Evaluaţi acest articol
(37 voturi)
28 comentarii

UPDATE | Trafic fluidizat, cu două benzi pe sens, iar în zonele care permit să se realizeze și parcări, aceasta a fost varianta de modernizare a străzilor Siderurgiştilor şi 1 Decembrie 1918 pentru care au votat 77 la sută din cei 10.500 de gălăţeni care au participat la sondajul lansat de primarul Ionuţ Pucheanu. Pentru mai multor locuri de parcare, dar cu unele segmente de drum cu o singură bandă pe sens, au optat 23 la sută dintre votanţi.

Sondajul lansat miercuri, 17 iulie, pe pagina sa oficială de Facebook, de primarul municipiului Galați, Ionuț Pucheanu, privind proiectul de modernizare, cu fonduri europene, a străzilor Siderurgiștilor și 1 Decembrie 1918 s-a încheiat vineri, 19 iulie, la ora 11,00.

"Aproximativ 10.500 de persoane s-au pronunțat în cadrul sondajului și le mulțumesc tuturor. Numărul mare este încă o dovadă că gălățenii sunt receptivi la ideile noi. Ținem cont de aceste păreri pentru proiectul de modernizare a celor două artere importante ale orașului", a transmis, printr-un comunicat de presă, Ionuț Pucheanu.

Reamintim că edilul-şef a semnat, pe 23 aprilie, contractul de finanțare cu fonduri europene pentru obiectul "Modernizare linii tramvai și carosabil străzile Siderurgiștilor și 1 Decembrie 1918", un proiect major de investiții, a cărui valoare este de 104.373.966 lei, din care valoarea totală eligibilă - 89.628.219 lei, iar valoarea neeligibilă - 14.745.746 lei.

Proiectul prevede reabilitarea carosabilului (32.000 de metri pătrați), reabilitarea trotuarelor (20.480 de metri pătrați), realizarea de piste pentru biciclete (7.680 metri pătrați), reabilitarea liniilor de tramvai (4.740 metri), reabilitarea și modernizarea a 18 stații de călători. În plus, vor fi plantați arbori și arbuști și vor fi amenajate spații verzi. Amplul proiect de infrastructură vizează și modernizarea iluminatului public stradal, introducerea în subteran a rețelelor aeriene (fibră optică, telefonie, tv) și înlocuirea rețelelor de apă și canalizare.

Contractul pentru proiectarea şi execuţia lucrărilor a fost câștigat de asocierea Tancrad SRL - Lemacons SRL - Citadina 98 SA - Mari-Vila Com SRL - Add Global Design SRL, cu o propunere financiară de 82.191.251,84 de lei (fără TVA), din care valoarea serviciilor de proiectare este de 3.900.000 de lei (fără TVA), iar valoarea lucrărilor de executat este de 78.291.251,84 de lei (fără TVA).


UPDATE, 19 iulie 2019 | Trafic fluidizat! Asta au votat 77 la sută din cei peste 10.500 de gălăţeni care au participat la sondajul lansat pe pagina sa oficială de Facebook de primarul municipiului Galaţi, Ionuţ Pucheanu, cu privire la modernizarea arterelor Siderurgiştilor şi 1 Decembrie 1918. Un proiect major de investiţii, pentru care Primăria municipiului Galaţi a câştigat o finanţate europeană de 104.373.966 de lei.

Pentru cealaltă variantă a consultării publice - mai multe parcări - au votat 23 la sută dintre participanţii la consultarea publică. Votul on-line a fost deschis până vineri, 19 iulie, la ora 11.00, promisiunea edilului fiind că varianta câştigătoare va fi pusă în aplicare.

Vom reveni cu amănunte.


Trafic fluidizat sau mai multe parcări pe străzile Siderurgiştilor şi 1 Decembrie 1918? Aceasta este întrebarea pentru care primarul municipiului Galaţi, Ionuţ Pucheanu, a lansat un sondaj pe pagina sa publică de Facebook, votul on-line fiind deschis până vineri, 19 iulie, la ora 11.00, promisiunea edilului fiind că varianta câştigătoare va fi pusă în aplicare.

