CEC Bank a blocat mai multe carduri pentru a proteja clienţii

CEC Bank a blocat mai multe carduri pentru a proteja clienţii
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

CEC Bank a blocat mai multe carduri ale clienţilor după ce a primit notificări că este posibil ca anumite informaţii să fi fost compromise la nivelul unei baze de date internaţionale, a anunţat miercuri banca.

"Banca a primit sesizări oficiale conform cărora informaţiile aferente unui număr de carduri emise de instituţii financiare din România şi din străinătate au fost posibil compromise la nivelul unei baze de date internaţionale", se arată într-un comunicat al CEC.

Pentru a proteja disponibilităţile băneşti ale clienţilor şi în conformitate cu prevederile contractuale, CEC Bank a blocat mai multe carduri şi va reemite altele fără costuri pentru clienţi.

"Menţionăm că atacul nu a vizat doar cardurile CEC Bank şi nu se datorează eventualelor vulnerabilităţi ale sistemului operat de bancă. Disponibilităţile băneşti ale clienţilor noştri sunt în siguranţă", se mai arată în comunicat.

Citit 851 ori Ultima modificare Luni, 30 Noiembrie -0001 02:00

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.