Un membru CNA, îmbrăcat într-un tricou cu sigla Discovery Channel, la şedinţa Consiliului

Un membru CNA, îmbrăcat într-un tricou cu sigla Discovery Channel, la şedinţa Consiliului
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Valentin Jucan a venit îmbrăcat în tricoul cu sigla Discovery Channel, în contextul în care compania de telecomunicaţii RCS&RDS a scos, vineri, Discovery Channel de pe platforma sa de satelit Digi. El şi-a motivat, pentru presă, decizia de a purta un tricou cu sigla televiziunii Discovery Channel, spunând că acţiunea sa "nu este un protest, ci un punct de vedere".

"În primul rând, este vorba de faptul că sunt plătit din bani publici şi trebuie să ţin cont de dorinţa telespectatorilor şi să ţin cont de nevoile lor şi se pare că existenţa postului Discovery este o nevoie, este o necesitate, care eu consider că trebuie să le fie satisfăcută", a spus Valentin Jucan.

Jucan a precizat că, în acest moment, nu poate să spună mai multe despre acest subiect, "din cauza faptului că între compania RCS&RDS şi Discovery România este o situaţie comercială". El a subliniat totuşi faptul că CNA nu a permis acest lucru în sensul încuviinţării scoaterii Discovery Channel de pe platforma Digi a RCS. Totuşi, el a precizat că CNA nu poate să facă nimic în legătură cu scoaterea Discovery de pe platforma de satelit Digi, pentru că ar însemna o intervenţie a Consiliului într-o relaţie comercială.

În prezent, şedinţa CNA este în curs de desfăşurare, subiectul referitor la Discovery Channel nefiind deocamdată abordat.

Oficialii Discovery Networks au confirmat, vineri că Discovery Channel a fost scos vineri dimineaţă de pe platforma de satelit Digi a RCS&RDS, precizând că RCS a respins toate ofertele comerciale ale Discovery, astfel încât nu s-a putut ajunge la un nou acord. Decizia RCS&RDS a venit după ce şi Digi, operatorul de cablu din Ungaria deţinut de compania de telecomunicaţii românească RCS&RDS, a scos, pe 20 noiembrie, din ofertele de cablu analog şi digital televiziunea Discovery Channel.

Discovery Networks CEEMEA (Europa Centrală şi de Est, Orientul Mijlociu şi Africa) este o divizie a Discovery Communications, una dintre cele mai importante companii din lume în domeniul programelor documentare. În Europa Centrală şi de Est, Orientul Mijlociu şi Africa, Discovery distribuie 14 branduri, traduse în 27 de limbi şi care ajung la 244 milioane abonaţi din 118 ţări.
În România, Discovery Networks distribuie în prezent Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Discovery World, Discovery Science, Discovery HD Showcase şi ID Investigation Discovery.

Citit 1370 ori Ultima modificare Marți, 27 Noiembrie 2012 13:43

7 comentarii

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.