Bagajul de călătorie îți întârzie, nu a mai venit sau a ajuns deteriorat? Ramona Colea, CEO Flight Claim, a explicat ce pot face pasagerii care se află în astfel de situații.
Ce faci dacă bagajul este pierdut
"Să ne imaginam. Sunt în aeroport, banda merge, vin bagajele, dar al nostru nu vine. Au existat şi situații în care pasagerul a plecat acasă. Ideea este să rămânem în aeroport, să găsim un birou de bagaje pierdute. Facem o cerere, unde vom menţiona culoarea bagajului, diferite detalii despre bagaje. Vom păstra eticheta de la bagaj. Fără eticheta de bagaj, nu putem dovedi, în momentul respectiv, că ele sunt păstrate într-un sistem al companiei aeriene. Foarte importat este ca pasagerul să fie în posesia acestei dovezi, că are un bagaj şi cât a cântărit acel bagaj şi pe ce ruta. Facem o astfel de cerere, după care aşteptăm ca operatorul să înceapă să dea de urma bagajului. În momentul în care operatorul a dat de urma bagajului, el trebuie să ni-l aducă în punctul unde suntem. Faptul că un pasager ajunge la Bucureşti, nu înseamnă că pasagerul locuieşte la Bucureşti. Astfel, operatorul o să ni-l aducă la Pitești, la Râmnicu Vâlcea, unde suntem", a mai explicat Roxana Colea.