Modernizare de 7,1 milioane de lei/ Dispar liniile de tramvai de pe strada Mihai Bravu

Modernizare de 7,1 milioane de lei/ Dispar liniile de tramvai de pe strada Mihai Bravu

Foto: Liviu Ghinea
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)
26 comentarii

Despre modernizarea străzii Mihai Bravu, una dintre arterele importante ale oraşului, se vorbeşte mult şi bine încă din mandatul fostului primar Dumitru Nicolae, iar despre dezafectarea liniilor de tramvai s-au spus vrute şi nevrute.
Vestea bună este că modernizarea arterei nu mai este doar o promisiune dintr-un viitor îndepărtat şi nesigur. Documentaţia de avizare a lucrărilor de intervenţii şi angajarea fondurilor pentru elaborarea proiectului tehnic de modernizare a străzii Mihai Bravu au primit undă verde din partea Consiliului Local. Pe scurt, lucrările de modernizare a străzii vor include dezafectarea liniilor de tramvai, îmbunătăţirea condiţiilor de circulaţie, amenajarea de locuri de parcare şi trotuare. Nu vor fi uitate nici reţeaua de apă aflată în stadiu avansat de degradare, care va fi înlocuită, şi nici reţeaua de canalizare. Investiţia implică şi înlocuirea stâlpilor de iluminat public care nu mai corespund standardelor de siguranţă, înlocuirea corpurilor de iluminat public existente cu unele de tip LED şi iluminat ornamental.
Iată, pe tronsoane, cele mai importante lucrări care vor fi executate, conform documentelor votate de aleşi.

Sistem rutier suplu şi locuri de parcare

Potrivit hotărârii adoptate, pe tronsonul delimitat de intersecţia cu strada Basarabiei şi intersecţia cu strada Gării, partea carosabilă va avea două fire de circulaţie, sistem rutier de tip suplu, cu strat de uzură din mixtura asfaltică, trotuare de o parte şi de alta a străzii şi borduri prefabricate din granit, pe o fundaţie din beton. Vor fi amenajate accese pentru persoanele cu dizabilităţi şi 40 spaţii de parcare. Pe lângă dezafectarea liniilor duble de tramvai se doreşte dezafectarea spaţiului verde şi tăierea arborilor existenţi şi înlocuirea lor cu circa 40 de arbori tineri.
În continuarea liniei de tramvai, pe strada Gării, până la intersecţia cu strada Dogăriei, partea carosabilă va avea trei fire de circulaţie, va fi realizată o bandă de circulaţie suplimentară, pentru sensul de urcare, destinată vehiculelor lente, şi vor fi amenajate 14 spaţii de parcare şi o staţie de autobuz.
Pe tronsonul cuprins între Dogăriei şi Gara CFR Călători vor fi realizate o bretea de legătura cu strada Mureşului, 39 locuri de parcare şi o staţie de autobuz. În zona Monument (la intersecţia cu străzile Ana Ipătescu şi Dogăriei), spaţiile verzi vor ocupa 1.100 mp, cu instalaţie de irigaţie, şi vor fi amplasate opt bănci.
Valoarea totală a investiţiei se ridică la 7.108.959 de lei, de la bugetul local, iar durata de realizare este de 12 luni.
   

Citit 5831 ori Ultima modificare Duminică, 02 Februarie 2014 18:37

26 comentarii

  • postat de Marius Stanica Marți, 04 Februarie 2014 13:39 213.218.53.*** Link la comentariu
    2
    3

    @Luni, 03 Februarie 2014 09:23 postat de Angel

    sa am timp sa investesc intr-un city-break... mdaa... dvs o faceti si deci aveti bani
    si deci sunteti superior restului prostilor si mai ales faceti presupunerea ca nu as fi facut nici-un city-break

    oooo... dar ce la moda sunt eu.. vaaii...

    sunteti nesimtit domnule.


