Evaluaţi acest articol
(41 voturi)
35 comentarii

O arteră de legătură şi 87 de locuri de parcare funcţionale reprezintă rezultatul celui de-al doilea amplu proiect de restructurare urbană din oraşul Galaţi, demarat în februarie 2014 şi finalizat abia acum.

Biroul de presă al Primăriei Galaţi a anunţat, ieri, că lucrările de amenajare a arterei care face legătura între strada Alexandru Lăpuşneanu şi strada Roşiori, inclusiv cele de amenajare a parcării care a fost prevăzută pentru această zonă au fost finalizate.

"În locul ruinelor care rămăseseră în urma demolării garajelor care erau amplasate aici, acum există 87 de locuri de parcare funcţionale. În viitorul apropiat, se vor amplasa elementele de mobilier urban şi se vor amenaja spaţiile verzi din acest perimetru", precizează municipalitatea.

Valoarea totală a investiţiei este de 1.178.478 de lei, iar lucrările au fost executate de asocierea dintre SC Obercons Comp SRL şi SC Constructa Mecanique SRL.

A fost odată ca niciodată...

91 de garaje, o magazie şi trei magherniţe ale Apaterm îşi făceau veacul, în februarie 2014, în Complexul "Ancora", în vecinătatea Şcolii Nr. 28, când aleşii locali au aprobat, la a doua "strigare" - după ce iniţial se împotriviseră - Hotărârea Consiliului Local nr. 39, privind aprobarea Studiului de fezabilitate pentru obiectivul "Amenajare parcare Complex Ancora". Studiul de fezabilitate cuprindea amenajarea unei parcări auto cu 86 de locuri, o micropiaţă şi un spaţiu urban de socializare.

Numai că Primăria nu a reuşit să ajungă la o înţelegere cu toţi gălăţenii care erau proprietari pe garaje şi pe teren, aşa că a fost nevoie de expropriere pentru cauză de utilitate publică, procedură care a necesitat timp şi o documentaţie stufoasă. Soluţia găsită de autorităţi pentru expropriere a fost amenajarea arterei de legătură între străzile Lăpuşneanu şi Roşiori şi alocarea unei sume de 494.521 de lei de la bugetul local pentru despăgubirea celor 19 de proprietari de garaje.

Aşa că, începută în primăvara anului 2014, demolarea garajelor s-a finalizat abia în decembrie 2015, când au fost puse la pământ ultimele 19 garaje rămase în zonă.

Lucrările au început greu şi s-au terminat şi mai greu

Adjudecate în aprilie 2016, în urma unei licitaţii, lucrările de amenajare a arterei de acces şi a parcării din Complexul "Ancora" au început abia în septembrie 2016. De ce aşa târziu? Pentru că municipalitatea a trebuit să rezolve problema reamplasării punctul termic din Mazepa I, care fusese înconjurat de garaje!

Investiţia ar fi trebuit să fie gata în opt luni, termen care nu a fost respectat în mod repetat. De pildă, coşmelia care adăpostea punctul termic a fost demolată abia anul acesta, pentru că a fost nevoie de întreruperea furnizării agentului termic. După ratarea termenelor de finalizare prevăzute iniţial: 12 mai, apoi 12 iulie, şi tot aşa, iată că s-a reuşit devansarea ultimului termen de finalizare prevăzut în contract - 26 octombrie 2017.

Citit 7905 ori Ultima modificare Luni, 16 Octombrie 2017 18:34

35 comentarii

  • postat de Terente Joi, 16 Noiembrie 2017 13:11 86.34.180.*** Link la comentariu
    0
    0

    Subscriu total explicatiilor de bun simt date de @Teo. Deasemeni inteleg si frustrarile avute de cei ce il contrazic.
    Realitatea galateana este dificila, iar principalii vinovati suntem noi toti!

    Raportează
  • postat de Baba Vanga Duminică, 22 Octombrie 2017 11:53 178.209.42.*** Link la comentariu
    1
    5

    Da ma...ce aveti cu MEHID? Mie imi place sa avem gunoi si mizerie acolo fiindca asa e frumos. Daca prin Galati, prin cartierele noastre, la geamul blocurilor noastre avem aceeasi mizerie, aceleasi ruine de ce sa nu pastrez si eu mizeria, gunoiul pe proprietatea mea privata? Daca altora le merge si Primaria nu le face nimic ea ca primarie pastrand ruinele si dughenele din cartiere de ce sa nu pastrez si eu pe proprietatea mea privata gunoiul, mizeria, focarul de infectie.

    Cand se va trezi la realitate Primaria asta care doarme in ghete si va incepe si Primaria sa curete si cartierele noastre demoland ruinele de cosmelii de garaje tocmai atunci voi curata si eu terenul proprietate privata. Pana atunci nu va mai legati de proprietatea de la Mehid.


    Vedeti acest scenariu de mai sus ca fiind o realitate posibila? Eu cred ca da. Astora 3-4 de mai jos care comentati certandu-va aiurea ce tot va certati aiurea pe net pe acest site? Lasati Mehid-ul in pace asa cum este el mizerabil fiindca asa ne place noua unora. Daca orasul e plin de astfel de zone de gunoi, mizerabile, atunci de ce n-ar fi si la Mehid la fel.

    Raportează
  • postat de Teo Chirvase Duminică, 22 Octombrie 2017 08:20 5.13.186.*** Link la comentariu
    14
    3

    Domnule Robert,

    Ma bucura ca ati citit comentariul meu, desi perceptia Dvs. e tendentioasa si
    neconforma cu ce am vrut sa spun eu.
    Garajele celor din afara(inclusiv SUA), pe care le-am vazut contin si lucruri de
    depozitat: biciclete, cutii cu diverse,etc. Nu, nu e acelasi lucru cu garajele de la
    noi(majoriatea poate), dar asta e din cauza lipsei de curatenie si de civilizatie
    a cetatenilor de lanoi. Daca Dvs. , ca si multi altii, intrevediti ca unica solutie
    pentru eradicarea mizeriei, inlaturarea garajelor, e optiunea Dvs.,dar e limpede
    ca de vina e naravul nostru nu constructia in sine. Dealtfel se poate vedea
    aceeasi dezordine si chiar mizerie uneori, in balcoane, boxe din subsol sau
    spatiile dezafectate de la ghenele de gunoi(pe fiecare etaj)...asa ca...
    Sau cei asa zisi cetateni care isi arunca punga cu gunoi de la balcon,sau
    cei ce hranesc caini si pisici fara stapan pe domeniul public, "iubitori de
    animale".
    Patriotismul Dvs e de admirat: daca vesticii au spatii neconfome cu igiena
    si civilizatia urbana, nu trebuie sa-i imitam! Corect!
    Daca nu va place jalnic,. atunci alegeti deplorabil...mai consultati dex, va rog!
    Eu nu am garaj, repet..am dorit doar sa corectez o abordare tendentioasa
    si agresiva, neprincipiala.
    Aveti dreptate cu Mehid si alte locuri,dar asta confirma spusele mele cu
    naravurile de la noi,nepasarea pentru mediu,etc.

    Teo C.

    Raportează
  • postat de Robert Sâmbătă, 21 Octombrie 2017 21:44 94.141.227.*** Link la comentariu
    4
    12

    @ Teo Chirvase

    Mai oameni buni ce draq ati baut mai fratilor? Voi comparati merele cu gainile? Daca unii au un rahat pe la ei prin tara, daca ei au unele prostii prin tarile lor din Africa Europa, America, Asia asta inseamna ca trebuie sa avem si noi acele, astfel de prostii? Cum sa compari merele cu gainile? Mai ales ca noi suntem romani si romanii aduna orice nimic, orice flintic, orice fleac, orice gunoi fiindca romanul e trait in saracie si aduna orice in acele dughene pe cand ceilalti, strainii despre care vorbesti dumneata nu aduna toate prostiile, dar eu sunt dispus sa incercam macar sa facem o alaturare, o comparatie intre "garajele" strainilor si "garajele" cocalarilor romani? Vrei dumneata sa ne zici ca sunt la fel, e acelasi lucru stimate domn Chirvase? E o diferenta ca de la cer la pamant ca sa nu mai spun ca pe deasupra nivelul lor de trai este cu mult inaintea noastra. Noi adunam orice nimic, orice mizilic si de aceea "garajele" galatenilor au inceput sa puta si sa fie ca niste bombe biologice periculoase pentru sanatatea galatenilor, mai ales ca multe sunt extinse fraudulos. Vrei matale sa ne faci sa credem ca si la cei din vest, din strainatate "garajele" le-au distrus si trotuarele si strazile si spatiile verzi fiind construite aiurea peste tot si in orice mod posibil? Dar pe cine incerci dumneata sa pacalesti stimabile? Daca nemtii, francezii sau englezii au un rahat, un ca.cat mai pe romaneste, asta nu inseamna ca si noi romanii ar trebui sa-l avem.

