Luni, 26 Noiembrie 2012 14:34 Link la comentariu
    0
    0

    Domnule Amalinei, reluati tema si informati cititorii cu urmatoarele:
    - Care sunt criteriile care definesc zonele, cat sunt ele de juste si cum se regasesc pe teren:
    -Care sunt zonele in care statul si primaria au bagat fonduri in ultimii ani, in scopuri edilitare;
    - O lista cu cartierele in care locuiesc sau detin terenuri sau firme cei mai cu mot galateni (primarul, deputei, senatori, consilieri)
    - Exista o concordanta intre pretul de piata al zonei si impozitul stabilit de imbuibatii care l-au votat?
    Va multumesc

    Raportează
  • postat de John Luni, 26 Noiembrie 2012 13:45 Link la comentariu
    0
    0

    Da,da,da,da,da...acum inteleg de ce la 3 camere platesc impozit cat plateam la o garsoniera...se pare ca persoanele angajate la primarie sa faca aceasta delimitare,persoane mult mai citite decat mine, considera ca garsonierele alea darapanate din cutiile comuniste cu 10 etaje de la capatul strazii Saturn(I-urile) ar fi situate intr-o zona exacerbat de luxoasa si nu in zona pe unde intra vantul in galati...Pffff....cum dracu poti baga in zona A blocuri in care stau batrani si studenti(persoane foarte bogate) sau familii fara posibilitatea de a se muta la mai multe camere, si incelasi timp sa pui Arcasilor si Viilor in zona D???Iar cu ecarisajul nu mai zic...ii invit sa faca o plimbare pe la 6 dimineata(cand pleaca la munca tot omul care lucreaza la privat si nu incepe programul la 8), pe jos bineinteles, de la faleza la ultimul leu pe bulevardul Closca. Si sa vada acolo in cirezile de caini care te ataca pe la siderurgistul si la parc cat de bine este cheltuita aceasta taxa a ecarisajului....

    Raportează
  • postat de gabi horghidan Luni, 26 Noiembrie 2012 11:27 Link la comentariu
    0
    0

    am vazut zonele si impozitele aferente dar m-am crucit ptr ca zona in care stau nu este trecuta dar impozit platim ,in zona barbosi nu este canalizare nu este apa curenta peste tot ,gaze doar daca maninci fasole dar si asta e un lux ,si culmea sunt si alegatori care au sperat ca dumneavoastra domnulei marius stan veti face ceva dar e la fel ca inainte, vreti bani pe ce , pe nimic noi din barbosi asteptam si avem incredere inca in dumneavoastra speram sa va aduceti aminte si de noi , care e statutul nostru ,sat comuna ,cartyier ,care cit de ecarisaj nici nu se pune problema veniti si vedeti ,salubritatea asa si asa mai merge ,chiar ce zona am fi noi cei din barbosi.

    Raportează
  • postat de Gigi Luni, 26 Noiembrie 2012 11:08 Link la comentariu
    0
    0

    Zona Mazepa, desi este in centru, este o zona foarte imbatranita. Acolo stau cu preponderenta batrani ce depind de pensie. In afara de asta as vrea sa stiu si eu cand a fost asfaltata ultima data aceasta "zona de lux"? (acum vreo 10 ani parca). Deci e normal sa fie cea mai scumpa? E bine ca protejam macar "BORDEIELE DE CHIRPICI" din Arcasilor. Toti oamenii "SARMANI" din Galati au case acolo. Te apuca plansul cand treci pe acolo si vezi atata "SARACIE". Bravo ... HALAL

    Raportează
  • postat de gigi Luni, 26 Noiembrie 2012 10:58 Link la comentariu
    0
    0

    Stane...a trecut perioada de acomodare ? Iti bati joc de noi ?! Rusineeee! Str. Arcasilor si celelalte zone rezidentiale din Bariera Traian sunt zone defavorizate si platesc cel mai mic impozit ?! Panarama de primar.