    O INTREBARE sa faceti la toti cei care locuiesc pe acele strazi inguste si pe care trecea inainte tramvaiul,
    si privindu-i in ochi, ca sa fiti scuipat mai bine:

    "- sunteti de accord cu tramvaiul care trece in panta pe strada de langa casa voastra, care induce trepidatii in pamant si face crapaturi in casele dumneavoastra, si fiind inclinat terenul, vi se duc si gardurile la vale si zidurile la vale, si chiar se inclina, de nu puteti manca nici supa bine in bucatarie, in farfurie sta inclinata ??"
    (aici intrebati dvs - asta de mai sus)

    " pentru ca eu, cu city-break (aici vorbesc de dvs) desi am autoturism si nu merg niciodata cu tramvaiul, vreau ecologie in orasul asta super poluat de combinatul siderurgic "


    Scuze, nu imi place sa jignesc, dar .....

    Raportează
  • postat de Traiasca Noul Galati si Asoc. pt. Renasterea Galatiului Luni, 03 Februarie 2014 23:02 5.13.214.*** Link la comentariu
    6
    1

    @Onofrei Sergiu Gabriel, bravo, ai pus punctul pe i in mai multe directii. Din pacate exista multe creiere spalate sau interesate precum asta care scrie ''lasati primarul sa isi faca treaba si nu mai criticati atata orice...''. Pt. astia luarea de pozitie impotriva unor interese particulare ale primarului inseamna a fi carcotas si fara de treaba.

    Eu atrag atentia asupra arborilor care se intentioneaza a fi taiati, fara a exista alta cauza pt. asa ceva in afara celei amintite, asa cum un durbaca a schimbat borduri acolo unde nu era cazul si pe banii multi de la bugetul municipiului. Caci strada are un aer frumos si patriarhal cu acei vechi copaci.

    Se pare ca acest primar e de neoprit in actiunile sale de realizare a ''noului Galati'', precum altadata altii ''cladeau'' ...''omul nou''. Totodata el si-a asigurat si si binecuvantarea unei parti a societatii civile prin ONG-ul strident numit ''Asoc.pt. Renasterea Galatiului''. Cei de acolo, galateni de mare bun simt aplauda demolarile vechilor cladiri ce-n mod normal ar trebui refacute, iar acum, in aceasta privinta a copacilor tac complice.

    Bravo domn' primar, dumitale si acolitilor dumitale de la ''Renasterea Galatiului'' , planurile voastre distructive merg inainte.

    Raportează
  • postat de vlad Luni, 03 Februarie 2014 22:09 5.13.243.*** Link la comentariu
    3
    5

    Saracul primar!Cum anunta ca vrea sa faca ceva nou in oras cum incep criticile si comentariile.Chiar nu va convine nimic din ce face?Galatiul ar trebui sa se cheme ORASUL OAMENILOR NEMULTUMITI !!!!!Lasati primarul sa isi faca treaba si nu mai criticati atata orice(indiferent ce s-ar face sunteti contra,aia Nu,aia Nu,aia NU, suntem in anul 2014 nu 1950).Viitorul orasului se mai schimba nu ramane pe loc cu aceiasi fatada.

    Raportează
  • postat de Onofrei Sergiu Gabriel Luni, 03 Februarie 2014 18:43 92.85.249.*** Link la comentariu
    5
    5

