Panourile, ameninţate cu instanţa: Fiul lui Durbacă e mai cu moţ

Panourile, ameninţate cu instanţa: Fiul lui Durbacă e mai cu moţ
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

În luna iulie 2012, Primăria a hotărât desfiinţarea panourilor publicitare de pe raza municipiului Galaţi, fiind emise 82 dispoziţii de desfiinţare pe cale administrativă pentru panouri publicitare amplasate fără forme legale - autorizaţie de construire şi contract valabil. Au fost date jos peste o sută de panouri, atât din cele cu contracte expirate - indiferent dacă erau pe scuar sau nu, cât şi panouri "fără stăpân", puse la plesneală. Totodată, au fost notificate societăţile pentru desfiinţarea panourilor şi staţiilor de călători care nu mai deţineau contract valabil şi s-a stopat încasarea sumelor cu titlu de beneficiu.

Acestea, în mare parte, s-au conformat, spune Primăria, mai puţin SC Derec Co SRL şi SC Decrom Co SRL, controlate de Cristofor Durbacă, fiul senatorului PC Eugen Durbacă. Potrivit Primăriei cele două firme mai au în prezent amplasate 12 panouri publicitare. „Având în vedere refuzul acestora de eliberare a amplasamentelor şi faptul că panourile sunt amplasate în baza autorizaţiei de construire, dar fără contract valabil, s-a solicitat sprijinul Serviciului Contencios Juridic, în sensul promovării de acţiuni în instanţă pentru obligarea lor la eliberarea amplasamentelor ocupate de panouri publicitare”, ne-a comunicat Primăria.

Cristofor Durbacă nu a putut fi contactat pentru a răspunde acuzaţiilor Primăriei.

Primăria a promis că va anunţa locurile şi spaţiile în care se face panotaj, conform noului regulament, spaţii care vor fi scoase la licitaţie, încă nu se ştie dacă „la pachet” sau „la bucată”. Interesul Primăriei este să obţină cât mai mulţi bani, fără a avea un milion de panouri nestandardizate, trântite peste tot.

Citit 2347 ori Ultima modificare Duminică, 17 Februarie 2013 17:54

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.