Premierul a îngropat tunelul de la Galaţi. Podul peste Dunăre se va face la Brăila

Premierul a îngropat tunelul de la Galaţi. Podul peste Dunăre se va face la Brăila
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

După întâlnirea istorică de luni, între primarii şi preşedinţii consiliilor judeţene din Galaţi, Brăila şi Tulcea şi premierul Victor Ponta, pe tema Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară Brăila-Galaţi-Tulcea "Dunărea de Jos", autorităţile vecine s-au întrecut în declaraţii, mulţumite de rezultat. Numai oficialităţile gălăţene au tăcut mâlc.
Potrivit presei brăilene, autorităţile din cele trei unităţi administrative şi-au prezentat, vreme de două ore, proiectele de interes major. Primarul municipiului Brăila, Aurel Simionescu, le-a declarat jurnaliştilor că discuţia a fost una de bun augur şi că podul peste Dunăre a obţinut garanţii guvernamentale. Declaraţia este confirmată şi de preşedintele Consiliului Judeţean Tulcea, Horia Teodorescu. Acesta le-a declarat jurnaliştilor Agerpres că „în ceea ce priveşte realizarea podului peste Dunăre, am primit asigurări că proiectul va fi pus în practică în acest ciclu electoral, şansele de împlinire a acestui deziderat fiind de 99 la sută”.
Dezvoltarea turismului în Insula Mică a Brăilei, o posibilă lege a Deltei Dunării, precum şi drumul expres Galaţi - Brăila - Drajna, care să ne lege de autostradă, au fost şi ele pe agenda discuţiilor, la fel ca dezvoltarea porturilor din zona Dunării maritime. „Printre proiectele importante ale acestei zone se numără construirea unui aeroport regional în valoare de aproximativ 20 de milioane de euro, a drumului expres Galaţi-Brăila, în valoare de aproximativ 17 milioane de euro, a podului peste Dunăre, precum şi crearea de facilităţile turistice în Insula Mică a Brăilei şi reducerea taxelor de pilotaj în porturile Tulcea, Galaţi şi Brăila”, notează Agerpres.
Nimic despre proiectele gălăţene şi în special despre celebrul tunel pe sub Dunăre! Cert este că aleşii locali şi judeţeni din Brăila au aprobat în unanimitate, încă de vinerea trecută, în şedinţe extraordinare, proiectele de hotărâre privind înfiinţarea Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară „Dunărea de Jos”. Lunea viitoare, pe 27 mai, este programată şedinţa CJ Galaţi care are pe ordinea de zi aprobarea asocierii, iar joi, 30 mai, aleşii locali ai Galaţiului ar urma să-şi dea şi ei votul în privinţa constituirii Asociaţiei de Dezvoltare Brăila-Galaţi-Tulcea.