Pentru modernizarea liniilor tramvai şi a carosabilului pe străzile Siderurgiştilor şi 1 Decembrie 1918, un proiect major de investiţii, Primăria municipiului Galaţi a câştigat o finanţate europeană de 104.373.966 de lei, din care valoarea totală eligibilă este 89.628.219 lei, iar cea neeligibilă - 14.745.746 de lei. Contractul de finanţare europeană a fost semnat în aprilie anul acesta.
De realizarea investiţiei se va ocupa asocierea Tancrad SRL - Lemacons SRL - Citadina ’98 SA - Mari-Vila Com SRL - Add Global Design SRL, care a câştigat licitaţia organizată de Primărie, cu o propunere financiară de 82.191.251,84 de lei (fără TVA), din care valoarea serviciilor de proiectare este de 3.900.000 de lei (fără TVA), iar valoarea lucrărilor de executat se ridică la 78.291.251,84 de lei (fără TVA).

Consultare publică

Dacă tot veni vorba de proiectare, primarul Galaţiului, Ionuţ Pucheanu a lansat miercuri, pe pagina sa publică de Facebook, o consultare publică privind proiectul de modernizare a celor două artere.
Astfel, gălăţenii sunt invitaţi să aleagă între cele două variate propuse. Prima variantă de răspuns înseamnă trafic fluidizat, două benzi pe sens, iar în zonele care permit se fac şi parcări. În cea de-a doua variantă, vor fi mai multe parcări, dar cu segmente de drum cu o singură bandă pe sens.
"Votul este deschis până vineri, 19 iulie, la ora 11,00, iar varianta câștigătoare va fi pusă în aplicare", precizează primarul Galaţiului, în postarea de pe reţeaua de socializare.

Argumente

"Este important să ştim părerea gălăţenilor, fiind vorba despre modernizarea a două artere importante ale oraşului, pentru care am obţinut finanţare europeană. Primesc zilnic sute de mesaje de la gălăţeni şi mereu am în vedere opiniile exprimate. Este pentru prima dată când cele două străzi vor fi modernizate şi pentru prima dată când administraţia investeşte pentru înlocuirea liniilor de tramvai şi modernizarea căilor de rulare", declară Ionuţ Pucheanu, primarul municipiului Galaţi.

Ce se va realiza

Aşa cum aţi mai putut citi în ziarul "Viaţa liberă", proiectul care vizează arterele Siderurgiştilor şi 1 Decembrie 1918 prevede reabilitarea carosabilului (32.000 de metri pătraţi), reabilitarea trotuarelor (20.480 de metri pătraţi), realizarea de piste pentru biciclete (7.680 de metri pătraţi), reabilitarea liniilor de tramvai (4.740 de metri liniari), reabilitarea şi modernizarea a 18 staţii de călători. În plus, vor fi plantaţi arbori şi arbuşti şi vor fi amenajate spaţii verzi. Amplul proiect de infrastructură vizează şi modernizarea iluminatului public stradal, introducerea în subteran a reţelelor aeriene (fibră optică, telefonie, tv) şi înlocuirea reţelelor de apă şi canalizare.

(17 iulie 2019)

Citit 10550 ori Ultima modificare Luni, 22 Iulie 2019 11:42

28 comentarii

  • postat de AM VOTAT CA PROSTUL Duminică, 21 Iulie 2019 05:45 199.247.39.*** Link la comentariu
    5
    6

    Daca fondurile au fost aprobate, au fost aprobate in baza unui proiect. Atunci cum mai faci sondaj daca banii s-au dat pentru un anume proiect. Prosteala pesedista la care au muscat 10500 de fraieri....pardon, cetateni :)))))))

    Raportează
  • postat de Maxim Sâmbătă, 20 Iulie 2019 18:09 5.13.229.*** Link la comentariu
    2
    3

    @ Raabis-Ștefan Bădiță: nu se pot face pasaje pentru masini? Bine. Inchidem subiectul. Pietonii trebuie sa mearga pe teren plat.

    Dar se pot face pasarele pentru masini, daca pasaje subterane nu se poate.