    Incercam si noi galatenii sa ne schimbam, sa ne civilizam si vine unul ca dumneata si ne spune ca nu galatenilor nu va schimbati, ramaneti la stadiul de rahat fiindca si altii, strainii din vest au rahat. Dumneata vorbesti serios? Dar nu mai bine incercam sa ne schimbam si noi si sa evoluam astfel incat sa reusim sa-i intrecem si noi la ceva pe cei din "strainatate, din vest"? Ca banuiesc ca daca i-ai dat drept exemplu pe ei, pe cei din partea aceea esti constient ca aia din strainatatea vestica oricum sunt cu mult in fata noastra la absolut toate capitolelele. Pai haideti sa incercam sa-i depasim si noi la ceva, la o categorie si sa fim mai curati si mai civilizati decat ei. Vorbiti de pet-uri, de ambaje si alte gunoaie aruncate pe jos, dar sunteti orb(it) si nu vedeti gunoaiele("garajele") aruncate aiurea peste tot in orasul asta. Nu cred ca si prin alte orase (de care vorbesti dumneata) este rahatul care exista prin cartierele noastre. Dezastrl care exista la noi in Galati din cauza acestor dughene cu siguranta nu mai exista pe nicaieri. La noi, galatenii cred ca ar primi premiul "Nobel" pentru "inventivitatea" mizerabila de care dau dovada. Noi suntem mandri ca avem "garaje" peste "garaje" gen turn si "garaje" care au construite in fata portilor curti, gradini...asa ca haideti sa fim seriosi domnule Chirvase fiindca vorba 'ceea "la noi, ca la nimeni". Noi nu am fi putut fi buni, inventivi la ceva serios, la ceva cu adevarat bun pentru cetateni dar avem cocini de porci gen "garaje". Unii chiar cresc si gaini prin ele (mintea de om de la tara adus la oras).

    Dar am o intrebare si mai buna pentru dumneata domnule Teo Chirvase: De ce nu am incerca noi romanii sa copiem altceva, sa copiem alte lucruri de la strainatatea din vest in loc sa tot copiem partea negativa nimicurile? Fiindca e ca si cum ai spune dumneata ca fiindca nemtii, francezii si englezii au hoti, au hotii lor asta inseamna ca si noi romanii ar trebui sa avem hoti (doar fiindca vezi Doamne au si nemtii, englezii, francezii). De ce tot timpul noi copiem cei rau de la altii in loc sa facem ceva bun incat sa avansam ca si societate? Dar va spun eu ca nu este semnul egal intre ce au cei din strainatate, in vest si mizeria de cosmelii imputite de la noi.

    Va rog eu nu mai incercati sa ne prostiti in halul asta ca nu tine. Sa vorbim de jalnic? Sau poate ca gasiti dumneavoastra un cuvant mai potrivit fiindca am vazut ca acel cuvant "patetic" al acelui cetatean nu v-a convenit. Am putea gasi cuvinte mult mai urate decat jalnic, dar mult mai potrivite pentru ce incercati dumneavoastra. Si zici ca nu ai "garaj" cand defapt ce citeste clar inversunarea cu care aperi acele mizerii de dughene.

    Pai dumneavoastra vorbiti de spatiile verzi sau asfaltate agresate de gunoaie aruncate de galateni cu bun simt?
    Dar de ce nu vorbiti dumneavoastra de mizeriile/gunoaiele de dughene/mizerii de cosmelii de asa-zise "garaje" ce agreseaza CU BUN SIMT spatiile verzi, asfaltate, trotuare, strazi? Ce draq domnilor am ajuns chiar sa ne certam pentru un rahat. Ce ma intereseaza pe mine tarile din UE cand acelea oricum au nivel de trai mult mai ridicat pe cand noi romanii, noi galatenii pe langa faptul ca avem un nivel de trai mizerabil, infect mai trebuie sa traim si printre gunoaiele voastre?


    Vorbiti de pet-urile, ambalajele si alte gunoaie aruncate de unii galateni pe jos, DAR nu vorbiti de gunoaiele de cosmelii de "garaje" aruncate de cocalari peste tot. Ptobabil ca galateanul cocalar vrea sa puna "garaj" peste "garaj" si sa bata recordul de inaltime al Burj Khalifa.

    Vehementa aceasta a unora dintre galateni rezida din faptul ca s-au saturat sa traiasca de zeci de ani si ei si copii lor in mizeria voastra. Intelepciunea rezida in echilibru stimate domn Teo Chirvase dar voi "garajistii" ati deviat complet de la realitate, de la echilibru, de la decenta, fiindca din cauza cosmeliilor voastre de "garaje" paduchioase, de "garaje"-turn mizerabile probabil ca ar fi urmat altele mult mai hidoase decat hidosenia actuala.

    P.S.: si vreti sa deschidem un topic separat si sa vorbim si de jegul si mizeria din subsolurile blocurilor? Fiindca si acolo e plin de gunoaie. Vreti spatii de depozitat gunoaie mergeti pe domeniul privat al vostru, mergeti la tara si pe terenul vostru PUTETI INCERCA ACOLO LA VOI SA ADUNATI GUNOI SI MIZERIE, NIMICURI. Dar nici acolo nu veti putea fiindca in ziua de astazi nici macar pe proprietatea lui privata omul nu poate face orice vrea el. Iar un exemplu bun este cazul ruinelor de la Mehid unde proprietarul si-a mentinut terenul la stadiul de ghena de gunoi, la stadiul de focar de infectie unde aduna gunoaiele, iar primaria la amendat de nenumarate ori si din cate am auzit zvonuri se pregateste sa-l amendeze din nou, poate de data aceasta mult mai drastic. Asa ca nici Deci nic pe domeniu privat nu poti face chiar orice iti doresti.
    Gunoiele, mizeriile de nivelul "garajelor" cocalarilor trebuie sa dispara din Galati.

    Raportează
  • postat de Teo Chirvase Sâmbătă, 21 Octombrie 2017 07:23 5.13.226.*** Link la comentariu
    18
    4

    Domnule obsedat de gunoaie,
    Eu nu am garaj, dar incerc o abordare echilibrata si logica. Am fost si in strainatate, in
    vest si am vazut baterii de garaje pe langa cladirile de locuit,sau garaje si boxe de depozitare
    in subsolul cladirilor cu apartamente. Asadar ideea de a detine un garaj nu e ceva de
    natura a intretine mizeria din start.
    Vehementa asta a matale e maladiva, esti jalnic, nu patetic(asta inseamna altceva).
    Daca e sa fim realisti, sa privim printre blocuri,inclusiv in Mazepa si sa constatam cu tristete ca toate
    spatiile verzi sau asfaltate sunt agresate de gunoaie aruncate de acesti galateni cu bun simt.
    " galatenii au inceput sa viseze in ultimul timp la orasele, la curatenia, la modernizarea si la bunul simt practicat si trait de altii" Iluzii, vise...dar avem dreptul sa visam!
    Ce-i impiedica pe acesti galateni sa fie civilizati si sa pastreze curatenia in jurul blocurilor
    unde locuiesc si ei? Garajele?
    Ar trebui sa ne doara si cand vedem pe jos aruncate pet-uri, ambalaje si alte gunoaie.
    Poate ar trebui sa intocmiti o lucrare si mai ampla, eventual pentru doctorat(!) pe tema
    garajelor si sa o prezentati si unor tari din UE, sa ii treziti pe toti posesorii de garaje.
    Oricum, vehementa si bulbucii la gura nu va fac bine, pot sa va cauzeze la sanatate.
    Tulburarile nevrotice nu sunt bune la nimic.
    "Pentru un viitor mai bun", cu cetateni responsabili pentru mediul in care traim !

