Cabinetul medical al soţiei deputatului Dobre va fi demolat la cererea Primăriei

Cabinetul medical al soţiei deputatului Dobre va fi demolat la cererea Primăriei

Foto: Bogdan Codrescu
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)
56 comentarii

* Nu mai puţin de şase agenţi economici de pe strada Oţelarilor sunt obligaţi ca, până în luna aprilie, să-şi demoleze spaţiile în care îşi desfăşoară activitatea


Potrivit purtătorului de cuvânt al Primăriei, Emanuela Turcu, decizia de desfiinţare a construcţiilor din vecinătatea Oficiului Poştal nr.13 a fost adoptată întrucât spaţiile respective au fost ridicate în zona de protecţie a Cavoului Roman, monument istoric situat între blocurile D14 şi D16 din Micro 21, ce datează din secolul al IV-lea d.H., dar descoperit în anul 1974, cu ocazia lucrărilor de excavaţie pentru un bloc de locuinţe. „Notificările au fost expediate pe data de 13 martie 2014, prin poştă, cu confirmare de primire şi au ca termen limită 20 de zile de la data înştiinţării (data la care se semnează de primire)”, ne-a declarat Emanuela Turcu, care a precizat că Ministerul Culturii a solicitat autorităţilor gălăţene în repetate rânduri, în ultimii ani, să conserve şi să protejeze importantul monument istoric.
În cea mai importantă construcţie care va fi pusă la pământ, o clădire cu un etaj şi mansardă, funcţionează, în prezent, printre altele, cabinetul de Oftalmologie al dr. Xenia Dobre, soţia deputatului Victor Paul Dobre, preşedintele PNL Galaţi, formaţiune din care face parte şi primarul Marius Stan. „Este un gest de normalitate şi o măsură legală pe care o luăm. Avem obligaţia să facem lucruri pentru viitor, pentru dezvoltarea şi modernizarea oraşului, dar, în egală măsură, avem datoria de onoare de a cinsti şi proteja vestigiile istorice pe care le avem. Nu putem lăsa ca monumente istorice sau arheologice importante, de o inestimabilă valoare, să fie îngropate sub nişte construcţii care au fost ridicate fără respectarea legii de protecţie a patrimoniului naţional”, ne-a declarat Marius Stan.
Marius Mitrof, consilier superior în cadrul Direcţiei Judeţene pentru Cultură, ne-a spus că există chiar un proiect de punere în valoare a monumentului istoric, care a zăcut în sertare până în anul 1990, după care a fost dat uitării. „Noi nu am fost informaţi despre acest demers. Este un element de noutate, dar ne bucurăm dacă monumentul va fi valorificat, pus în valoare”, ne-a declarat Marius Mitrof.
La acest moment, monumentul este conservat „în situ”, fiind acoperit cu pământ şi beton, iar deasupra acestuia se află o parcare şi un loc de depozitare a gunoiului.

Citit 8735 ori Ultima modificare Marți, 18 Martie 2014 19:16

56 comentarii

  • postat de isabella Vineri, 11 Iulie 2014 13:44 109.166.133.*** Link la comentariu
    0
    3

    Nesimtire maxima! De asta da dovada doamna Dobre si personalul ei. Doamnele sunt interesate de starea pacientul si sunt politicoase doar cand li se arata banii! O interesata,nimic mai mult!

    Raportează
  • postat de Claudiu Sâmbătă, 12 Aprilie 2014 16:17 82.137.14.*** Link la comentariu
    3
    3

    Doamnă doctor Xenia Dobre, aveți respectul și admirația mea. O să și motivez de ce.
    În primul rând pentru faptul că ați luat decizia de a răspunde, macar aici, pe site dacă altă posibilitate nu a fost.
    Apoi, meritați un cabinet mult mai bun, mult mai mare, mai frumos și da, prin activitatea dumneavoastră aduceți un plus, o contribuție pozitivă societății gălățene.
    Sunteți o doamnă în adevăratul sens al cuvântului și meritați respectul celor din jur.
    Din păcate, în situația de față sunteți in primul rând "victima" faptului că oricât de puțin v-ați dori, sunteți soția domnului Dobre întâi și abia apoi doctorul Xenia Dobre. Asta e situația și sunteți doar o victimă colaterală a unui război ce nu vă aparține.
    În situația de față nu aveți decât o singură opțiune, trebuie să vă reorganizați în altă locație și chiar dacă nu aveți încotro să acceptați lucrurile așa cum sunt.
    Din partea mea, un simplu gălățean, bravo pentru investiția in echipamentele medicale pe care le aveți, bravo pentru atitudine, în general și succes în continuare.

    Eu am doar o singură vorbă pe care din păcate mulți nu au înțeles-o în ciuda experienței lor politice incontestabile: dintr-un război nu iese nimeni învingător. Iar despre faptul că unii se consideră învingători, e o prostie, de fapt toti cei implicați având doar de pierdut.

    Succes în demersurile pe care le veți întreprinde și nu am niciun dubiu că nu o să fie chiar mai bine decât până acum pe plan profesional.
    Multă sănătate.

    ...un gălățean.

    Raportează
  • postat de eu ma bucur Joi, 10 Aprilie 2014 15:56 109.166.138.*** Link la comentariu
    1
    1

    Pune-i la pamant.

    Raportează
  • postat de RAZBUNATORU Miercuri, 02 Aprilie 2014 14:08 79.116.96.*** Link la comentariu
    3
    2

    iACA O IDEE BUNAA! ASA DE BUNA CA TREBUIE SA BEM CEVA.POATE ASA SCAPAM DE BISNITARUL DE ;RADU CARE S-A INBOGATIT DIN BISNITA CU ALIMENTE SI CARCIUMA DE ALATURI.A FURAT DE NUMA.DARIMATII SANDRAMAUA SI DESCHIDETI SITUL ARHIOLOGIC,CARE-I FOARTE IMPORTANT PENTRU GALATENI.MARLANII LA MARLA. MARS!

    Raportează
  • postat de VLAD TEPES Vineri, 28 Martie 2014 17:28 194.239.195.*** Link la comentariu
    2
    5

    @BASIL, felicitari-;PE CAI SI PE MAMA LOR; o zi buna!

    Raportează
  • postat de BASIL Miercuri, 26 Martie 2014 16:40 76.121.151.*** Link la comentariu
    4
    10

    @ Dr. Dr. Dobtre Xenia ; Mult stimata d-na doktor intradevar societatea in care traim numai este cea fost pe vremea pcr cand N'ea Costica Dobre aducea de la Faurei un doctor care primea angajament la Spitalul Judetean,apartament in centru,televizor color,autoturism cu dispensa semnata ministru adj.Dobrovici,sotzul sef serviciu la centrala navala ,etc.Nu va mai place ,aplicati ptr. intregire familie si mutati-va in Chicago .Un sfat please :NU PROCEDATI CA LA GALATI in state nu tine figura cu pacientii care se prezinta la community sa fie programati la cabinetul privat.I n 15 zile se pierde licenta.SUCCESE ! ! !

