ADMINISTRAȚIE EFICIENTĂ/ După transparentizare, urmează DEBIROCRATIZAREA
Foto: Sursa foto: Internet

ADMINISTRAȚIE EFICIENTĂ/ După transparentizare, urmează DEBIROCRATIZAREA
Evaluaţi acest articol
(3 voturi)

Instituţiile şi autorităţile publice trebuie să reducă la minim numărul de copii solicitate şi numărul de copii legalizate, precum şi să accepte copiile electronice scanate. Declaraţia pe propria răspundere va înlocui documente emise de alte entităţi publice sau private, acolo unde este posibil, iar furnizarea serviciilor publice şi comunicarea între instituţii sau cu cetăţenii trebuie să se facă cu prioritate în mediul digital.

Acestea sunt doar câteva dintre directivele stabilite de către Ministerul pentru Consultare Publică şi Dialog Civic, după o serie de consultări cu societatea civilă, pentru reducerea birocrației.

Măsurile se regăsesc într-un memorandum, lansat în dezbatere publică până pe 24 iunie, care ulterior va duce la o serie de modificări legislative, astfel încât debirocratizarea să nu se facă doar pe hârtie.

Pe 24 februarie 2016, Guvernul a lansat platforma online www.maisimplu.gov.ro, cu scopul de a consulta cetăţenii şi societăţile comerciale cu privire la procedurile administrative pe care le găsesc împovărătoare.

Citit 2055 ori Ultima modificare Duminică, 19 Iunie 2016 18:34

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.