    Teo Chirvase

    Raportează
  • postat de Realitatea oarba a unor garajisti Joi, 19 Octombrie 2017 09:50 84.53.225.*** Link la comentariu
    5
    49

    @ Teo Chirvase

    Mai Teofil/Teodor/Teodose/etc. Chirvase penibilul esti tu si cei din "selecta" gasca a voastra a gunoierilor adunatori de gunoaie si mandri posesori de mizerie. Penibil este modul cum va aparati voi gunoiul.
    Esti de-a dreptul patetic. Gunoiul nu poate fi original, numai voi gogomanii, zevzecii, dezaxatii puteti spune asa ceva. Numai voi puteati venera asemenea gunoaie numindu-le "originale". Iar scuza ta patetica a faptului ca gunoiul tau "original" de WC (numit numai de voi gogomanii "garaje") avea apa si electricitate (probabil ilegal racordate) si faptul ca erau "solide" din zidarie, solide asta nu le scuza si nu este un motiv pentru pastrarea mizeriei, gunoiului reprezentat de vagaunile(gaurile, cotloanele) voastre de sobolani numite numai de voi zevzecii "garaje".

    Ca daca gunoiul ar mirosi frumos si ar arata ca o opera de Picasso asta nu ar fi un motiv ca sa aduni tot gunoiul si sa pastrezi tot gunoiul la tine in apartament, la tine in casa.

    Asta probabil a fost cel mai penibil argument pe care l-ar fi putut aduce zevzecii posesori de dugheana imputita, mizerabila si anume aptul ca unele dughene urat mirositoare ale voastre ERAU DIN ZIDARIE, SOLIDE...+ RACORDATE LA APA SI ELECTRICITATE (PROBABIL ILEGAL, CEILALTI LOCATARI PLATIND CONSUMUL EXTRA AL VOSTRU LIGHIOANELOR).

    Auzi ce prostii si ce nimicuri indruga unii pentru a-si apara gunoiul si spelunca imputita. Am trait sa o aud si pe asta...cica la Teo Chirvase "garajistul", sau mai bine zis Teo Chirvase MANDRUL POSESOR DE GUNOI DE SPELUNCA NUMITA DOAR DE EL "GARAJ", cica fiindca mizeria si gunoiul lui de dugheana, de vagauna adunatoare de sobolani fiindca era construita solid, "din zidarie" atunci in mintea de cocalar a unui zevzec de asa-zis "garajist" atunci asta este (in mintea lui) un motiv de pastrare a dughenelor, pardon...a GUNOIULUI lui de spelunca, de vagauna imputita de sobolani.

    Nu mai stimale...gunoaiele si mizerie oricat solide si de VENERATE de voi cocalarii ar fi acestea nu mai au ce cauta in orasul asta pe care l-ati tinut sub talpa voastra, in mizerie, in gunoaie atata timp, mult prea multa vreme. Lumea, galatenii au inceput sa viseze in ultimul timp la orasele, la curatenia, la modernizarea si la bunul simt practicat si trait de altii in alte orase ale lor din Romania (mai mult prin orasele din Vestul Romaniei) si vor si galatenii curatenie, modernizare si mai putin spre deloc mizeria, gunoiul si tupeul vostru golanesc prin care ati tinut orasul in mocirla si gunoi...CA ATI DISTRUS TOT CU DUGHENELE VOASTRE IMPUTITE DE COCALARI, ATI DISTRUS SI TROTUARE SI SPATII VERZI SI STRAZI SI TOT, PANA SI BUNUL SIMT SI SIMTUL VOSTRU AL REALITATII L-ATI DISTRUS DE CAND VA BAGATI IN VAGAUNELE ACELEA IMPUTITE DE ASA-ZISE "GARAJE" IN CARE NU FI SE OXIGENEAZA CREIERUL DELOC.

    GENERATIILE CE VIN DIN URMA AU O SANSA IN ORASUL ACESTA LA CURATENIE, LA CIVILIZATIE, LA BUN-SIMT NUMAI DACA OAMENII LUPTA CU DARZENIE PENTRU ASTA, IAR IN MULTE ZONE DIN GALATI DATORITA MULTOR OAMENI CU BUN-SIMT, CU OMENIE (INCLUSIV DATORITA CELOR DE LA VIATA LIBERA CARE AU CONTRIBUIT SI AU FACUT TOT POSIBILUL PRIN A MEDIATIZA NEAJUNSURILE, PRIN A SCOATE LA SUPRAFATA, PRIN A ARATA CU DEGETUL MIZERIA/GUNOIUL DIN ORAS SI PRIN A MEDIATIZA DORINTA, STRIGATELE GALATENILOR CE VROIAU SI VOR IN CONTINUARE UN ORAS GALATI CURAT, MODERN, AERISIT, LIPSIT DE SPELUNCI, DUGHENE IMPUTITE SI LIPSIT DE MARLANESCUL TUPEU DE COCALAR "GARAJIST") SI CU DRAGOSTE PENTRU ACEST ORAS.


    Da...fii mandru de gunoiul tau de spelunca/dugheana/wc si venereaza-l in continuare, atata timp cat pentru tine (si numai in visele tale de cocalar garajist) GUNOIUL poate fi scuzat si pastrat fiindca e din zidarie, solid.

    DACA GUNOIUL E DIN ZIDARIE, SOLID ASTA NU E UN ARGUMENT IN FAVOAREA SA.

    Stimate domn Teo Chirvase matale esti intr-atat de orbit de mizeria de dugheana incat nu vedeti ca din '89 incoace condamnaserati orasul asta si generatiile ce au urmat la un trai ca intr-o groapa de gunoi. Matale ai copii? Asta le doresti matale copiilor tai? Sa adune in continuare gunoaie si sa traiasca, sa stea in continuare pititi intr-o vagauna urat-mirositoare si hidoasa de asa-zis "garaj", doar fiindca e din zidarie, solida? Eu cred ca voi aveti ceva probleme serioase la "mansarda" de nu mai puteti sa judecati lipede ce se intampla in jurul vostru cu gunoaiele voastre de garaje, ca ajunseserati sa va imprejmuiti, sa va "ziditi", sa va alipiti numai cu spelunci imputite ca intr-o cetate. Sau va visaserati si voi ca "garajul" vostru imputit era ca un fel de cetate pentru voi, iar voi erati domnii, "domnitorii" acelor gunoaie de cetati. Voi o luaserati pe aratura mult prea mult cu dughenele voastre imputite construite peste masura, peste masura bunului-simt. Sa vedeti ce hidosenii de cosmelii imputite de "garaje" sunt prin unele zone, le extinsesera ilegal de aveau construite, zidite si acoperesiruri, streasini in lateralul speluncilor de facusera acoperis si trotuarelor de langa "garaje", de zici tu ca cetatean "trecator" ca treceai prin gunoaiele lor de vagauni. Astora nu cred ca le va trece niciodata boala asta cu dugheana imputita. Pentru astia nu s-a gasit, nu s-a inventat si nu se va descoperi niciodata un remediu, un medicament, vreun tratament ceva. Ei raman fixati obsesiv pe gunoiul lor.


    AUZI SCUZA LA EL, la "garajist": CICA UNELE "GARAJE" ERAU DIN ZIDARIE, SOLIDE.
    Pai si ce-i cu asta stimabile? Asta-i un motiv de pastrat dugheana imputita, asta-i un motiv de pastrat gunoiul? Daca din cosul de gunoi iau gunoiul si-l dau cu parfum, ii dau o spoiala atunci gunoiul merita si trebuie pastrat in casa? Matale ori faci misto, caragata de cei din jur ori matale nu esti constient de mizeria in care traiesti si de vorbele pe care le afirmi. Eu sper doar sa fie o gluma prosta spusele matale si sa nu cumva sa fie ceva mai grav, gen probleme mintale. Dar cu toate atea eu nu va urasc pe voi "garajistii" ci va doresc sanatate multa, insa va doresc si sa va treziti la realitate. Aveti copii, aveti nepoti? Macar pentru ei sa va treziti si sa realizati ca nepotii si copii nostri ai tuturor galatenilor (inclusiv copii si nepotii dumneavoastra, daca ii aveti) merita un Galati curat, modern si nu plin de dughene imputite. Va doresc o zi buna domnule Teo Chirvase, dar treziti-va si mirositi cafeaua de dimineata.