    Raportează
  • postat de Riveran Marți, 25 Martie 2014 11:23 91.216.52.*** Link la comentariu
    1
    8

    Pe cât punem pariu că nu se demolează nimic și asta a fost doar o amenințare la adresa eternului VP Dobre?

    Raportează
  • postat de Foarte bine Duminică, 23 Martie 2014 17:58 5.13.197.*** Link la comentariu
    3
    6

    Foarte bine , domnule primar! Spaţiul public trebuie pus la dispoziţia comunităţii. Cine doreşte garaj, cabinet, vilă, n-are decât să-şi cumpre terenul. Aşa se fac afacerile într-un oraş civilizat. Vă felicit şi vă doresc mult spor! Am o singură nemulţumire şi anume că schimbările au loc destul de greu. Mai mult dinamism, domnule primar! Deschideţi multiple puncte de lucru! În felul acesta daţi şi de muncă gălăţenilor.

    Raportează
  • postat de pe sleau Duminică, 23 Martie 2014 14:52 5.13.197.*** Link la comentariu
    10
    5

    Oameni buni !!! Daca acest domn Stan era cu adevarat barbat si dorea sa-i plateasca polite si sa se razbune pe Dobre, tb s-o faca pe el personal, la nivel politic, prin idei, doctrine, posturi si functii de partid....nu sa-i atace familia, dorind sa-i demoleze nevesti-sii cabinetul medical si odata cu asta sa le faca rau si atator agenti economici din zona, care cad victime nevinovate, pt orgoliul nemasurat al d-nului Stan. Asta spune ffff multe despre caracterul d-nului primar. De ce face asta? pt ca e primar si ca poate s-o faca? parca simt iz de abuz de functie aici, voi nu?

    Raportează
  • postat de adrian Vineri, 21 Martie 2014 13:18 86.127.212.*** Link la comentariu
    11
    10

    bravo domnule primar ca le daramati proprietatile oamenilor fara a-i despagubi! BRAVO!!!!! o sa dea oamenii astia in judecata primaria si tot pe noi o sa ne usture in c.u.r!

    Raportează
  • postat de un sofer din zona Vineri, 21 Martie 2014 10:44 78.96.252.*** Link la comentariu
    4
    3

    daca se demoleaza garaje si e f.bine pt ceilalti care n-au unde parca masina ,pt ca pri desfiintarea unui garaj se creeaza 4 locuri de parcare,cu mentiunea d-le primar ,sa aveti in atentie toate zonele cu garaje ,ma refer la cele din spatele str. brailei ,zona br -urilor 3 si 4 ,unde grupuri de 10-12 garaje ocupa parcarea a 20 de masini.pt. ca au cate 2-3 masini care ocupa garajul si 2 locuri libere din fata scarii suntem sufocati de-a dreptul .si in urma asfalltarii str.brailei de anul trecut s-au inaltat bordurile la trotuar ,unde se mai parca masina ,daca s-ar ingusta trotuarul prin demontarea acelor borduri inalte -e vorba de calea de rulare pietonala din fata bancii milenium alpha carpatica -s-ar rezolva mult din fondul ac. probleme

    Raportează
  • postat de un galatean Joi, 20 Martie 2014 10:11 82.137.15.*** Link la comentariu
    12
    11

    Cei care au garaje ridicate legal vor fi despagubiti ? O parte din cei cu garaje au auorizatii de cosntructie doar terenul fiind inchiriat de la primarie. Printre garajele pe care toata lumea le-a denumit pline cu muraturi ( fapt care nu il cred fiind spus de o persoana invidioasa pe capra vecinului si preluat de toti ceilalti invidiosi pe persoanele detinatoare de garaje) mai sunt si perosane de buna credinta care au garaje civilizate si chiar le utilizeaza in adevaratul scop al lor ca si garaj. Cine ii despagubeste? Sunt bani investiti in constructia acestor garaje!

    Vreau sa mentionez ca sunt o persoana care nu detine garaj, dar sunt exasperat de rautatea tuturor din jur!
    S-a format o ura de neimaginat.. fenomenul de haita care da de sange si nu se mai pot opri!

    Si inca ceva DOMNULE PRIMAR MARIUS STAN DE CE NU VORBITI DESPRE TERASA SOTIEI DUMNEAVOSTRA? SI DE FAPTUL CA DORITI DARMAREA GARAJELOR DE LA ANCORA PENTRU A FACE PARCARE PENTRU SUPERMARKET-UL PROFI IN SPATELE CARUIA STAPANESTE SOTIA DUMNEAVOASTRA!!

    Raportează
  • postat de Probabil neimportant Miercuri, 19 Martie 2014 21:31 5.13.147.*** Link la comentariu
    8
    6

    Intr-adevar, comerciantii din zona au un tupeu si o nesimtire fantastica!!
    Cat despre demolarea cocioabelor lor nu cred ca le face decat un bine colosal, vor fi despagubiti cu sume exorbitante!
    Prin urmare sa stiti ca in final cei care o vor duce rau sunt tot oamenii simpli care cotizezaza impozite in continuare!
    :)

    Raportează
  • postat de unu Miercuri, 19 Martie 2014 20:54 5.13.133.*** Link la comentariu
    8
    18

    Stiati ca, a dori raul altora se rasfrange de 10 ori asupra celui care are sufletul plin cu venin?Nu am nimic de impartit cu nimeni,dar parca suntem in jungla nu intr-un oras.Nu am vazut atata rautate,atata dusmanie si bucurie in acelasi timp pentru necazul altuia.O sa va simtiti.Toate la timpul lor.

    Raportează
  • postat de Manole Miercuri, 19 Martie 2014 19:46 5.13.244.*** Link la comentariu
    0
    33

    Dar, cu marlanii care scot caini dimineata sa-si faca nevoile pe domeniul public, ce facem cu ei ? Dar , cu cei ce lasa pungile de gunoi pe strada, ce facem ? ...... si multe alte exemple . Din pacate, prostia este la un rang de superlativ in acest oras ce se vrea modern !

    Raportează
  • postat de Anodin Miercuri, 19 Martie 2014 19:46 79.116.102.*** Link la comentariu
    10
    20

    Inchiriati un spatiu si nu veti mai fi nevoita sa inchideti firma si nici sa dati personalul afara. Prosti ne credeti Doamna Doctor!

