APĂ CANAL bate la uşile gălăţenilor | Ce aduce 2017 pentru clienţii operatorului de apă rece şi canalizare

APĂ CANAL bate la uşile gălăţenilor | Ce aduce 2017 pentru clienţii operatorului de apă rece şi canalizare
Evaluaţi acest articol
(30 voturi)

Puteţi primi facturile emise de Apă Canal direct pe e-mail. Clienţilor li se pregăteşte o platformă cu informaţii la zi şi un call-center, care vor deveni funcţionale cel târziu la jumătatea anului.

Gălăţenii care s-au săturat să-şi verifice permanent cutiile poştale în aşteptarea facturilor Apă Canal, livrate, de multe ori, cu întârziere, ori care au acces permanent la e-mail de pe telefonul inteligent şi preferă să fie informaţi online, mult mai accesibil şi mai simplu, pot opta pentru a primi facturile emise de Apă Canal direct pe e-mail. Potrivit purtătorului de cuvânt al societăţii, Cornelia Arnăutu, clienţii pot solicita emiterea facturilor în format electronic printr-o cerere scrisă depusă la Registratura Apă Canal sau prin o solicitare transmisă pe adresa de e-mail a societăţii - Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.. Reprezentanta Apă Canal ne-a declarat însă că solicitarea trebuie să fie însoţită de numele clientului, codul de client şi adresa de e-mail pe care îşi doreşte să-i fie transmise facturile. Potrivit purtătorului de cuvânt al societăţii, în prezent, peste 3.000 de gălăţeni primesc în format electronic facturile emise de Apă Canal.

Situaţia plăţilor şi soldurilor, la un click distanţă

Cel târziu în luna iulie, gălăţenii vor avea la dispoziţie o platformă online cu informaţii la zi, unde clienţii îşi vor putea crea conturi, promite Apă Canal, dar şi un call-center, care le vor oferi oamenilor detalii cu privire la facturi, solduri înregistrate, plăţi şi nu numai. Acesta este unul dintre motivele pentru care, începând de ieri, reprezentanţii Apă Canal vor bate la uşile gălăţenilor, pentru a-şi actualiza o serie de informaţii din baza de date a societăţii. "Sunt clienţi care şi-au schimbat numărul de telefon şi nu ne-au mai anunţat. De asemenea, sunt clienţi care nu au furnizat numărul de telefon sau adresa de e-mail atunci când au încheiat contractul cu societatea noastră. Încurajăm clienţii să solicite primirea facturilor în format electronic, pe adresele de e-mail pe care ni le vor pune la dispoziţie. Rugăm utilizatorii serviciilor noastre să ne dea concursul la buna derulare a acţiunii de inventariere şi să furnizeze datele solicitate de personalul care se deplasează în teren în acest scop", a afirmat purtătorul de cuvânt al Apă Canal, care a ţinut să sublinieze că salariaţii au obligaţia să se legitimeze înainte de a solicita informaţiile.

Citit 13297 ori Ultima modificare Marți, 17 Ianuarie 2017 20:11

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.