PLATA indemnizaţiilor de şomaj, gestionată informatic

PLATA indemnizaţiilor de şomaj, gestionată informatic
Evaluaţi acest articol
(4 voturi)

La finalul lunii octombrie, la sediul Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncă (ANOFM) din Bucureşti, a avut loc testarea unui nou sistem informatic, denumit StartPrepaid, al cărui rol va fi să faciliteze accesul şomerilor la locurile de muncă vacante. La eveniment au participat reprezentanţi ai Agenţiei pentru Ocuparea Forţei de Muncă din toată ţara, dar şi reprezentanţi ai partenerului agenţiei la nivel naţional, Soft Business Union.

„În prezent, sistemul informatic StartPrepaid a devenit funcţional la nivelul întregii ţări, în unităţile desemnate pentru prelucrarea datelor persoanelor în căutarea unui loc de muncă. Sistemul va asigura mijloacele electronice necesare pentru emiterea, înregistrarea, stocarea, gestionarea şi raportarea informaţiilor referitoare la plata indemnizaţiilor de şomaj către beneficiarii acestora”, se arată într-un comunicat al ANOFM.

Astfel, până la finalul anului, toate unităţile teritoriale ale ANOFM vor fi echipate cu scanerele necesare funcţionării acestui sistem, în vederea transmiterii copiilor electronice ale actelor de identitate către entităţile din sistemul bancar, emiţătoare de carduri.

Acest proiect este în derulare încă de la începutul anului 2014, sub numele „Acţiunea: Prepaid! – Soluţie de reformare şi modernizare a serviciilor SPO prin implementarea unui sistem modern de plată a indemnizaţiei de şomaj”, şi a fost cofinanţat prin Fondul Social European.

Citit 1019 ori Ultima modificare Joi, 05 Noiembrie 2015 13:36

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.