    P.S.: Cand lumea incearca sa lupte pentru un viitor mai bun, pentru un trai mai curat si mai civilizat pentru copiii, pentru generatiile urmatoare, expunandu-va zeci, sute, mii de argumente in favoarea acestui tel, voi "garajistii mereu va astupati urechile si va bagati capul in pamant precum strutul doar ca sa-i ignorati pe ceilalti si ca sa va pastrati gunoiul urat mirositor. Cand altii (inclusiv acest ziar si cei ce lucreaza la acest ziar) au expus nenumarate argumente pentru, in favoarea modernizarii si se gandesc la un viitor mai bun, mai curat, mai decent pentru viitorii nostri copii aici in Galati voi "garajistii" va trezeati si-i injurati. Vi se pare normal, vi se pare firect, corect, decent? Vi se pare sanatos ce faceati si ce faceti voi in continuare "garajistii"? Eu cred ca dumneata si cei din gasca voastra a posesorilor de spelunci imputite ar trebui sa consultati toti medicii de specialitate de pe lumea aceasta fiindca nu va e de ajuns unul singur.

    Raportează
  • postat de Teo Chirvase Miercuri, 18 Octombrie 2017 21:24 79.116.105.*** Link la comentariu
    17
    4

    Mai nea @Georgel Azorel...ai luat-o pe aratura!
    Controleaza-ti limbajul...esti penibil!
    Garajele din spate de la Ancora(cele originale) erau cu apa, electricitate, din
    zidarie, solide,cu dimensiuni corespunzatoare pentru a adaposti autoturism.
    Mizeria si gunoiul erau/sunt in capul matale.
    Esti pe langa subiect si de o violenta in limbaj care trezeste ingrijorare.
    O parte din proprietarii de garaje aveau acte de proprietate pe teren, e clar.
    Sau matale ti-a intrat in cap colhozul? Mai calmeaza-te sau consulta un
    medic de specialitate.

    Teo C.

    Raportează
  • postat de Romeo Miercuri, 18 Octombrie 2017 19:09 213.233.149.*** Link la comentariu
    3
    14

    Cu ocazia aceasta, unii au posibilitatea sa mai faca putina matematica. Cate garaje au fost demolate si cate locuri de parcare au rezultat. Fara sa tina cont ca locurile de parcare sunt libere pe cand garajele...... Dar asa ne place noua! Daca strangem cainii de pe strazi ,tipam ca nu este bine. Avem parte de protectori de animale. Pubelele de gunoi reflecta capacitatea noastra de a selecta gunoaiele. Dar nu-i bai.Tinem nasul (pe) sus. Daca o femeie primeste o palma pe strada in mijlocul strazii,si sunt 100 de cetateni in preajma automat 98 dintre ei devin admiratori a peisajului urban. Daca ajungi la spital stii ce te asteapta,dar mergem inainte ca de' asa merge treaba la noi. Si cate si mai cate situatii au nevoie de reactii din partea noastra. Si te mai mira faptul ca au aparut si specia aceasta : protectorii de dughene.

    Raportează
  • postat de @Georgel Azorel Miercuri, 18 Octombrie 2017 14:32 192.160.102.*** Link la comentariu
    4
    16

    @ Georgel


    Nu mai Georgel, gogorita si netrebnicii ati fost si sunteti voi cocalarii cu dugheana imputita, urat mirositoare si adunatoare de gunoaie. Voi sunteti singurii vinovati din cauza carora orasul asta a fost napadit, capusat de mizerie si de gunoaie pe care voi gunoierii cu spelunca imputita le-ati "pastorit" ca mandri posesori de kkti. Nu autoarea articolului este vinovata si nu autoarea articolului umbla cu gogorite gunoierule. Voi gunoierii "garajisti" sunteti singurii vinovati din cauza carora lucrurile au trenat, din cauza carora au tergiversat lucrurile...fiindca voi gunoierii nu v-ati putut desprinde de gunoaiele pe care le tineati voi in brate cu mandrie, acele vagauni de sobolani in care va piteati voi alti viezuri si in care adunaserati voi gunoaiele si rahatii vostri voi si familiile si rudele voastre adunatoare de gunoaie. Apropo, cel ce aduna gunoaie tot gunoi este si el, iar de vina nu e autoarea articolului acesta cap patrat ce esti. Acum ati ajuns sa dati vina si pe cei care scriu articolele la Viata Libera si care semnaleaza mizeria si neajunsurile din oras ce au fost patronate, pastorite de cretini si de golani din '89 incoace? Dar da ma cocalarule, in mintea ta probabil ca autoarea articolului e de vina.

    Lasa ma ca-ti trece supararea gogomanule. Bine ca mai sunt si oameni cu curaj in orasul asta care sa spuna lucrurilor pe nume si care sa arate cu fdegetul gunoiul si gunoaiele ce pastreaza alte gunoaie. Fiindca fara astfel de oameni cu curaj care sa vorbeasca despre problemele si despre cei care creeaza probleme in acest oras si despre cei care au mentinut orasul la stadiul de spelunca mizerabila orasul acesta nu va vedea nicio modernizare mai mult decat o spoiala a unui gard. E bine ca autorii acestor articole spun lucrurilor pe nume, chiar daca pe voi gunoierii "garajisti" va deranjeaza, dar fara "dezgolirea" cauzei mizeriei acestui oras nu se va putea schimba nimic in bine in acest oras. E bine ca in fiecare articol sa se spuna ca VINOVATI SUNT PASTRATORII DE GUNOAIE, DE DUGHENE IMPUTITE, MIZERABILE fiindca daca nu ar fi ei si nevoia asta a lor execrabila de a aduna gunoi astazi nu am mai fi avut in oras spelunci imputite. Dar din cauza voastra netrebnicilor orasul asta a fost ca o ghena de gunoi pentru voi si nu se mai poate asa.

    Da, vinovati, singurii vinovati sunteti voi mizerabililor de "garajisti" adunatori si pastratori de gunoaie. Ati ajuns sa dati vina si pe cei ce scriu articolele acestea de la Viata Libera doar pentru ca va arata cu degetul ca vinovati? Pai hai sa te vedem "garajidtule", gunoierule cum iti demolezi de buna voie spelunca imputita si urat mirositoare. Si o sa vezi cum imediat incepi sa urli, sa tipi, sa injuri si sa te impotrivesti, sa fii contra...si atunci cine va fi vinovat? Tot astia de la Viata Libera, tot autoarea articolului? Sau tu "garajistul", gunoierul care nu vrea, care refuza sa-si darame din proprie initiativa spelunca imputita, adunatoare de gunoaie in care si tu "garajistul" mandru te viri in spelunca aceea imputita precum o oratanie, precum o lighioana ce-si face vizuina in gunoi, in mocirla?

    Ma bucur ca cineva a avut si are inca tupeul, CURAJUL sa va zgandare mizeria, gunoiul din oras. Fiindca numai prin curajul unora, al celor ce vor un oras curat, modern, civilizat lucrurile se vor schimba in bine si nu vor mai trena in aceeasi mizerie si aceeasi mocirla pe care ati pastrat-o si pe care ati venerat-o, pe care v-ati insusit-o voi gunoierii "garajisti". Acelea nici nu puteau fi numite "garaje". Acelea erau vagauni, erau gunoaie.

    Copii nostri, datorita unora, printre care si datorita unora de la Viata Libera au acum inca o zona, inca un cartier curat, modern eliberat de sub jugul mizerabililor ca voi "garajistii". Cine vrea sa traiasca si sa se simta ca in gunoi, ca intre dughene si in ruine sa se mute in Siria fiindca nu e nicio diferenta intre ruinele si dezastrul de acolo si gunoaiele voastre de cosmelii imputite numite doar de voi "garaje". Galatenii, restul, majoritatea galatenilor ce vor civilizatie merita sa lupte pentru curatarea Galatiului de aceste imputite cosmelii infecte de "garaje" si sper ca Viata Libera sa ne faca bucuria, SA NE FACA O NOUA BUCURIE cat mai curand de a ne anunta CAT MAI CURAND in vreounul din articolele lor ca INCA O ZONA VA INCEPE SA FIE DEPARAZITATA, ELIBERATA DE ACESTE COSMELII INFECTE ALE VOASTRE, GUNOIERILOR.