    Raportează
  • postat de Pintea Luni, 26 Noiembrie 2012 10:43 Link la comentariu
    0
    0

    Si inca ceva, de 23 de ani orasul Galati e condus exclusiv de PSD si de aliatii acestui partid!!! Si uite asa am ajuns sa-l regretam pe Dascalescu...

    Raportează
  • postat de Arcasu de serviciu Luni, 26 Noiembrie 2012 10:34 Link la comentariu
    0
    0

    Breee, din cate stiu io Stan are vila acolo, doar n-o fi prostu galatenilor sa plateasca el impozit mai mare ca saraceste...

    Raportează
  • postat de Marius Luni, 26 Noiembrie 2012 10:32 Link la comentariu
    0
    0

    Se simte guvernarea proasta din orasu asta, de la revolutie in zilele de azi orasu asta a fost numai sub conducere foarte proasta, apoi proasta, acuma destul de proasta...

    In alte tari spre exemplu italia unde am fost sa muncesc, din salariu deloc mare imi ajunge sa imi platesc chiria, sa mananc bine si mai imi raman bani de iesit in oras si de haine, si la ei in tara e criza si se strange cureaua dar conditiile de trai sunt oarecum respectat....

    In Romania Galati, cu banii de salariu ( asta daca gasesti loc de munca) abia poti sa iti achiti facturile, mancare ce e aia, bani de iesit in oras sau de haine cam inexistenti, dar exista si partea cealalta unde "afaceristii" si "omenii de la partid" o duc foarte bine a crescut numaru de vile in Galati dar daca ii intreb de unde vin banii nu iti raspund dar toti stim ca "au avut contract cu Primaria"

    Nu conteaza ca a fost PDL inainte ca nici USL-ul nu face nimic de cate luni sunt astia aici si au promis ca fac si dreg nu au facut nimic, impozitele cresc mancarea are acelasi pret ca in afara tarii iar salariul e la acelasi cuantum ca acum 2 ani .
    Ca sa scapam de toata corvoada asta trebuie mai intai sa zboare toti politicienii Romaniei si atunci o sa o duca bine tara asta ca nu mai are cine sa o fure la nivel national.

    Raportează
  • postat de Vali Luni, 26 Noiembrie 2012 10:12 Link la comentariu
    0
    0

    Interesati-va va rog si cat e impozitul pentru garaje!

    Raportează
  • postat de zet Luni, 26 Noiembrie 2012 10:11 Link la comentariu
    0
    0

    Mult prea mici impozitele in special cele auto si bineinteles mi se pare aberant ca zona Arcasilos sa se afle in zona de impozitare D la fel ca bordeiele din zona Santierului Naval

    Raportează
  • postat de Ioan Luni, 26 Noiembrie 2012 08:21 Link la comentariu
    0
    0

    Bravo USL, bravo voua votantilor cu hapca. Primar destept are Galatiul, la daramaturile din centru super impozit si la Mausoleurile de pe ARCASILOR impozite de handicapati. Puterea de cumparare a scazut in ultimii ani de PDL-ism cu 30% si majorarea pensiilor cu rata inflatiei "doar promisa" cu 5%. Ce sa mai zic de furarea impozitului dublu impozitat de PDL si restituirea reimpozitata a obiectului furtului de catre USL. Vine decembrie si deci...... Votatii mai......Hai!, Hai! sau ha, ha, ha.

    Raportează
  • postat de Taxe pentru a vieții noastre mizerabile. Luni, 26 Noiembrie 2012 07:44 Link la comentariu
    0
    0

    Ecarisaj? Aiurea în mintea prostiei aleșilor locali, câinii existând din totdeauna, mai ales după acești 23 de ani câinoși cu a vieții noastre mioritice trai. Păi și sectorul roz bon-bon spațiile ,,domeniului public'' este cel mai mizerabil, cu garaje-tomberon, alei pietonale desfundate, noroi, mașini pe spațiile verzi și,și... Plătim ineficiența și prostia ocupanților din a Primăriei-Șefi ce se perindă pentru a lor ciolan gras privat.