    Raportează
  • postat de @marlanii, care cred ca maxi-taxi, garaje si chioscuri inseamna evolutie! Miercuri, 19 Martie 2014 19:29 5.13.183.*** Link la comentariu
    12
    18

    Vad ca sar unii de fund in sus, ca de ce nu se demoleaza si aia, si ailalta! O sa le vina si lor randul, ca nu pot fi demolate toate odata! Si asta e un lucru formidabil ca a inceput curatenia in oras, in sfarsit dupa 25 de ani de mizerie, de slutire a orasului, de marlanime, de garajisti, chioscari, maxi-taxi-sti....etc.etc
    Ar trebui totusi sa va intrebati cine a aprobat toate aceste hidosenii in Galati, cine a imputit orasul asta cu tot felul de tampenii construite care pe unde a vrut, indiferent ca a fost vorba de spatiu verde sau trotuar!
    Asta ar trebui sa fie intrebarea si acela (unul singur, de se crede parlamentar), ar trebui sa raspunda penal!

    Raportează
  • postat de David Miercuri, 19 Martie 2014 19:20 5.13.184.*** Link la comentariu
    10
    17

    !!! Ramai uimit !!! Anumiti prostovani , din anumite partide de dreapta s-au bucurat mereu cand au murit niste afaceri ! Viziunea lor (limittata), a fost garajele si chioscurile ! Asa credeau ei ca vor aduce prosperitate in oras . Oricum in Galati nu vad nicio persoana de dreapta . Ba unii mai vor din partea dreptei sa mai candideze pe la Europarlamentare. Fratilor stati acasa ! Daca habar nu aveti ce inseamna a fi european . Daca esti sarac, totul in timp devine o ruina ! A aclama distrugerea locurilor de munca, acum, cand suntem pasibili de aparitia unei o mai mari crize este o culpa de neiertat !

    Raportează
  • postat de val Miercuri, 19 Martie 2014 18:05 92.80.178.*** Link la comentariu
    14
    23

    Doamna Dobre, atat cat se vade din fotografie, nu trebuie sa fiti necajita ca va fi demolata cladirea, e tare urata, doamna, e oribila! Probabil, veti primi despagubirea cuvenita si veti instala cabinetul intr-un spatiu mai potrivit. Eu va doresc succes!

    Raportează
  • postat de Valle Miercuri, 19 Martie 2014 17:57 83.250.209.*** Link la comentariu
    21
    26

    SUPER PRIMAR

    Raportează
  • postat de VLAD TEPES Miercuri, 19 Martie 2014 17:49 194.239.195.*** Link la comentariu
    12
    22

    Dna. doctor in medicina,care lupta-ti pentru o societate bazata pe principiul de suflet al medicinii,realizati ce inseamna,cum se traduce OLIGOFRENIA,NESIMTIREA,LIPSA MINIMA DE BUN SIMT ?Despre care cetatean vorbim? despre acei oameni pe care ai batjocoriti,si ai plimbati de la spital la cabinet particular pentru ai jecmani,despre care societate vorbim?-unde doctorii in medicina fac politica(pentru beneficii materiale si banesti)si arunca juramantul facut la cosul de gunoi,ori despre societatea in care prostitutia de orice fel primeaza valorii si bunului simt?
    Ati pierdut controlul cu totul,ceasca si lenuta au fost copii mici pe langa voi!

    Raportează
  • postat de Marius Miercuri, 19 Martie 2014 17:44 5.13.164.*** Link la comentariu
    15
    31

    Locuiesc in zona! Cabinetul are aparatura ultramoderna, rezolva mii de pacienti, blablabla, etc. Un cabinet medical care se respecta ar fi amplasat in cu totul alt loc nu in acea monstruoasa constructie, mai ales ca vedem numeroase locatii de inchiriat/cumparat. Personal nu i-as trece pragul. Mai mult de atat sunt numeroase cazurile cand nu poti trece pe trotuar din cauza masinilor parcate in fata cabinetului, care dupa aspect si marime nu pot fi decat ale cuiva care face mult bine celor din jur, ca doar nu o sa percheze d-na doctor in parcarea care sta goala din spatele cabinetului! Odata cu intentia de darmare a acestor sandramale din orice motive, ar trebui sa vedem o intentie de a intra in normalitate si sa intelegem ca tot infierand demolarea garajelor, a constructiilor hidoase, constructiilor pe trotuare etc. nu avem sanse sa ne revenim din haosul in care cu vrere sau nevrere am fost tarati.

    Raportează
  • postat de ina Miercuri, 19 Martie 2014 17:06 5.13.193.*** Link la comentariu
    26
    25

    FELICITARI, DOMNULE PRIMAR !!! ESTI UN EDIL PUTERNIC !!!! JOS PALARIA !!!!

    Raportează
  • postat de Cris Miercuri, 19 Martie 2014 17:02 5.13.210.*** Link la comentariu
    27
    24

    Doamna Xenia Dobre, acesti oameni care manageriaza Galatiul nu au nici viziune economica, nici viziune sociala . Ei au un singur scop, acela de a multumi niste potentiali alegatori, care nu mai pot de satisfactie atunci cand mai moare o afacere . Asta este . Oricum trambitata modernizare a Galatiului va duce la un oras sarac, unde vor ramane doar pensionarii si bugetarii . Restul vor pleca .

    Raportează
  • postat de VL Miercuri, 19 Martie 2014 16:54 86.124.200.*** Link la comentariu
    22
    19

    În legătură cu punctul de vedere postat de doamna doctor Xenia Dobre, facem următoarele precizări:

    1) – punctul de vedere nu se încadrează în reglementările juridice privind dreptul la replică, fiind în fapt o contestaţie la o decizie a administraţiei publice.
    2) - Având în vedere că decizia contestată de doamna doctor a primit avizul de legalitate din partea Consiliului Local şi, ulterior, a Prefecturii, rezultă că textul propus are scopul de promova nişte interese personale, situaţie care constituie publicitate şi se taxează ca atare.
    3) – Tarifele de publicitate sunt afişate în site-ul nostru (la secţiunea Publicitate), iar preţul final pentru modului necesar apariţiei textului (1/4 pagină, redacţional, alb-negru) este de 2.511 lei, cu tot cu TVA.
    4) – Preţul solicitat de noi nu este unul excepţional, nu este comision „la negru” sau solicitare de mită, ci este perceput tuturor clienţilor care solicită publicitate în ediţia tipărită a „Vieţii libere”.

    Vă mulţumim!

