Mobilier de peste 1,6 milioane de lei pentru noua Primărie a orașului Galați| Când se mută administraţia în casă nouă

Mobilier de peste 1,6 milioane de lei pentru noua Primărie a orașului Galați| Când se mută administraţia în casă nouă
Evaluaţi acest articol
(17 voturi)

Nu mai puţin de 1.610.164 de lei fără TVA va plăti Primăria municipiului Galaţi pentru mobilierul noului sediu, în care se va putea muta, cel mai probabil, la finele lunii iulie. Asta, desigur, în cazul în care noua clădire, construită pe scheletul fostei Săli a Aplaudacilor, lângă Prefectură, va fi funcţională.

Potrivit graficului de lucrări, pe care, la finele anului trecut, Primăria municipiului Galaţi ni l-a comunicat la cererea noastră, clădirea are ca termen de finalizare 31 mai 2017, după ce a ratat termenul iniţial - decembrie 2016. Pare, însă, greu de crezut că data ar putea fi respectată, dacă vedem stadiul lucrărilor la corpul de clădire de pe strada Cuza!

Potrivit Biroului de presă al Primăriei, construcţia este realizată în proporţie de aproape 95 la sută. Municipalitatea afirmă că, după 31 mai, constructorul, SC Tancrad, ar mai avea de executat finisajele interioare, lucrările la reţelele electrice şi pictura murală din sala de şedinţe de la etajul întâi. Prin urmare, administraţia locală speră să se poată muta în casă nouă la finele lunii iulie. Asta, desigur, dacă la alimentarea cu energie electrică nu se va repeta povestea din cartierul social din Micro 17, care nici acum nu este electrificat.

Cinci oferte

Chiar dacă nu are încă sediul gata, Primăria s-a îngrijit de mobilier. Din cele cinci oferte depuse la licitaţia pentru achiziţia mobilierului, învingătoare a ieşit Asocierea Cricons SRL - Negro SRL, cu o ofertă de 1.610.164 de lei, preţul cel mai scăzut, în condiţiile în care valoarea estimată a contractului fusese de 2.165.454 de lei fără TVA.

Potrivit caietului de sarcini, printre obiectele de mobilier pe care Cricons, liderul asocierii câştigătoare, va trebui să le asigure se află nu doar biroul şi scaunului primarului (cu spătar şi şezut de piele), dulapuri, mese de discuţii, birouri şi scaune manageriale pentru viceprimari, city manager, arhitect şef şi directori, scaune pentru vizitatori, dar şi comodă, canapea extensibilă şi masă de cafea pentru camera de odihnă a primarului. Toate acestea, însă, după semnarea contractului.

Rămâne de văzut în ce măsură noul termen va fi respectat şi mai ales cât timp accesul pe trotuarul din faţa noii Primării va fi restricţionat, pietonii fiind nevoiţi fie să traverseze, mai mult sau mai puţin regulamentar, fie să-şi rişte viaţa, circulând pe carosabil.

Citit 8169 ori Ultima modificare Sâmbătă, 17 Iunie 2023 09:33

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.