Consultant pentru strategia de dezvoltare a Galaţiului

Consultant pentru strategia de dezvoltare a Galaţiului
Evaluaţi acest articol
(19 voturi)

Potrivit datelor din Sistemul Electronic de Achiziţii Publice, contractul pentru „Servicii de consultanţă pentru elaborarea Strategiei de Dezvoltare Durabilă a Municipiului Galaţi pentru perioada 2021-2017”, a tocmai fost atribuit. Nu e vorba despre o strategie retroactivă, ci despre perioada 2021-2027 care, din păcate, a fost scrisă greşit în anunţul licitaţiei. Câştigătoare este o firmă bucureşteană înfiinţată în 2016, abonată la contractele cu Primăria când e vorba de studii şi documentaţii. 

„Firmă abonată la studiile de fezabilitate plătite de Primăria Galaţi”, scriam în august 2017 despre SC Urban Scope SRL, înfiinţată în martie 2016 la Bucureşti, care urma să realizeze cel de-al treilea studiu de fezabilitate pentru Primăria Galaţi. De atunci şi până acum, firma a realizat şi alte documentaţii de care municipalitatea gălăţeană avea nevoie. Totodată, potrivit bilanţurilor publicate pe portalul Ministerului Finanţelor a progresat de la numărul mediu de un angajat şi un profit net de 89.764 de lei, cât avea la finele anului 2016, la patru angajaţi şi un profit net de 1.724.894 de lei, la finele anului 2018.

Cel mai nou contract câştigat la Primăria Galaţi vizează „Servicii de consultanţă pentru elaborarea Strategiei de Dezvoltare Durabila a Municipiului Galaţi pentru perioada 2021-2017”.

De fapt, conform datelor din Sistemul Electronic de Achiziţii Publice, este vorba despre realizarea „Strategiei de Dezvoltare Durabilă pentru orizontul 2021-2027 şi a Strategiei Smart City”.

Contract pe fonduri europene

În datele licitaţiei se arată că municipiul Galaţi a semnat pe 10 decembrie 2018 contractul de finanţare pentru proiectul „Implementarea unui sistem informatic integrat de management al documentelor, arhivă electronică şi managementul relaţiei cu cetăţenii şi mediul de afaceri, elaborarea Strategiilor de Dezvoltare Durabilă şi Smart City”, finanţat din Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020. Obiectivul general al proiectului constă în optimizarea şi eficientizarea serviciilor publice ale Primăriei, prin punerea la dispoziţie de servicii administrative şi de guvernare locală utilizând mijloace electronice, prin implementarea unui sistem informatic de management.

Valoarea totală estimată era de 400.000 de lei fără TVA, iar criteriul de atribuire „cel mai bun raport calitate – preţ”.

Conform datelor oficiale, au depus oferte: SC F.I.P. Consulting SRL, SC Urban Scope SRL şi Asocierea Romactiv Business Consulting SRL - Civitta Strategy&Consulting SRL. Contractul a fost atribuit cu 289.000 de lei fără TVA, ofertant câştigător fiind declarat Urban Scope.

Citit 4466 ori Ultima modificare Sâmbătă, 23 Noiembrie 2019 01:32

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.