    Raportează
  • postat de Dobre Xenia Miercuri, 19 Martie 2014 16:15 109.102.90.*** Link la comentariu
    27
    34

    Am incercat sa postam dreptul la replica in cotidianul Viata Libera dar mi s-a cerut 2500 Ron!!!

    Spre ştiinţa,
    Domnişoarei Corina Dobre

    Distinse domnule redactor-şef, urmare articolului cu titlul „Cabinetul medical al soţiei deputatului Dobre va fi demolat la cererea Primăriei”, publicat în secţiunea „Politica – Administraţie”, miercuri, 19 martie 2014, vă rog să-mi acordaţi, în condiţii similare, spaţiu, în următorul număr al cotidianului pe care îl conduceţi, pentru prezentul DREPT LA REPLICĂ.
    Aş începe prin a vă asigura că este departe de mine gândul de a considera demersul meu un înscris îndreptat împotriva materialului publicat, mai ales că, dintotdeauna, am considerat cotidianul Viaţa liberă, un ziar demn de a fi citit, din toate punctele de vedere. Consider, astfel, pe cale de consecinţă, o obligaţie a mea de a clarifica anumite aspecte, tocmai pentru că cititorii ziarului dumneavoastră merită să aibă la dispoziţie informaţii corecte şi neviciate.
    Astfel, spaţiul în care funcţionează în prezent cabinetul medical pe care îl manageriez, nu a fost construit de mine, ci a fost cumpărat în urmă cu 10 ani, anul 2004,- constructia datand din 1998.Cabinetul functioneaza cu toate avizele de functionare, certificat de urbanism, constructie necesare, în conformitate cu legislaţia în vigoare în acel moment, in afara terenului care este inchiriat de la primarie (chiria si impozitele platite la zi).
    Acest lucru, mai ales că spaţiul urma să fie utilizat pentru funcţionarea unui cabinet medical, ce implică circuite distinct şi riguros precizate în lege, iar dacă orice astfel de detaliu ar fi fost ignorat, nu s-ar fi putut obţine autorizaţia sanitară.
    În tot acest timp, cât s-a scurs din acel moment, nu am primit nici un fel de notificare, de la nicio autoritate, locală sau centrală care să facă referire la vreo posibilă imposibilitate de a funcţiona, datorită vreunei necesităţi de a conserva un amplasament sau un sit arheologic.
    Din câte am aflat, monumentul despre care se face discuţie în cuprinsul articolului nu se află sub spaţiul în care îmi desfăşor activitatea, iar eventual punere în valoare a acestui sit nu este nicicum împiedicată, aşa cum se lasă să se înţeleagă, de clădirea în sine, de unde ajung la concluzia că afirmaţiile emanate din cadrul Primăriei Galaţi, pe orice cale ar fi fost făcute, viciază adevărul, dovedindu-se false, pentru a nu spune răuintenţionate.
    Mai mult, ultimul contract de închiriere, cel de anul trecut, a fost semnat, construcţia având toate autorizaţiile şi avizele necesare, fără să fi fost anunţată de vreo potenţială neregulă, chiar de primarul în funcţie, domnul Marius Stan.
    Ca atare, nu înţeleg de unde provine această grabă în a disponibiliza un spaţiu, în care funcţionează un cabinet medical, în contract cu Casa Judeţeană de Asigurări de Sănătate, care asigură servicii unui număr foarte mare de pacienţi, care are un număr de şase salariaţi şi care are toate taxele şi impozitele plătite corect, conform legii, la zi.
    Interesant este notificarea trimisa de catre Primarie, prin care sunt obligata sa-mi demolez constructia cumparata in termen de 20 de zile, in conditiile in care exista in cabinet o multitudine de aparate oftalmologice care nu ar putea fi mutate decat in conditii de siguranta maxima, cu specialisti in domeniu, pentru a nu le deteriora complet.
    Cum se poate inchide o firma in 20 de zile?(registrul comertului etc.), cum se pot incheia contractele de munca ale personalului in 20 de zile?
    Iar în final, pentru că sunt şi au fost făcute numeroase speculaţii în ceea ce priveşte acest „caz”, menţionez că nu sunt membra vreunui partid politic, pentru că însăşi profesiunea mea, una liberală, aceea de medic, mă obligă la o singură opţiune, suficient de intensă şi dragă mie, încât să nu rămână loc şi pentru altceva, aceea de a-mi ajuta cu toată priceperea, forţa şi voinţa pacienţii.
    Si vreau sa subliniez ca nu sunt sotia d-lui Dobre ci sunt doctorul Xenia Dobre si nu am nici o legatura cu luptele politice.
    Ori dacă operatori economici oneşti, cetăţeni ai Galaţiului care nu vor decât să-şi desfăşoare corect activitatea, în slujba comunităţii şi a concetăţenilor, aducând plus valoare bugetului local, sunt atraşi în dispute politice departe de a-i implica, alegându-se folosirea familiilor ca debuşeu pentru unele orgolii neţărmurite, mă limitez la a spune că numai trăim într-o societate aşa cum o văd eu, aşa cum mi-o doresc eu, aşa cum vreau să contribui la a o face să devină, o societate bazată pe principiul de suflet al medicinii „Primum non nocere”.
    Cu gânduri bune,


    Dr. Xenia DOBRE – medic primar oftalmolog, doctor in medicina.

    Raportează
  • postat de VLAD TEPES Miercuri, 19 Martie 2014 16:13 194.239.195.*** Link la comentariu
    10
    24

    Stanica,centrul orasului Galati,si tu stii lucrul acesta foarte bine, este in zona fostului cinematograf Central(apropo de plesu,dinescu,razvan teodorescu si alte panarame academice romanesti din ziua de azi)zona parcului di vecinatate,zona fostului restaurant Olimpic.Deci,in plin centru o ;femeie de afaceri; a construit o carciuma(nu o biblioteca sau un atelier de productie)pe domeniul public,pe aleia pietonala.Acuma te intreb pe tine, primarul municipiului Galati aceasta femeie merita un sot asa cu bun simt ca tine?

    Raportează
  • postat de eu Miercuri, 19 Martie 2014 15:54 82.137.14.*** Link la comentariu
    11
    26

    bah Stalele bah.. da terasa din parcul eminescu a lu' nevasta-ta ( a cata nici tu nu cred ca mai stii) cand o darami?