    Raportează
  • postat de Ida Sâmbătă, 20 Iulie 2019 14:37 213.233.85.*** Link la comentariu
    3
    9

    Pentru Raabis Stefan Badita. Acum 1 luna si jumatate am sosit cu trenul de la Cluj. Nu functiona nici liftul, nici banda rulanta. Acum 2 zile am plecat la Bucuresti cu trenul. Liftul nu functiona. Bun venit in Noul Galati!

    Raportează
  • postat de ADYtza74 Sâmbătă, 20 Iulie 2019 14:34 5.13.208.*** Link la comentariu
    2
    3

    Pune-ti liniile de tramvai pe langa bordura ,echivalentul benzii unu si statii comune cu autobuzele caci vor fi in statie pe rand si se renunta si la refugiile din mijlocul soselii care le-au cam nimerit multi soferi.

    Raportează
  • postat de Marius Vineri, 19 Iulie 2019 15:41 109.166.129.*** Link la comentariu
    11
    14

    Propun mutarea liniilor de tramvai pe banda 1 nu pe mijlocul străzii,astfel nu vor mai exista celebrele stații pe care trebuie sa le ocolim prin dreapta(sala sporturilor,mc donalds ,atlantic, flora) si nu vor mai exista nici cei care vor dori să opreasca pe prima banda pentru "două minute"(nu mai mult :) ) ii va forta tramvaiul sa nu opreasca.

    Raportează
  • postat de Raabis-Ștefan Bădiță Vineri, 19 Iulie 2019 14:32 89.136.7.*** Link la comentariu
    12
    4

    Pentru Miu si toti ceilalti (partea a 2a)


    Eu inteleg ca pietonii nu sunt maratonisti sau atleti, dar trebuia sa te gandesti ca o propunere, in detaliu, va avea scari rulante, lifturi fie pasaj, fie pasarela. De asemenea, pasajul din centru va fi modernizat si facut cu scara rulanta. Cat despre pasaj pentru masini, nu stiu cat de mult permite solul galatean. A mai fost o propunere acum 11 ani, cu Bd. Brailei pe sub Bd. Cosbuc la Palatul de Justitie, chiar daca era propunere electorala si suna bine, nu cred ca s-ar putea materializa. Daca solul nostru ar fi permis, crede-ma ca as fi propus introducerea tramvaielor in subteran, fix un metrou usor, pentru eliberarea cailor rutiere, dar nu se poate. Poate ar merge incercat un pasaj subteran pentru tramvai (desi amenajarea rutiera zboara), in zona Frunzei/Prel. Brailei, astfel tramvaiul pus pe mijloc deja, nu va mai urca panta de pe Frunzei ci va intra intr-un tunel si va iesi undeva in apropiere de Complex Flora. Dar repet, doar propunere sa dea bine-n pliant electoral.

    In 2006 s-au incercat a se face subtraversari in Gara Mare si au renuntat la idee..... Mai ales ca zona aceea este sub nivelul apei.

    Raportează
  • postat de Raabis-Ștefan Bădiță Vineri, 19 Iulie 2019 14:25 89.136.7.*** Link la comentariu
    15
    6

    Pentru Miu si toti ceilalti:


    Daca am propus pasarele, sa fiti convinsi ca vor afea lifturi si scari rulante. Am vazut asa ceva pana si in Burgas....

    Este foarte bine ce face primarul. Trebuie sa ne consulte in mult mai multe privinte si proiecte, dar e un inceput foarte bun. N-a facut nimeni asa ceva pana acum.

    Raportează
  • postat de Adio PSD! Vineri, 19 Iulie 2019 13:19 81.12.149.*** Link la comentariu
    8
    14

    Manipulări, manipulări...
    Aşa a făcut Primărelul nostru tânăr cu Consiliul Local şi la distrugerea Sistemului de încălzire a oraşului: ori să se meargă cu vechiul sistem, ori să-şi pună toţi CT individuale sau să le dea Primăria ajutoare de încălzire celor nevoiaşi. Şi abia înt-un târziu s-a dovedit că Centralele de cartier sunt cea mai bună soluţie!
    Cât despre ceea ce propune Pucheanu acum pe Facebook este cam la fel: Există o a treia variantă cea mai bună: Fluidizarea traficului (evidentă) cu realizarea concomitentă de parcări dese în zonă (lucru de care el se fereşte) pentru a nu distruge afacerile comercianţilor de la parterul tuturor blocurilor de pe arterele respective şi pentru parcarea maşinilor riveranilor de acolo!!

