Evaluaţi acest articol
(21 voturi)
2 comentarii

Programul de restructurare al Şantierului Naval Damen Galaţi prevede, până la sfârşitul anului 2020, reducerea cu până la 500 de persoane a numărului de angajaţi.
„Până în prezent, au plecat deja 120 de angajaţi, mai ales prin plecări voluntare şi pensionări, urmează să vedem ce reduceri de personal şi sub ce formă se vor mai face până la sfârşitul anului”, a precizat preşedintele Sindicatului Liber al Salariaţilor din SN Damen Galaţi, Stelian Pavel. Acesta a precizat că salariaţii disponibilizaţi urmează să primească salarii compensatorii, cuprinse între 7.000 lei şi 24.000 lei brut, în funcţie de vechimea în muncă.
Grupul Damen a anunţat în luna august intenţia de trece la un plan de disponibilizări, ca urmare a dificultăţilor cu care se confruntă în această perioadă piaţa construcţiilor navale.
În mod particular, activitatea SN Damen Galați - singurul șantier naval care a realizat nave militare în ultimii 30 ani - a fost afectată, printre altele, de pierderea, în condiții extrem de controversate, a contractului de realizare a celor patru corvete pentru Forțele Navale Române, contract care, dacă și-ar fi urmat cursul firesc, ar fi fost deja în faza livrării primelor nave...
Pandemia de coronavirus și blocarea activității economice, precum şi inducerea de incertitudini în piață au complicat și mai mult sectorul construcțiilor navale, inclusiv la Galați.

Citit 3579 ori Ultima modificare Luni, 23 Noiembrie 2020 17:25

2 comentarii

  • postat de De cand au luat santierul si pana acum.... Marți, 24 Noiembrie 2020 12:06 185.216.35.*** Link la comentariu
    1
    16

    olandezii au facut la restructurari si reorganizari , ca nu le mai stie nimeni numarul. Pentru fel de fel de motive.
    Important pentru ei , este ca lor sa le fie bine , si sa cada tot timpul in picioare.

    Raportează
  • postat de Intreb si eu : Marți, 24 Noiembrie 2020 10:13 185.216.34.*** Link la comentariu
    0
    18

    acolo la sediul Damen din Olanda , cate putori au fost date afara din birouri datorita "Pandemiei de coronavirus și blocarea activității economice, precum şi inducerea de incertitudini în piață au complicat și mai mult sectorul construcțiilor navale " ??
    La ICEPRONAV , se intampla acelasi lucruri , cu oameni aruncati afara.
    Asta este când suntem considerati cetateni de lumea a treia , si fraieri.
    Si nu uitati sa va faceti in continuare "Naval Architect".
    ....Pandemia asta ,nu a afectat si constructia de automobile ? Cati oameni au dat afara Dacia sau Ford Romania.?
    ....dar astea sunt firme serioase.

    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.