    Raportează
  • postat de cetatean Miercuri, 19 Martie 2014 15:39 193.230.156.*** Link la comentariu
    6
    14

    SCEPTICUL ARE DREPTATE .NU POTI INTELEGE DIN PRIMA CE INTERES AU ACESTI NESIMTITI. TOATE ACEST MASURI SUNT PENTRU VOTURI, PTR. CA MAI EXISTA TEREN UNDE S-AR PUTEA FACE CEVA. NU MA INTERESEAZA DE CAPRA VECINULUI (APROPO DE PERSOANA CARE CREDE ACEST LUCRU), MA INTERESEAZA SI TREBUIE PE TOTI SA NE INTERESEZE , HOTIILE ASA ZISILOR ALESI,CEI DIN POVESTEA ACEASTA, SA FACA CEVA PENTRU NOI. PROBLEMA ESTE CA TOT PENTRU EI O FAC, PENTRU VOTURI. NU SUNT FAN DOBRE, TOTI AU FOST HOTI, VICLENI SI NU AU FACUT NIMIC PENTRU ACERST ORAS, PROBLEMA SE PUNE CA PRIMARUL TREBUIE SA DARAME SI LOCALURILE SOTIOAREI, CA SA DEA UN EXEMPLU. SAU POATE ACEASTEA SUNT IN LEGALITATE DESI SUNT PE TEREN PUBLIC. VEDETI CA ESTE RAZBOIUL LOR, NU PTR. NOI CI TOT PENTRU EI. CHIAR INVETI DE LA UNII, SI MA BUCUR DE ACEST FAPT. PACAT CA NUMAI DE LA UNII, PTR. CA DE LA ALTI ITI VINE SA-TI FACI CRUCE...

    Raportează
  • postat de David Miercuri, 19 Martie 2014 14:53 5.13.146.*** Link la comentariu
    17
    16

    ,, Il votez cu doua maini pentru ca darama garaje si chioscuri ,,.......Ce limitati in gandire sunt unii galateni . Dar, de oamenii care raman fara locuri de munca nu-i intereseaza ! Dar sigur or sa sufere si ei cumva ! Prea se bucura de raul altora .

    Raportează
  • postat de Niste intrebari Miercuri, 19 Martie 2014 13:41 91.216.52.*** Link la comentariu
    12
    17

    Apropo: pe sub parcarea aia trece o teava uriasa cu agent termic de la Electrocentrale care coboara mai la vale si apoi face dreapta spre turnul tv, spre punctul termic. Eu zic sa le mutam si pe alea!

    Dobre si smecherii cu magazine vor da in judecata Primaria, vor castiga, e drept, peste ani, dar vor castiga niste sume colosale de la bugetul local, din taxele noastre, iar Marius Stan va fi de mult oale de caviar si ulcele de sampanie in Belize, in timp ce noi vom plati oalele sparte de el azi. C-asa a facut o gramada de belele si mos Nicolae si nu-l deranjeaza astazi Stan nici cu da-te mai incolo.

    Sunt de acord cu demolatul garajelor, inclusiv cu alea pe asa-zise proprietati private obtinute dupa concesiune obtinuta dupa inchiriere de teren obtinuta si asta dupa jmechereala cu pile pe la Primaria unde si Stan activa fiind consilier municipal... Sunt de acord cu demolarea dughenelor insalubre si constructiilor pe spatiu verde si extinderilor fara aprobare etc. Dar cum sa fii de acord cu o rafuiala politica ce s-ar putea sa ne si coste la greu peste ani? Adica mormântul ala era singur, izolat? N-or mai fi unele si sub blocurile din jur? Eu zic sa demolam si niste blocuri. Sau nsite supermarketuri macar, ca cine stie pe ce vestigii s-or fi construit si astea. A verificat cineva daca n-or mai asemenea vestigii in conservare si sub alte parcari, benzinarii, ghene de gunoi? Sau doar Stan, care are acces la acte si mai are si polite de platit?

    Raportează
  • postat de Madalina Miercuri, 19 Martie 2014 13:34 82.137.9.*** Link la comentariu
    11
    20

    Da, probabil Galatiul trebuie curata de toate mizeriile astea. Dar nimeni nu s-a gandit la a oferi o alternativa celor carora li s-au daramat aceste constructii. Pana la urma au ramas atatia oameni fara locuri de munca si care cu siguranta nu vor putea fi suplinite de toate super-mega-hipermarketurile construite in ultimii 2-3 ani.

    Raportează
  • postat de Valeu ! Miercuri, 19 Martie 2014 13:19 79.116.107.*** Link la comentariu
    10
    11

    Uite ca mai sunt si ingramaditi ca domnul "sceptic" de mai jos care numai ineptii a scris, iar unii i-au dat like. Cum sa faca ma ceva inainte sa demoleze, esti cu capul? Mai intai cureti zona, apoi vezi ce spatiu ai si ce poti sa faci acolo. Nu te apuci de construit aiurea.

    Raportează
  • postat de ice Miercuri, 19 Martie 2014 13:00 5.13.194.*** Link la comentariu
    7
    17

    Daca o sa mergem pe principiul 'sa moara si capra vecinului' cu siguranta nu e o directie buna. Noi tinerii suntem satui de gandirea comunista! E f ok, demolarea garajelor si a dughenelor doar ca unele nu isi au rostul. Cum au scris si altii in acest articol, daca s-ar pune in valoare vestigiile ar fi f ok, sunt sigur insa ca nu se va intampla asa. Si atunci ce sa vedem? ghena de gunoi?? Iar revin. A mai fost cineva care a scris ca sunt mii de dughene construite ilegal si va dura f mult pana se va intra in normal din cauza baietilor despeti, si altcineva care a scris ca nu punem in valoare monumentele si obiectivele care le avem. Asadar ne bucuram la moartea capritei vecinului, dar ne scapa din ochi afacerile baietilor destepti, si lipsa locurilor de munca! In parcarea de la Bila, in campania electorala, Dl Primar care sincer l-am crezut, spunea: Voi rezolva problema jacmanerii de la ISTA, voi crea facilitati prin care primaria sa suventioneze o parte din chirie ( pt tinerii care incearca sa isi intemeieze o familie) , si nu in ultimul rand, fostele sedii de campanie vor fi locuri in care cetateanul sa isi spuna oful, usurand astfel coada in audienta la dl Primar. Deci, ce ne doare mai tare??? demolarea sau ca nu avem bani in buzunar ???