    Raportează
  • postat de Cetatean Vineri, 19 Iulie 2019 12:39 84.117.41.*** Link la comentariu
    0
    26

    Si pentru ca ati pomenit de introducerea în subteran
    a reţelelor aeriene (fibră optică, telefonie, tv)
    Se va intra si-n segmentul asfaltatarea trotuarelor in intersectia Doja?
    Firma care s-a ocupat de introducerea in subteran a fibrei optice RDS
    a lasat dezastru in urma ei ( Reno - Centrala Telefonica Doja)
    Chiar nu se pot lua masuri impotriva acestei firme?
    Pe spatiul verde...au lasat dezastru...pana si tarlaua arata mai bine
    Acolo unde s-a mai asfaltat s-a facut in mod neprofesionist
    fara sa se aduca asfaltul la planeitatea anterioara.
    Nimeni nu ia nicio masura

    Raportează
  • postat de Gaga Joi, 18 Iulie 2019 20:06 141.0.12.*** Link la comentariu
    3
    15

    EU propun dle primar 2 benzi sa fie cu gazon din ăla pentru umbra cu sistem de udare și încălzire ca pe Arena națională.
    Ați încercat ceva pe Brăilei dar nu prea se vede că bordurile sunt cam înalte,daca erau trandafiri astia se vedeau.Insistati .

    Raportează
  • postat de Hai pa Joi, 18 Iulie 2019 10:12 82.137.8.*** Link la comentariu
    4
    50

    Luati ca exemplu Iasiul. Nu sunt locuri de parcare pe arterele principale. Si nici masini parcate pe prima banda, politia probabil ca si-a facut treaba acolo.
    S-a vazut deja in Galati, ce se intampla unde sunt amenajate buzunare pentru parcare laterala. Se parcheaza oblic, aasestfel se ocupa si din prima banda. Sa nu mai zic ca se stationeaza bine-mersi pe prima banda cu avariile aprinse, chiar in dreptul altor masini parcate. Si asta pe Brailei, in Tiglina sau la BR-uri. In timpul asta politia locala pozeaza masini parcate aiurea prin zone secundare.
    Linia de tramvai la nivel, circulabila.
    Nu e posibil din strazi cu 3 benzi, dupa modernizare sa circulam pe o banda (vezi Otelarilor pe alocuri).
    Nu trebuie sa inventam noi apa calda, au facut-o altii. Dar trebuie sa o folosim.
    Ce s-a dovedit ca nu merge nu repetam, iar ce e bine (la altii) sa aplicam. Da' mai repede si mai cu talent.
    Oricum mandatul asta e dus, iar altul pa-pa.
    De drumul prin curtea politiei de frontiera ce se mai aude ? (la naiba, iar aduceti aminte)

    Raportează
  • postat de miu Joi, 18 Iulie 2019 10:10 80.97.203.*** Link la comentariu
    11
    36

    @Raabis-Ștefan Bădiță: termina, domnule cu pasajele si pasarelele, nu toti cetatenii sunt in stare sa poata urca si cobori scari. Crezi ca pietonii sunt doar la plimbare? Unii au diferite afectiuni, altii au bagaje grele, altii au carucioare. Vad zilnic oameni care urca cu greutate o bordura si matale vrei sa-i cocoti pe pasarele! Pffff

    Un oras este in primul rand al oamenilor si apoi al masinilor. Vrei pasaje? Cere pasaje pentru masini, nu pentru pietoni.

    Te stiu doritor sa te faci primar, cu acesta sila de pietoni nu vei fi curand.