    RESPECT PENTRU TOTI CEI CE AU CURAJUL SA ZGANDARE MIZERIA SI GUNOIUL PASTRAT IN GALATI ATATA AMAR DE VREME.

    IAR VOUA COCALARILOR NU VA DORESC DECAT SA TRAITI IN CONTINUARE IN INDOLENTA VOASTRA, IN MIZERIA SI IN GUNOIUL VOSTRU, DAR NU IN ACEST ORAS, NU IN COMUNITATEA GALATIULUI CARE ISI DORESTE CU DISPERARE CURATENIE, MODERNIZARE, DECENTA.


    P.S.: Asa este cocalare, cei 3 ani si jumatate pentru "pierduti" pentru a reusi sa modernizam ceva in orasul asta ESTE NUMAI VINA VOASTRA A GUNOAIELOR GARAJISTE.
    S-ar fi realizat cu siguranta mult mai repede daca nu erati voi netrebnicilor impotriva a orice. Sau vrei sa-ti aduc aminte ca ati fost unii dintre voi pramatiilor "garajiste" care va opuseserati dand in judecata la acea vreme primaria voi vrand sa va impotriviti demolarii gunoaielor voastre infecte? Si pentru acel lucru, pentru acea impotrivire in mintea ta ingusta o fi de vina tot autoarea acestu articol? O fi tot autoarea cea care spune gogorite? Nici vorba, fiindca singurii vinovati ca a durat atat de mult aceasta modernizare sunteti voi "garajistii".

    Raportează
  • postat de Georgel Marți, 17 Octombrie 2017 21:53 95.76.33.*** Link la comentariu
    15
    5

    Deci corect, trei ani și jumătate pentru 87 locuri de parcare! Din păcate autoarea reia și gogorița precum că vina a fost a garajiștilor care ”au tergiversat... etc”. În realitate, tărăgănarea s-a datorat necunoșterii unei particularități surpriză a acestei locații, prezența acelei cincimi de garaje care erau cu proprietate privată nu doar pe construcție, ci și pe teren.

    Acum mai rămâne de contabilizat și cât a costat metrul pătrat de parcare de aici comparativ cu celelalte locații. Pentru asta se va lua în calcul:
    - Primul studiu de fezabilitate cu micropiață și fântâni arteziene.
    - Costurile de expropriere la acea cincime de garaje.
    - Al doilea studiu de fezabilitate cu străduța inventată în scopul motivării exproprierii.
    - Una bucată PUZ, inventat și plătit pentru același motiv.
    - Demolarea cincimii de garaje cu proprietate pe teren.
    - Proiectarea lucrărilor parcării preconizate.
    - Proiectarea noului punct termic.
    - Executarea lucrărilor parcării proiectate.
    - Executarea noului punct termic.
    - Demolarea vechiului punct termic.
    - Diverse alte neprevăzute...

    Raportează
  • postat de grecu Marți, 17 Octombrie 2017 19:20 5.13.241.*** Link la comentariu
    8
    5

    Mi se părea finalizată lucrarea dacă cuprindea fațada cît și lateralele complexului Ancora,Așa cum se poate vedea artera spre strada Roșiori nu este finalizată,trotuarele și bordurile din părțile laterale ale complexului arată deplorabil,sparte ,ciuruite,numai bune să-ți rupi picioarele și încălțămintea încît ești nevoit să circuli pe artera de circulație care și asta numai stradă nu se poate numi,ptr. că nu respectă standardele unei artere pe care să poată circula două autovehicule, dat fiind că nu este prevăzută decît o singură bandă de circulație .O altă constatare ar fi fațada care arată mai rău ca pe timpuri,avem un complex modern cu fațada acoperită de dughene (chioșcuri) iar ,dacă îmi aduc bine aminte ,în proiectul lui Stan era prevăzută și organizarea unei micropiețe,proiect care nu a mai avut finalitate,

    Raportează
  • postat de Locul de parcare normal/civilizat este cosmarul garajului Marți, 17 Octombrie 2017 18:31 51.15.71.*** Link la comentariu
    4
    18

    Bai, mai lasati-o naibii cu "matematica" voastra de cocalar "garajist" fiindca voi cu logica si mai ales cu realitatea sunteti in plop. Asta ca sa nu mai spun ca voua "garajistilor" intotdeauna v-a lipsit bunul simt.

    Logica si realitatea e simpla si clara cocalarilor "garajisti": 91 de "garaje" nu inseamna si nu a insemnat niciodata 91 de locuri de parcare, fiindca unii dintre voi cocalarilor adunatori de gunoaie (gunoierilor) nici macar nu detineati si nu detineti autoturism pe care sa-l fi tinut in acele asa-zise "garaje" care erau defapt doar niste spelunci infecte, imputite cum spuneau unii pe care voi gunoierii le "detineati" mandri, ca si cum gunoiul ar fi mare motiv de mandrie.
    NU, asa-zisele voastre "garaje" nu erau locuri de parcare, deci cele 91 de foste "garaje" nu erau 91 locuri de parcare. Asa ca MARS la rahat asa cum multe doamne, domnisoare si domni si stimabili galateni v-au zis politicos "MARS" prin comentariile acestor articole...asa ca treziti-va la realitate si civilizati-va naibii odata ca sa aiba si generatiile viitoare o sansa in plus la un viitor mai bun intr-un Galati modern, curat, civilizat si nu intr-un oras mizerabil, plin de gunoaie si plin de cocalari.

    Si ca sa vedeti ca am dreptate e foarte simplu...nu trebuie decat sa facem o cercetare statistica la fata locului si chiar ii putem ruga pe cei de la Viata Libera sa o faca si sa ne demonstreze realitatea...Daca cei de la Viata Libera ar lua la "puricat" fiecare zona din oras plina de asa-zise "garaje" (spelunci infecte, imputite) atunci Viata Libera ne poate demonstra foarte usor realitatea si faptul ca am dreptate: MULTE ASA-ZISE "GARAJE", ACELE SPELUNCI, INFECTE, IMPUTITE NICI MACAR NU AU DIMENSIUNEA NECESARA PENTRU A FI ADAPOSTIT VREODATA, LA UN MOMENT DAT AUTOTURISME. DECI REZULTA CA ACELE COSMELII IMPUTITE NU PUTEAU FI "GARAJE", NU PUTEAU VISA NICIODATA CA AR PUTEA PRIMI TITULATURA DE "GARAJ".

    Acele mizerii ordinare pe care unii dintre voi cocalarii le numeati "garaje" nu erau decat niste puncte/zone/locatii (din Galatiul asta), locatii imputite de adunat gunoiul fix sub geamurile apartamentelor noastre, fix in mijloculorasului, fix in cartierele noastre in care respiram noi galatenii cu totii. Acele asa-zise "garaje" NU ERAU DECAT NISTE "GROPI DE GUNOI CA CELE ALE ECOSAL (DAR LA SCARA MAI MICA DECAT GROAPA DE GUNOI A ECOSAL), CE IMPANZISERA ORASUL, UNDE COCALARII ISI TINEAU GUNOAIELE ADUNATE SI PASTRATE DE PRIN COMUNISM SI PE CARE NU LE MAI FOLOSEAU, DAR PE CARE LE PASTRAU CA POATE LE VA FI DE FOLOS VREODATA PE LA CEVA".

    Sa faca cei de la Viata Libera (si chiar si Primaria) o analiza, o cercetare la fata locului si sa vada ca acele cosmelii imputite nici macar NU AU DIMENSIUNEA NECESARA de a adaposti autoturisme, deci in ele cocalarii nu adapostesc, nu pastreaza decat GUNOI...deci ele nu pot fi numite "garaje" si nu sunt "garaje". Deci tu/voi "garajistilor" matematicianu'/matematicienii lu' peste, incercand sa manipulezi/manipulati grosolan nu poti si nu puteti sa ziceti ca 91 de asa-zise "garaje" insemnau, inseamna 91 de spatii de parcare...intre ele mai trebuia sa fie si spatiu verde si spatiu de promenada si multe altele facute, construite...si nu CLAIA VOASTRA DE DUGHENE IMPUTITE.

    Voi nici macar autoturisme nu detineti dar vreti sa se construiasca ditamai parcarea de 1000 de locuri de parcare, ca sa stea goale cum stau unele, multe prin Micro 19.