Citit 5308 ori Ultima modificare Marți, 21 Mai 2013 21:56

49 comentarii

  • postat de coco
    Vineri, 24 Mai 2013 23:45
    Am auzit ca vor sa faca podul cu muncitori chinezi. este adevarat ?
    0
    0
    Raportează
  • postat de Incredibil
    Joi, 23 Mai 2013 09:30
    Data viitoare votez cu UDMR sincer....gradul de prostie de prin comentariile astea este terifiant, mai ales ala care urla "hai la munca"...
    0
    0
    Raportează
  • postat de Gimy
    Miercuri, 22 Mai 2013 23:33
    Faptul ca pierdem podul e o tragedie pentru Galati. Marius Stan trebuie sa faca ceva altfel totul se duce dracului in acest oras. Ponta isi sustine prietenii din Braila, noi ce facem?
    0
    0
    Raportează
  • postat de HAI LA MUNCA
    Miercuri, 22 Mai 2013 22:59
    Ancuto fato ai auzit de timp? Costa foarte mult astazi. Si incearca sa treci cu bacul dupa ora 21.....
    0
    0
    Raportează
  • postat de HAI LA MUNCA
    Miercuri, 22 Mai 2013 22:42
    Ancuto fato ai auzit de timp? Costa foarte mult astazi. Si incearca sa treci cu bacul dupa ora 21.....
    0
    0
    Raportează
  • postat de Ancuta
    Miercuri, 22 Mai 2013 22:28
    Care e diferenta intre bac si pod ? nu mai platim taxa pentru a trece Dunarea ? Daca e mai scump ?
    0
    0
    Raportează
  • postat de HAI LA MUNCA
    Miercuri, 22 Mai 2013 22:27
    Pentru BLADE... In ce ar consta ,,lipsa de activitate"? Care sint avantajele actuale sau viitoare aduse de avalansa de transportatori din Moldova? Avem cumva o super sosea de centura care sa conduca la ,, tunelul de Galati"?
    0
    0
    Raportează
  • postat de Blade
    Miercuri, 22 Mai 2013 21:45
    Vreau sa fac o precizare pt toti cei ce vad ca "digerabila" solutia podului la Braila....Economic, va fi o catastrofa pt Galati.
    Va muta centrul de greutate al intergului sistem de transport al Moldovei, in directia podului, acolo unde el va fi construit.
    Adica, in lipsa de activitate, noi vom deveni aidoma unui capilar sangvin, prin care nu mai dreneaza sangele. Ne vom cangrena, vom putrezi. Rusine, celor care capituleaza in fata imbecilitatii guvernantilor si a conducatorilor venetici ai orasului. Desigur ca cei ce vad ca viabila aceasta solutie, sunt aidoma lor. Niste nemernici!
    1
    0
    Raportează
  • postat de HAI LA MUNCA
    Miercuri, 22 Mai 2013 21:45
    FIRAR SA FIE... HABAR NU AI CE INSEAMNA O INVESTITIE.TOCMAI PENTRU A NU ,,MURII DE FOAME" AVEM NEVOIE DE INVESTITII.DAR NU UN CHIOSC CARE VINDE LA NEGRU GUMA,BERE SI BISCUITI.NU CONTEAZA UNDE SE FAC INVESTITIILE, NUMAI SA SE FACA.SE ANALIZEAZA COSTURILE SI SE ALEGE SOLUTIA OPTIMA.ORICUM SI IN BRAILA TOT FIRMELE DIN GALATI LUGREAZA( TANCRAD, VEGA...)DOAMNE AJUTA SA INCEAPA.
    0
    0
    Raportează
  • postat de Bogdan
    Miercuri, 22 Mai 2013 21:42
    Tractorase , motorase si povesti de adormit ... prostii !
    0
    0
    Raportează
  • postat de Zap
    Miercuri, 22 Mai 2013 21:14
    I don't want to live in this town anymore... :(
    0
    0
    Raportează
  • postat de Fir ar sa fie...
    Miercuri, 22 Mai 2013 21:08
    De ce nu se muta granita de judet in jos spre Braila, ca sa fie EXACT la jumatate podul, altfel noi construim ca boii si Braila profita.
    CUM DRACU sa nu le convina !?

    Alta acuma "aeroport" - noi murim de foame dar ne facem aeroport. Cine dracu gandeste "investitiile astea" ??
    Aia e investitie pe termen FOARTE lung.
    SI combustibilul este pe sfarsite - PE TOATA PLANETA, boilor ! Nu mai zic de faptul ca Galatiul nu are cred ca nici 100 de persoane care sa zboare undeva de aici.