    Raportează
  • postat de macarie banu Joi, 18 Iulie 2019 06:34 95.76.3.*** Link la comentariu
    2
    40

    asa primar,asa halal!......asta e angajat si platit,de fapt,de catre Tancrad-Lemacons-Citadina si alte alea care tot castiga licitatiile.Sa se mearga pe Otelarilor,de exemplu,dupa o ploaie sanatoasa si sa vada minunatiile de balti care se formeaza,atat pe carosabil cat si pe trotuarele reabilitate de Tancrad si ceilalti.Niste nemernici....au lucrat in bataie de joc iar asta duce la o singura idee.Se fura bani la greu cu toate lucrarile astea.In concluzie.....bai nene,nu stiu ceilalti dar eu NU TE VREAU PRIMAR. Si doi.......Pleaca frate,cu toata haita ta si lasa-ne! Du-te!......devii ridicol pe zi ce trece.....

    Raportează
  • postat de Raabis-Ștefan Bădiță Joi, 18 Iulie 2019 00:27 89.136.7.*** Link la comentariu
    29
    16

    Domnule primar, azi am lăsat la registratura primăriei trei foi care cuprind propuneri, sesizări și părerea mea despre acest sondaj. Pentru că suntem la această postare, o voi scrie și aici:
    Eu vă sugerez să extindeți sondajul pe toată axa Piața Siderurgiștilor – Bd. Siderurgiștilor – Piața Energiei – Bd. 1 Decembrie 1918 – Piața General Henry Mathias Berthelot – Bd. Milcov – Bd. Traian Vuia – Bd. Henri Coandă – Patinoar, deoarece calea de rulare a tramvaiului pe alocuri înghite mult spațiu (în special pe Bd. Traian Vuia, unde merge micșorat scuarul sau făcută o a 3-a linie pt. tramvaie, linie de rezervă). Vorbesc în numele multor gălățeni, în numele vecinilor mei și al prietenilor șoferi. Toți se declară pentru fluidizarea traficului pe această axă, dar vin cu preciarea că liniile de tramvai trebuiesc „ferite” de trafic, astfel merg încadrate de gard mic și elegant (asemeni gardului din București pentru traseul de metrou ușor 41), de culoare verde-turcoaz. Parcările merg făcute în cartiere, în locul oribilelor baterii de garaje.
    Cele două benzi pentru tramvaie, pot deveni benzi SC Transurb SA Galați, astfel circulând DOAR autobuzele, troleibuzele și tramvaiele, oprind in aceleași stații și evitând alte blocaje sau nenorociri prin trafic. Pe Oțelarilor și Stadionului, unde pe viitor va fi introdus și troleibuzul, merg direct firele puse pe mijloc, fără nicio problemă, mai ales că troleele și tramvaiele merg la aceeași tensiune. În Timișoara, pe alocuri vezi tramvai și troleu care împart firele. Cu unirea stațiilor pe alocuri, vom avea câte două sau trei refugii într-o singură stație, poate și două automate în unele zone mai circulate / aglomerate.
    __________
    Adițional propun:
    pasaje subterane (pt desființarea trecerilor de pietoni):
    1. Doja / Sid.
    2. Saligny / Sid.
    3. Vlaicu / 1 Dec
    4. Podu Inalt / 1 Dec
    5. 9 Mai / 1 Dec
    6. Tecuci / 1 Dec
    7. Str. Olanesti / 1 Dec.
    8. Pe Sid. in zona Digi – Banca Transilvania
    9. Pe Sid. in zona farmaciei PrimaFarm
    10. In zona Casa Rosie
    11. Pe Sid. in zona Top / Amaneturi.
    giratorii cu verdeață (iar în Pța Energiei merge cu niște fântâni arteziene lângă tramvaie):
    1. doja / sid.
    2. asachi / sid.
    3. ireg in intersecția saligny / sid.
    4. 9 mai / 1 dec.
    5. tecuci / 1 dec.
    si oare mai merg niste pasarele misto in:
    1. piata energiei
    2. piata berthelot
    3. casa rosie - parc spital

    Raportează
  • postat de v.r. Miercuri, 17 Iulie 2019 23:39 89.136.231.*** Link la comentariu
    47
    13

