Client umilit într-o vulcanizare „de top” din Galaţi. Când „Dorel” decide bunul mers al afacerii

Client umilit într-o vulcanizare „de top” din Galaţi. Când „Dorel” decide bunul mers al afacerii
Evaluaţi acest articol
(53 voturi)

O banală dar extrem de necesară operaţiune de schimbare cauciucurilor se poate transforma într-o experienţă aflată la graniţa dintre revoltător şi dezgustător, în momentul în care meseriaşul angajat decide "cum vrea el" pe cine serveşte şi pe cine nu. Experienţă incredibilă trăită de un gălăţean care a crezut că la "Berin" va beneficia de servicii profesioniste şi rapide, confom reclamei pe care unitatea şi-o face de aproape un sfert de secol.

Suntem în plin sezon în care şoferii stau la cozi interminabile, îşi fac programări sau iau pur şi simplu vulcanizările la rând ca să prindă un loc pentru a-şi anvelopa autoturismle pentru iarnă. În aceste condiţii, dacă găseşti firmă serioasă, cu meseriaşi "profesionişti şi entuziaşti", la un preţ rezonabil şi aproape sigur de servicii impecabile şi rapide, nu mai precupeţeşti câteva zeci de minute au chiar ore de aşteptare.

Pus să aştepte şi refuzat 

O experienţă care răstoarnă cele descrise mai sus şi la care nu ne-am fi dorit să fim martori s-a petrecut la "Berin", una dintre cele mai vechi unităţi de spălătorie auto şi vulcanizare din Galaţi, joi după-amiaza. Un cetăţean s-a prezentat cu autoturismul personal, ca să îşi schimbe cauciucurile. Avea deja montate pe jante anvelopele de iarnă, nu trebuia decât ca mecanicii să schimbe roţile şi să facă o presiune. Totul nu ar fi trebuit să dureze mai mult de 15 minute. Pentru că înaintea omului mai erau încă trei maşini, a fost rugat să aştepte, lucru pe care l-a şi făcut. Timp de o oră a aşteptat în frig ca meseriaşii, doi la număr, să îşi termine treaba la cele trei maşini. Şocul a venit în momentul în care ar fi urmat să îşi tragă maşina "la rampă". Unul dintre mecanici, mai in vârstă, l-a refuzat scurt, deşi chiar el îi spusese să aştepte. "Nu dumneata, nu, să vină Loganul din spate", a tranşat angajatul ordinea în care urma să îşi facă datoria. În faţa reacţiei indignate pe bună dreptate a cetăţeanului care aşteptase circa o oră pentru un serviciu pentru care urma să plătească, muncitorul nu a avut decât o altă reacţie sfidătoare: "Aşa se face, pentru că aşa vreau eu!  Ţie nu ţi le pun! Ce-o să-mi faci?" a venit replica. Clientul, îmbrăcat modest şi posesor al unei maşini destul de vechi cât să nu ridice vreo suspiciune că ar fi vreo persoană "importantă", a încercat să discute problema cu şefa de tură, dar nici aceasta nu s-a putut impune în faţa mecanicului. A plecat şi 15 minute mai târziu avea montate roţile de iarnă, la o altă vulcanizare din apropiere, unde angajaţii au binevoit să stea puţin peste program, ca să îl servească.

Fără comentarii

Pentru că am fost martori direcţi la cele relatate mai sus, considerăm de prisos orice alt comentariu, inclusiv din partea conducerii firmei care deţine spălătoria şi vulcanizarea "Berin". Dacă unitatea îşi rezervă dreptul de a-şi selecta clienţii, atunci poate nu ar fi rău ca acest lucru să fie afişat la loc vizibil, alături de criteriile în funcţie de care se face trierea. Altfel, refuzul de a servi un client în condiţiile în care acesta nu încalcă în niciun fel vreo normă, poate fi considerat nu doar încălcarea drepturilor consumatorilor, ci şi pură discriminare.

Citit 7876 ori Ultima modificare Miercuri, 07 Iunie 2023 10:28

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.