    Idioti, idioti, idioti...continuati sa votati USL.
    Urasc orasul asta....
    0
    0
    Raportează
  • postat de shakespeare
    Miercuri, 22 Mai 2013 20:18
    mai KASANOVA.......sa-i pup in ....r pe cei caare au garaje......iti sta in gat jegosule.......alteceva nu stii sa postezi la comentariiii....de ffff mult timp urmaresc aceste comentarii......mi-am dat seama cat de ridicat este IQ/ul tau.....ingust mai esti la minte.....nimic bun nu a emanat creierul tau retardat.....apucate de munca putoare ce esti si nu mai sta pe pensia batranilor tai.........tu consumi ..atat.....nu faci nimic altceva.........ce-i ce au constructii, au autorizatii si platesc impozit la stat ca sa te sustina social pe tine.......handicapatule.
    0
    0
    Raportează
  • postat de un galatean
    Miercuri, 22 Mai 2013 19:16
    La Galati sau la Braila important este sa se faca ! Dar stim cu totii ca de 23 ani s-a tot facut ....
    0
    1
    Raportează
  • postat de cristi
    Miercuri, 22 Mai 2013 15:36
    Sigur ca acest proiect ar fi minunat, dar asa cum deja au inteles majoritatea dintre cei care au comentat, sub nici o forma nu este prioritar. Asta pentru doua motive, primul fiind acela ca, nimeni din cei care se vor ocupa cu aceasta problema nu va face nimic pana nu vor fi convinsi ca au ce fura si in al doilea rand ,sub nici o forma nu era cazul de acest priect atata timp cat in Galati sunt mult mai multe prioritati care tin de normalitatea existentei cetatenilor. Va rog pe toti care ati fost indradevar prin celelalte orase europene care beneficiaza de astfel de constructii sa precizati, TOT PENTRU CEI CARE AU CAPETE DE CAPRA, de ce beneficiaza cetatenii oraselor acestea pana sa se foloseasca de astfel de constructii. Sigur intelegeti ( nu este vorba de cei din conducere) faptul ca, nu se poate sa-ti doresti o palarie cu funda aurita daca tu nu ai nici cu ce te incalta. Nu se poate sa vezi de atatia ani ca nu s-a schimbat nimic decat starea materiala a celor alesi , ca sa ne dam seama ca este imposibil sa speram macar ca se va intampla ceva bun. Pacat ca ne-au facut sa gandim asa.
    0
    0
    Raportează
  • postat de ROGVAIV
    Miercuri, 22 Mai 2013 14:55
    multi spun despre galati ca a fost si este orasul rosu. unii spun ca asta vine de la culoarea cerului ce era deasupra combinatului. altii spun ca de la culoarea partidului ce a condus mult timp prin membrii ei orasul.nu s-a simtit nici un bine, un progres. la ultimile alegeri s-a votat masiv, intimplator fireste, o uniune ceva gen struto-camila, rosu cu alte culori. acum strutul s-a suparat pe camila sau invers. galatiului nu I se prea recunoaste palmaresul si culoarea rosie din obraji. cred ca daca strutul se desparte de camila galatiul va fi un fel de copil din flori. a nimanui. mama , rosie in obraji are alti copii facuti numai cu rosii iar tatal nu are bani de pensie alimentara. portocaliu a fost numai un chilot pe care mama rosie a vrut sa-l puna cind avea probleme si nu a vrut sa-l murdareasca pe cel rosu. cum o dai tot nu-I bine. asta e la galati.
    0
    0
    Raportează
  • postat de iluzionistul
    Miercuri, 22 Mai 2013 14:17
    domnul ce adreseaza felicitari probabil ca a trecut azi pe noul pod si a gasit acasa o facture de consum cu o suma mai mica ca rezultat a trecerii electrocentrale la consiliul local. lasati felicitarile pentru momentele in care simtiti ceva bun ca s-a facut si nu doar pentru machete si tone de hirtie cu desene si poezii frumoase si muuuulte vorbe.