    Acest primar blocheaza orasul complet cum a facut pe traian. Trebuie locuri de parcare pe toata lungimea strazilor si sa se poata circula si pe linia de tramvai. In loc de o banda sa avem doua pe sens. Iar bicicletele sa circule cum au circulat si pana acum. Nu trebuie banda special pentru asta ca pista sa elimine mii de locuri de parcare. Cand nu erau piste pe unde circulau biciclistii? Hai sa fim seriosi..facem mofturi la 3 biciclisti sau la sute de soferi care nu au unde parca? Bicicleta are loc sa treaca pe oriunde. Se poate trasa pe trotuar o dunga cu vopsea sa treaca si ei dar nu sa anulezi atatea locuri de parcare. E trafic. Lumea circula. Ce vreti acum? Sa isi duca lumea masinile in camp sa le parcheze acolo. Cea mai buna solutie pentru parcare ar fi in primul rand eliminarea taxarii. Sa parcheze toti la liber unde au loc. Nu e vorba de bani ca nu ar da lumea dar e procedura greoaie chiar si prin sms si omul daca are treaba 5 minute nu sta o ora pana plateste. In brasov am vrut sa platesc si nu aveam fise de 50 bani, in alt oras imi cerea prin sms si nu aveam bani pe telefon, in galati m-am trezit ca vreau sa parchez si nu aveam cum ca aveam numai de 100 lei. Asta e problema cu aceste parcari cu taxa. Mai mult incurca. Platim oricum multe taxe asa ca macar asta trebuia eliminata. Orasul nu e mosia celor de la primarie si consilu ca sa puna ei taxe peste taxe si pe strazi, parcari etc. Adica aceste parcari se fac din banii nostrii si tot noi platim taxa de parcare? E inadmisibil asa ceva. Hotie pe fata. De la general spre viaduct daca vreau sa intru pe o straduta din aia nu pot ca trebuie sa trec peste linia de tramvai si e atat de inalt acolo ca iti rupi masina. Acolo trebuie actionat sa se aduca la nivel si sa se mai faca o banda mai ales ca e n trafic infernal cand ies toti de la combinat. E inadmisibil cum de nu vede nimeni asa ceva.

    Raportează
  • postat de Galatean Miercuri, 17 Iulie 2019 21:57 86.104.139.*** Link la comentariu
    2
    42

    Să adăugăm

    REGULA DE AUR ZICE CĂ
    PE STRĂZILE CU MIJLOACE DE TRANSPORT ÎN COMUN NU SE FAC PARCĂRI (PE O BANDĂ).


    Dar bine că le refacem pe cele din micro 18.... la fel cum erau înainte!


    ÎNTREBARE vizavi de Spitalul Judeţean TOT TÂMPENIA DE PARCARE LATERALĂ se lasă? Unde toţi .... parchează în spic BLOCÂND PRIMA BANDĂ DE CIRCULAŢIE RUTIERĂ, FĂRĂ CA NIMENI SĂ ÎI AMENDEZE ???


    Să îmi spună viitorul ex primar în ce oraş UE15 se ocupă o bandă de circulaţie vizavi de un SPITAL şi nu este amendat ???

    Raportează
  • postat de Galatean Miercuri, 17 Iulie 2019 21:52 86.104.139.*** Link la comentariu
    17
    28

    Pentru un tramvai care trece la o oră, nu se merită ocupată o bandă !!!

    La oraşe largi de câmpie cu 3-4 benzi pe sens, da, poţi pune o linie de tramvai, dar în rest NU.
    Se folosesc AUTOBUZE ELECTRICE CU ÎNCĂRCARE RAPIDĂ LA CAP DE LINIE !


    În rest, ce să zicem, Galaţi oraş cică cu multe străzi în care se circulă DOAR PE O SINGURĂ BANDĂ PE SENS = SAT
    fără câini.