    Pentru cel care se ia de mine si de numele meu!!
    Pavel Ionica este un verisor de-al meu!! Are tot dreptul sa posteze fiind in vizita la mine iar calculatorul meu nu este ,,secret de stat"! Da??? Lamurita???
    Doi la mana, nu stiu cine esti iar daca postez o fac -asa cum am mai zis- cu nume si prenume REALE!!! ...Nu stiu unde erai tu pe timpul viscolului insa eu am fost IN STRADA. Am surprins imagini din timpul viscolului si pot spune ca am mers cu tramvaiul pe toata durata intemperiilor! Pana la ore tarzii in noapte cand tu dormeai in plapuma da si am ajutat cativa batrani... ca voluntar....Bun!!! Nu intru in detalii caci nu are rost!! Plugurile au circulat in 3 chimburi, secondate de cate un tramvai Duewag din cele verzi cu reclame. Iar de mers la servici la CSG, unde lucrez, am mers destul de binisor. Chiar daca am mers pe la Tirighina pe ruta ocolitoare ( doua TIR-uri de Bulgaria au blocat drumul prin Filesti)...dar am mers.
    Nu am de ce sa injur sau sa te injur caci este opinia ta si dreptul tau la opinie si ti-o respect atat tie cat si altora!! Insa nu cred ca esti expert in geofizica sau structuri geomorfologice ale Galatiului!!! Se pot regandi -REGANDI- daca cei alesi, edilii, ar avea ceva creier in cutiile alea craniene gaunoase. Dar cu o ,,scorbura" in loc de cutie craniana, NU SE FACE TREABA intr-un oras de aproape 300.000 locuitori care candva era al 5-lea in topul oraselor ca marime... Ba, tramvaiul poate bine-merci sa circule. Pe alte rute. Spui prietene ca nu se poate realiza ideea mea???? Aceeasi ,,PROSTI" ca mine au primit injuraturi poate pe ,,Gazeta de Sud" in Craiova cand au avut ideea de Pasaj suprateran pe deasupra intersectiei din Centrul Craiovei si Pasaj Subteran pe langa Universitate....Ce au azi oltenii???? Ambele pasaje GATA!!! Mama este din zona si merg des in Craiova...Acolo sa vezi lucrare terminata in....2 ani!!! Dar in fine...Noua ni se par utopii si-o mutare de zapada in containere sau reabilitare corecta de strazi ( sa zic de pista de biciclisti....cu stalpi pe mijloc...).... RABLAMENTELE de tramvaie....Pai, daca un tramvai din 1989 sau 1988 cat au cele care au cele de azi sunt rablamente....Atunci ce sa mai zic de cele din Iasi sau Timisoara ori Arad domnule??? Stii ce vechime au cele din orasele de mai sus??? Ani cum ar fi 1958 ( Hansa sau Rathgeber), 1960 ( Duewag-urile, Tatrele), 1970( Tatrele din Arad sau Oradea), iti spune ceva???? La Galati cele mai vechi tramvaie -TATRELE sau KT-4- cu ani de fabricatie 1960-1970, SUNT OPRITE SI RETRASE DEFINITIV DIN CIRCULATIE!!! Nu mai circula!!! Cele care circula azi -ZGT-6- au ani de fabricatie relativ recenta: 1987-1988 (cele fara afisaj electronic) si pana in 1989 ( cu afisaj electronic vernil pe fond negru). Toate echipamentele electrice si electronice vechi au fost inlocuite cu elemente noi aduse de la ,,Electroputere"-Craiova. Sursele au fost inlocuite si ele!
    Da, perfect de acord cu tine, merita prelungita reteaua de troleibuz din Domneasca catre Gara CFR. Un lucru foarte bun si sunt de acord cu acest lucru. Insa NU MAXI-TAXI sau SHANDRAMALE!!! Tramvaie noi....daca ar fi sa se aduca, vor fi distribuite in mod sigur pe traseul-39. Deci nu la Gara CFR.
    Sper ca nu mi-ai luat in nume de rau insa...am ceva ani de ,,mirosit" competenta alesilor din Galati!!! De 24 ani hotia si nesimtirea este LITERA DE LEGE in ce priveste administrarea bunurilor orasului sa nu mai spun de arhitectura...LA PAMAT!!! Putinele cladiri vechi, patrimoniu au fost lasate de izbeliste in MOD VOIT ca apoi sa se gaseasca motive de demolare. Vezi cladirea Teatrului de Papusi ,,Guliver"... In curand va fi ruina...Ne pierdem patrimoniul. Si cate si mai cate. Sa nu mai spun de ,,pestriteala" arhitecturala: Cladire noua cu oglinzi langa cladire veche din anii 1800-1900! Kitch si bataie de joc. Dar asa cum multi imi vor da dreptate: NOI I-AM ALES, cu manutele noastre! ...Sau cel putin ,,altii" daca nu noi!!!