    0
    0
    Raportează
  • postat de Diaconu
    Miercuri, 22 Mai 2013 13:54
    Sincere felicitari domnule Primar Stan,atat pentru podul peste Dunare cat si pentru trecerea Electrocentrale la Consiliul Local,este regretabil,ca spre deosebire de Braila,nu aveti si sprijinul Consiliului Judetean.Continuati cu asemenea obiective si tratati cu indiferenta pe barfitorii si nataraii care va jignesc.
    0
    0
    Raportează
  • postat de grigore ureche
    Miercuri, 22 Mai 2013 13:48
    se poate posta aici orice vrei. nimeni din cei ce trebuie sa auda nu o fac. dimpotriva rid si "ciini latra, caravana trece". postacii pot sta si in cap 72 ore cu tastatura in miini. nimeni nu-I asculta si toate decurg comform planului bine stabilit si a intereselor personale a celor ce ne conduc si a partidelor. eu promit solemn ca pina nu voi crede cu adevarat in persoana si persoanele carora le voi da votul NU MA MAI DUC.nu mai accept teoria bagata in cap ca trebuie sa votezi raul ce pare mai mic in fata celui mai mare. minciuna care creeaza apoi vina colectiva impusa tot de media ce e cumparata si condusa de partide .ADEVARATUL SI CEL MAI PUTERNIC DUSMAN A CETATEANULUI ROMAN ESTE POLITICIANUL ROMAN .asta a ingropat tara si oamenii si au format grupuri mafiote ce permit imbogatiri si traficul de interese ce ii fac sa se simpta precum boierii si domnitorii din istorie.
    0
    0
    Raportează
  • postat de cir
    Miercuri, 22 Mai 2013 13:19
    Solutia traversarii fluviului cu pod pe la Braila este foarte buna. Este cea mai ieftina solutie, nu e peste mana galatenilor, in plus va impulsiona si zona dintre cele doua orase. Cat despre orgoliile edililor din cele doua orase, cred ca ar trebui sa se intalneasca si sa se inteleaga bine intre ei, altfel la urmatoarele alegeri...
    0
    0
    Raportează
  • postat de suparatu`
    Miercuri, 22 Mai 2013 13:16
    Cum sa compari ORASUL Budapesta cu TARGUSORUL Galati ??? Exemplul dat de cineva aici este deplasat si total nepotrivit pentru situatia actuala a Galatiului, dominat cum bine spunea un comentator, de papusari cu masini nemtesti si fluturi in cap .....
    0
    0
    Raportează
  • postat de Valentin_Braila
    Miercuri, 22 Mai 2013 12:45
    Are dreptate Marius Stanica , nu comparati Budapesta sau Paris cu Galati-Braila, si nici latimea fluviului de acolo cu cea de la noi !
    Mie sincer mi-ar fi placut tunel cu luminitze :X ca la Need For Speed :DD! Dar asta e!
    0
    0
    Raportează
  • postat de jiji
    Miercuri, 22 Mai 2013 12:21
    Stan - prieten la blaturi cu Stancu de la Braila - e singurul care se zbate din Galati si incearca sa faca ceva ptr Asociatia asta...seful CJ parca a intrat in pamint dupa alegeri, nu se mai vede nicaieri, nici macar la Pro tv, nu are nicio initiativa - cred ca astepta miscarile lui Nica ptr a le sustine - apropo, asteptam evaluarile pe care le veti face in VL la un an de mandat ale lui Stan si Bacalbasa, si ar fi interesat daca cetatenii vor avea acelasi punct de vedere cu al vostru...
    0
    0
    Raportează
  • postat de Marius Stanica
    Miercuri, 22 Mai 2013 11:18
    dle Gabon prezentati lucurile intr-un mod incorect !!!

