Eva primește întrebări legate de schimbarea furnizorilor de utilități

Eva primește întrebări legate de schimbarea furnizorilor de utilități
Evaluaţi acest articol
(2 voturi)

Românii au avut aproximativ 1.500 de întrebări, în decurs de o săptămână, pentru Eva, asistentul virtual din platforma online de schimbare a furnizorului de energie electrică şi de gaze naturale, a anunțat vineri Autoritatea Națională de Reglementare în Domeniul Energiei (ANRE). De vineri, Eva foloseşte un nou algoritm de învăţare - ChatGPT, potrivit hotnews.ro.

ANRE a anunțat în 16 martie lansarea asistentului virtual Eva, care să îi consilieze pe români în privința utilizării platformei online dedicate schimbării furnizorului de energie (POSF). În prezent, conform ANRE, răspunsurile oferite sunt detaliate, fiabile şi, acolo unde este cazul, asistentul virtual Eva îndrumă către instituţiile abilitate a oferi ajutor consumatorilor finali dacă întrebările adresate vizează subiecte din sfera altor instituţii. ”Sigur că asistentul virtual Eva este în continuă perfecţionare, dar din testele efectuate am constatat că răspunde cu o acurateţe ridicată la întrebările primite până în prezent”, mai spune ANRE. În octombrie 2022, ANRE a implementat POSF, platformă care automatizează procesul de schimbare a furnizorului de energie electrică și de gaze naturale la nivel național.

 

Citit 595 ori Ultima modificare Vineri, 24 Martie 2023 17:27

1 comentariu

  • postat de Hidroelectrica-furnizare, mai există ?
    Vineri, 24 Martie 2023 18:09
    93.122.249.***
    Mai bine s-ar întreba, când vin facturile la Hidroelectrica, că de opt luni nu au venit și mai avem un pic și facem anul fără facturi de plătit. Și când o veni, Doamne Ajută, cum le-m plăti ?
    0
    0

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.