    Raportează
  • postat de @Onofrei Sergiu Luni, 03 Februarie 2014 14:12 5.13.136.*** Link la comentariu
    6
    7

    Mai Onofrei sergiu, de ce postezi si cu numele "Pavel Ionica", de pe acelasi IP?

    Auzi tu, rampa inclinata de coborat de pe viaduct...bai frate, te-ai gandit mult, de unde scoti asemenea enormitati?
    Tu crezi ca malul ala de "lut" suporta sa ceva? tu nu vezi ca pana si scarile acelea de coborat catre bloicuirle ANL o iau la vale periodic si trebuie reconsolidate?? Unde ai tu loc ptr tramvai in spatele blocurilor ANL??
    Bai nu mai scoate asemenea ineptii.
    IAr tramvaiul merge inlocuit cu troleibuzul, nu in ultima instantam, ci in prima, deoarece troleibuzul e tot un mijloc nepoluant si destul de rezistent, si se evita investitiile in calea de rulare. Tu chiar nu pricepi ca solul din Galati e nepotrivit ptr tramvaie?? Trebuie sa bagi bani supliemntari din cauza asta ptr o linie de calitate, care sa nu se "lase", apoi vehiculele pe sine din Galati tu le numesti tramvaie? Rblamentele alea? Tu ai vazut ce tramvaie sunt in Cluj, se compara cu astea???
    Deci oricum trebuie luate unele noi, si atunci nu mai bine luam troleibuze?
    Unde ai vazut tu bai frate, ca tramvaiul a "batut" duba pe zapezi?? Sa nu-mi spui ca pe zapezile astea, poate cobori tramvaiul pe basarabiei la vale...cred ca ar ajunge pana in domneasca :))))

    Acum mai mult ca sigur vei veni si ma vei injura, desi am spus chestii de bun-simt. Daca-ti place sa mergi cu fiarele alea unde iti clantane dintii in gura, ok, dar eu as prefera troleibuz, de exemplu pe traseul acesta de la Gara, ar fi numai bun.

    Raportează
  • postat de Valurile Dunarii Luni, 03 Februarie 2014 13:44 86.127.208.*** Link la comentariu
    1
    12

    Tramvaiul a mers pe strada Mihai Bravu înca din primii ani ai transportului pe cablu la Galaţi şi este pacat sa-l desfiinţàm pentru interese meschine. Dar cam asa se face prin tot orasul, au disparut liniiile de pe Cosbuc si ele foarte vehi, linia de pe Bucovinei, linii din I.C. Frimu si vor dispare si de pe Traian.
    Probabil se doreste sa ne suim toti în caşcarabete, înghesuiţi, fara sa primim bilet, sa fim obligati sa ascultam manele sau Radio Zu, sa ascultam conversatiile telefonice ale şoferilor si sa suportam mirosul de parizer de la pachet.
    Toate marile orase europene au tramvaie, iar noi ne straduim sa-l inlocuim cu improvizatii generatoare de evaziune fiscala.

    Raportează
  • postat de Onofrei Sergiu Gabriel Luni, 03 Februarie 2014 12:26 92.85.249.*** Link la comentariu
    5
    9

    Se pare ca moftul unui individ pe nume Viorel Trif...a dat roade....Interesant cum majoritatea a fost ingenuncheata de un individ fara scrupule si fara pic de respect fata de cetatenii simpli carora li se cersesc voturi odata la 4 ani si li se promite marea cu-sarea!!! Exista ac de izmenele lui....Nu este batut in cuie acest proiect!!!

