Advertising pe pâine

Advertising pe pâine
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Dinamici, creativi, originali. Aşa arată concurenţii pe care îi caută, şi în acest an, organizatorii Olimpiadelor Comunicării.

Cea mai importantă competiţie naţională pentru tinerii care vor o carieră în Advertising, Relaţii Publice sau Comunicare Politică a ajuns la a noua ediţie. Înscrierile la concurs au început săptămâna aceasta şi se vor încheia pe 16 aprilie.

Cine ajunge în finală nu se alege doar cu premii în valoare de 4.000 de euro, ci mai ales cu afirmare profesională şi, implicit, şanse mai mari să-şi asigure un job.

Rampă de lansare

Olimpiadele Comunicării pot fi, astfel, o excelentă rampă de lansare profesională pentru studenţii sau masteranzii din Galaţi. Ei se pot remarca în faţa juriului, peste 60 de profesionişti consacraţi. Dacă ajung în finală, concurenţii vor lucra pentru strategiile de imagine ale unor companii de renume, ale unor politicieni sau ale unor instituţii publice.

Sport, produs românesc, referendum şi ecologie

Ediţia 2009 are următoarele teme de preselecţie: “Campanie care să-i convingă pe angajaţii români să facă mai mult sport” (Comunicare Instituţională), “Campanie care să-i convinga pe consumatori să cumpere produse fabricate în România, în defavoarea celor din import” (Advertising), “Campanie prin care electoratul român să fie convins să voteze, în cadrul unui Referendum, pentru schimbarea formei de republică, fie într-una prezidenţială, fie într-una parlamentară (Comunicare politică, la alegerea echipei)”, “Campanie care să încurajeze populaţia să recicleze deşeurile provenite de la echipamentele electronice (DEEE)” (Relaţii publice).

Echipele care vor trece de etapa de preselecţie vor realiza câte o campanie de comunicare pentru un “client” real. Este vorba o companie, un brand comercial, o instituţie publică sau un om politic. După două săptămâni de lucru, echipele finaliste îşi vor prezenta în public campaniile, iar cele mai bune vor fi premiate.

Citit 1230 ori Ultima modificare Luni, 30 Noiembrie -0001 02:00

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.