    Raportează
  • postat de Ave, Imperator, morituri te salutant! Miercuri, 19 Martie 2014 12:55 5.13.236.*** Link la comentariu
    9
    18

    Doamne, ce sete de istorie ne-a cuprins asa, dintr-o data!
    Pai din ceea ce spuneti mormantul nu se afla sub cladirile cu pricina ci sub parcarea dintre blocurile din spate….Pai si cum vine asta….hai sa demolam tot ce este in jur dupa care vedem pe unde este si cavoul...asta daca cumva mai este pe acolo . Are cineva certitudinea ca la excavarea din 1974 nu s-a distrus totul? Sau ulterior dupa turnarea fundatiilor la blocurile din jur?
    Nu este mai bine sa se inceapa o prospectiune in zona respectiva dupa care sa se ia masurile astea suspect de radicale? Este mai mult decat evident ca ceva este cu cantec in acest plan de ‘’curatare’’ al orasului. Daca este rafuiala politica …..nu vom sti niciodata….dar este clar ca ni se ofera circ in loc de masuri reale si concrete legate de soarta orasului (vezi Apaterm, Mittal, sosele, caini comunitari, etc).
    Deci….in situatia in care locul va fi decopertat si veti gasi doar cateva cioburi de lut si resturi de caramida(poate si un bocanc datat 1974…) asa cum poti gasi peste tot in oras daca sapi mai adanc…..ce veti face acolo….un sens giratoriu cu borduri inalte si panselute? Sau o parcare etajata?
    Vad ca multi comentatori se bucura….asa ne este firea…..sa moara capra vecinului dar nimeni nu baga de seama ca sunt 6 agenti economici care genereaza cel putin 10 locuri de munca stabile-cum cineva spunea intr-un comentariu- toata lumea se leaga de un nume dar nimeni nu realizeaza ca de fapt nu ne ajuta cu nimic aceasta masura. Are alternativa primaria la locurile de munca care se pierd prin aceasta masura haotica?
    Iubitorilor de vestigii istorice….de ce nu vorbiti de soarta monumentelor din Galati si din jur care sunt varza, in paragina, cladirile de patrimoniu candva impunatoare acum se dezmembreaza singure, la Barbosi si Tirighina sunt balarii peste tot, nu mai intereseaza pe nimeni soarta lor…..dar deodata simtul civic s-a trezit la realitate….si setea de istorie a revenit.
    Pentru domnul de la cultura…..mai sapati si prin sertare poate mai gasiti si alte vestigii nestiute ale istoriei betonate in alte fundatii mai sanatoase…..sunt si prin Parcul Eminescu cateva.
    Ne vedem peste 10 ani la rand la bilete…..sa vedem Vechiul Cavou din Noul Galati!

    Raportează
  • postat de crystal Miercuri, 19 Martie 2014 12:36 89.137.136.*** Link la comentariu
    8
    15

    Am sa pun matura in doliu.
    Astia din politica au conturi cu multe zerouri pe diverse nume si vile in cartierul rezidential cu incalzire in pardoseala, daca le demolezi un magazin sau restaurant ,apare in alta parte.
    PRECUM MUCEGAIUL. Il stergi aici si apare mai incolo.
    Magazinele si alte afaceri aparent legale sunt de plictiseala.

    Raportează
  • postat de Galatean Miercuri, 19 Martie 2014 12:29 109.102.91.*** Link la comentariu
    10
    22

    Monstruozitatea aia de cladire cu doua etaje a lui Bostanaru din M38 cand o daramati, ca e construita pe spatiul public! Nu mai pun la socoteala ca toata marfa din magazinul lui de mezeluri este expirata, iar de evaziunea fiscala de la simigerie/brutarie/pizzerie (ca face de toate), intreb doar atat: a primit cineva vreodata bon fiscal pentru o paine sau covrig/pizza luate la coltul blocului???
    Sa traiti bine!

    Raportează
  • postat de Patrik Fecheta Miercuri, 19 Martie 2014 12:24 5.13.148.*** Link la comentariu
    9
    25

    Nici comunistii nu au construt pe acel amplasament blocul D15 din cauza acelor vestigii. E normal ca orice constructie sa fie demolata cel putin din respect pentru istorie daca nu din simt civic.

    Raportează
  • postat de beatranga Miercuri, 19 Martie 2014 11:43 5.13.160.*** Link la comentariu
    12
    31

    Locuiesc in zona si acolo se afla mai exact pe langa cabinetul d-nei, un magazin materiale de constructii (arata ca in anii 60), un magazin it cu cateva camere deasupra a unei beizadele, apoi o consignatie veche, eii de aici incepe ceva mai interesant langa cabinet este un aprozar deasupra binenteles cu camere apoi o alimentara si consignatie non stop deasupra camere in care locuiesc proprietarii aprozarului, s-a intins omul de isi facea lant de magazine de nu era doamna Dobre, niste proprietari zeflemisti, aroganti tot ce vand e de proasta calitate angajati asemeni, intre aprozar si alimentara este un drum de acces in parcare si gunoi, pentru a nu fi deranjati au blocat calea asta de acces cu o bariera cu lacat unde trebuia sa le ceri voie sa intrii in parcare asa procedau cei de la ecosal, altfel trebuia intrii in parcare prin alta parte a cartierului si sa faci un pic de off-road sa ajungi n parcarea aia destul de mare, plus ca mai sunt sute de exemple de nesimtire crunta si marlanie a marilor afaceristi de acolo, au mai fost ceva magazine pe langa ei dar cei de la primarie i-au desfiintat , astia nu stiu cum au rezistat, deci d-nul primar daca reusesti sa le pui la pamant maghernitele alea si multe altele sa aratam a oameni civilizati inca un mandat il aveti asigurat....spor!!!!

    Raportează
  • postat de Vlaico Miercuri, 19 Martie 2014 10:41 79.116.107.*** Link la comentariu
    18
    29

    Băi Stane, ești nebun?
    Nu am mai fost la vot din 2004, dacă o faci și pe asta, eu te votez cu două mâini. (vorba vine, să nu se înțeleagă altceva)

    Raportează
  • postat de Sa vedem limpede Miercuri, 19 Martie 2014 10:35 91.216.52.*** Link la comentariu
    16
    31

