Drum deschis prin EURES / 207 locuri de muncă disponibile în Europa

Drum deschis prin EURES / 207 locuri de muncă disponibile în Europa

Foto: Bogdan Codrescu
Evaluaţi acest articol
(1 Vot)
1 comentariu

207 locuri de muncă sunt oferite românilor de agenţii economici străini, prin reţeaua EURES a Comunităţii Europene. Ca de obicei, ofertele au în vedere specialiştii de înaltă clasă din România. Marea Britanie are nevoie de 10 ingineri pricepuţi în producerea cablului şi îşi menţine oferta de lucru pentru cei 61 de asistenţi medicali. Cehia are o ofertă pentru trei tehnicieni IT,  iar Germania  are nevoie de 10 ingineri pentru sectorul aeronautic.
Irlanda doreşte 14 psihiatri, iar Finlanda 10 persoane care se pricep la făcut curăţenie. Olanda are nevoie de 10 ingineri „software integrat” şi anunţă 3 posturi de "inginer mandatar", sector farmaceutic.
Mai multe informaţii puteţi obţine accesând adresa on-line www.eures.anofm.ro sau www. eures.europa.eu. Relaţii puteţi afla şi de la AJOFM Galaţi, strada Domnească nr. 191, program de luni până joi, între orele 8,00 şi 16,30, iar vinerea, de la ora 8,00 până la 14,00.

Citit 5889 ori Ultima modificare Luni, 03 Martie 2014 16:52

1 comentariu

  • postat de un galatean Marți, 04 Martie 2014 17:39 5.13.222.*** Link la comentariu
    0
    0

    Tender vine cu un nou brand pe piaţa aeriană şi mizează pe aeroportul din Tulcea, unul dintre cele mai puţin frecventate

    Compania aeriană Ten Airways, controlată de omul de afaceri Ovidiu Tender, intră cu zboruri regulate-sub brandul Fly Romania- de pe aeroportul Delta Dunării din Tulcea. Acestea vor fi primele curse regulate operate pe acest aeroport, care a avut anul trecut un trafic de doar 1887 de pasageri.

    “De pe aeroportul nostru va zbura o aeronavă de tip MC Donnel Douglas spre Bucureşti şi spre Bergamo (în apropiere de Milano). Luna aceasta semnăm contractul. Cursele vor fi operate din aprilie-mai”, a spus Constantin Albu, directorul general al aeroportului din Tulcea.

    Pe de altă parte, şefu; companiei aeriene TEN Airways a declarat pentru ZF că a fost creat un nou brand –Fly Romania- pentru zborurile regulate care vor fi operate de companie spre Italia şi ulterior spre Germania. Deja pe site-ul flyromania.com se pot rezerva bilete. Preţul unei curse dus-întors pe Bucureşti-Tulcea este de aproape 104 euro iar o călătorie dus-întors pe Tulcea-Bergamo este 65 de euro, potrivit site-ului.

    Pe 12 martie va avea loc inaugurarea acestor zboruri, potrivit lui. “Am ales aeroportul din Tulcea pentru că este bine poziţionat şi are potenţial de dezvoltare”, a spus el.

    Aeroportul din Tulcea este cel mai puţin tranzitat aeroport din ţară, în condiţiile în care nu a reuşit până acum să atragă companii care să efectueze curse regulate.

    În total pe cele 16 aeroporturi funcţionale din România s-au înregistrat 10,7 milioane de pasageri anul trecut, nivel similar cu cel de anul anterior dar mai mare cu doar 7% faţă de cel raportat în 2010, potrivit datelor de la Asociaţia Aeroporturilor din România.

    Anul trecut, TEN Airways a fina­li­zat cu afaceri de circa 8 mil. euro, faţă de 1,3 mil. euro în 2012, potrivit repre­zen­tan­ţilor com­pa­niei. Compania are o flotă formată din nouă avioane proprii, din care şase sunt folosite pentru curse aeriene, restul fiind nefolosite. TEN Airways a fost numită com­­pania naţională a Guineea Bissau. Vom face conexiunea cu Europa şi apoi cu America de Sud.

    TEN Airways operează în sistem charter şi în sistem ACMI (închirierea aeronavelor cu tot cu echipaj şi celelalte servicii, pentru a opera în numele companiei care preia aeronava) în ţări din Europa, Asia şi Africa. Printre clienţii companiei de pe continentul african se numără Air Senegal, Rwanda Air, Air Ivoire, iar din Europa compania românească Blue Air, Aegean Airlines, Dubrovnik Airline şi altele.

    Grupul Tender a preluat în 2008 compania aeriană Jetran Air, înfiinţată de americanul Douglas Morris Jaffe. La scurt timp de la intrarea în grupul lui Tender, compania Jetran Air, care îşi închiria aeronavele către alte companii aeriene, a intrat în insolvenţă la cererea lui Ovidiu Tender, iar mai apoi în lichi­dare. În 2009, omul de afaceri a înfiin­ţat şi compania TEN Airways, activă tot pe piaţa de zboruri charter. Avioanele Jetran Air erau deţinute de com­pania Tender SA, doar că acum sunt operate de TEN Airways, în timp ce com­pania Jetran Air apare pe site-ul Regis­trului Comerţului ca fiind în faliment.

    Compania TEN Airways este con­tro­lată de Ovidiu Tender (90%) şi de Pe­trişor Nicolae (10%), un vechi partener de afaceri al lui Ovidiu Tender, el fiind la începutul anilor 2000 repre­zen­tantul lui Tender în consiliul de administraţie al companiei de asigurări ARDAF (brand care a dispărut din piaţa asigurărilor).

    De astfel de investitii are nevoie zona "Dunarea de Jos". La mai multe...

    Raportează

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.