    Strada Mihai Bravu se poate reabilita si consolida! Reteaua de hrube se poate astupa, compacta, reteaua de canalizare refacuta de la ,,0", la fel si retelele termo si apa! Apoi, liniile NOI, montate pe elemente de izolare fonica asa cum s-a facut pe Otelarilor/ Stadionului/Frunzei. Suint destui calatori care cicrula si ar avea nevoie de tramvai catre Gara CFR. Am colegi de servici din Combinat care fac naveta. Sunt multi salariati ai Menarom-ului si fabricilor din zona. Sunt cetateni, locuitori din zona Garii care au nevoie de tramvai. Se poate reactiva traseul 37 care ar fi o varianta scurta a traseului de autobuz-29. Pe timp de iarna s-a vazut cat de eficient este tramvaiul fata de...maxi-taxi!!!
    Apoi o alternativa ar fi, deviat tramvaiul pe o ruta/bretea dupa cum urmeaza. De pe Basarabiei, inainte de intrarea pe Viaduct, se poate realiza o rampa cu inclinatie destul de mica dar in lung, pornind de la intrarea pe Viaduct-CFR coborand lent de-a lungul malului ( rampa care va fi consolidata de pereti din beton-armat), prin spatele blocurilor ANL, apoi bucla prin fata Garii-CFR. Astfel tramvaiul nu le mai sta ca ,,ghimpele" in coasta unora invatati sa mearga doar cu masina personala. Eu spre exemplu nu-mi permit sa circul cu masina ci numai cu tramvaiul sau troleibuzul!
    A treia alternativa ar fi, prelungit traseul de troleibuz din Domneasca catre Gara CFR. Inlocuit IN ULTIMA INSTANTA tramvaiul cu troleibuzul. Insa NIMENI dar absolut nimeni, pe mine ca cetatean caruia i se cerseste voturi odata la 4 ani, sa MI SE IMPUNA un mijloc de transport in comun privat asa cum se doreste!!! Nu voi accepta sa ingras burtile unor derbedei mafioti din clica dubelor si maxi-taxiurilor!! Asta nu e transport civilizat!!! Nu!!! Am dreptul sa primesc o alternativa! Iar transportul electric nu trebuie nimicit!! Asa au gresit Constanta a carui primar...este o rusine a naturii!!! Asa cum si la Brasov care in curand, dupa tramvai vrea sa scoata si troleibuzul!!!
    Priviti Timisoara, Arad, Oradea, Cluj-Napoca, Iasi ce retea de tramvaie au!!! Si inca pe strazi foarte inguste!! Pai uitati aici in Moldova: IASI!!! Acolo cum pot sa circule tramvaie pe strazi reabilitate? In, Timisoara, cum pot circula tramvaie pe strazi reabilitate?? In Arad, cum pot circula tramvaie pe strazi reabilitate?? In Oradea domnilor, cum pot circula tramvaie noi si pe linii reabilitate??? La Cluj-Napoca, cum pot circula tramvaie noi (Pesa- ,,Swing") pe linii noi, reabilitate??? La Caiova cum se pot moderniza tramvaiele vechi prin programe de accesare de fonduri europene??? La noi de ce nu se poate ???? Cum poti sa ai gara CFR fara trasee catre oras cand tramvaiul circula relativ deasupra ei -in apropiere- pe viaduct ( Calea-Prutului)??? De ce nu se gasesc solutii??? Chia nu exista oameni competenti in fruntea Primariei??! Bine ca se extind trasee de DUBE imputite!!! Nu domnule!!! Nimeni pe lumea asta si intr-o lume civilizata nu ma poate obliga sa circul cu mijloace de transport IMPUSE de catre cineva!!!! Cu atat mai mult cu cat acele mijloace de transport privat, este afacerea unora care isi umplu buzunarele prin E-V-A-Z-I-U-N-E- FISCALA! !!! Ca cetatean civilizat am nevoie de transport la fel de civilizat!!! Iar transport civilizat si european nu inseamna ... DUBE!!! Nu!!! Liniile de tramvai se pot moderniza exact ca pe Frunzei/Otelarilor, si atunci permite o largire a strazii, pot circula si autobuze si maxi-taxi si orice!!!! In cei 24 ani numai s-a DISTRUS in acest oras!!! Pana cand????