    Nu-i plang de mila lui Dobre. Nici macar pentru faptul ca a indraznit sa-l supere pe cotrocean. dar e clar ca Stan demoleaza doar ca rafuiala, nu din spirit civic sau cu vreo viziune in minte.
    Dac-ar fi fost asa, inainte de un castru de care uitase toata lumea, se preocupa de:
    Sala aplaudacilor si Arena de box, schelete de constructii in buricul targului, pe Domneasca
    Sodomizarile cu betoane ale falezei, inclusiv constructiile lui Nicu Ursu, penelist, si betonarile lui Razvan Avram, pecist
    Hardughia neterminata si periculoasa care salasluieste de aproape 20 de ani langa Liceul 9, catre viaduct, pe dreapta, si apartine unui patron de firma de paza (ti-e frica, Stane?)
    Haosul de la Tirighina care se afla IN perimetru orasului de vreme ce placuta de iesire din localitate e hat, dupa groapa de gunoi
    Ruinele periculoase ale fostelor intreprinderi de pe Cosbuc
    Dughenele de la Modern, de la Ancora, de la Beverly Hills, din 13, din 38 ale lui Bostanaru si care-or mai fi, din 39A, B si C, din gardul Scolii 38 etc
    Mizeriile din zona talciocului
    Panaramile actualmente in plina extindere (!!) de pe colturile Gradinii Publice care easte ea in sine monument de arhitectura, fiind copia fidela la scara mica a celei din Viena, proiectata de acelasi arhitect, domnu cu mingea!...
    Modificarile si extinderile la cladiri de patrimoniu de pe Domneasca, dar si dezmembrarile caramida cu caramida ale altor cladiri, inclusiv Palatul Ghoerghiu de vizavi de Muzeul de Istorie, cele de pe Eroilor, Gradina Veche etc
    Constructia abuziva din parcul Eminescu, al monument istoric, asa-zsa Casa Alba fosta Dolly-Do
    Dughenele din fata scolii 7, aberatii urbanistice la strada mare a Brailei
    Distrugerea Centrului Civic, ridicat din banii urbei, dupa lovilutie
    Groapa de la Elice (alt monument istoric, dac-o luam asa) de care nici nu mai sufla o virgula
    Si mai sunt, dom primar, cate n-ai mata meciuri jucate de pe maidan pana la retragere, o sa ti le aratam si cu poze, sa te mandresti la partid
    Inc-o data, ma doare-n stelele de pe cer de necazul lui Dobre. Dar nici nu suport sa fiu luat de prost de M Stan, care se foloseste de probleme reale (haosul garajelor de la scoala 29/Lic Economic) ca sa loveasca in adversarii din partid (garajele Ancora, cabinetul lui Dobre) sau sa-i fereasca pe altii (nevasta cu barul, dughenarii cu pile unde trebuie, pesedistii, pecisti, pepededistii cu care-si impreuneaza codita pe sub masa etc)

    Raportează
  • postat de Despre Galaţi şi despre gălăţeni Miercuri, 19 Martie 2014 10:31 5.13.156.*** Link la comentariu
    15
    18

    Foarte bine, domnule primar!

    @sceptic
    Păi tocmai asta este, măi sceptic. Primarul chiar face câte ceva. Mai întîi, gălăţenii trebuie obişnuiţi cu ordinea şi curăţenia. Iar despre construitul pe la LMK, ( proastă idee), nu-i grabă. Mai bine să rămână spaţiu verde. Cred că ai ceva cu şcoala, după cum se vede, cacofonistule!

    @ ruşine bă, I,II...
    Lasă-l pe domnul Dobre! Se va orienta mai bine când domnul Tăriceanu va deveni preşedintele românilor. Dincolo de veninul tău verbal de garajist, bagajist sau băcănist, ar trebui să ştii că Roma n-a fost făcută într-o zi.
    Şi nici magherniţele gălăţene n-or să fie dărâmate într-un an, doi, cinci. Sunt mii de construcţii ilegale şi mii de probleme nerezolvate de 25 de ani în acest oraş. Şi nu Stan este vinovatul... Putem presupune şi că lucrurile vor evolua într-o direcţie corectă, nu-i aşa? Da' de ce nu-ţi pui matale întrebarea: cine a dat aprobările pentru "Libertatea de beton" sau "Doly Do-ul" din parc? Sau de ce nu-ţi faci o afacere de succes cu electronice pe proprietatea ta şi nu pe cea a comunităţii? Nu cumva patronezi vreun şmen prin zonă? Ai şi garaj pe terenul public? Vezi că eşti parşivel?

    Raportează
  • postat de figgy Miercuri, 19 Martie 2014 09:51 89.137.222.*** Link la comentariu
    4
    28

    Si dl Dobre este o candidatura gresita. S-a imbogatit destul.Ii ajunge.Pentru Galati ce a facut in toti acesti ani.Nimic.Tot rusine!

    Raportează
  • postat de un sceptic Miercuri, 19 Martie 2014 08:34 93.122.132.*** Link la comentariu
    23
    29

    Personal, nu cred ca pe dl Stan il intereseaza sa faca ceva in Galatiul asta.Demolarea de garaje si case in locul carora pana acum nu a aparut nimic , spune totul.De ce nu incepe mai intai sa faca ceva acolo unde terenurile sunt goale si apoi sa se apuce de demolat? Pentru ca trebuie stransi bani de campanie!! Langa LMK e ditamai locul unde se poate face ceva si exista si proiect.La Tirighina , din cate stiu, este un castru vechi, roman.Acolo nu e nimeni interesat sa pastreze locul curat? Idei de roman! Au facut strada anul trecut si acum vine cu utilaje grele sa demoleze in zona, sa strice asfaltul bordurile ,spatiul verde.Asa au facut si anul trecut.Au reconstruit strada si au stricat parcarea , strazile din jur , bordurile si trotuarele.Prost manager primarul asta al nostru! Si l-am mai si votat.

    Raportează
  • postat de vezi IP-ul Miercuri, 19 Martie 2014 08:12 78.96.40.*** Link la comentariu
    9
    27

    Daca in locul acelor constructii imediat apoi s-ar amenaja ceva care sa puna in valoare acele vestigii arheologice, as intelege necesitatea demolarii magazinelor; precis insa ca, dupa disparitia acestora, va ramane in loc doar resturile lor precum si -la loc de mare cinste- ghena de gunoi. In aceste conditii e evident ca argumentul existentei vestigiilor in zona e subtire si ca de fapt la mijloc e altceva.
    Daca in anii '70 s-au oprit lucrarile la constructia blocului, acest lucru s-a intamplat pentru ca fundatia blocului si traseele de utilitati ar fi distrus acele resturi romane; nu la fel e si in cazul acelor magazine care, prin existenta lor, nu deranjeaza cu nimic acele vestigii.
    Repet, daca magazinele se vor daramate pentru a face lor unei amenajari de punere in valoare a vestigiilor arheologice, e OK. Daca insa doar se darama magazinele dar vestigiile raman in continuare ingropate avand o platforma de beton si o ghena de gunoi deasupra, e altceva la mijloc si nu mai e OK.

    Raportează
  • postat de BURUIANA Miercuri, 19 Martie 2014 08:08 5.13.206.*** Link la comentariu
    14
    29

    CE NENOROCIRE MARE!!?? II DEMOLEAZA CABINETUL MEDICAL CONSTRUIT PE DOMENIUL PUBLIC! SOTIEI MARELUI DEPUTAT SI MINISTRU , PAUL DOBRE CARE A FACUT FF MULTE PT ACEST ORAS!!??
    CE? DANSUL SE COMPARA CU MOJICII??? EXISTA ALTA LEGE PT. DANSUL ! TREBUIE PROTEJAT!!SA SE RESPECTE LEGEA SI HCL PENTRU TOTI FAFA DISCRIMINARE!!.