    Raportează
  • postat de piesa Miercuri, 17 Iulie 2019 20:42 89.136.7.*** Link la comentariu
    6
    45

    cloaca de la popescu demolata
    garajele idem
    talcioc idem
    spatiile extinse de la parter de bloc la fel sa pateasca
    taxiurile sa fie curate euro6 eventual ev
    de la sate sa vina doar autobuze unul la ora nu paispe busuri odata in oras
    plus taxa de intrare in oras nu in centru
    si multe altele
    cum sa facut la potcoava curat si liber se poate face peste tot mult mai repede daca nu ar fi atribuite lucrarile la o singura gramada de firme care sunt ba in organizare ba faliment ba la chemate dna.ca fac doi metri de parc sosea sau statie de autobus in sapte luni, nu au randament ,nu au oameni sa munceasca cum vor ei sa ii plateasca. altfel iar ne pleaca nepotii unde vad cu ochii ,cluj, brasov iasi capitala si peste hotare

    Raportează
  • postat de Iron IQ Miercuri, 17 Iulie 2019 20:28 90.77.247.*** Link la comentariu
    2
    44

    Sunt bune intrebarile, dar cam tarziu.
    De ce nu ne intrebati cum sa atrageti cat mai multe firme serioase, care sa imbogateasca orasul si bugetul?
    Car au venit, au fost atrase de Santier sau de Combinat, Primaria nu prea a facut nimic.
    Au venit atatea delegatii de firme, si cum au venit, asa au si plecat, fiindca suntem uitati in capatul lumii, necomunicati si saraciti.
    Nici macar Dunarea nu a creat oportunitati, ci doar dureri de cap.
    Asa ar trebui sa fie preocuparea Primariei, cum sa ridice orasul prin atragerea investitiilor productive, nu doar in centre comerciale.

    Raportează
  • postat de Daniel Miercuri, 17 Iulie 2019 19:58 188.24.212.*** Link la comentariu
    3
    45

    Pe Siderurgistilor in fata la I2, daca daramati cele 10 garaje, o parte din ele goale, faceti parcare pentru cel putin 20 masini. Merge plantat si cate un copac astfel masinile vor avea umbra iar noi vom avea mai mult oxigen..

    Raportează
  • postat de Galatean Miercuri, 17 Iulie 2019 19:05 78.96.81.*** Link la comentariu
    16
    36

    De parca toate sunt rezolvate, omul vrea consultari cu prostimea votanta cu capul in tigai;

    Pai asa cum au votat/voteaza, asa idei o sa arate!

    Ca ce zic istia di unda vesela, par example? Asteapta ca prostii verdili la simafor, si zic ca mai rau nu se poati intampla.

    Vezi, bre, o treaba foarte importanta pi cari matali n-ai rizolvt-o!

    Ce stie populimea vinita la oras acu jumatati di veac, din catune si rapi, unde se dihocau di pi prispa, iar acu arunca gunoaile di la feresatra blocului, la combinat, sa le cada-un hier in cap, vorba cantecului?!!

    Da, bre, primarule, nu cumva sunt prin primarie niste arhitecti, condusi de un sef, frumosul ala cu cioc si barba, arata mai digraba a popa, cari cica-i di la Braila, platiti cu salarii grase din taxele si impozitele galatenilor, mai nou din suprataxa pe habitat, sa vina cu proiecte, afisate la loc vizibil prin oras sa le videm si noi, epui sa ne dam cu parerea?

    Nu ar fi mai corect asa?

    Auzi, bre, cel mai corect este sa lasi fotoliul ala liber, ca ne-am saturat de ifosele si incompetenta matali, care, prin dezordinea infiintata in oras, ai creat sindromul orasului bolnav, ce se transmite la cetateni, creind o stare de lehamite!?

    Pai in aceasta stare, care cetatean este dispus la idei, cari mataluta iti lipsesc,si pentru care esti platit gras, cheltuind banii pe paranghelii si lucrari de rasul curcilor?!!

    Du-te bre, lasa-ne, fie-ti mila, in al doispilea ceas, di orasul ista!

    N-ai bre, pi cineva, in partid, familie si ti sfatuiasca di ghine, adica, ba,pleaca, ci ne-am saturat di orasul ista, praduit si huiduit di toti hotii, pi cari l-ai adus la sapi di lemn!

