UTIL/ Cum se depune o reclamaţie la Protecţia Consumatorului

UTIL/ Cum se depune o reclamaţie la Protecţia Consumatorului
Evaluaţi acest articol
(6 voturi)

În situaţia în care nu aţi ajuns la o înţelegere amiabilă cu operatorul economic care a comercializat produsul de care sunteţi nemulţumiţi, puteţi să apelaţi la Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor. Primirea reclamaţiilor de la consumatori se face la sediile Comisariatelor Judeţene pentru Protecţia Consumatorilor (strada Egalităţii nr. 2. Mai exact, lângă Institut de Proiectări sau lângă Mănăstirea Metoc, în clădirea care adăpostea până nu demult firma Construcţii Feroviare). Reclamaţia dumneavoastră se rezolvă în termen legal, cu condiţia ca aceasta să fie însoţită de toate documentele probatorii, respectiv factura fiscală, bon fiscal sau chitanţă, contract, certificat de garanţie sau alte documente, după caz.

Reclamaţiile se pot face la numărul de telefon 0236.413.929, la adresa de email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau pe site-ul www.anpc.gov.ro.        

Citit 2893 ori Ultima modificare Miercuri, 07 Octombrie 2015 15:42

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.