Şi fără bilete, şi cu banii luaţi | Noi clienţi înşelaţi de o agenţie de turism cu probleme

Şi fără bilete, şi cu banii luaţi | Noi clienţi înşelaţi de o agenţie de turism cu probleme
Evaluaţi acest articol
(9 voturi)

O focşăneancă a ratat botezul unicului nepot, după ce a apelat la serviciile agenţiei de turism Pro Vacances din Galaţi, pentru a veni din Italia

Telenovela agenţiei de turism Pro Vacances din Galaţi, ale cărei nereguli din activitate vi le readuceam în atenţie la finele lunii iulie, revine în actualitate cu un nou episod, ai cărui protagonişti sunt o familie din Focşani, pe de o parte, iar pe de alta, desigur, administratorul societăţii comerciale. Contactul dintre cele două părţi a avut loc tot în cursul lunii iulie, în jurul datei de 20, când Cristi Mihordea, din Focşani, a ajuns să apeleze la serviciile agenţiei din Galaţi pentru a schimba două bilete de avion necesare venirii mamei sale din Italia, la botezul nepotului, care are loc la acest sfârşit de săptămână.  Operaţiunea, care ar fi trebuit să nu fie una foarte dificilă, şi chiar nu a fost, la o primă discuţie, s-a dovedit a fi o nouă ţeapă.

"Mama mea şi soţul ei îşi luaseră bilete pentru acest sfârşit de săptămână, dar nu au mai putut veni exact în acel interval din cauza unor probleme şi au dorit să le schimbe. Am ajuns la Agenţia Pro Vacances, unde doamna Vasiliu ne-a spus că le poate schimba cu altele, la compania Wizz Air, exact în perioada în care dorim, dar că nu mai are decât două şi, dacă le vrem, să le plătim în cursul aceleiaşi zile. Aşa am şi făcut, am virat suma de 1.520 de lei în contul indicat. În ziua următoare i-am trimis buletinele, iar o zi mai târziu, după discuţii şi mesaje multiple,  am primit pe e-mail un bilet. L-am verificat şi am constat iniţial că nu era achitat, iar după circa cinci ore, acesta nu a mai fost valid. În urma discuţiilor cu cei de la Wizz Air, am aflat că acesta fusese anulat pentru neplată", ne-a adus la cunoştinţă Cristi Mihordea.

Explicaţiile primite de la administratorul agenţiei nu au fost deloc diferite de cele pe care alţi clienţi, care s-au trezit că au plătit pentru servicii neonorate, le-au primit la rândul lor. Familiei Mihordea i s-a spus că au existat nişte probleme la bancă, mai exact cu conturile blocate, care nu au permis transferarea contravalorii biletelor către compania aeriană. Sătui de explicaţii şi amânări ale restituirii sumei achitate degeaba, oamenii au venit la Galaţi şi au încercat să obţiină banii în mână, demers care s-a dovedit fără succes.

”Am vrut ca măcar un agajament de plată să facem cu doamna Dana Vasiliu, prin care să ne spună exact când ne va restitui banii. Nu s-a putut face asta, deşi am încercat la doi notari, aşa că ne-a înmânat un angajament cu antetul firmei, prin care s-a obligat ca până pe 16 august, la orele 10.00, să ne dea banii. Nici asta nu s-a întâmplat, ne-a spus aceeaşi poveste cu conturile”, completează Cristi Mihordea, decis acum să sesizeze toate autorităţile competente, deloc străine de neregulile care se petrec la această agenţie.

Focşăneanul a fost nevoit să achiziţioneze alte bilete de avion pentru ca mama sa şi soţul ei să vină în ţară pentru botezul unicului nepot. Din păcate, cei doi bunici nu vor ajunge la slujba de creştinare a micuţului, pentru că singurul avion cu care pot venit duminică în România aterizează  pe Otopeni la două ore după momentul ceremoniei.         

Citit 13322 ori Ultima modificare Luni, 09 Ianuarie 2023 21:51

Nu se mai pot comenta articolele mai vechi de 30 zile.