    Locul nou de parcare construit este ca si cosmarul "garajului", cosmarul dughenei imputite a cocalarului galatean pastrator de gunoaie.

    Zona scolii resective din Complexul Ancora are in sfarsit o mult asteptata modernizare, aerisire, are un suflu nou si nu din cauza voastra a gunoierilor, a "garajistilor" pastratori de gunoaie. Cand te duceai cu copilul pe langa scoala din Complexul Ancora iti era mai mare sila, scarba de ce gunoi si mizerie era inainte acolo cu acele "garaje", din cauza acelor asa-zise "garaje". ACUM S-A MAI CURATAT, S-A MAI AERISIT SI ACEA ZONA, DAR BINEINTELES CA VOUA GUNOIERILOR "GARAJISTI" NU VA CONVINE ASTA.

    SPUNEA BINE CINE ZICEA CA PE VOI GUNOIERILOR "GARAJISTI" NU VA POATE CIVILIZA NIMENI NICI MACAR CU BICIUL FIINDCA PORCI ATI FOST SI COMPORTAMENT PORCESC TRANSMITETI MAI DEPARTE PRIN GENELE VOASTRE ODRASLELOR PE CARE LE CRESTETI.


    Ce s-a realizat acolo, ca e mult, ca e putin, ca e intr-un fel sau in altul, oricum e cu mult mai mult si cu mult mai bine decat gunoiul, decat mizeria "pastorita" de voi acolo pramatiilor de "garasisti". Dughenele mizerabile nu mai au ce cauta in orasul asta. IN GALATI NU SE RESPIRA DECAT AER DE DUGHEANA, DE COSMELIE IMPUTITA DIN CAUZA VOASTRA "GARAJISTILOR", DEFAPT GUNOIERILOR, GUNOAIELOR, GOLANILOR.
    Copii galatenilor au dreptul la un viitor mai bun, mai curat, mai decent aici in Galati decat mizeria voastra reprezentata de acele cosmelii.
    Locul de parcare normal/civilizat este cosmarul "garajului".


    Iar cei care muncesc si lupta pentru curatarea si pentru modernizarea orasului nostru Galati cu siguranta merita respectul nostru al celorlalti.

    Raportează
  • postat de un bun observator Marți, 17 Octombrie 2017 17:28 5.13.241.*** Link la comentariu
    7
    8

    Mi se părea finalizată lucrarea dacă cuprindea fațada cît și lateralele complexului Ancora,Așa cum se poate vedea artera spre strada Roșiori nu este finalizată,trotuarele și bordurile din părțile laterale ale complexului arată deplorabil,sparte ,ciuruite,numai bune să-ți rupi picioarele și încălțămintea încît ești nevoit să circuli pe artera de circulație care și asta numai stradă nu se poate numi,ptr. că nu respectă standardele unei artere pe care să poată circula două autovehicule, dat fiind că nu este prevăzută decît o singură bandă de circulație .O altă constatare ar fi fațada care arată mai rău ca pe timpuri,avem un complex modern cu fațada acoperită de dughene (chioșcuri) iar ,dacă îmi aduc bine aminte ,în proiectul lui Stan era prevăzută și organizarea unei micropiețe,proiect care nu a mai avut finalitate,

    Raportează
  • postat de Emy Marți, 17 Octombrie 2017 17:07 5.79.68.*** Link la comentariu
    3
    15

    De zeci de ani, mai exact de vreo 25-27 de ani politicienii locali mimeaza ca-i intereseaza de acest oras si mimeaza ca-i intereseaza de bunastarea, de sanatatea si de viata locuitorilor acestui oras dar nu multi alesi locali, ci mult prea putini alesi locali muncesc la ridicarea nivelului de trai al galatenilor. Iar Pucheanu din cate se pare sau din cate lasa impresia sa se inteleaga nu face parte din categoria politicianului local cu responsabilitate si cu bun-simt pentru bunastarea si pentru sanatatea galateanului. Pucheanu din cate lasa sa se inteleaga face parte din categoria celor carora le plac bubele, gunoiul, mizeria, dughenele, scarba, nepasarea. Si de aceea Pucheanu nu va face nimic si nu va misca un deget pentru a moderniza unele zone din oras pe care le semnaleaza galatenii ca ar fi periculoase, ca ar fi zone cu probleme, ca ar fi zone cu boli pentru cetatenii ce traiesc in acele zone.

    Haideti sa punem un pariu, sa punem ramasag pe timpul care se va scurge pana se va trece la implementarea urmatorului proiect de modernizare a orasului, care va fi timpul scurs pana ce Pucheanu se va sinchisi sa implementeze urmatorul proiect de modernizare al cartierelor Galatiului si al Galatiului in sine.

    De 25-27 de ani politicienii locali galateni (PSD, PNL, PDL, ALDE, UNPR, PMP, USR, etc.) "sunt parteneri loiali, solidari, responsabili, inovatori si echitabili" cu orasul Galati (vorba reclamei) lasandu-l in ruina si in mizerie, ei luptand mai degraba pentru modernizarea si pentru dezvoltarea altor orase si NU pentru modernizarea si dezvoltarea propriului oras Galati si pentru galatenii ce i-au ales de 25-27 de ani, fie ei psd-isti, pnl-isti, pdl-isti, alde-isti, unpr-isti, pmp-isti, usr-isti, etc.

    Eram sigur ca un proiect in Galati se poate realiza cu greu fiindca interesele unora sunt mult mai mari iar puterea lor de manipulare si de manevrare a opiniei publice e diversa, solida, concertata si de aceea Galatiul nu a avut parte nici de tunel pe sub Dunare, nici de autostrazi, nici de parcari noi mai multe, nici de nimic nou si nimic bun...dar stim sa ne lasam manipulati de unii si de altii si sa ne dam flegme unii altora, in urma noastra castigand doar altii cum sunt brailenii, constantenii, clujenii, timisorenii, bucurestenii, iesenii...numai noi galatenii si orasul nostru Galati nu castiga niciodata niciun proiect major realizat aici in Galati. Noi galatenii pastram ruinele si mizeria fiindca ne plac.

    Raportează
  • postat de galatean Marți, 17 Octombrie 2017 16:22 78.96.82.*** Link la comentariu
    3
    14

    Pentru meavizati:

    erau 91 de garaje infipte unele in altele cu alei de acces la garaje,inguste, acum s-au creat alei civilizate cu spatii verzi care urmeaza sa fie pline cu pungi de gunoi, hartii si alte surplusuri, lasate de marlani dimineata cand vin sa-si ia rablele, in loc de trandafiri sau iarba curata.

    Ce nu va sunt cunoscute si alte spatii din oras,asemenea, unde marlanii nu dau doi bani pe civilizatie, iar ADP-ul sau Ecosal se lasa paguasi sa mai repare din urma lor?

    Da, omul sfinteste locul, vikingii adusi cu caruta in orasul asta de comunisti la Galati la combinat de prin toate catunele salbatice, rapile si coclaurile tarii,unde se dihocau de pe prispa casei sau in poarta vecinlor, credeti ca s-au civilizat?!

    Nicicum, fostii proprietari de garaje, veneticii, care au facut atata galagie, intarziind executia lucrarii, meritau sa stea la mititica, ca nu au venit in Galati din marlanie cu pamant!

    Democratie prost inteleasa, legi prost facute sau aplicate necorespunzator!

    Nu meritau asemenea parcare acesti neaveniti in Galati care de la a se dijoca de pe prispa, aici arunca gunoaiele pe fereadtra, ca-i departe pana la container!

    Priviti ce mutre au, nu se aseamana cu moldoveanul nostru neaos,chipes, responsabil si civilizat!

    Au murdarit de tot orasul asta.

    Raportează
  • postat de 1 garaj = 3 locuri de parcare Marți, 17 Octombrie 2017 15:37 185.137.18.*** Link la comentariu
    28
    7

    ,,Valoarea totală a investiţiei este de 1.178.478 de lei''
    ,,Alocarea unei sume de 494.521 de lei de la bugetul local pentru despăgubirea celor 19 de proprietari de garaje''
    ---
    Deci ... au fost demolate 91 de garaje (care erau, de fapt, mai multe) ... care aduceau bani la bugetul local ... un punct termic, care care deservea cartierul si s-au amenajat (in schimb !!!) 87 de locuri de parcare (ocupate maxim 60 la suta) care, nu aduc niciun ban la buget !!!