    Pai la Budapesta metroul care trece pe sub Dunare are pe de o parte Buda si pe o parte Pesta fiecare cu cate 1 milion de locuitori pe fiecare mal, si ATUNCI SA VEDEM ce buget are Budapesta si cati calatori are zilnic pe un astfel de tubel !!!
    La noi pe de o parte avem Galati si pe cealalta avem ce ? Zaclau !

    Unde mai pui ca Dunarea este si mai lata.


    Apoi Paris are vreo 10-17 milioane de locuitori !!
    Pai despre ce vorbim noi. ... ?!?!
    0
    0
    Raportează
  • postat de y
    Miercuri, 22 Mai 2013 11:06
    bravo KasaNova! ai dreptate 100%
    0
    0
    Raportează
  • postat de Phill
    Miercuri, 22 Mai 2013 11:04
    Decat tunel pe sub Dunare (proiect fantezist la timpurile astea), mai bine sa se termine odata tunelul CFR de la Filesti pe ambele cai, caci pe un singur fir se poate izola oricand Galatiul pe CFR !
    0
    0
    Raportează
  • postat de Pentru Poapa care se Bucura la pomeni din bani publici
    Miercuri, 22 Mai 2013 10:55
    Vad ca tot stati si comentati in prostie de dimineata... A pus unul mana pe telefon sa-l cheme pe vicele Popa inapoi de prin ce colt de Europa se afla dimpreuna cu directorasul Bucur? Vino, bre, acasa ca s-a modificat schimbarea si nu scapi de astupat groapa la Elice...
    0
    0
    Raportează
  • postat de Gabi
    Miercuri, 22 Mai 2013 10:49
    Are dreptate Gabone. Am circulat si eu cu metroul prin Budapesta. E clar o solutie mai ieftina. Brailenii au fost destepti. Dupa ce le-a murit economia stahanovista, au atras toate navele sa incarce cereale la Braila prin taxe mai mici. Au atras toti greii ce lucreaza cu cereale precum Toepher, Cargill, Glencore, Bunge sa-si mute grosul afacerile in porturile din Braila. Iar Hercules-ul duduie. Au atras greii din comert inaintea noastra (Vezi, Mall-ul- aveau chiar doua la un moment dat). Noi ? Doar orgolii prostesti. Braila continua politica pasilor marunti dar siguri. In 5 ani foarte multi galateni vor deveni navetisti la Braila pentru job-uri
    0
    0
    Raportează
  • postat de ice
    Miercuri, 22 Mai 2013 10:38
    Dragilor, treaba este foarte simpla! Podul nu se va face prea curand, deoarece ar da in cap celor care fac transport peste Dunare in Braila! In alta ordine de idei, chiar daca Galatiul ar avea toate conditiile in a se construi un pod, oricum nu s-ar fi concretizat nimic, deoarce PRIETENUL bun si COTIZANT a lui Victor Ponta se afla in Braila! Pe intelesul fiecaruia, toate proiectele de anvergura din zona Galati - Braila se vor face la vecinii nostrii.
    0
    0
    Raportează
  • postat de Gabone
    Miercuri, 22 Mai 2013 10:35
    Toata lumea spune de aceasta idee cu tunelul subteran este o tampenie. Oameni buni, v-ati plimbat vreodata cu metroul prin Budapesta ? Dar prin Viena ? Dar prin Paris ? In Budapesta metroul trece pe sub Dunare. Si nu o simpla linie. Ditamai magistrala. Acum construiesc a doua magistrala tot pe sub Dunare. La Viena exista doua magistrale tot pe sub Dunare, iar la Paris 6, ce trec pe sub Sena. Deci ce-i atat de "sofisticat/nemaivazut ? Categoric costa mai putin decat un pod. Chiar si d.p.d.v. al intretinerii. Podul este supus pe langa suportarea greutatilor, si intemperiilor climaterice. Solutii de finantare exista. Pe langa clasicul imprumut european, tunelul poate fi administrat (incasari de taxe) un numar de ani sau pentru totdeauna. Problema sunt "lichelele" care vor comisioane.
    0
    0
    Raportează
  • postat de suparatu`
    Miercuri, 22 Mai 2013 09:55
    Galatean get - beget fiind, trebuie totusi, din spirit de fair-play, sa recunosc maturitatea hotararilor luate:

