Evaluaţi acest articol
(11 voturi)
1 comentariu

Trenul IR 15027 Galați - București Nord avea anunțată, ieri, o întârziere de 95 de minute, conform datelor afișate de CFR pe site-ul propriu. În loc să ajungă la ora 11,30, garnitura plecată din Galaţi a ajuns în Gara de Nord la 13,05. Pe aceeaşi rută, trenul IR 1574 Galați - București, care trebuia să ajungă la ora 12,47, a avut o întârziere de 30 de minute. Întârzieri de peste 15 minute au mai fost pentru trenurile sosite de la Budapesta, Iași şi Pitești. Joi, potrivit purtătorului de cuvânt al CFR Infrastructură, Oana Brânzan, trenul IR 1575 a aşteptat echipele de intervenţie în staţia Cilibia, după o defecțiune a locomotivei. „Trenul IR 1575, care circula în relaţia Bucureşti - Galaţi, a anunţat un deranjament tehnic la locomotivă. La ora 16,05 a oprit în stația Cilibia şi a aşteptat echipele de intervenţie. Reparaţia locomotivei s-a finalizat în jurul orei 19,05, trenul a fost reînscris în circulaţie în jurul orei 19,25”, a spus Brânzan.
Potrivit acesteia, trenul a plecat doar cu o parte dintre călători, deoarece o parte dintre ei au luat cu alte trenuri care au circulat în acest interval orar prin staţia Cilibia și aveau traseu comun până la Galaţi.

Citit 3669 ori Ultima modificare Marți, 29 Ianuarie 2019 01:04

1 comentariu

  • postat de Triki Netz Sâmbătă, 26 Ianuarie 2019 13:06 82.9.178.*** Link la comentariu
    1
    2

    Iarna ninge - ninsorile îngreunează circulația trenurilor, nu răspunde nimeni penal, civil, administrativ sau POLITIC pentru neinstalarea parazăpezilor; primăvara vin inundațiile, canicula provoacă întârzierea trenurilor din cauza restricțiilor de viteză; să nu mai discutăm de cauza neglijării investițiilor în infrastructura atât de jalnică - cauza șinelor vechi, macazelor și instalațiilor de cale neverificate la termenele prevăzute în documentații, din lipsa de personal și materiale. Acum 10-20 de ani se făceau verificările la termenele scadente, acum, adio! În plus, unele tronsoane trebuiau casate demult și schimbate. De unde materiale, de unde forță de muncă calificată, cand e criză? Observi că cei care reabilitează CF sunt firme străine, deci avem de lucru, de dăm și altora... Pe ai noștri i-am dat afară, unii au iesit la pensie, liceele de specialitate s-au desființat, iar tânăra generație nu-i interesată să lucreze în domeniu, deci nu vine nimeni din urmă....Ca să vezi management!... Orice sistem feroviar are o singură problemă: banii - iar în România este o problemă foarte gravă. În acest caz... vai de românul călător ca porumbelul sau ca potârnichea...

    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.