    Raportează
  • postat de sorin Miercuri, 17 Iulie 2019 16:38 86.124.206.*** Link la comentariu
    6
    30

    Ce trafic fluidizat cand acum cu 2 benzi intre Doja - General abia se merge , voi vreti segmente de drum la o singură bandă pe sens

    Raportează
  • postat de Aderin Miercuri, 17 Iulie 2019 16:01 109.166.136.*** Link la comentariu
    7
    70

    Dărâmați garajele dintre blocuri și va avea tot omul unde sa parcheze , așa se va fluidiza și traficul pe siderurgiștilor și 1 decembrie.

    Raportează
  • postat de Candid Miercuri, 17 Iulie 2019 15:15 82.137.9.*** Link la comentariu
    16
    73

    Cum sa pui asemenea intrebari ? Adica suntem consultati, da' pentru betoanele gri din centru pe cine-ai intrebat. Dar cand ai scos linii de tramvai ? (si plaja, parcuri, drum turn tv ...)
    Sau poate ca asta inseamna circulatia pe o banda, adica si fara tramvai.
    Atunci, hai sa-i raspundem omului.
    Prima varianta de raspuns :
    nu te vrem primar.
    A doua varianta :
    pleaca si lasa-ne.

    Raportează
  • postat de Terente...din Galati Miercuri, 17 Iulie 2019 14:36 86.34.180.*** Link la comentariu
    7
    73

    Domn Primar, intrebati Politia , nu pe noi care ne sufocam zilnic in trafic!
    Aruncati smechereste povara raspunderii pe umerii prostimii, in loc sa urgentati urmatoarele:
    -construirea si darea in folosinta a unor parcari de felul celei din Mazepa, concomitent cu inasprirea masurilor luate de Politie, pt. cei ce continuua sa- si parcheze masinile pe carosabil.
    - montati camere de luat vederi la toate intersectiile din oras, interconectate la un sistem computerizat care sa depisteze in timp real incalcarile frecvente ale legislatiei rutiere.
    -alcatuirea de echipe ale Politiei care sa primeasca aceste imagini si care sa intervina imediat pt. rezolvarea cazurilor incriminate.
    -cercetati legalitatea lucrarilor de distrugere zilnica a carosabilului, de catre firme care sub protectia D-stra, isi permit sa rada de locuitorii acestui oras.
    - in cazurile cand se impun lucrari ale carosabilului, impuneti executia lor si pe timpul noptii, cand se poate lucra, fara explicatii penibile de genul" nu avem bani pt. sporuri", ca nu va este permis sa va bateti joc de cetateni pe banii nostri.

    Raportează
  • postat de Maxim Miercuri, 17 Iulie 2019 12:55 5.13.229.*** Link la comentariu
    54
    16

    Acolo unde s-a interzis parcarea, firmele au falimentat. Deci discutati si daca se mai vrea sa functioneze magazinele din zona.

    A se vedea zona comerciala din Piata Centrala, au mai ramas doar cazinouri pe acolo. Nu poti sa cumperi un boiler sau un sicriu de exemplu si sa-l cari in spate pana in parcare.

    Recent s-a trecut la falimentarea firmelor din zona Potcoava de Aur, s-a plantat o perdea de copaci care in timp v-a acoperi cu totul firmele, deci clientii se vor rari.

    Nu am interese personale, nu activez in domeniu, dar imi doresc ca firmele sa prospere si sa primeasca ajutor de la primarie, nu sa se chinuie sa razbeasca in ciuda piedicilor. Multe nu reusesc sa poarte acest "razboi" si renunta.

    Raportează
  • postat de Ion Miercuri, 17 Iulie 2019 12:20 81.196.55.*** Link la comentariu
    5
    43

    Traficul fluidizat înseamnă o mai bună mobilitate și o semnificativ mai mică poluare.
    În plus o stradă deschisă, cu spații largi este o investiție pe termen lung.

    Raportează
  • postat de dana Miercuri, 17 Iulie 2019 12:18 5.13.181.*** Link la comentariu
    9
    49

    ce bine ar fi fost ca la la fiecare tampenie pe care ai facut-o sa fi facut un sondaj in prealabil , cu toate ca esti pus in acea functie ( care se pare ca te depaseste )sa ei decizii nu e rea nici varianta cu sondajul cand nu esti in stare sa ei decizii

    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.