    - Braila detine toate atuurile pentru pod si aeroport in conditiile si situatia actuale/actuala
    - aberatiile cu tunel pe sub fluviu sunt niste vise paranoice ale unora care, din nefericire, se considera galatzeni si au pretentia ca (virgula) conduc acest orash....
    0
    0
    Raportează
  • postat de Ion
    Miercuri, 22 Mai 2013 09:25
    Trebuie sa ai un retard sever sa inghititi galusca asta cu podul peste dunare timp de 23 de ani. Incredibil, parca s-a rasturnat caruta cu prosti la Galati si Braila.
    0
    0
    Raportează
  • postat de Eu!
    Miercuri, 22 Mai 2013 09:25
    @ Marius Stanica: "tunel peste Dunare pe la Galati"!!!!! Poate doar tuburi din acelea din aqua-parcuri!!
    0
    0
    Raportează
  • postat de Adrian
    Miercuri, 22 Mai 2013 09:09
    sa o vad si pe asta ca se va face pod peste dunare...sunt tare curios cand va incepe si cand se va termina......ca de facut pod peste dunare s`a mai zis ca se face...si a ramas cu zisu....
    0
    0
    Raportează
  • postat de O propunere
    Miercuri, 22 Mai 2013 09:08
    Pai daca podul se face la Braila,tot ei au sanse mari si la aeroport,in sensul ca fostul aeroport militar Ianca,momentan dezafectat,poate fi reabilitat cu costuri mult mai mici,si pe viitor poate se face un drum expres intre Braila si Buzau.Bine ar fi ca pe viitor,alesii nostri sa vada, cum modernizam si drumurile spre Focsani si Barlad.
    0
    0
    Raportează
  • postat de Akbar
    Miercuri, 22 Mai 2013 08:52
    O decizie inteleapta si realista a premierului. Atata vreme cat studiul de prefezabilitate au concluzionat, negru pe alb, ca o investitie ca podul peste Dunare nu este eficienta dpdv economic in zona Galati, nu sunt de inteles sfortarile si grandomania "cocotatilor" din adm. publica Galati. Proiectul, in zona noastra, era mort de ani buni in urma. Dar ei habar nu aveau, ca erau ocupati cu numirile lipitorilor de afise in functii publice.
    Cat priveste subtraversarea Dunarii, Ponta a fost un finut ca nu i-a recomandat un medic psihiatru lui Stan.
    Baieti, aveti in orasul asta atat de multe de facut, fara zeci de milioane de euro, incat v-ar trebui 4 mandate sa le finalizati. Nu mai visati proiecte faraonice, ca voi nu sunteti in stare sa stabilizati nici macar 60 mp de asfalt, ce va tot fuge de sub picioare de cand "specialistii" vostri tot isi storc neuronii pe bani publici, iar Faleza asta n-a suferit nici o surpare sau alunecare de teren de prin anii '60 si voi bociti pentru tunelul pe sub Dunare. Sunteti demni de toata mila.
    Anuntati-l pe "specialistul" de vice-primar sa-si scurteze vizita tovaraseasca de lucru si sa revina la baza, nu de alta dar se "documenteaza" pe banuti publici si nu-i mai trebuie la nimic. Poate aduce si ceva pliante sau prospecte pentru viitoarea super-mega investitie, ca daca podul s-a prabusit si tunelul e ingropat, s-o gasi ceva de facut si pentru noi....
    0
    0
    Raportează
  • postat de Marius Stanica
    Miercuri, 22 Mai 2013 08:28
    O veste foarte buna ca s-au obtinut garantii guvernamentale pentru viitorul POD PESTE DUNARE

    Cu siguranta acest pod nu se va face la Galati, pentru ca dpdv tehnic este muuult mai scump, pentru ca Dunarea este mult mai lata.

    In plus capul de pod la Galati nu are unde sa fie amplasat !!!
    unde ??
    ca nu faci doar un pod si gata, capatul podului se termina abrupt in mal, ca la bac


    Exista deja locul, proiectul, un inceput de picioare la Braila, si acolo se va face, pana la urma sa faci 15 km pana la pod nu este o problema (fata de peste suta de km pana la urmatorul pod).

    Braila poate o dezvoltare mai buna, si Galati poate fi favorizat de un oras mai bogat, in cazul acesta CAPRA VECINULUI MAI GRASA atunci este si a noastra.

    Daca se face AEROPORTUL, PODUL PESTE DUNARE si DRUMUL EXPRES Galati-Braila-Drajna ar fi formidabil !!!
    Am intra si noi in circuitul economic !


    PS: dupa ce se vor termina aceste 3 obiective esentiale dezvoltarii celor doua orase, se poate accesa fonduri si pentru un eventual tunel peste Dunare pe la Galati.
    DAR PENTRU CINE NU STIE - desi poate costurile unui tunel pot fi mai mici decat al unui pod (desi pe sub un ditamai fluviul si de aici solul... ma indoiesc) costurile de intretinere al unui tunel sunt mult mai mari decat al unui pod !!! Pentru un tunel Galati-Macin costurile ar fi colosale !