    Raportează
  • postat de dar cu copacii ce aveti ? Luni, 03 Februarie 2014 11:04 5.13.164.*** Link la comentariu
    3
    8

    E o afacere la mijloc cu aceasta campanie de taiere a vechilor copaci din oras. Nu se sesizeaza Garda de Mediu sau cei de la Gradina Botanica ? Acei batrani arbori nu pun nici o problema, nu incurca pe nimeni. Incet incet Stan dovedeste ca poate deveni o nenorocire mai mare decat Nicolaie si durbaca pt acest oras.

    Raportează
  • postat de eco Luni, 03 Februarie 2014 10:55 213.218.53.*** Link la comentariu
    4
    7

    "tăierea arborilor existenţi şi înlocuirea lor cu circa 40 de arbori tineri"
    misto.

    Raportează
  • postat de Vali Luni, 03 Februarie 2014 10:52 86.124.203.*** Link la comentariu
    5
    5

    pentru cei care plang dupa tranvaie, fratilor, intre timp s-a inventat troleibuzul! Si ecologic si usor de exploatat si il poti baga pe orice stradute vreti!

    Raportează
  • postat de roman Luni, 03 Februarie 2014 10:34 213.218.53.*** Link la comentariu
    3
    9

    Cand o sa se dea bilete in maxi-taxi dupa ce cumperi bilet, fara sa trebuiasca sa-l ceri?
    Cand o sa controleze inspectorii transportul pe maxi-taxi si o sa renunte sa mai bage banii in buzunar?
    Cand o sa fie dati afara din serviciu inspectorii care nu-si fac treaba? Sau vor sa intre in puscarie?

    Raportează
  • postat de dan Luni, 03 Februarie 2014 10:20 79.116.107.*** Link la comentariu
    1
    8

    am mai scris acum cateva zile de zona arena de box sa se faca o parcare etajata acolo si nu mai faci parcari stradale pe mihai bravu apoi faci strada cum ai facut-o pe otelarilor {am uitat nu ai facut-o, tu numai ai dat-o in folosinta} cu covor asfaltic si atunci se reduc vibratiile foarte mult (vezi strada frunzei unde nu se simte ca trece tramvaiul) . daca nu mai faci parcari stradale deja castigi un sens de mers asta numai intre basarabiei si garii pt cei de pe garii la vale ai parcarile de la a n l -uri care stau goale

    Raportează
  • postat de Pavel Ionica Luni, 03 Februarie 2014 10:05 92.85.249.*** Link la comentariu
    10
    10

    Bravo Angel!!
    Dar niste capete patrate si COMUNISTI ce sa stie???
    Priviti Timisoara, Arad, Oradea, Cluj-Napoca, Iasi ce retea de tramvaie au!!! STRAZI INGUSTE???? Pai uite aici in Moldova: IASI!!! Acolo cum mama naibii pot sa circule tramvaie pe strazi inguste????? In, Timisoara, cum pot circula tramvaie pe strazi inguste???? In Arad, cum pot circula tramvaie pe strazi inguste???? Dar ce sa faci cand un oras cum e Galatiul este condus de cartite, soboli si lenesi care abia coboara din copac odata in viata!!!! Plus ca este locuit de foarte multi idioti cu mintea mai ingusta decat un electrod de 3,25!!! Pe acea strada locuieste derbedeul de Viorel TRIF!!! Un individ care are interese cu un restaurant si cu maxi-taxi!!! Cum poti sa ai gara CFR fara trasee catre oras cand tramvaiu circula relativ deasupra ei pe viaduct ( Calea-Prutului)??? De ce nu se gasesc solutii??? Avem un oras si niste edili pe care nu-i ajuta capul!!! Niste lenesi si incompetenti!!! Bine ca se extind trasee de DUBE imputite!!! Nu domnule!!! Ca cetatean civilizat am nevoie de transport la fel de civilizat!!! Iar transport civilizat si european nu inseamna autobuz sau DUBE!!! Nu!!! Liniile de tramvai se pot moderniza exact ca pe Frunzei/Otelarilor, si atunci permite o largire a strazii, pot circula si autobuze si maxi-taxi si orice!!!! Dar nu desfiintata o linie care poate prelua navetistii de la tren catre combinatul siderurgic (linia 38). La asta v-ati gandit domnilor din Primarie si CL?????