    Raportează
  • postat de florin T. Luni, 26 Noiembrie 2012 07:36 Link la comentariu
    0
    0

    Domnule primar
    Va rog sa reanalizati solutia gasita, privind mutarea statiei de taxi, in urma amenajarii intersectiei cu sens giratoriu dintre str. basarabiei,Tecuci, N. Leonard, deoarece prin comasarea noii statii a mai multor firme de taxi(precizez ca anterior existau in zona doua statii) toate locurile de parcare aferente blocului C15 sunt marcate ca fiind statiei de taxi( si va pot informa ca in zona respectiva stationeaza mult mai multe taxi decat locurile trasate coada ajungand in zona Ecosal).
    Domnule Primar va rugam sa mutati o parte(un operator) in parcarea de camioane la intersectia str. Basarabiei cu Anghel Salinii care se afla la aprox 300m si care este neocupata la capacitate si nu incurca cetatenii din zona.
    Cu respect.

    Raportează
  • postat de ofticatul Luni, 26 Noiembrie 2012 06:45 Link la comentariu
    0
    0

    TOTI sunt la fel!!! Aceeasi poveste la toti. Mie la salariu nu-mi da 5 lei o nimica totata DAR au dreptul sa mii ea. TOTI politicienii cum ajung la putere isi infig neamurile, prietenii, colegii de scoala in functii si noi cei de JOS suferim. NU am cu cine vota. Voi merge sa votez dar votul meu va fi NUL.

    Raportează
  • postat de IC Luni, 26 Noiembrie 2012 05:11 Link la comentariu
    0
    0

    Citat din spusele lui Victor Ponta ,primministrul Romaniei :""O data la trei ani, autoritatile locale au voie sa rectifice taxele si impozitele conform cu inflatia. Daca vreo primarie are nevoie de bani poate majora taxele locale in functie de inflatie. In afara de cota unica, pe care am stabilit-o cu colegii liberali si ramane 16 la suta, nu avem in vedere alte cresteri de taxe si impozite. Avem in vedere cresterea redeventelor si putem sa discutam despre o mai buna incasare la bugetul de stat." Sa fi trecut CL Galati in opozitie sau odata la trei ani la Galati inseamna in fiecare an ? Oare prefectul ,unsul lui Ponta la Galati ce are de spus ? Minciuni ,minciuni si promisiuni pana isi vad sacii in car ,pe 9 decembrie ,sau poate nu ?

    Raportează
  • postat de Ion Cetateanu Luni, 26 Noiembrie 2012 04:45 Link la comentariu
    0
    0

    Sa inteleg ca zona "D" ,aia cu verde ,este cea mai defavorizata si are impozitele cele mai mici ? De acord cu includerea partii de jos a orasului in aceasta zona , a Filestiului , a tintirimului din Stefan cel Mare si evreesc ,a zonei cu locuinte din dreapta str Traian-Nord ,in sensul de iesire din oras , dar ce cauta zona cu depozite si intreprinderi de pe Cosbuc , Coanda ,Stefan cel Mare(care sunt in oras si ar trebui taxate la categoria lux) si mai ales ce cauta zona din stanga strazii Traian -Nord ( Str Arcasilor,aia in care s-au investit in nestire banii contribuabililor pentru a asigura utilitati viloaielor si clubului de fite ) ? Pai cine beneficiaza si ar trebui sa plateasca corespunzator zonei ,amaratul din Micro 38,39, 40 si chiar Micro 19, care se inghesuie in hodoroagele Transurb , asculta urletele si calca in rahatii haitelor de javre ,traieste in buncarele de beton comuniste, si inhaleaza parfumul canalizarii capitaliste ,sau ala cu viloi in Arcasilor care,printre altele ,la o adica, uzeaza strazile mergand cu gipanele pe distante mai mari ?In definitiv ,care or fi criteriile dupa care s-a facut zonarea ? Sa fie in functie de distanta pana la primarie (de ce ?) pana la gradina publica in ruina , pana in pustiul centru vechi al orasului , pana la gara de unde nu mai pleaca aproape nimeni ,pana in port de unde nu mai pleaca nici o nava de pasageri ?Gata m-am lamurit ,criteriul este distanta fata de sediile partidelor politice care au reprezentanti in consilul local si distanta fata de zona de la Elice ( relicva a fostei fabrici socialiste ) adica fata de chermeza cu artificii electorale .Eu m-am lamurit dar oare cei care i-au votat s-or lamuri vreo data? Legat de marirea taxelor si impozitelor ,nu ma pot abtine sa nu descriu o intamplare reala . Faceam naveta ,in fiecare zi , undeva spre Sendreni si depaseam ,aproape zilnic ,in panta spre Tirighina ,o caruta trasa de un cal ( slab ,vai mama lui) iar in caruta ceva fier vechi si deasupra doi conationali tuciurii care dadeau cu parul in martoaga sa urce dealul . Intr-o zi de august ,caldura mare inca de dimineata , soseaua blocata . Cobor si eu alaturi de alti participanti la trafic ,sa vedem ce s-a intamplat . Calutul ala chinuit si batut sa dea cat mai mult din putina putere care o mai avea ,isi daduse obstescul sfarsit si ca un gest de revolta ,o facuse plasand caruta transversal pe sosea. Din grupul privitorilor s-a auzit atunci o voce (poate chiar a mea) : bai jigodiilor ,daca ii dadeati mancare ,dac in loc sa-l bateti il ajutati la urcat panta , acum avea cine sa va traga caruta....". Si daca contribuabili se supara precum calutul ala si nu mai vor sa urce panta ,adica nu mai platesc deloc ? De ce criza este invocata numai in ceea ce priveste inghetarea salariilor, pensiilor si nu si a darilor ?

