Electrica Furnizare reface facturile pe noiembrie și decembrie

Electrica Furnizare reface facturile pe noiembrie și decembrie
Evaluaţi acest articol
(35 voturi)

Printr-un comunicat de presă remis redacției, Electrica Furnizare aduce clarificări cu privire la situația facturilor emise în perioada 1 noiembrie – 31 decembrie 2021 și îi asigură pe clienții săi că nu li se vor percepe penalități pentru perioada respectivă și nici nu vor fi deconectați pentru eventuala neplată aferentă.  


„La momentul începerii perioadei de aplicare a măsurilor de plafonare și compensare, aproximativ 99% din portofoliul de clienți casnici beneficiau deja de un preț sub cel plafonat, respectiv, 1 leu/kWh, motiv pentru care, în lunile noiembrie și decembrie 2021, nu se încadrau pentru a li se aplica măsura plafonării. Totodată, aproximativ 700.000 de clienți nu au fost eligibili pentru a deveni beneficiari ai măsurii de compensare.
În prezent, facturile emise de compania Electrica Furnizare conțin mențiuni cu privire la facilitățile oferite de lege pentru toți clienții care întrunesc condițiile de eligibilitate. Pentru clienții care întrunesc criteriile de eligibilitate, în facturile cărora nu s-au regăsit măsurile de compensare și plafonare aferente lunilor noiembrie – decembrie 2021, au fost emise facturi de stornare și, totodată, s-a început procesul de refacturare astfel încât facilitățile acordate să se regăsească în facturi. Clienții sunt asigurați de faptul că nu li se vor percepe penalități pentru perioada noiembrie – decembrie 2021 și nici nu vor fi deconectați pentru eventuala neplată aferentă”, menționează Electrica Furnizare.  
Compania precizează că „a depus eforturi majore, deși cu impact negativ în rezultatele financiare pentru primele 9 luni ale anului 2021, pentru a-și păstra angajamentele față de clienții săi, menținând prețurile din ofertele acceptate de către aceștia pe parcursul anului trecut, chiar dacă prețul de achiziție a energiei de pe piețele angro a crescut cu aproximativ 400% în 2021 față de anul precedent. Tot în acest spirit, Electrica Furnizare și-a informat constant clienții cu privire la stadiul aplicării măsurilor de compensare și plafonare”.
Facilitățile acordate consumatorilor de energie electrică și gaze  pot fi consultate de cei interesați pe o pagină dedicată, utilizând linkul: https://www.electricafurnizare.ro/cms/comunicate-de-presa/2021/compensare-plafonare-facilitati/.

VEZI ȘI: Noile reglementări privind facturile la gaze și energie

Citit 7072 ori Ultima modificare Marți, 25 Ianuarie 2022 00:54

4 comentarii

  • postat de pensionar
    Duminică, 23 Ianuarie 2022 16:49
    89.39.81.***
    eu am sunat la hidroelectrica si le-am spus ca ultima factura primita pe e-mail e de pe 20.11.2021. dupa aceea am trimis si pe contact hidroelectrica acelasi lucru. am doua luni in care nu am primit factura. ciudat.
    1
    16
    Raportează
  • postat de Nelu
    Duminică, 23 Ianuarie 2022 08:53
    89.137.224.***
    Bosul cel mare de la aceasta Companie e un PSD-ist .
    Cu alte cuvinte PSD sunt cei care sărăcesc Poporul.
    PSD sunt cei care fac imposibil de a trăi în România.
    Din cauza PSD suntem săraci .
    Concluzia e una singura ,trebuie desființat Statul Paralel PSD.
    27
    19
    Raportează
  • postat de falit
    Sâmbătă, 22 Ianuarie 2022 15:25
    89.137.231.***
    Eu nu imi mai permit sa platesc curentul electric si vreau sa renunt la contract ca sa nu intru in faliment personal!
    4
    24
    Raportează
  • postat de Dani
    Sâmbătă, 22 Ianuarie 2022 05:57
    93.122.249.***
    Atâta vreme cât prețul din contract e mare, 1 leu kw/h, compensările sunt egal cu zero.
    Exista varianta Hidroelectrica cu un preț de 0,63 lei kw/h
    6
    37
    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.