    Raportează
  • postat de Escrocii Luni, 03 Februarie 2014 10:04 5.13.237.*** Link la comentariu
    3
    6

    Sper sa nu primesca lucrarea tot cei de la Tancrad care par a fi favoritii primarului.

    Raportează
  • postat de Angel Luni, 03 Februarie 2014 09:23 194.105.20.*** Link la comentariu
    6
    13

    Marius Stanica! Cum poti sa afirmi ca Galatiul e un oras desenat de comunisti si de asta are strazi inguste? Documenteaza-te mai bine si ai sa afli ca zona Mihai Bravu face parte din Galatiul vechi, cel construit inainte de comunism. La fel si strazile Traian, Domneasca, Balcescu, Caragiale, Eminescu etc care sunt inguste. Pe de alta parte, strazile desenate de comunisti, asa cum afirmi tu, sunt Brailei, Siderurgistilor, Prelungirea Brailei etc, care mie mi se par destul de largi, si cu trotuare si cu locuri de parcare.

    N-ar fi rau sa investesti niste bani intr-un city-break intr-un oras din vestul Europei ca sa vezi si tu ce stradute inguste sunt acolo si cum ei reusesc totusi sa aiba si tramvaie

    Raportează
  • postat de Johnescu Luni, 03 Februarie 2014 09:02 188.27.129.*** Link la comentariu
    2
    4

    Cred ca cineva cu viziune ar fi propus pana acum un parc in locul fostei sali de box, si zona pietonala in fata VA Urechea.

    Raportează
  • postat de Orasul de la Dunare Luni, 03 Februarie 2014 08:57 5.13.145.*** Link la comentariu
    5
    8

    Pe cat ca proiectul asta o sa treaca imediat si fara niciun vot impotriva sau vreo abtinere? Si sa nu ne facem iluzii ca din civism s-ar vota asa. Sunt cativa consilieri si pui de consilieri care au case acolo si sunt deranjati de traficul tramvaielor. Problema e reala, dar cauza, solitara, este vechimea liniilor si a sistemului folosit. Acolo unde se face lucrare cu cap, nu exista probleme cu vibratiile. Uitati-va in alte tari, sau, daca nu va tine, cautati poze de prin Timisoara si Arad sa vedeti cum circula tramvaie pe strazi mai inguste decat Mihai Bravu.
    Dar cum spuneam, problema existenta este doaar un pretext pentru indepartarea tramvaielor si, ulterior, a transportului in comun din zona, ca sa nu mai fie deranjati "domnii" consilieri de zgomot si aglomeratie. Cine nu-i de acord sa-si puna urmatoarea intrebare: daca tot le e atat de mila de strada asta si nu o data au adus in discutie cladirile istorice care sufera de pe urma tramvaielor, DE CE NU A INITIAT NIMENI UN PROIECT DE RENOVARE SI CONSOLIDARE A TUTUROR IMOBILELOR DE PE MIHAI BRAVU?

    Raportează
  • postat de Votant Luni, 03 Februarie 2014 08:47 5.13.179.*** Link la comentariu
    10
    11

    In sfarsit ne indreptam spre urbanismul Barladului! Oras de peste 200.000 locuitori fara tramvai...IDIOTILOR!

    Vor pune autobuze in loc! Trebuie sa marim poluarea, nu s-o micsoram.

    URA! O tara de manelisti, condusa de cocalari.