    Si la un pret triplu de trecere fata de un eventual pod de la Braila, nu ar mai folosi nimeni tunelul.
    0
    0
    Raportează
  • postat de Sorin
    Miercuri, 22 Mai 2013 08:12
    Podul pe la Braila este cea mai buna solutie!!! Pentru ca acolo Dunarea este mai ingusta si podul s-ar realiza cu o investitie mai mica! Lasati orgoliile, pentru ca podul trebuie facut pentru populatie si nu pentru viitorul castig care ar intra in buzunarul Galatiului sau Brailei!
    Asta daca gandim un pic!
    Numai sa se faca, insa teoria asta o aud de prin 1980....
    O sa-i vedeti pe cei cu bacurile cum vor face interventii acum, numai sa nu se construiasca...
    0
    0
    Raportează
  • postat de zuzu
    Miercuri, 22 Mai 2013 07:47
    THEO du-te dupa Gigi
    0
    0
    Raportează
  • postat de zuzu
    Miercuri, 22 Mai 2013 07:45
    Galateni stati linistiti......va voi face tunel pe sub Dunare. Am sa incep pe la elice ca tot nu reusesc sa astup gaura aia,iar capatul celalalt o sa fie unde o vrea D-zeu sa se mai surpe pe malul Tulcei. Nu va mai grabiti. Am sa va fak si aeroport,cat de curand,dar tovarasii mei inca nu au reusit sa-si faca firme de constructii. V-as mai promite ceva,dar o lasam pe alta data. Semnat seful PNL (Partidul Noilor Lichele)
    0
    0
    Raportează
  • postat de Theo
    Miercuri, 22 Mai 2013 07:36
    Eu nu inteleg care e problema voastra. Abia asteptati un motiv sa aruncati cu noroi. Ceea ce s-a dorit s-a discutat. IAr multe dintre obiective sunt in judetul Braila oricum, soseaua, aeroportul si podul. Nu inteleg ce aveti cu Marius Stan. Macar el a lasat orgoliile deoparte si a intrat in grup alaturi de Braila si Tulcea. Plus ca multi ati criticat acel tunel. Acum l-ati fi vrut sa inteleg. Voi mai stiti ce vreti?
    0
    0
    Raportează
  • postat de Axon
    Miercuri, 22 Mai 2013 06:55
    M. Stan si Bacalbasa sunt niste ruine fara caracter. Nu poti sa te astepti la nimic bun de la ei; cel mai bine ar fi sa isi dea DEMISIA si sa se intoarca la mismasuri in fotbal sau la cainii vagabonzi.
    0
    0
    Raportează
  • postat de Gimy
    Miercuri, 22 Mai 2013 06:47
    Chestia e mult mai simpla, Ponta e PSD, Bunea Stancu e PSD iar Marius Stan e PNL. Sa nu imi amintiti de Bacalbasa, ca ala chiar nu are nicio treaba cu nimic din Galati. Iar pentru prostii care spun ca Marius Stan nu e galatean, habar nu au de nimic. Parintii lui sunt galateni, au fost plecati o perioada in Hunedoara, l-au facut pe Marius Stan acolo,, dar pe cand fostul fotbalist avea 6 ani s-au intors la Galati.
    Revenind, noi galatenii n-am stiut niciodata sa ne impun in fata celor de la Bucuresti. Ne certam intre noi, avem propriile noastre lupte mici, iar altii ne fac fara scrupule.
    0
    0
    Raportează
  • postat de ela
    Miercuri, 22 Mai 2013 06:32
    Si cine mama naibii i-a ales pe toti astia ? Pentru tot raul facut acestui oras si judet n-a raspuns si nu raspunde nimeni din asa-zisii nostri conducatori. Distrug, isi fac afacerile si apoi pleaca intr-o functie mai mare, devin senatori si deputati ca sa nu faca nimic pt. Galati nici de acolo.
    Atatea generatii sacrificate. Intr-adevar, numai venetici la conducere. Probabil ca locuitorii Brailei merita sa se dezvolte pt. ca au stiut sa voteze mai cu cap. Mi-e si sila, mi-e si ciuda de halul in care a ajuns Galatiul si judetul.
    0
    0
    Raportează
  • postat de Ioan
    Miercuri, 22 Mai 2013 06:28
    Asa ne trebuie! Intrebati orice brailean, noi suntem moldoveni iar ei sunt munteni. Din Moldova au rupt rusii bucati in diverse etape istorice, acum prin asazisa regionalizare judetele Vrancea si Galati merge la Dobrogea. Bine ca merg si brailenii ca prea au fost antigalateni. Oricum pe ei tre sa-i satisfaca olteanul Ponta, care si-a tras regiunea Otenia la separeu, pentru ca sunt mai revolutionari. Poate-i face si capitala de regiune iar Galatiul va ajunge un sat de pescari ca pe vremea lui Petru Rares.
    0
    0
    Raportează
  • postat de KasaNova
    Miercuri, 22 Mai 2013 01:26
    Acu' viceprimarul se plimba prin Europa sa vaza magaoaiele alea carora le zice freze pe banu nostru.City-managerul Aurel Vlaicu e si el cu capu'n nori cand a promis si tunel si aeroport. Rezolvati bre o data cu falezogaura mai bine decat sa vedeti cai verzi pe pereti. Rezolvati odata Sala Sporturilor, redati circuitului Patinoarul,demolati garajele si chioscaraia de prost gust, faceti terenuri de sport si de joaca,rezolvati parcarile. ADP-ul a dat drumul la sezonul estival, adica a pus taxa de intrare si a luat banu inainte de la patronii de terase, da n-a anuntat nik, apa in bazine pauza,nici o spoiala cu var,nu tu curatat gunoaiele din dreptul Dunarii.Adevarul trist e ca orasul s-a transformat intr-o fundatura dominata de papuasii cu masini nemtesti cu geamuri fumurii condusa de oameni ca Paslaru, Durbaca, Bacalbasa si toti fostii tortionari comunisti...
    0
    0
    Raportează
  • postat de AG
    Miercuri, 22 Mai 2013 00:32
    Vai de noi !
    Iar vrăjeala cu podul între oraşe. când de fapt podul se face la marginea Brăilei (şi asta pentru că nu e posibil să se facă în dreptul Brăilei). E o minciună SINISTRĂ. Dacă noi acceptăm minciuna asta că podul este între oraşe, ni se va da mereu peste bot când vom cere şi noi un pod în Galaţi ni se va spune că e pod între oraşe, când de fapt podul e la Brăila.