    Raportează
  • postat de cetateam Miercuri, 19 Martie 2014 07:59 193.230.156.*** Link la comentariu
    12
    17

    Este bine acest lucru dar ma tem ca primarul impreuna cu Victor Dobre vor sa erijeze in persoane care respecta legea. Acest lucru trebuia facut mult mai devreme. este bine si acum indiferent de strategia acestora.

    Raportează
  • postat de Rusine, ba II Miercuri, 19 Martie 2014 07:17 79.116.97.*** Link la comentariu
    17
    45

    Nu mai zic de nedemolabilul restaurant Pescarus dinspre bac, de nedemolabilele Libertatea 2000 si Nic-Nic pe langa care apar tiribombe pe spatiu verde, stufarii aidoma cum e Rio, alte pontoane vai de mama lor, urate si zgomotoase, lucruri care chiar deranjeaza in contrastul lor cu spatiul verde si de recreere, mai mult decat niste magazine pe care oamenii le gasesc utile de vreme ce cumpara din ele.
    Basca constructii ca aia de pe Traian dinspre piata unde a pierdut Primaria in mod ciudat procesul, basca Doly-Do in parcul Eminescu de care nici cu privirea n-are sa se atinga M Stan, basca dughenele de la Modern etc.
    Hai sa fim seriosi, e doar o razbunare politica, pun pariu!

    Raportează
  • postat de Rusine, ba Miercuri, 19 Martie 2014 07:10 79.116.97.*** Link la comentariu
    17
    38

    Eeeh! Uite-asa incepe lupta in PNL! Uite asa, nea Dobre, ai zacut mata pe probleme si ai crezut ca se rezolva... Cui nu-i retragi sprijinul politic la timp si nu-l renegi ca primar, iti da foc la valize. Ce te costa sa-ti pui cenusa in cap, sa devii primul lider de partid local care-si asuma o greseala grava, aceea de a fi furnizat o candidatura gresita, dar poate propune sau sustine oricand alta viabila? Chestia nu e ca demoleaza cabinetul matale, dar vor trebui sa demoleze, ca sa nu iasa cu scandal si sa nu arate a razbunare si: un magazin de instalatii si materiale sanitare si de constructii cu preturi foarte accesibile, intrat in „cultura” cartierului - (La) Fedonel. Showroom-ul unui retailer de Bose si Apple Computers, unic in oras, tipi foarte pe felia lor, care au furnizat echipamente inclusiv universitatii, mult, mult peste ce pot presta cei de la RAM-Tech-ul matale, un aprozar cu produse mai bune si adesea mai ieftine ca in piata. O bacanie cu adevarat aprovizionata, avea de toate, inclusiv copiator de acte (!!), o librarie deloc scumpa si iar foarte bine aprovizionata, un magazin alimentar cu preturi decente si produse de calitate si un non-stop cu paine si preambalate care era cu adevarat non-stop. Plus etajul in care locuia familia care le detine. Un ansamblu care, spre deosebire de alte asemenea pe la 2 Cocosi, prin Aviatiei, prin IC Frimu pe Nae Leonard sau vizavi in spatele depoului de tramvaie, chiar era unul facut si intretinut cu raspundere, estetic, fara produse expirate, cu carti de munca, cu acelasi personal de peste 10 ani incoace, chiar o afacere responsabila social si civic. Si, mai ales in spirit liberal. Sau bilsevic, cum denumeste mai nou M Stan liberalii...
    In schimb, in mandatul candidatului propus de mata, se infiinteaza parcuri de cauciucuri pe Cosbuc, in laterala lui M3, i se da autorizatie lui Bostanaru in fata la Printz sa ridice una cu doua nivele, se fura casele de patrimoniu la caramida si se extind crasmele peste fatadele cladirilor istorice, pe trortuar, ca la Doors sau ca la Spicu, unde Full House a primit terasa in compensare la nedemolata cladire din parcul Tiglina I...
    Nici nu stiu cum ar fi mai bine, nea Dobre, sa-ti urez halal sa-ti fie liberalul sau halal sa ne fie primarul? Ca bun lider de filiala ai mai fost si tare buni oameni ai mai propus, sa nu cumva sa-ti ia vreun istet locul...

    Raportează
  • postat de spor la treaba! Miercuri, 19 Martie 2014 07:02 5.13.183.*** Link la comentariu
    17
    39

    Curatenia in oras continua! Am auzit ceva zvonuri si de chioscurile de la intersectia Otelarilor cu Brailei (cunoscuta ca zona ,,LA DANA”), si de cele de la Neacsu!
    Daca demolati macar 100 de garaje si chioscuri pe an si tot e bine!
    FELICITARI si spor la treaba!
    P.S. Poate cu tot molozul rezultat reusim sa astupam si FALEZOGAURA, devenita intre timp simbol al Galatiului!

    Raportează
  • postat de zet Miercuri, 19 Martie 2014 06:26 89.136.184.*** Link la comentariu
    11
    54

    o initiativa buna asteptam cu interes sa continuati si cu terasa doors ;)

    Raportează
  • postat de IORGA Miercuri, 19 Martie 2014 06:07 5.13.161.*** Link la comentariu
    22
    53

    Din P.N.L ? Incredibil ! JOS PALARIA. SE MAI GANDESTE CINEVA LA ISTORIE IN ZILELE NOASTRE ??????!! TOATA STIMA PT DOMNUL PRIMAR. IL VOTEZ CU DOUA MAINI !

    Raportează
  • postat de adina Miercuri, 19 Martie 2014 01:36 5.13.215.*** Link la comentariu
    14
    51

    dar cele de peste strada cand le demolati?frizeria,carciuma,sala de jocuri,amanet....

    Raportează
  • postat de Bravo !!! Miercuri, 19 Martie 2014 00:47 92.86.70.*** Link la comentariu
    15
    52

    Ce țiganiadă de construcție este asta? Turnulețe îi mai lipsea și era ''originală''.

    Raportează
  • postat de Steel Miercuri, 19 Martie 2014 00:39 79.31.240.*** Link la comentariu
    20
    50

    FELICITARI !!!

    Raportează
  • postat de satul de oras mizer Miercuri, 19 Martie 2014 00:10 5.13.218.*** Link la comentariu
    23
    52

    Bv domnule primar..fb

    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.