    Raportează
  • postat de Marius Stanica Luni, 03 Februarie 2014 08:45 79.59.136.*** Link la comentariu
    10
    10

    tramvaiul electric - cele performante (vezi cele din Franta, dar care noi romanii nu ni le permitem, nici sa le cumparam dar nici sa le intretinem) sunt bune DACA STRUCTURA ORASULUI O PERMITE.

    dar problema orasului Galati, ca a fost un oras desenat in mod comunist, si in care strazile sunt foarte inguste.
    Au fost alte orase care au fost gandite mult mai bine, precum Constanta, Bacau, chiar daca tot in gen comunist,

    dar aici se intelege si faptul ca orasul Galati este un oras ingramadit !!!
    Cu Dunarea pe o parte, Siret pe o parte, Prut si Brates pe o parte, si Combinatul cu catusa pe o parte, este greu sa fi desenat comunistii ceva mai bun, plus ca lipsa parcarilor blocheaza prima banda a strazilor principale (oamenii nu au nici-o vina)

    si atunci sa vii sa mai ocupi o banda cu un tramvai care nu mai este folosit ca pe timpul comunismului, mi se pare o aberatie.

    Daca am avea un sistem de strazi mai bun (la noi doar Brailei ce se duce in 3 benzi, in rest.. . iar la Constanta sau Bucuresti nu mai zic, sunt multe - cu adevarat bulevarde - de 4-5 benzi) poate la Galati s-ar merita un tramvai dar asa, chiar nu este necesar si trebuia scos complet din tot orasul (inclusiv strada Otelarilor).

    Raportează
  • postat de CI Luni, 03 Februarie 2014 07:21 79.116.101.*** Link la comentariu
    9
    9

    Pana la urma la ce mai sunt necesare tamvaiele in Galati ,numai pentru combinat ,piata si cimitirul israelit ,( linia 8 nici nu se pune)nu este prea scump moftul cu tramvaiele ?Altii extind reteaua ,la noi a ajuns mai nimic ,sigur nu mai este retabila si mai bine ar fi removed .....

    Raportează
  • postat de marko Luni, 03 Februarie 2014 07:07 91.216.52.*** Link la comentariu
    9
    10

    Din punctul meu de vedere tramvaiul nu trebuie inlocuit . Gara ar trebui ca sa aiba legatura cu micro 19 si 40 prin intermediul acestui mijloc de transport. E adevarat ca acolo trebuie gasita o solutie tehnica pentru reducerea vibratiilor .si poate cirdcula tramvaiul doar pe o cale de rulare pe acea portiune de strada cu semafor special .

    Raportează
  • postat de George Luni, 03 Februarie 2014 06:38 89.136.65.*** Link la comentariu
    25
    4

    srtgdr esti un cocalar retardat handicapat. Se vede asta dupa nick-ul tau retardatule ce abrambureala si haos e in creierul tau din moment ce esti un analfabet care nu esti in stare sa iti pui un nick HANDICAPTULE Futu-te in gur cu poluarea matii daca o sustii sper sa mori de cancer idiotule Sa mai scapam de un dement ca tine.
    Pacat ca linia 36 va ramane autobuz in veci si linia 37 o linie ce nu a apucat sa fie deservita deloc. Totusi acum ca nu mai e linie de tramai nu inteleg de ce nu au pus autobuz pe 37. Cand era linia functionala se plangeau ca n-au suficiente tramvaie. Acum n-au suficiente autobuze?

    Raportează
  • postat de srtgdr Luni, 03 Februarie 2014 01:23 89.137.222.*** Link la comentariu
    12
    21

    @213.233.88.173
    Scoaterea tramvaiului este o masura ff buna , idiotule,
    Pentru ca este o strada foarte mica cu o banda pe sens,
    iar tramvaiul ar ingreuna foarte mult circulatia pe acolo
    Plus ca la trecerea tramvaiului se "cutremura" toate casele de e strada

    Raportează
  • postat de mar Luni, 03 Februarie 2014 00:59 109.166.141.*** Link la comentariu
    6
    6

    Luati linia sa o puneti pe str Basarabiei, intre Cosbuc si Sfintii Imparati?

    Raportează
  • postat de de ce Luni, 03 Februarie 2014 00:41 213.233.88.*** Link la comentariu
    20
    8

    De ce scoateti tramvaiul, idiotilor?

    Raportează
  • postat de satul de oras mizer Luni, 03 Februarie 2014 00:09 5.13.163.*** Link la comentariu
    5
    17

    Dar str Traian in ce secol va fi gata domnule primar????

    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.