    Din nou vrăjeala cu aeroportul între Galaţi şi Brăila când de fapt aeroportul se face la Brăila (adică impozite şi locuri de muncă pentru brăileni).
    Galaţiul a fost călcat în picioare pe toată linia. Ce să faci cu un preşedinte de CJ care e un bufon şi nici măcar nu-i gălăţean. Etnia nu i-o mai pun în discuţie, Primarul... nici el nu-i gălăţean, dar ce să mai zici? Am obosit să-i tot înjur pe cei ce ruinează acest oraş pentru că nu-l iubesc, pentru că-s nişte venetici, nişte cocalari şi nişte incompetenţi. Galaţiul a avut primul aeroport din România după Bucureşti, a fost cel mai mare port şi unul dintre cele mai mari oraşe din România Mare după Bucureşti, Iaşi Chişinău şi Cernăuţi. Ce vremuri... L-au distrus comuniştii şi comuniştii deghizaţi în capitalişti. Am fi putut în timpul vieţii noastre aduce Galaţiul acolo unde a fost până la intervenţia comuniştilor şi unde merită să fie, dar cu cine? Eu unul şi mulţi, mulţi alţii vom pleca pentru că nu se mai poate măcar spera, dar mă doare când văd cum e distrus un oraş de cei ce ar trebui să îl iubească şi să lupte petru el.
    0
    0
    Raportează
  • postat de jon
    Miercuri, 22 Mai 2013 00:23
    Institutiile statului se constituie intr-o ASOCIATIE, un ONG? s-a intors lumea de-a BÂca.
    Pai la ce mai este CJ care aproba la o asociatie care se apuca DE CEVA/ orice , care asociatie cere la CJ bani, pe care CJ ii acorda iar asociatia, care gestioneaza banii, adica cheltuie banii, CUM VREA MUSCHIII EI, asa da SIFONARE de fonduri, legal coane Chiriță
    0
    0
    Raportează
  • postat de asdfasdf
    Miercuri, 22 Mai 2013 00:18
    Marius Stan nu era atent la ce se vorbea pentru ca nu era despre fotbal.

    In rest, e bine.

    De ce sa ne complicam noi viata?
    Lasa ca se descurca brailenii. Noi avem combinatii de facut.
    0
    0
    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.