    Cu asa o minte a romanului, nu trebuie sa se mai planga nimeni din tara asta pentru halul in care am ajuns.

    Raportează
  • postat de Anunturi Monitorul Oficial Marți, 17 Octombrie 2017 15:32 109.103.221.*** Link la comentariu
    1
    12

    In Romania pana si montarea unui indicator dureaza luni sau chiar ani de zile. De multe ori se monteaza doar in cazuri nefericite in care oamenii au de suferit

    Raportează
  • postat de Tiberiu Marți, 17 Octombrie 2017 15:27 89.234.157.*** Link la comentariu
    5
    18

    @ Livia

    Sa fii sigura ca primarul Pucheanu si cei din administratia locala (putere locala, opozitie locala) nu citeste articolele ziarului, site-ului acesta si cu atat mai putin nu citesc ei comentariile noastre ale galatenilor postate pe la articolele acestui site si nu numai de la acest site... Nu-i intereseaza pe alesi ce credem noi si ce vrem noi. Cat de frumos s-a curatat zona din Micro 19 de langa acea scoala, de langa acel liceu, de langa acea biserica, la fel si aici in Complex Ancora iata cat de frumos s-a curatat zona de langa scoala respectiva, s-a aerisit acolo mai mult decat sperau cei din acel cartier si mai mult decat visam noi.

    Dar Livia sa stii ca speri degeaba fiindca atat primarul Pucheanu cat si ceilalti alesi locali din administratia locala (fie alesi locali de la putere, fie alesi locali din opozitia locala) nu citesc si nu-i intereseaza parerile si problemele semnalate, postate de noi galatenii pe la articolele acestui site. Nu-i intereseaza fiindca sunt indiferenti, nepasatori, indolenti. De s-ar curata toate cartierele de pe langa scoli de aceste dughene, "garaje" ar fi extraordinar, dar nu se va intampla asta.

    Si langa zona de care spui, de care vorbesti tu, langa Spitalul de copii Sfantul Ioan este o scoala, Scoala Generala Nr.42 sau 43 (parca 42, nu stiu daca nr. scolii este exact, oricum scoala de langa spitalul de copii Sfantul Ioan) a carui cartier daca ar fi degajat, deparazitat de acele "garaje" ar arata mult mai frumos, mult mai modern si s-ar crea astfel si spatii noi de parcare si parcuri si spatii verzi si locuri de joaca si altele, dar nu se face fiindca unii din administratia locala (ca sa nu spun ca toti) sunt INDOLENTI, unii varsa pe-afara din ei de cata indolenta sunt plini SI NU VOR FACE NIMIC PENTRU MODERNIZAREA ACELEI(ACELOR) ZONE. Chiar pe la comentariile unor astfel de articole ale acestui ziar am citit ca lumea spunea ca unii chiar au scris, au trimis email-uri primariei, administratiei locale incercand sa le atraga atentia de problema acestor dughene ce paraziteaza cartierele noastre si care sunt un pericol pentru cetatenii acestui oras si asta Pucheanu, dar nici ceilalti alesi locali (putere locala opozitie locala) nu au facut nimic pentru rezolvarea, remedierea acestei probleme. Toti stau ascunsi la cutie sa nu supere pe nimeni...si de asta orasul asta a ramas ponosit, dughenizat, mizerabil, nemodernizat atata amar de vreme.

    INDOLENTA e cuvantul de ordine, e cuvantul ce-i caracterizeaza cel mai bine pe alesii locali galateni (PSD, PNL, PDL, ALDE, UNPR, PMP, USR, etc.). Nici unui ales local nu-i pasa de Galati si de curatarea, deparazitarea, dedughenizarea acestui oras fiindca toti au cate un interes marunt in acest oras.

    Raportează
  • postat de marius Marți, 17 Octombrie 2017 15:14 93.122.250.*** Link la comentariu
    16
    6

    foarte tare.erau 91 de garaje (teoretic 91 de locuri de parcare_practic stim ca nu)si acum sunt 87......???deci mai putine locuri de parcare.

    Raportează
  • postat de Cineva Marți, 17 Octombrie 2017 14:03 81.12.148.*** Link la comentariu
    14
    16

    Interesant, demolezi 91 de garaje + anexe si faci 87 locuri de parcare...mai bine turnau beton si trasau cu creta, poate ieseau mai multe.

    Raportează
  • postat de florin Marți, 17 Octombrie 2017 13:19 217.156.52.*** Link la comentariu
    2
    21

    Re: Livia
    Referitori la poza, respectiv la pozele ce trebuie si mai ales cum trebuie facute.
    Explicatia rezida in faptul ca una este un reporter si alta un fotoreporter.
    Din pacate felul in care este incadrat subiectul fotografiei as fi putut sa jur ca e vorba de scoala 28 si nu despre minunate investitie.
    Apropo, spre stiinta, ultimele garajele nu au fost demolate in decembrie 2015.
    Evident ca profesionalismul ziaristilor nostri este direct proportional cu salariile primite.

    Raportează
  • postat de Stimata jurnalista , Marți, 17 Octombrie 2017 13:17 89.137.225.*** Link la comentariu
    19
    7

    de acum va rugam sa va urcati intr-un copac , cand faceti poze pentru articole.
    Multumim.

    Raportează
  • postat de Livia Marți, 17 Octombrie 2017 12:52 95.130.9.*** Link la comentariu
    3
    38

    Domnule primar Pucheanu va asteptam si in Micro 16 pe strada Anghel Saligny Nr 116, in fata blocului 1C de langa gardul spitalului de copii vizavi de acel bloc s-au construit peste spatiul verde, peste trotuar nenumarate cosmelii de asa-zise "garaje". Nu e musai sa eradicati toata zona respectiva de acele cosmelii imputite de "garaje" dar macar sa eliberati trotuarul de vizavi de blocul 1C de pe strada Anghel Saligny 116 fiindca acei cocalari au distrus spatiul verde si trotuarul de vizavi iar copii care invata la acea scoala nu pot folosi acel trotuar si merg, circula direct pe carosabil. Este un petec de suprafata nu mult prea mare dar vrem sa fie demolate cosmeliile acelea construite aiurea de cocalari si eliberata astfel suprafata verde ce exista inainte acolo si mai ales trotuarul eliberat. Este nevoie de acel trotuar sa fie liber pentru ca pietonii sa poata circula pe el in coltul strazii, NU sa urce cocalarii cu masinile pe trotuare in dughenele lor. Daca nu puteti elibera de dughenele imputite de "garaje" tot acel cartier de langa Spitalul de Copii, atunci macar eliberati trotuarul si spatiul verde de vizavi de blocul 1C de pe strada Anghel Saligny 116. Se aude domnule Pucheanu? Macar acel petec, macar acea suprafata din fata blocului 1C sa o degajati demolanf acele cosmelii mizerabile de asa-zise "garaje", care este in proximitatea Scolii Generale Nr. 42. Pana si profesorii de la acea scoala care catusi de putin le mai pasa de scolarii si prescolarii ce invata acolo stau pe langa gard si ii privesc, ii supervizeaza pe copii cand traverseaza strada acolo in acel cartier fiindca toate trotuarele nu mai sunt libere, practicabile fiind distruse de cosmeliile cocalarilor.

    P.S.: Poate ajuta Viata Libera pe familiile din acel cartier si poate face Viata Libera o strigare catre domnul primar Pucheanu pentru a rezolva aceasta problema din acel colt de cartier? Nu e musai sa demoleze Pucheanu toate acele cosmelii de asa-zise "garaje" din acel cartier daca nu poate pe toate din acel cartier din intregul cartier DAR MACAR sa le demoleze PE CELE DE VIZAVI DE BLOCUL 1C DE PE STRADA ANGHEL SALIGNY 116. Nu e musai sa degajeze intregul cartier de acele cosmelii imputite de asa-zise "garaje", DAR MACAR SA LE DEMOLEZE PE ACELE DUGHENE, "GARAJE" DE VIZAVI DE BLOCUL 1C DE PE STRADA ANGHEL SALIGNY 116 SA LE DEMOLEZE, FIINDCA SUNT CONSTRUITE AIUREA IN COLTUL STRAZII OBTURAND VIZIBILITATEA AUTOTURISMELOR, DAR OBTURAND, BLOCAND SI ACCESUL PIETONILOR PE ACEL TROTUAR? Face ceva Viata Libera sa ne ajute in acest sens? Sau si Viata Libera e nepasatoare si nu da doi bani pe viata oaamenilor si copiilor din acel cartier? E doar un petec de suprafata ce trebuie degajat de acele asa-zise "garaje", desi indicat ar fi sa le demoleze pe toate din intregul cartier, DAR MACAR PE CELE DIN FATA BLOCULUI 1C, DE PE STRADA ANGHEL SALIGNY 116 POATE SA LE DEMOLEZE?