    Raportează
  • postat de jack daniels Luni, 26 Noiembrie 2012 01:24 Link la comentariu
    0
    0

    Stane,trai-ti-ar familia ta si-a mea mai mult... ia-ne doar taxa de cimitir ca vine Sfarsitul ! Lasa-ne sa cheltuim restul banilor pe femei si bautura !

    Raportează
  • postat de De ce? Luni, 26 Noiembrie 2012 01:09 Link la comentariu
    0
    0

    Bravo! Platim taxe mai mari sa aiba Primaria fonduri din care sa organizeze Vanghelion ! Ca orasul e plin de miros de rahat dospit nu mai conteaza, important e iluminatul public de sarbatori! Da eu sunt curios ca e si banu meu la mijloc, iar angajatii primariei lucreaza si-n folosul meu, sa aflu cati bani s-au strans din publicitatea electorala stradala? De ce strada Aurel Vlaicu a cedat a treia oara intrun an de zile si ce-a patit firma care a executat lucrarea? Pe banii cui s-a construit inelul de rocada pt accesul in hipermarketul de la Ultimul Leu? De ce se cer bani in plus daca salubritatea orasului e la pamant? Cati bani au costat acele tomberoane colorate si daca au avut vreun efect? Cat costa intretinerea bombelor bacteriologice numite toalete publice si daca Sanepidul le-a verificat vreodata? De ce daca suntem atat de saraci de trebuie sa marim taxele cu 4% organizam focuri de artificii ca la Olimpiada? De ce nu organizam transportul in comun pentru a fluidiza traficul? De ce noile santiere se deschid numai in prag de iarna? De ce trebuie sa mergem la vot si sa alegem dintre oameni pe care numai grija pentru galateni nu-i framanta?

    Raportează
  • postat de x Luni, 26 Noiembrie 2012 00:58 Link la comentariu
    0
    0

    Ecarisaju' ...
    Taxa de javra creste ... pe masura cresterii "parcului" de javre.
    Oare daca nu mai platim nimic, dispar si javrele?
    Ma refeream la cele din Primarie, care papa banii de pomana, fara sa ne scape de javre (indiferent care).

    Raportează
  • postat de Aurel Luni, 26 Noiembrie 2012 00:05 Link la comentariu
    0
    0

    2 lei mai mult, trei lei mai mult, cinci lei mai mult ... cresterea mi se pare de-a dreptul fabuloasa. Astia nici sa creasca impozitele nu se pricep!

    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.