Programul de Paşti al principalelor instituţii gălăţene

Programul de Paşti al principalelor instituţii gălăţene
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Angajaţii Consiliului Judeţului Galaţi şi ai Instituţiei Prefectului Galaţi au liber în perioada miercuri, 1 mai - luni, 6 mai, iar de pe 7 mai se va relua activitatea la ambele instituţii. Pentru zilele de joi, 2 mai, şi vineri, 3 mai, Consiliul Judeţului a recuperat în zilele de 13 şi 20 aprilie.

Programul Fiscalităţii

Direcţia de Fiscalitate nu are program între 1 şi 6 mai, cu ocazia Sărbătorilor Pascale. Activitatea va fi reluate marţi, cu program 8,30 – 16,30.

Casa de Pensii Galaţi şi AJOFM nu lucrează în intervalul 1- 6 mai

Casa de Pensii Galaţi are ghişeele închise şi întreaga activitate va fi suspendată între 1 şi 6 mai. Prima zi de lucru este marţi, 7 mai, când programul cu publicul va fi cel normal, de la 8,00 la 16,30. AJOFM va funcţiona după acelaşi program.

Ghişee închise la Permise, Paşapoarte şi Buletine

De pe 1 mai până în cea de-a două zi de Paşti inclusiv funcţionarii Serviciilor de Înmatriculări şi Permise, Paşapoarte şi de Evidenţă a Populaţiei vor fi liberi, iar ghişeele vor fi închise. Tot închis, în aceeaşi perioadă, va fi şi la Serviciul Caziere din cadrul IPJ Galaţi, activităţile cu publicul urmând să fie reluate de pe 7 mai. Dacă în perioada mai sus menţionată veţi avea parte de un eveniment nefericit, este bine să ştiţi că Serviciul de Anatomie Patologică din cadrul Spitalului de Urgenţă Galaţi va funcţiona după programul normal, respectiv între orele 7,30 - 13,30 inclusiv sâmbătă şi duminică.

Naşterile sau decesele survenite în această perioadă nu se vor putea declara miercuri, 1 mai şi în prima zi a Paştelui, pe 5 mai. Pe 2 şi 3 mai se vor înregistra decesele şi naşterile între orele 9,00 şi 13,00. În acelaşi interval orar, funcţionarii vor fi la datorie şi pe 4 şi 6 mai.

La Direcţia de Sănătate Publică, doar sesizări electronice

Secretariatul Direcţiei de Sănătate Publică Galaţi va fi închis în perioada 1 – 6 mai. „Am stabilit un grafic de permanenţă la domiciliu, pentru asigurarea eventualelor urgenţe. Astfel, chiar dacă în mod normal răspundem doar sesizărilor scrise depuse la secretariat, în această perioadă cei care vor să depună sesizări în format electronic au la dispoziţie numărul de fax 0236.464.060 şi adresa de email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.”, a explicat directorul instituţiei, dr. Valentin Boldea.

Citit 1832 ori Ultima modificare Luni, 29 Aprilie 2013 17:33

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.