    Faceti ceva in acest sens voi cei de la Viata Libera? Sau nici voua nu va pasa asa cum nici lui Pucheanu si alesilor locali nu se pasa?

    Raportează
  • postat de CICERO Marți, 17 Octombrie 2017 12:16 193.230.156.*** Link la comentariu
    11
    14

    Ce va face???? Desi se afla in plin interviu langa portul de ambarcatiuni din Galati (infaptuit cu sume colosale in anii trecuti) , intreba pe altii unde este acest port, in conditiile in care interviul era dat chiar in dreptul acestuia. habar nu are de nimic, atualul primar a preluat doar invartelile, cat despre proiectelel incepute de ceilalati nici nu se mai aminteste. La taiatul panglicilor sunt asi.

    Raportează
  • postat de george Marți, 17 Octombrie 2017 12:13 213.128.190.*** Link la comentariu
    5
    27

    Subscriu la ce a solicitat @Lidia, chiar nu dispune VL de o drona pentru a face cateva poze de ansamblu ?
    Inteleg ca poate gandirea este ca trece omul pe acolo si vede cu ochii proprii dar, cel putin pentru cei din diaspora, care citesc online ar fi foarte util.

    Raportează
  • postat de DESPERADO Marți, 17 Octombrie 2017 11:20 81.12.149.*** Link la comentariu
    6
    36

    În sfârşit un lucru bun, sănătos şi UTIL, chiar dacă s-a realizat greu!
    Dar acest obiectiv este strădania lui MARIUS STAN, alături de alte obiective importante, printre care şi NOUA PRIMĂRIE! Vreau să vedem ce obiective va realiza pentru noi IONUŢ PUCHEANU, care deja are un an şi ceva de mandat şi nu a făcut decât stricăciuni: a distrus Sistemul de Termoficare, distruge acum Transportul Urban şi va distruge şi Gestionarea Deşeurilor. De câinii maidanezi cred că se va ocupa în ultima lună de mandat..

    Raportează
  • postat de Ela Marți, 17 Octombrie 2017 11:13 81.12.150.*** Link la comentariu
    2
    24

    Va asteptam si in Micro 17, aferent de strada Cosminului. Va multumim.

    Raportează
  • postat de Livia Marți, 17 Octombrie 2017 10:06 94.23.239.*** Link la comentariu
    5
    43

    In sfarsit s-a mai modernizat o zona din Galati. Si ce mizerabil era inainte acolo cu zona dughenizata pana la maxim de catre cocalari. S-a mai aerisit un cartier, dar se lucreaza mult prea incet si se face mult prea putin pentru cat de multe zone mizerabile, dughenizate exista in Galati.



    P.S.: Mai Viata Libera, voi aveti o fixatie obsesiva pentru cateva randuri si numai o singura poza, imagine in articol. Vedem si noi mai multe poze, imagini adaugate in acest articol ale obiectivului realizat? Imagine de ansamblu a intregii arii, zone modernizate: locuri de parcare noi, spatii verzi, artera de legatura nou realizata, etc. Adaugati si voi de fiecare data doar o amarata de poza cand defapt obiectivul realizat acolo e mult mai larg, mai de ansamblu. Faceti si voi mai multe poze din mai multe colturi, directii sa vedem cum s-a curatat zona, cum s-a transformat zona ca parca acolo trebuiau locuri de parcare facute, trebuia mutat si un punct termic, trebuia creata si o noua artera de legatura, etc., etc., etc. Si pe ochiurile acelea de pamant sper ca vor planta gazon si ceva arbori, copaci si nu vor lasa doar pamant.


    Dar acum ce urmeaza de modernizat in Galati? Luati-l la intrebari pe Pucheanu punandu-i aceasta intrebare. Mai sunt o multime de cartiere ce trebuiesc "curatate", modernizate, eliberate de dughene ce sufoca acele cartiere. Au distrus spatiile verzi si trotuarele construind cosmelii de mizerii peste tot, aiurea precum cocalarii, precum golanii dar nu facem decat putin, decat minimum pentru a schimba fata/imaginea degradata a orasului. Cu un singur proiect realizat pe an nu se face primavara stimate primar Pucheanu. Banuiesc ca o sa te lauzi tot mandatul doar cu aceasta singura realizare asa-i? Dar visam ca orasul nostru Galati sa avanseze ca modernizare precum Clujul, precum Aradul, precum Timisoara si precum alte orase mai mici dar care au reusit sasi schimbe imaginea/fata degradata a orasului lor. Numai noi o sa ne "laudam" tot mandatul cu aceasta minima modernizare si nu vom face nimic mai mult din cauza delasarii.

    Ce urmeaza a fi modernizat in Galati domnule Pucheanu? Si cand veti incepe?

    Raportează
  • postat de Akbar Marți, 17 Octombrie 2017 08:37 188.24.249.*** Link la comentariu
    10
    11

    Caz tipic de incapatanare romaneasca ce degenereaza in prostie. Daca s-ar fi pus mana pe carte, s-ar fi aflat ca exproprierea pentru cauza de utilitate publica rezolva rapid totul.
    Terenul din zona, daca era sistematizat eficient, dupa demolarea celor 91 de garaje putea da nastere, daca era cap, printr-un parteneriat public privat, unei parcari etajate. Rezultatul se dorea a fi cresterea numarului de masini parcate si nu crearea de spatii verzi sau alei cu bancute.
    Insa a rezultat un spatiu pentru doar 87 de masini. Bine si asa, vorba romanului. Cu alei, cu bancute, cu floricele.

    Raportează
  • postat de HAHAHA Marți, 17 Octombrie 2017 08:26 194.105.20.*** Link la comentariu
    13
    13

    Din 91 de garaje au facut 87 locuri de parcare ! DEFICIT 4 locuri ! Curat modernizare coane Fanica !

    Raportează
  • postat de Florin Marți, 17 Octombrie 2017 08:01 93.122.132.*** Link la comentariu
    12
    10

    Deci, pe locul a 91 garaje, s-au facut 87 locuri de parcare, pe care s-au cheltuit 1 178 478 lei. Succes pe mai departe cu risipa de bani pentru nimic in schimb.

    Raportează
  • postat de bula Marți, 17 Octombrie 2017 07:36 82.137.9.*** Link la comentariu
    7
    14

    Sa traiasca Marius Stan. Singuru primar cu sange in instalatie.

    Raportează
  • postat de Teo Chirvase Marți, 17 Octombrie 2017 07:09 188.24.251.*** Link la comentariu
    14
    8

    Nu toate garajele erau cosmelii sau sandramale..Erau multe construite temeinic
    cu 40 de ani in urma...la fel si punctul termic,care NU era inconjurat de garaje!
    Prezentarea din articol este tendentioasa si nu concorda cu starea de fapt.
    Parcarea realizata pare sa fie foarte utila,fiind acoperita in mare parte.
    Legatura intre cele doua strazi e problematica, avnd o portiune de alee
    ingusta pe langa complexul Ancora...circulata intens de pietoni si elevi...

    Teo C.

    Raportează
  • postat de garajist Marți, 17 Octombrie 2017 06:49 89.137.224.*** Link la comentariu
    17
    6

    sa faci din 91 de garaje doar 87 de locuri de parcare cu un pret infernal de mare doar Stan si consilierii lui puteau sa faca. Rautate si interese. DNA se ocupa doar de cei fara protectie

    Raportează
  • postat de Neculai Marți, 17 Octombrie 2017 02:02 93.122.251.*** Link la comentariu
    6
    5

    Daca proiectul e inceput de pe timpul lui MARIUS STAN apai tunel pe sub dunare ii trebuia vro 4 mandate. Mare nepasare.

    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.